Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 On Reggies - Frit for alle der vil :D

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




On Reggies - Frit for alle der vil :D - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: On Reggies - Frit for alle der vil :D   On Reggies - Frit for alle der vil :D - Page 2 Icon_minitimeTirs 10 Aug 2010, 08:47

Danni smilte lidt større i det da han så Elliot ved døren, og han kunne bare mærke hvor meget hans krop havde lyst til ham. og han havde det virkelig svært med at vente og ville jo heller ikke virke som en eller andet pervers stodder, dog havde han det svært med det styre sig da han så Elliot's overkrop. han lod sine hænder glide op af hans arme og kyssede ham tilbage, inden han mærkede at sin top forsvandt fra hans krop. han lod ham bare tage den af, og vende sit blik ned mod sin navlepiercing og sine hoftepiercinger. han så stille op på hans ansigt igen og kyssede ham bare tilbage da han mærkede hans læber, han lag sine hænder på hans overarme og kyssede ham bare et stykke tid. inden han træk sit hoved tilbage og vende sit kind mod ham, da han ikke kunne holde det tilbage og havde ikke lyst til at blive tændt mere også blive afvist "der er nået jeg er nød til at fortælle dig" hviskede han og havde det virkelig meget svært ved at fortælle det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




On Reggies - Frit for alle der vil :D - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: On Reggies - Frit for alle der vil :D   On Reggies - Frit for alle der vil :D - Page 2 Icon_minitimeTirs 10 Aug 2010, 17:25

Elliot havde den ene hånd placeret i sengen, og den anden på Dannis hofte, og ved kanten af shortsne. Han havde mærket piercingen, men ddet var ikke noget som generede ham på nogen måde, og lod sine fingre lege en smule med shortsnes stof. Han stoppede dog efter kysset blev sluppet og hans så Danni vendte hovedet lidt væk. Han hørte de ord der kom ud af Dannis mund, men undrede sig en smule over det. Noget man var nød til at fortælle, kunne aldrig være så godt. Elliot satte albuen i sengen, og fjernede sin hånd fra Dannis hofte. Han lod sine fingerspidser strejfe den bløde kind og så ned på Danni. "Jamen sig frem" sagde han stille, og vidst egentlig overhovedet ikke hvad der måske ville komme nu. Han havde ikke engang et gæt, med Danni virkede ikke til at være så glad for at fortælle det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




On Reggies - Frit for alle der vil :D - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: On Reggies - Frit for alle der vil :D   On Reggies - Frit for alle der vil :D - Page 2 Icon_minitimeTirs 10 Aug 2010, 21:37

Danni lå helt stille under ham og træk vejret tungt, da han havde sådan en stor lyst til ham. han mærkede hans hånd mod sin kind og pustede luften ud af sig mens der kom en lille lyd, som lød ret så meget som et lille støn. han åbnede stille sine øjne og så stille hen på hans ansigt, han bed sig kort i læben og tænkte lidt over hvordan han skulle sige det "je.. jeg er ikke det du tror jeg er, eller det jeg vil havde dig til at tro.. ikke for at snyde dig eller nået men det er sådan som jeg får dig til at tro jeg er som jeg føler mig som" sagde han lidt hurtigt i det og lag hurtigt sin ene hånd foran sin mund, for at få styr på sig selv og ikke snakke løs. han tog en dyb indånding og blev bare ved med at se op på ham, han lod hånden glide væk fra sin mund og sukkede "je.. jeg er født som en fyr" hviskede han og håbede at det gav sig selv at han havde nået andet mellem benene, han viste ikke om han skulle blive liggende eller om han bare skulle gå
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




On Reggies - Frit for alle der vil :D - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: On Reggies - Frit for alle der vil :D   On Reggies - Frit for alle der vil :D - Page 2 Icon_minitimeOns 11 Aug 2010, 03:18

Elliot så ventende ned på Danni og lyttede til hvad der bklev fortalt. Han rynkede kort panden af at han blev mere og mere forvirret over det. Han lod være med at sige noget da Danni var stille og havde hånden for munden. Det gav ham jo ikke meget svar, og derfor ventede han på mere. Da Danni endelig fortalte det sidste, blev han kort en smule rastløs, og vidste ikke helt hvad han skulle sige til det.. Han havde jo ikke lige regnet med at Danni var en dreng, og vidste ikke helt om han skulle tro det, men hvis det fortsatte ville han vel finde ud af det. Han havde jo tit været sammen med drenge, og det var vist endda flere drenge end piger han havde været sammen med. Alligevel så det Danni lige havde fortalt fik det også till at falde lidt mere på plads i hans hoved. "Jamen dog... Det er der jo ikke noget at gøre ved." Sagde han og smilede lidt over det. Den alkohol han havde indtaget gjorde nok også at det ikke påvirkede ham på en måde som det kunne have gjort. "Hvis du vil være en pige, så skal du også behandles som en" Sagde han så og kyssede blidt Dannis kind.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




On Reggies - Frit for alle der vil :D - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: On Reggies - Frit for alle der vil :D   On Reggies - Frit for alle der vil :D - Page 2 Icon_minitimeOns 11 Aug 2010, 03:30

Danni havde det som om det gik flere år før han hørte Elliot's stemme, han så stille op på ham og lyttede bare på hvad han sagde. han blev helt overrasket over det han sagde, og viste endelig ikke hvad han skulle sige end at der kom et smil frem på hans læbe "så du har ikke nået imod det?" spurgte han stille om og smilte mere da han mærkede kysset mod sin kind, han lag sine hænder på hans brystkasse og kyssede ømt kort hans læber "hvor er du sød" sagde han og kyssede ham ned på halsen, han lod sine fingere glide ned af hans overkrop og ned til hans buksekant. og slikkede ham let op til øret som han let nappede i, mens han begynde at åbne hans bukser med sine tynde fingere
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




On Reggies - Frit for alle der vil :D - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: On Reggies - Frit for alle der vil :D   On Reggies - Frit for alle der vil :D - Page 2 Icon_minitimeOns 11 Aug 2010, 04:34

Elliot lod et kort grin undslippe over Dannis overraskede reaktion, men hvad var det dog også der sagde at Elliot også var til drenge. "Hvorfor skulle jeg have noget imod det når jeg er lige så meget til drenge som jeg er til piger. Det gør ingen forskel for mig, bare jeg kan lide personen nok" Sagde han og smilede. Han mærkede Dannis hænder mod sin brystkasse og mærkede så hans læber mod sine. Han smilede lidt over det Danni sagde og lod et par fingerspidser stryge blidt over hans kind. "jamen, det er vel sådan du vil have det" Sagde han stille og havde heller ikke noget imod at behandle Danni som han havde gjort hele aftenen. Han strakte halsen en smule da han mærkede Dannis læber der, og smilede af det. Han lukkede øjnene i og lod ham åbne hans bukser, mens Elliots egne hænder fandt ned til Dannis shorts igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




On Reggies - Frit for alle der vil :D - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: On Reggies - Frit for alle der vil :D   On Reggies - Frit for alle der vil :D - Page 2 Icon_minitimeOns 11 Aug 2010, 04:49

Danni blev bare ved med at nappe ham i øret, han smilte lidt af det han sagde og kyssede ham let på kinden. og var virkelig glad for at Elliot også var til fyre, det var altid en dejlig fornemmelse der var inde i ham da han ikke ligefrem skulle tigge om at få det han ville havde "når okay.. og du kan godt lide mig? eller ønsker du bare en omgang sex?" sagde han stille og så på hans ansigt og slikkede ham let hen over hagen, han kunne ikke lade være med at smile dog var det en blanding af et frækt smil og et sødt et. dog havde han ikke nået imod hvis det kun var sex Elliot søgte, da det kun var det han selv søgte efter og han havde fået udvalgt sig Elliot "mmmh" kom der ud af hans mund da det jo var lige det han ønskede, han følte sig jo som en pige og ønskede derfor også at folk betragtede ham som en. han træk stille lidt ned i hans bukser og så ned efter sine hænder, han vende hurtigt sit blik op mod hans ansigt igen og begynde at kysse hans læber i et ømt et
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





On Reggies - Frit for alle der vil :D - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: On Reggies - Frit for alle der vil :D   On Reggies - Frit for alle der vil :D - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
On Reggies - Frit for alle der vil :D
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: