Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3 ... 11 ... 22  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Empty
IndlægEmne: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Icon_minitimeTirs 10 Nov 2009, 03:35

Dato: Irl
Dag: Irl
Tid: 13:00
Vejr: det blæser lidt og er overskyet
Sted: I en gyde
Årstid: Efterår
Omgivelser: Venter på Marcus i lejelighedden
Tøj: http://images2.fanpop.com/images/photos/5600000/Kristen-kristen-stewart-5657923-310-500.jpg


Hayley sad i sin lejelighed hun havde ringet til Marcus
og havde spurgert om han ikke kunne komme..hun havde snakket som hun plejer
i telefonen selvom hun var ved og springe hun sad med sine p-piller i hånden
og sukkede hun kiggede på sin ring..og smilte men hun fik ondt i maven
og tog sig hurtigt til maven "Shit det er løgen jeg er bare ikke gravid" sagde hun lavt til sig selv
hun slap maven igen da hun kiggede på klokken hun gik ud på badeværelset og så den test
hun havde taget for at se om hun var gravid om den var posetiv da hun tog den op i hånden og kiggede på den
var hun lige ved og skrige hun var gravid !!!!!!!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Empty
IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Icon_minitimeTirs 10 Nov 2009, 03:48

Marcus kom roligt gående hen af gaden, han kunne ikke bare finde på at teleportere sig ind i Hayleys lejlighed.
Han ville heller ikke give hende et chok, så derfor gik han, han havde dog godt lagt mærke til at Hayley ikke havde lyt som hun plejede når de talte sammen. Han var bange for at hun havde fortrut sit ja til ham og han sukkede kort.
Marcus kom op til hendes lejlighed og bankede roligt på, han var selv lidt nervøs og tippede lidt med den ene fod og rømmede sig kort.

//Tøj: http://www.contactmusic.com/pics/l/never_back_down_premiere_3_050308/jared_padalecki_1780400.jpg //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Empty
IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Icon_minitimeTirs 10 Nov 2009, 03:51

Hayley sank en stor klumb
hun rejste sig og smilede til ham
"Hej skat" hun åbnede døren så han kunne komme ind
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Empty
IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Icon_minitimeTirs 10 Nov 2009, 03:54

Marcus smilte svagt og gik ind
Han så på hende, " hey skat" sagde han med et svagt smil og tog sine sko og jakke af, han havde ikke været særlig tit i hendes lejlighed, men han kendte den dog og viste hvor de forskellige rum var
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Empty
IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Icon_minitimeTirs 10 Nov 2009, 03:56

Hun kiggede ind i stuen
og gik hurtigt der ind og tog pillerne og
testen i lommen..Hun gik så ud til ham igen


Sidst rettet af Hayley.. Tirs 10 Nov 2009, 03:58, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Empty
IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Icon_minitimeTirs 10 Nov 2009, 03:58

Marcus så tænkende på hend og tog derefter sin hånd op på hendes kind og så hende i øjnene
"Skat er der noget du vil snakke om, for du lød ikke helt som dig selv i telefonen" sagde han stille og så stadig tænkende på hende og nussede blidt hendes kind
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Empty
IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Icon_minitimeTirs 10 Nov 2009, 03:59

Hayley bed sig i læben
"Jeg er bange for jeg er" hun kiggede ned på sin mave og hev testen op
"Jeg er bange for jeg er gravid ska´t" hun kiggede op på ham igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Empty
IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Icon_minitimeTirs 10 Nov 2009, 04:05

Marcus så overrasket på hende og bed sig i læben
"Jeg ved ikk hvad jeg skal sige skat, for min skyld må du gerne beholde det, det kunne da være meget hyggeligt at få et barn" sagde han stille og smilte svagt, selvom han ikke have forstillet sig selv som far endnu
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Empty
IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Icon_minitimeTirs 10 Nov 2009, 04:10

Hun sank en klumb og rystede på hovedet
"Men jeg har ikke lyst til det..jeg har mere lyst til og være nomal og giftes med dig uden og have et barn"
hun trådte lidt væk fra ham og vendt sig hun gik ind i stuen og satte sig i sofaen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Empty
IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Icon_minitimeTirs 10 Nov 2009, 04:12

Marcus rystede på hovedet og gik efter hende ind i stuen
Han satte sig på knæ og holdte sine hænder på hendes skød, " skat, ingen tvinger dig til noget, du bestemmer selv hvad du gør, men selv hvis du fik det så forblev du jo normal" sagde han stille og så tænkende på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Empty
IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Icon_minitimeTirs 10 Nov 2009, 04:16

Hun nikkede og lagde sine ænder oven på hans
"Jeg håber ikke du bliver ked af det men jeg vil gerne have en abort"
hun bed sig i læben og fik rigtig ondt i maven hun tog sig på maven igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Empty
IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Icon_minitimeTirs 10 Nov 2009, 04:21

Marcus smilte svagt og rystede på hovedet
"Hvorfor skulle jeg blive sur, det er dit valg og jeg sagde jo at du ikk var tvunget til noget, men jeg håber selvf at vi for chancen igen" sagde han stille og satte sig op ved siden af hende og tog den ene arm om hende og holdte hende blidt ind til sig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Empty
IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Icon_minitimeTirs 10 Nov 2009, 04:25

Hun smilede og nikkede
"Altid skat..bare efter bryllupede" hun smilede til ham og lagde hovede på brystede
"Men et vampyre barn leve kun til de er seks år" hun sukkede og kiggede op på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Empty
IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Icon_minitimeTirs 10 Nov 2009, 04:30

Marcus så på hende og smilte svagt
"Ja selvf skat, jeg kan skam godt vente, vi har jo helle livet" sagde han og smilte svagt, han bøjede sig ned og kyssede hende blidt på panden, "hmm ja det siger man, så skulle de holde op med at vokse, men jeg synes ikk det skder at prøve skat" sagde han stille og smilte svagt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Empty
IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Icon_minitimeTirs 10 Nov 2009, 04:53

Hayley smilede svagt
"Okay jeg kører ned og får aborten nu..og kommer om lidt" hun smilede og nød hans kys
"Bare bliv her..Så har jeg dig hvor jeg vil ha dig" drillede hun og kyssede ham ømt på munden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Empty
IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Icon_minitimeTirs 10 Nov 2009, 05:48

Marcus nikkede og smilte svagt til hende
"Hvor skulle jeg ellers gå" drillede han inden hun kyssede ham og han kyssede hende ømt tilbage og lagde armene blidt rundt om hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Empty
IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Icon_minitimeTirs 10 Nov 2009, 05:57

Hun kyssede ham tilbage
"Det kunne godt være du ville med" sagde hun glad da hun slap kysset
hun lagde også en arm om ham og smilede til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Empty
IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Icon_minitimeTirs 10 Nov 2009, 06:02

Marcus smilte svagt og trak på den ene skulder
"Hvis du vil have at jeg tager med, så kan jeg godt, men så skal jeg ikke kigge på det samtidig" sagde han og skar ansigt, bare tanken om det gav ham lidt gåsehud, men han smilte svagt til hende igen lidt efter
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Empty
IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Icon_minitimeTirs 10 Nov 2009, 06:08

Hun lo kort
"Jeg kommer om lidt skat"
hun løb ud af døren og smilede da hun kom tilbage efter en time
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Empty
IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Icon_minitimeOns 11 Nov 2009, 03:05

Marcus lænede sig over forover imens han stadig sad på sofaen da Hayley kom tilbage
"Når? hvordan har du det skat?" spurgte han nysgerrigt og så tænkende på hende, han ville stadig ikke forstille sig hvordan hun havde fået en abort
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Empty
IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Icon_minitimeOns 11 Nov 2009, 03:12

Hun smilede men det forsvant hurtigt
"Jeg var langt henne men..jeg har haft så ondt..og det er fordi jeg havde tabt barnet"
hun sank en stor klump og satte sig ved sidden af ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Empty
IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Icon_minitimeOns 11 Nov 2009, 03:28

Marcus bed sig i læben og lænede sig tilbage i sofaen
" Det gør ikke ondt på dig nu, vel?" spurgte han bekymret og så tænkende på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Empty
IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Icon_minitimeOns 11 Nov 2009, 03:33

Hun rystede på hovedet
"Nej" hun rejste sig og gik ud i køkknet hun tog en stor flaske blod ud af køleskabet
hun havde mange følser i kroppen ligenu og derfor bellede hun den hele og lukkede køleskabet
hun kastede flasken i vasken så den smader hun stod med hænderne på køkkenbordet
og kiggede ned på alt det smaderde glas
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Empty
IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Icon_minitimeOns 11 Nov 2009, 03:36

Marcus rejste sg hurtigt og kom ud til hende da han hørte noge glas blive smadret
Han kom hen til hende og lagde den ene arm om hende, " skat hvad er der glat, tænk hvis glasset havde ramt dig" sagde han stille og så tænkende på hende og bed sig i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Empty
IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Icon_minitimeOns 11 Nov 2009, 03:40

Hun kiggede stadig på glaset
"Der er ikke noget galt" hun tog noget af glaset op i hånden og det var ikke med vejle
hun kom til og trykke for hårdt på det så det skar hul i hendes hånd
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Empty
IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus
Tilbage til toppen 
Side 1 af 22Gå til side : 1, 2, 3 ... 11 ... 22  Næste
 Lignende emner
-
» hvad skal man sige, det er vel okay og over skride grænser
» Skal man eller skal man ikke... (Dawn)
» skal/skal ikke? - Milo
» når man skal så skal man //Marilynn//
» Promillen har noget at sige [Naya]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: