Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 On Reggies - Frit for alle der vil :D

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




On Reggies - Frit for alle der vil :D Empty
IndlægEmne: On Reggies - Frit for alle der vil :D   On Reggies - Frit for alle der vil :D Icon_minitimeSøn 08 Aug 2010, 23:14

Dag: Lørdag
Dato: 7/7
Tid: 22.30
Sted: Reggies
Omgivelser: glade mennesker og sikkert også væsner, højt humør, næsten ingen er alene, udover én
Vejr: klar himmel, stjerner, lidt køligt
Påklædning: Et par tætsiddende lyse jeans, en lidt stor skjorte i sort. En åben blazer i sort, som også er lidt stor. Sorte converne som er lidt slidte

Elliot sad i en lille to-mands sofa på reggies. Han havde fødderne oppe på det lille bord foran sig og så lidt sløret omkring sig. Han holdte om et glas som han havde stående på maven, og lod så sin frie hånd køre gennem sit hår, så det sad mere rodet end det gjorde i forvejen. Han tænkte ikke så meget over det, så det var intet problem for ham. Det var nok hans fjerde glas den aften og derfor havde han også snart fået nok alkohol, til at hans menneskekrop kunne klare mere nu. Han så ned i glasset og tømte det der var tilbage af den halvstærke væske, og satte det så hen på det lille bord foran sig. Han tog hånden i sin lomme på blazeren og hev sin pakke med ´cigaretter op, nok mest bare for at tjekke hvor mange han havde tilbage. Han sukkede kort over at se antallet, da der ikke var så forbandet mange tilbage, men nok til i aften. Han kom pakken tilbage i lommen og lagde hovedet tilbage. Han havde overvejet at gå ud og ryge, men orkede ikke at rejse sig lige nu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




On Reggies - Frit for alle der vil :D Empty
IndlægEmne: Sv: On Reggies - Frit for alle der vil :D   On Reggies - Frit for alle der vil :D Icon_minitimeMan 09 Aug 2010, 04:14

Påklædning: https://2img.net/h/i214.photobucket.com/albums/cc200/Zom-bee/Izzy%20Hilton/Izzy_Hilton08.png

Der sad en lille folk piger på omkring 6-7 personer over ved et af de store runde borde, hvor der gik en rød sofa halvt rundt omkring. de sad og var helt klart højråbende og to af dem stod på sofa'en og dansede, man kunne helt klart se at de var ret så fulde i det og nok helst skulle stoppe med at drikke. men da de snart skulle begynde i skole igen så kunne de ikke stoppe sig selv, dog var der en af dem som viste hvor grænsen gik og derfor stadig sad med sin første drinks i hænderne. det lysehår hang ned på begge skulder og pandehåret let dækkede begge øjne når blikket var rettet mod glasset på bordet, det var en lille engel som sad der iblandt de højråbende piger som man kunne blive ret så irriteret over. selv om den var stille i det og ikke lyttede på sine veninder så var det for at den's blik var rettet mod nået andet, og derfor også dens opmærksomhed som var rettet mod en menneskedreng. dog var det svært for ham at tage kontakt med andre når hans veninder var der, da de havde det med at sige det til hans kæreste selv om Casper aldrig troet på dem når først Danni havde sagt at det ikke passede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




On Reggies - Frit for alle der vil :D Empty
IndlægEmne: Sv: On Reggies - Frit for alle der vil :D   On Reggies - Frit for alle der vil :D Icon_minitimeMan 09 Aug 2010, 04:29

Elliot sad bare og registrerede ikke meget omkring sig. Han rettede sig lidt op for at tage sig sammen til at rejse sig, men endte med at læne sig tilbage i et par sekunder, før han så også rejste sig. Han fandt balancen inden han overhovedet rykkede sig ud af stedet og kørte kort hånden igennem det rodede hår, endnu en gang. Han løftede hovedet og stak sin ene hånd i lommen på sin blazer, og gik med rolige skridt hen imod udgangen til Reggies, for at så sig den smøg han var begyndt at hungre efter nu. Han hev den røde pakke LA cigaretter op at lommen inden han nåede udgangen helt og tog en smøg op af pakken. Han satte smøgen mellem sine læber og lagde pakken tilbage i lommen. Da han kom udenfor trak han blazeren godt omkring sig og stilte sig kun få meter fra udgangen. Han satte sig op på et lavt skilt der viste at vejen var ensrettet, og fandt sin lighter frem fra sin bukselomme. Der gik ikke lang tid før han havde tændt smøgen og tog et dybt hvæs af den. Han mærkede røgen i lungrene, og slappede allerede mere af. Han satte fødderne op på det nederste af skiltet og lænede sig en smule fremad. Han støttede med albuerne mod sine knæ og så kort omkring sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




On Reggies - Frit for alle der vil :D Empty
IndlægEmne: Sv: On Reggies - Frit for alle der vil :D   On Reggies - Frit for alle der vil :D Icon_minitimeMan 09 Aug 2010, 05:05

Danni blev bare ved med at se over på den menneske fyr, selv om han blev skubbet til for at give nogle af sine veninder opmærksomhed. selv om de til sidst måtte give op at få Danni med i samtalen, om et eller andet med fyrene fra skolen at gøre. han blev hurtigt slået ud af sin lille verden da han så at fyren rejste sig op, hans blik fulgte ham hurtigt og tænkte ikke på at hans veninder så på ham samtidigt. han så dog hurtigt på sine veninder da en af dem skubbede så hårdt til ham at han var tæt på at falde ned, han rejste sig bare hurtigt op og tog sin håndtaske i hånden "jeg smutter" sagde han bare og drak det sidste af sin drinks, inden han smuttede mod udgangen og mærkede til sidst den dejlige vind mod sig. som kort fik ham til at lukke sine øjne i, han åbnede dem dog hurtigt igen og så sig omkring og blev lidt lettet underligt nok i det. han gik stille og tøvende hen til ham "hej?" kom der en stille fin pige stemme ud mellem hans læber, inden han stoppede op foran ham og begynde pille lidt ved en tot af sit glattet hår
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




On Reggies - Frit for alle der vil :D Empty
IndlægEmne: Sv: On Reggies - Frit for alle der vil :D   On Reggies - Frit for alle der vil :D Icon_minitimeMan 09 Aug 2010, 05:34

Elliot sad lidt i sig egen lille verden, og så ned mod cigaretten. Han legede lidt med den når han ikke havde den oppe for munden for at tage endnu et hvæs. Som sagt sad han helt i sin egen verden da han hørte en stemme foran sig. Han rettede blikket op og hans øjne mødte en 'pige' som for ham virkede venlig nok, og da pgså utrolig køn. Han genkendte hende godt, da han kort havde set hende indenfor på klubben, men havde sidden sammen med den gruppe af højtråbende unge piger. Udseendet var ikke til at tage fejl af. "Jamen hej" Sagde han i en klar og rimelig munter stemme, og et rimelig stort smil bredte sig på hans læber. Han satte smøgen op til munden og tog et hvæs af den inden han lod hånden falde ned igen, og ligge på sit lår. "Hvem er det så der nu har forvildet sig ind i mit selvskab? Og fryser du ikke?" spurgte han så om og rettede sig lidt op. Allerede hvor han sad, kunne han se at han var en del højere end 'pigen' , hvilket ikke rørte ham det mindste, men han havde også lagt mærke til de bare arme og ben, og selv synes Elliot ikke at det var specielt lunt. Og specielt ikke nu hvor han havde fået lidt for meget af drikke. Han rakte så sin hånd hen imod hende og rettede kort så blazeren med sin anden, og sørgede for at smøgen ikke brændte i tøjet. "Jeg hedder Elliot. Så ved du da lidt om ham du snakker med" sagde han og havde det store venlige smil på sine læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




On Reggies - Frit for alle der vil :D Empty
IndlægEmne: Sv: On Reggies - Frit for alle der vil :D   On Reggies - Frit for alle der vil :D Icon_minitimeMan 09 Aug 2010, 05:53

Danni stod bare helt stille og pillede videre med den samme tot hår, selv om den blev mindre og mindre da det faldt ud mellem hans fingere. han begynde smile et af sine søde smil til ham, mens han let uden at vise det for meget viste sig frem for ham ved dreje sin krop lidt fra side til side. han gav stille slip i sit blonde hår og tog hans hånd i sin "hej Elliot jeg hedder Danni" sagde han stille selv om det jo endelig ikke var hans rigtige navn, så var de jo det han kalde sig selv så længe han kunne huske det. og det var kun hans far der kalde ham Daniel, og et eller andet sted havde han heller ikke lyst til at andre kalde ham for det. han gav hans hånd et lille klem inden han gav slip på den og så ned af sig selv, mens han rystede på hovedet og vende sit blik op mod hans ansigt igen "nej ikke rigtigt" sagde han selv om hans tanke sagde nået helt andet *jeg vil gerne begynde at fryse hvis du varmer mig* tænkte han dog sagde han det ikke på nogen måde højt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




On Reggies - Frit for alle der vil :D Empty
IndlægEmne: Sv: On Reggies - Frit for alle der vil :D   On Reggies - Frit for alle der vil :D Icon_minitimeMan 09 Aug 2010, 06:25

Elliot trykkede let Hendes hånd, og nikkede til da hun fortalte sit navn. Han havde altid forestillet sig navnet Danni til en dreng, så det undrede ham en smule. Det kunne jo selvfølgelig være et kælenavn til noget den Danielle, eller sådan, men det lignede hun jo ikke i hans øjne. "Okay, jamen hej Danni" sagde han kort, og trak langsomt hånden til sig. Han satte igen smøgen op til munden og lyttede til den feminine stemme. Han nikkede så stille og så mod hendes ansigt. "jamen, okay.. Sig til, for her er altså ikke helt varmt herude, og jeg kan sikkert undvære min blazer" sagde han så og lod blikket falde på smøgen mellem sine fingre. Han slukkede gløden mod skiltet og smed skoddet væk. Han pustede let røgen ud, væk fra Danni, men vendte blikket mod hende igen. "Undskyld jeg spørger, men.. Er Danni egentlig ikke et drengenavn? Ikke fordi det plager mig, men jeg blev lidt nysgerrig" sagde han så og lænede sig en smule frem mod hende, og støttede albuerne på sine knæ som inden Danni var kommet ud til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




On Reggies - Frit for alle der vil :D Empty
IndlægEmne: Sv: On Reggies - Frit for alle der vil :D   On Reggies - Frit for alle der vil :D Icon_minitimeMan 09 Aug 2010, 06:38

Danni blev bare let ved med at se på ham og da han hørte hvad han sagde, havde han sådan en stor lyst til bare at råbe at han frøs. dog havde han ikke lyst til at virke som en eller andet psykopat, så han nikkede bare let til det og så kort ned af sig selv. selv om det var koldt i det så var det ikke ligefrem at han var tæt på at dø af kulden "ej skal ikke tage den fra sig så du begynder at fryse" sagde han og kunne ikke se hvor sjovt det ville være for Elliot hvis han begynde at fryse, han rettede let på sit tøj og vende sit blik op mod ham igen da han hørte hans spørgsmål og kunne ikke lade være med at smile af det "det er både et drenge og et pigenavn" sagde han og gav et lille tøsset fnis fra sig, som hurtigt blev stoppet af hans ene hånd. da han havde det som om at hans grin var mørke i det og viste at han var en fyr, selv om det slet ikke gjorde det og var fine og lyse i det. han blev dog bare stående hvor han stod selv om han så at han lænede sig hen mod ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




On Reggies - Frit for alle der vil :D Empty
IndlægEmne: Sv: On Reggies - Frit for alle der vil :D   On Reggies - Frit for alle der vil :D Icon_minitimeMan 09 Aug 2010, 07:02

Elliot trak kort på skuldrende og så lidt ned af sig selv.. "Jeg har da i det mindste tøj om armene" sagde han så og ville heller selv fryse lidt end hvis Danni skulle fryse, når kulden begyndte at bide. Han hoppede let ned fra skiltet og stod rimelig tæt på Danni. Han så ned på hende og smilede lidt. Han trak igen på skuldrende og så kort rundt. "Der kan man bare se.. Så lærte jeg lige någet nyt" sagde han som om det ikke havde været et underligt spørgsmål, hvilket det heller ikke var i Elliots hoved lige nu på grund af alkohollens påvirkning. Han lod igen blikket falde på Danni og smilede bare det store venlige og glade smil. "Vil du med ind igen, eller et andet sted? Jeg bor ikke længere end et par huse nede af gaden, hvis det er" sagde han så og lagde hovedet en smule på skrå, hvor han ventede på Dannis svar. Selv var han ret ligeglad, men vidste jo ikke om Danni helst ville blive eller et andet sted hen. Om hun havde sagt at hun bare smuttede, eller at hun kom tilbage igen, eller om hun overhovedet ville tilbringe aftenen sammen med en halvstiv stodder som Elliot.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




On Reggies - Frit for alle der vil :D Empty
IndlægEmne: Sv: On Reggies - Frit for alle der vil :D   On Reggies - Frit for alle der vil :D Icon_minitimeMan 09 Aug 2010, 07:15

Danni træk let på skulderne og tænkte ikke altid over hvor meget tøj han havde på, han mente altid at det blev hans egen skyld hvis han frøs og ikke skulle gå udover andre. Danni gik let et lille skridt tilbage da han så at Elliot hoppede ned og ville jo ikke havde at han hoppede ind i ham, han så dog bare op på ham og smilte videre. de fleste plejede altid at være højere end ham, så det var ikke nået nyt i at han skulle kigge op på folk. dog elskede han alligevel den højde han havde, og var heller ikke så meget for fyre der var mindre end ham. han viste endelig ikke hvorfor han var så lille da hans mor og far både var høje i det, men det var ikke nået han gik rundt og tænkte på og ville også være underligt i hans hoved at gøre det "ja det har du jo.. det er jo ikke så tit man gør det" sagde han kærligt i det og så kort mod club'en inden han så over på ham igen, og overvejede kort hvad det bedste var at gøre. selv om hans hjerne allerede havde besluttet sig "helst ikke ind igen, sagde til mine veninder at jeg gik.. så et andet sted hen eller hjem til dig" sagde han og havde ikke nået imod at være sammen med Elliot, han havde fået hans opmærksomhed også var det ret så svært for ham at give slip på ham "altså hvis ikke du har nået imod at være sammen med mig" sagde han stille og lag stille sin frie hånd på sin anden overarm
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




On Reggies - Frit for alle der vil :D Empty
IndlægEmne: Sv: On Reggies - Frit for alle der vil :D   On Reggies - Frit for alle der vil :D Icon_minitimeMan 09 Aug 2010, 07:58

Elliot nikkede og smilede bare så samme måde. Stort, glad og venligt, men nu også med en smule flirtende over det. Han lagde ikke selv mærke til det, og han styrrede det slet ikke selv. Det var bare sådan nu. Elliot så kort hen mod klubbens indgang, men så tilbage på Danni igen. "Jamen det er jo bare fint nok. Der er ikke langt hjem til mig, som sagt, og det er intet problem at være hos mig.. Og selvfølgelig har jeg da ikke noget imod at være sammen med dig. Det kan sikkert kun blive hyggeligt" Sagde han i en munter tone og smilede ned til Danni. Han åbnede den ene side af blazeren ud og lagde armen og blazeren over Dannis skulder og trykkede hende lidt ind mod sin side for at hun også kunne få lidt varme. Han begyndte bare, med rolige skridt at gå hen af fortovet, og stak hånden i lommen for at få fat på sine nøgler. Han vaklede lidt de første skridt, men fandt hurtigt balancen Han trak Danni med sig, og gik ikke mere end trehundrede meter, eller deromkring, før at stoppede ud for en lille opgang til nogle lejligheder. Elliot stak nøglen i døren og åbnede ind til opgangen, hvor han ventede til Danni var kommet med ind før han gik op af de fem første trappetrin til de to første døre ind til hver sin lejlighed. Elliot gik hen til den ene af dørene, hvor hans navn stod udenpå. Han stak nøglen i døren og åbnede. "Værsgo og se dig omkring. Den er ikke så stor, men der er fint når man ikke bor mere end en" sagde han så og ventede på at Danni gik ind, og gik ind efter ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




On Reggies - Frit for alle der vil :D Empty
IndlægEmne: Sv: On Reggies - Frit for alle der vil :D   On Reggies - Frit for alle der vil :D Icon_minitimeMan 09 Aug 2010, 08:14

Danni så bare op på ham og nikkede til det han sagde, han havde endelig ikke havde nået imod at komme hjem til ham. da så havde han bare muligheden for at havde ham mere for sig selv, og det var jo ikke nået han bedre kunne lide end at havde en for sig selv og være alene med den person. Danni lod sig bare blive trukket ind til ham og tog også en dyb indånding af ham, han skulle virkelig kæmpe for ikke at give en lyd fra sig da han virkelig duftede godt. han kunne også mærke varmen der hurtigt kom tilbage i hans lille krop, og det var en ret så dejlig fornemmelse og først der kunne han mærke at han havde haft det lidt koldt i det. der kom en fnis fra ham da han mærkede at Elliot havde det svært med balancen og synes ikke andet end det var sjovt "du var vist drukket lidt for meget" sagde han dog ikke for at gøre ham sur eller nået og håbede heller ikke han blev det, dog havde han nogle gange med at sige de forkerte ting så folk kunne blive sur på ham. dog var det aldrig nået han tænkte på eller først efter, men der var det altid forsent til at sige undskyld. han gik bare med ham hele vejen og så stille ind i hans lejlighed, inden han gik der ind og tog let sine sko af og satte sin håndtaske ned "her er flot" sagde han og så kort over på ham med det samme søde smil på læben, han fandt stille ind til sofa'en og dumpede let ned i den og træk sine fødder under sig så han blev lidt højere i det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




On Reggies - Frit for alle der vil :D Empty
IndlægEmne: Sv: On Reggies - Frit for alle der vil :D   On Reggies - Frit for alle der vil :D Icon_minitimeMan 09 Aug 2010, 08:24

Elliot vidste godt at han havde fået lidt over meget at drikke, så det kom ikke som nogen overraskelse da Danni nævnte det og det gjorde han på ingen måde sur. Han grinede faktisk bare lidt over det og nikkede. "Jeah, jeg ved det godt.. Jeg skulle ikke have drukket det sidste glas" sagde han og så ned på Danni.
Elliot så mod Danni der vist hurtigt fandt ind i stuen for at sidde og smilede bare lidt for sig selv over det. Han fik trukket de slidte converse sko af og skubbede den til siden med foden. Han fandt derefter hurtigt ind i stuen. Han undlod at sætte sig ned med det samme på så ned på Danni. "Der er ikke tilfældigvis noget du vil have, inden jeg sætter mig? Noget at drikke? Jeg tror jeg har lidt af hvert. Cola, vand.. Vist over et par øl og cider." sagde han så og så ventende ned på Danni for at høre om han ville have noget, eller om han bare skulle lade sig dumpe ned i sofaen med det samme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




On Reggies - Frit for alle der vil :D Empty
IndlægEmne: Sv: On Reggies - Frit for alle der vil :D   On Reggies - Frit for alle der vil :D Icon_minitimeMan 09 Aug 2010, 08:38

Danni så sig lidt omkring i hans stue og begynde at pille lidt ved kanten på sin sorte t-shirt, han kunne godt lide Elliot's lejlighed og synes det var ret så flot selv om den ikke var stor. han kunne heller ikke se hvorfor man skulle havde en kæmpe lejlighed hvis man bare var en person, selv klarede han sig på det værelse han havde hjemme hos sine forældre. han's blik røg hurtigt over på ham da han hørte at han kom ind i stuen, og han kunne ikke lade være med at smile sødt til ham og lyttede bare på hvad han sagde "hmm.. et glas cola tak, altså hvis du har" sagde han og var ikke så meget for at være til besvær, selv om han var lidt tørstig i det så havde han mest lyst til at vente til han kom hjem. men han var ikke så sikker på hvor længe han skulle blive hos Elliot, så ville det jo bare være bedst at få nået at drikke. han vende stille sit blik ned mod sit skød og rødmede let imens
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




On Reggies - Frit for alle der vil :D Empty
IndlægEmne: Sv: On Reggies - Frit for alle der vil :D   On Reggies - Frit for alle der vil :D Icon_minitimeMan 09 Aug 2010, 18:17

Elliot lyttede til Dannis svar, og nikkede langsomt. "Så gerne, er tilbage om lidt" Sagde han så i en munter og uforstyrret tone. Han vandte rundt på hælene, hvilket nok var en dum idé, da han var mved at miste balancen at det, men genvandt den dog. Han lod nærmest som om at det ikke skete og gik bare hen mod en døråbning til et lille køkken. Han gik hen til et skab og tog et glas ud af det, hvor han efter gik hen til køleskabet og hev en flaske cola ud. Han åbnede flasken og hældte colaen op i glasset, og stilte flasken tilbage i køleskabet, og lukkede det så. Han stod i et par sekunder og faldt kort i staver over ingentang, men vendte så igen tilbage og tog glasset i hånden. Han gik tilbage til stuen og smilede hen imod Danni da han fik øje på hende. Han gik hen til sofaen og rakte glasset ned mod hende. "Værsgo" Sagde han i en stille tone og lod sig dumpe ned i sofaen da han ikke længere selv havde glasset i hånden. Han kom med et lettet suk og lagde kort hovedet tilbage, af at sidde ned igen, på noget blødt, og satte fødderne op mod kanten på et lille bord foran sig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




On Reggies - Frit for alle der vil :D Empty
IndlægEmne: Sv: On Reggies - Frit for alle der vil :D   On Reggies - Frit for alle der vil :D Icon_minitimeMan 09 Aug 2010, 23:45

Danni nikkede stille det til det han sagde og blev hurtigt nød til at lægge sin ene hånd foran munden, da der undslap et lille fnis fra hans læber da han så at Elliot var tæt på at falde. han sagde dog ikke nået til det og viste heller ikke hvad han skulle sige til det, da han jo ikke ville havde at Elliot skulle blive sur på ham eller nået. han rettede lidt på sit tøj og lod sin røv synke ned i sofa'en mellem sine fødder, han lag sine hænder på sine knæ og vende sit blik mod døren til køkkenet. han vende hurtigt sit blik væk fra han så at Elliot kom ind igen, og så bare op på ham da han hørte hans stemme "tak" sagde han og tog let imod glasset med sin ene hånd, han kunne mærke sofa'en og sig selv bevæge sig lidt ned Elliot dumpede ned i den. han drak lidt af glasset inden han bøjede sig hen og satte det på bordet, han vende sit blik mod ham og smilte sødt "sidder du godt?" spurgte han stille om og lag stille sin hånd på hans lår, og rykkede sig lidt så han mere sad med frontet mod ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




On Reggies - Frit for alle der vil :D Empty
IndlægEmne: Sv: On Reggies - Frit for alle der vil :D   On Reggies - Frit for alle der vil :D Icon_minitimeTirs 10 Aug 2010, 03:05

Elliot flettede sine fingre sammen og lagde hænderne på sin mave. Han lukkede kort øjnene, men åbnede dem kort efter og rettede hovedet op. Han så lidt mod Danni da hun drak af glasset og satte det på bordet. Han så kort ned mod hendes hånd som hun havde lagt på hans lår. Han fik kort bidt sig i læben, men vendte blikket mod Dannis ansigt og smilede roligt. Han var kommet rimelig meget mere til sig selv i forhold til da han havde siddet på Reggies og ikke rigtig havde vidst så meget om noget. Han hørte Dannis spørgsmål og nikkede til det. "Jada, selvfølgelig.. Hvorfor skulle jeg ikke sidde godt?" Sagde han så og vendte sig en smule, så han også selv sad en smule med front mod Danni. Han så på hende med et lidt betragtende blik og smilede stadig. Han satte sin ene fod ned på gulvet, men lod den anden forblive mod bordet. Han lagde sin arm op på ryglænet og støttede hovedet mod sin hånd.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




On Reggies - Frit for alle der vil :D Empty
IndlægEmne: Sv: On Reggies - Frit for alle der vil :D   On Reggies - Frit for alle der vil :D Icon_minitimeTirs 10 Aug 2010, 03:18

Danni så bare kærligt over på ham med sine flotte brune øjne, og et smil spillede let på de lyserøde læber som han havde. hans flotte lange negle og fingerespidse begynde nusse ham på låret, mens han lyttede på hans svar og træk let på sine skulder "det ved jeg da ikke, nået skulle jeg vel spørge om" sagde han stille og vende kort sit blik ned og rødmede lidt, inden han så op på ham igen og lod sine fingerespidse glide ind på hans inderlår og rykkede sig let tætter på ham. han så ham ind i øjnene og kyssede ømt hans underlæbe, inden han træk sit hoved lidt væk fra hans igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




On Reggies - Frit for alle der vil :D Empty
IndlægEmne: Sv: On Reggies - Frit for alle der vil :D   On Reggies - Frit for alle der vil :D Icon_minitimeTirs 10 Aug 2010, 04:03

Elliot lyttede til hvad han sagde og smilede lidt af det. "Ja okay, rigtig nok.." Sagde han stille og mærkede da Danni begyndte at nusse ham på låret. Indtil videre pirrede det ham ikke mere end at det kunne holdes skjult, meget nemt. Dog blev det lidt et problem at skjule det, da Danni flyttede hånden til hans inderlår, da det var et af hans virkelig svage punkter. Han lagde godt mærke til at Danni rykkede tættere på, men registrerede det ikke meget da han så ind i de dybe brune øjne og mærkede så Dannis læber mod sin underlæbe. Han kyssede kort Danni igen, og nåede at lukke øjnene i et sekundt. Han så mod Dannis øjne og smilede roligt. Han lagde sin frie hånd hen på Dannis side og og lod sin tommelfinger bevæge sig lidt som en nussen. "Måske behøver du heller ikke sige noget, men bare blive ved med at kysse mig istedet" sagde han og smilede lidt bredere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




On Reggies - Frit for alle der vil :D Empty
IndlægEmne: Sv: On Reggies - Frit for alle der vil :D   On Reggies - Frit for alle der vil :D Icon_minitimeTirs 10 Aug 2010, 04:58

Danni havde godt mærket at Elliot havde kysset ham tilbage, og det lettede lidt inde i ham at han ikke blev afvist. det var heller ikke det han plejede at blive og viste derfor ikke rigtigt hvordan det var at blive afvist, han havde så heller ikke lyst til at finde ud af hvordan det var. han lod sin tungespids glide hen over sine læber og lyttede på hvad han sagde "det har jeg heller ikke nået imod" indrømmede han og rykkede sig helt tæt på ham, han så stille på hans ansigt imens og rødmede lidt imens. han lod let sine læber glide hen over hans inden han begynde ømt at kysse dem, hans øjne gled automatisk i da han mærkede hans læber. han fingere nussede ham bare videre på inderlåret, selv om han blev lidt nervøs over hvad Elliot ville sige til at han var en fyr. dog overvejede han bare at holde det for sig selv så længe som muligt, selv om det også kunne give ham problemer hvis han holde det for længe og Elliot ikke var til fyre
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




On Reggies - Frit for alle der vil :D Empty
IndlægEmne: Sv: On Reggies - Frit for alle der vil :D   On Reggies - Frit for alle der vil :D Icon_minitimeTirs 10 Aug 2010, 07:06

Elliot smilede lidt over hans svar og så bare til da Danni rykkede tækkere på ham. Ligenu havde Elliot ikke mange ting der forhindrede ham i noget som helst. Elliots hoved var der heller intet der sagde han at han skulle stoppe, selvom han kun lige havde mødt Danni. Alkohollen havde vel gjort at han ikke tænkte over så mange ting lige i dette øjeblik, og når der ikke lige var noget som stoppede ham i at gøre noget, så ville han heller ikke stoppe. Elliots øjne glem nærmest med det samme i da han mærkede Dannis læber mod sine og gengældte det ømme kys. Han lod let sin hånd køre blidt op og ned af siden på Danni, og lagde den anden hånd i hendes hår. Han mærkede Dannis fingres nussen på sit inderlår, og som lige det altid gjorde, så blev han bare tændt af det. Han kom med en lille lyd af nydelse over den blide nussen, og trak let Danni op i sit skød og tættere ind mod sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




On Reggies - Frit for alle der vil :D Empty
IndlægEmne: Sv: On Reggies - Frit for alle der vil :D   On Reggies - Frit for alle der vil :D Icon_minitimeTirs 10 Aug 2010, 07:18

Danni kunne ikke lade være med at smile over at Elliot kyssede ham tilbage, dog havde han vel også regnet med det da han jo ligefrem sagde at han ikke skulle stoppe. dog blev han både usikker på hvad Elliot ville sige til at han var en fyr, og hvad der ville ske efter om Danni bare havde tænkt sig at betragte ham som alle de andre fyre han havde været sammen med og bare smutte. han var blevet meget usikker på sine handlinger siden han mødte Embry, og havde fået det svært med at bare gå fra dem. dog ville han heller ikke betragte sig som om han var sin kæreste utro, selv om det jo lige var det som han var. han blev helt overrasket over den lyd Elliot kom fra og begynde at rødme, han lod sig bare blive trukket op i hans skød og lag sine hænder automatisk på hans brystkasse. men lod dem bare stille begynde at åbne knapperne på hans skjorte, han slag dog ikke kysset og havde et eller andet sted heller ikke lyst
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




On Reggies - Frit for alle der vil :D Empty
IndlægEmne: Sv: On Reggies - Frit for alle der vil :D   On Reggies - Frit for alle der vil :D Icon_minitimeTirs 10 Aug 2010, 07:45

Elliot tænkte ikke lige over hvor langt dette møde med Danni skulle gå, men indtil videre var det også lige meget. For lige nu kunne det gå så langt det nu kunne for Elliots skyld. Hans hjerne var fuldkommen ligeglad med alt, og ligenu var det hvad der skete med kroppen som gjaldt. Han kunne ikke gøre for den lille lyd der kom fra ham. Det var vel ikke hans skyld at Danni lige havde fundet hans følsomme punkt. Elliot mærkede Dannis hænder mod sin brystkasse, og lod ham bare åbne skjorten. Han havde jo intet imod det, og stoppede det derfor ikke. Til gængæld lod han sine hænder køre op under Dannis t-shirt, og først det lagde han mærke til det helt flade bryst, da der ingen barm var som stoppede hans hænder. Han rynkede kort panden og slap kysset kort. Han kyssede Danni ned på hagen og åbnede øjnene en smule. Elliot havde jo ikke noget imod drenge, og havde før haft forhold med drenge, men... Han troede jo fuldt og fast på at Danni var en pige, og Danni måtte helt klart være på samme alder som Elliot..
Det forvirrede Elliot en smule, men hans læber fandt hurtigt Dannis igen og fortsatte kysset fra før.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




On Reggies - Frit for alle der vil :D Empty
IndlægEmne: Sv: On Reggies - Frit for alle der vil :D   On Reggies - Frit for alle der vil :D Icon_minitimeTirs 10 Aug 2010, 08:01

Danni blev bare ved med at kysse ham og hans krop blev kort stift i det da han mærkede hans hænder, da det altid gav et sus i ham da han mærkede en anden's fyr hænder på sin krop. han slappede hurtigt af i det igen og knappede skjorten helt op, han bed sig i læben da han mærkede at hans læber forsvandt fra sine dog lod han sine øjne forblive lukkede. han tænkte ikke så meget over at han ikke havde et barm som så mange andre piger havde, det var jo heller ikke alle piger som havde nogle bryster overhovedet. da han fik skjorten helt op rev han ham let ned af den med sine negle, dog ikke hårdt nok til at det ville blive rødt på nogen måde. han kyssede ham bare tilbage da han mærkede hans læber mod sine igen, han overvejede kort om han bare skulle lade Elliot's selv finde ud af at Danni var en fyr som han gjorde med Xander. og bare håbe på at han kunne få ham overtalt på samme måde, han var dog ikke sikker på det og overvejede det også flere gange. han rejste sig stille op på gulvet og så ned på ham, han havde et frækt blik i sine øjne og blev sig let i læben. selv om han ikke havde en barm og havde nået andet mellem benene, så havde han ellers de samme former som en pige. han åbnede sit blå bælte og smed på sofa'en inden han han gik for at finde soveværelset, han tog sin sorte t-shirt af imens så han kun havde sin lyserøde top på. han så kort over på ham og fandt kort tid efter ind i soveværelset, han gav bare slip på sin t-shirt ved døren og gik hen og lag sig i sengen. han træk let sine fødder op til sin røv og sprede let sine ben, han så mod døren imens for at se om Elliot gik med. han lag stille sine hænder på sine inderlår og gjorde alt for at rigtig at gøre sig til for ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




On Reggies - Frit for alle der vil :D Empty
IndlægEmne: Sv: On Reggies - Frit for alle der vil :D   On Reggies - Frit for alle der vil :D Icon_minitimeTirs 10 Aug 2010, 08:32

Elliot lod sig ikke tænke meget over noget, og lod det bare være som det var. Han mærkede da skjorten var helt åben og kort efter Dannis negle ned af sin side, og fordi at det ikke var hårdt, så gjorde han heller intet mod det. Elliot var jo et eller andet sted ligeglad om hvordan en person så ud. Hvis personen var venlig over for ham, sød, og bare køn, eller speciel, så var det nok for ham. Det var jo næsten også lige meget om det var en pige eller end dreng, da det var forskelligt med hvem han syntes om, og ligenu syntes han om Danni.
Elliot mærkede da Danni rejste sig op og åbnede sine øjne. Hans blik faldt på Dannis krop og derefter på 'hendes' ansigt hvor hans blik mødte Dannis frække blik. Han så efter bæltet der landede på sofaen og strakt tilbage på Danni igen. Han fulgte hende med blikket hele vejen mod værelset og betragtede hver enkelt bevægelse, også da Danni hev t-shirten af. Elliot rejste sig fre sofaen da Danni havde fundet frem til soveværelset og gik med lidt rolige skridt mod værelset også. Han trak sin blazer og skjorte af da han nåede ind på værelset og lod sine øjne hvile på Dannis mindre beklædte krop end før. Han lod tøjet falde til gulvet og gik hen til sengen. Han havde et roligt smil om sine læber og lod let tungen glide over sin underlæbe. Han satte knæene i sengen og satte sine hænder på hver side af Danni. Han bøjede sig kort ned og kyssede Dannis læber og lod kort sine fingre lege med kanten af toppen hvorefter han hev den af. Han lod sine fingerspidser glide ned af Dannis sige og ned til kanten af shortsne. Han holdte blikket på Dannis ansigt og lod igen sine læber finde 'hendes'
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





On Reggies - Frit for alle der vil :D Empty
IndlægEmne: Sv: On Reggies - Frit for alle der vil :D   On Reggies - Frit for alle der vil :D Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
On Reggies - Frit for alle der vil :D
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Et frit sind.
» Tilbage til verden//Frit :D//
» Frit-Dead for the crist.
» Min barndoms skov. (Frit for alle)
» Træning(frit emne, så bare kom, hvis i har lyst)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: