Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 havet synger dens vuggevise (jaster)

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




havet synger dens vuggevise (jaster) Empty
IndlægEmne: havet synger dens vuggevise (jaster)   havet synger dens vuggevise (jaster) Icon_minitimeTirs 17 Aug 2010, 03:43

Dato : 2. juli 09
Årstid : sommer
Dag : Onsdag.
Vejr : solen der står højt på himmelen, og de smukke solstråler der danser over vandet, det er varmt.
Sted : stranden
Tid : 17:35
Omgivelser : hav osv.. :P


zandy gik roligt i havkanten, hun havde en hvid og blåstribet bekinie på sådan lidt sayler agtig, hun havde et par solbriller på og hendes hår hang blidt ned af hendes ryg. hun nynnede roligt i tagt ned havets brusen, hun havde bare tær, og hun kunne mærke hvordan vandet stille omfavnede handes fødder og slap igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




havet synger dens vuggevise (jaster) Empty
IndlægEmne: Sv: havet synger dens vuggevise (jaster)   havet synger dens vuggevise (jaster) Icon_minitimeTirs 17 Aug 2010, 03:46

Jaster kom gående ned til stranden og kiggede sig omkring for at se om der var andre end ham og kunne ikke se nogen for de var et godt stykke fra hinanden så han trak af alt sit tøj og hoppede i vandet med et smil og kiggede rundt og svømmede rundt i vandet og smilte for sig selv og elskede at svømme nøgen engang imellem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




havet synger dens vuggevise (jaster) Empty
IndlægEmne: Sv: havet synger dens vuggevise (jaster)   havet synger dens vuggevise (jaster) Icon_minitimeTirs 17 Aug 2010, 03:50

hun så lidt rundt, og begynde stille at synge, hendes stemme var fantastisk og da hun ikke kunne se andre var det jo oplagt. hun gik roligt der i kanten uden at tænke på at hun faktisk gik lige mod jaster, hun så ned i vandet. og gik i sine egne tanker..


((skal lige spise så er jeg tilbage om ca en halv time tre kvarter :) -))
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




havet synger dens vuggevise (jaster) Empty
IndlægEmne: Sv: havet synger dens vuggevise (jaster)   havet synger dens vuggevise (jaster) Icon_minitimeTirs 17 Aug 2010, 05:43

han svømmede rundt og stoppede og gik op til sit tøj og stod nøgen og kiggede på vandet med et smil på sine læber og elskede at mærke det på sin krop og alt det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




havet synger dens vuggevise (jaster) Empty
IndlægEmne: Sv: havet synger dens vuggevise (jaster)   havet synger dens vuggevise (jaster) Icon_minitimeTirs 17 Aug 2010, 05:48

hun gik roligt hen ad stranden, hun sang ikke mere, men gik i sine egne tanker mens aften brisen fik hendes hår til at boldtre sig i vinden, pludselig da hun kiggede op stod hun næsten foran ham, hun stivnede, og vidste ikke helt hvad hun skulle sige, "ej, undskyld.. det... undskyld" hun vendte sig hurtigt rundt, og smilede hun var meget pinlig over det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




havet synger dens vuggevise (jaster) Empty
IndlægEmne: Sv: havet synger dens vuggevise (jaster)   havet synger dens vuggevise (jaster) Icon_minitimeTirs 17 Aug 2010, 06:40

"wow"sagde han og fik fat i et håndklæde han havde med "undskyld jeg havde ikke set dig"sagde han og holdte det om sig og kiggede på hende med et stille smil og var pinlig berørt over dette lige nu og kiggede på hende med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




havet synger dens vuggevise (jaster) Empty
IndlægEmne: Sv: havet synger dens vuggevise (jaster)   havet synger dens vuggevise (jaster) Icon_minitimeTirs 17 Aug 2010, 06:48

hun vendte sig stille rundt og så på ham, "jeg er altså også virkelig ked af det, det var ikke min mening bare at komme brasende på den måde" hun smilede venligt og blidt. hendes hår blev stille bragt om bag hendes ryg af den blide sommer vind.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




havet synger dens vuggevise (jaster) Empty
IndlægEmne: Sv: havet synger dens vuggevise (jaster)   havet synger dens vuggevise (jaster) Icon_minitimeTirs 17 Aug 2010, 06:52

"har taget håndklæde om mig så du kan ikke se noget og det gør ikke noget"sagde han med et smil på sine læber og smilte stille for sig selv.
Han kiggede hende "navnet er jaster"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




havet synger dens vuggevise (jaster) Empty
IndlægEmne: Sv: havet synger dens vuggevise (jaster)   havet synger dens vuggevise (jaster) Icon_minitimeTirs 17 Aug 2010, 06:54

hun så roligt på ham og smilede. "tak.."
hun kørte en hånd gennem hendes hår og lod vinden bære det.
"jeg hedder zandy.." hun smilede roligt, og trådte et skridt frem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




havet synger dens vuggevise (jaster) Empty
IndlægEmne: Sv: havet synger dens vuggevise (jaster)   havet synger dens vuggevise (jaster) Icon_minitimeTirs 17 Aug 2010, 06:58

"er du da genert overfor folk der nøgne"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber.
"for jeg er jo nøgen men jeg kan da godt tage tøj på hvis det er"sagde han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




havet synger dens vuggevise (jaster) Empty
IndlægEmne: Sv: havet synger dens vuggevise (jaster)   havet synger dens vuggevise (jaster) Icon_minitimeTirs 17 Aug 2010, 07:01

"øm..." hun så roligt på ham og grinede så stille, " jeg bliver bare næmt genert, og ja... det er svært at forklare" hun så på ham og smilede roligt, "det er dit valg om du vil have tøj på eller ej" hun smilede blidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




havet synger dens vuggevise (jaster) Empty
IndlægEmne: Sv: havet synger dens vuggevise (jaster)   havet synger dens vuggevise (jaster) Icon_minitimeTirs 17 Aug 2010, 07:03

Han kiggede på hende med et smil "har du da aldrig gjort det med en mand som mig altså du ved"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber og kiggede på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




havet synger dens vuggevise (jaster) Empty
IndlægEmne: Sv: havet synger dens vuggevise (jaster)   havet synger dens vuggevise (jaster) Icon_minitimeTirs 17 Aug 2010, 07:08

hun rystede stille på hovedet, og smilede skævt. " det kan jeg vist ikke prale af. men jeg har ikke fundet kærligheden i nu.." hun smilede roligt og så på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




havet synger dens vuggevise (jaster) Empty
IndlægEmne: Sv: havet synger dens vuggevise (jaster)   havet synger dens vuggevise (jaster) Icon_minitimeTirs 17 Aug 2010, 07:09

"vil du prøve det"spurgte han og kigede på hende med et stille smil "men bare rolig lære dig først at kende"sagde han og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




havet synger dens vuggevise (jaster) Empty
IndlægEmne: Sv: havet synger dens vuggevise (jaster)   havet synger dens vuggevise (jaster) Icon_minitimeTirs 17 Aug 2010, 07:11

hun så mærkeligt på ham, " hvordan kan du være så ligefrem, bare sige det første der falder dig ind" hun smilede roligt og prøvede lidt at undgå spørgsmålet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




havet synger dens vuggevise (jaster) Empty
IndlægEmne: Sv: havet synger dens vuggevise (jaster)   havet synger dens vuggevise (jaster) Icon_minitimeTirs 17 Aug 2010, 07:13

"ved det endeligt ikke ser en smuk pige som dig og ja jeg ved ikke hvad der går af mig"sagde han og kiggede på hende og fandt sine underbukser og fik dem rystet for sand og tog dem på
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




havet synger dens vuggevise (jaster) Empty
IndlægEmne: Sv: havet synger dens vuggevise (jaster)   havet synger dens vuggevise (jaster) Icon_minitimeTirs 17 Aug 2010, 07:15

hun smilede, og var ikke vand til at folk snakkede pænt til hende da hun var vokset om ved sin far og folk der ville slå hende ihjel. hendes blik var blidt, og roligter jeg som et ." tak.. det tager jeg som komblimente" hun smilede venligt og betragtede ham stille for at finde ud af hvem han var.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




havet synger dens vuggevise (jaster) Empty
IndlægEmne: Sv: havet synger dens vuggevise (jaster)   havet synger dens vuggevise (jaster) Icon_minitimeTirs 17 Aug 2010, 07:27

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "det var da så lidt"sagde han og smilte til hende bare venligt ikke ude på nogen ting og kiggede på hende mens han viste ikke hvad skulle sige
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




havet synger dens vuggevise (jaster) Empty
IndlægEmne: Sv: havet synger dens vuggevise (jaster)   havet synger dens vuggevise (jaster) Icon_minitimeTirs 17 Aug 2010, 07:30

hun smilede roligt, og så lidt ned i sandet, hun gik et par skridt og tænkte lidt, og så så op på ham, "hvad skal du så nu?" sagde hun roligt. og smilede venligt og blidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




havet synger dens vuggevise (jaster) Empty
IndlægEmne: Sv: havet synger dens vuggevise (jaster)   havet synger dens vuggevise (jaster) Icon_minitimeTirs 17 Aug 2010, 07:31

"ved jeg ikke hmm ikke noget tror jeg"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




havet synger dens vuggevise (jaster) Empty
IndlægEmne: Sv: havet synger dens vuggevise (jaster)   havet synger dens vuggevise (jaster) Icon_minitimeTirs 17 Aug 2010, 07:38

hun tænkte lidt, "så vil du måske følge mig hjem?" sagde hun roligt uden nogen hensigter, hun smilede blidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




havet synger dens vuggevise (jaster) Empty
IndlægEmne: Sv: havet synger dens vuggevise (jaster)   havet synger dens vuggevise (jaster) Icon_minitimeTirs 17 Aug 2010, 07:51

"ja det kan jeg da godt"sagde han og fik sin trøje på og puttede resten i en pose og kiggede på hende "jeg er klar til at gå"sagde han med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




havet synger dens vuggevise (jaster) Empty
IndlægEmne: Sv: havet synger dens vuggevise (jaster)   havet synger dens vuggevise (jaster) Icon_minitimeTirs 17 Aug 2010, 07:58

hun grinede kort og smilede, "jamen så lad os gå" sagde hun roligt med et smil på læberne, hun gik ude i vandkanten, og så roligt på ham... hun tænkte lidt men var genert.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




havet synger dens vuggevise (jaster) Empty
IndlægEmne: Sv: havet synger dens vuggevise (jaster)   havet synger dens vuggevise (jaster) Icon_minitimeTirs 17 Aug 2010, 07:59

Han gik med hende og kiggede på hende "noget galt"spurgte han og kiggede på hende med et smil på sine læber "eller er du bare genert"spurgte han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




havet synger dens vuggevise (jaster) Empty
IndlægEmne: Sv: havet synger dens vuggevise (jaster)   havet synger dens vuggevise (jaster) Icon_minitimeTirs 17 Aug 2010, 08:03

hun så roligt på ham, "ja, desværre. " hun trak stille på skuldrene og smilede, blidt. "hu må undskylde jeg ikke snakker så meget, men det skal nok komme" hun smilede skævt og så lidt ned i vandet og så så på ham igen og smilede blidt.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





havet synger dens vuggevise (jaster) Empty
IndlægEmne: Sv: havet synger dens vuggevise (jaster)   havet synger dens vuggevise (jaster) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
havet synger dens vuggevise (jaster)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Solens nedgang ved havet (Kia)
» Mellem månen og dens lys //private til Achlys//
» fuglene synger (qadir)
» Stranden & Havet~Abaddon~
» en tur til havet -Emily

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Stranden-
Gå til: