Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Aften på stranden-

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Aften på stranden- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Aften på stranden-   Aften på stranden- - Page 2 Icon_minitimeTors 24 Sep 2009, 01:49

"Ja, men nogle vælger ikke at blive Dæmon." sagde han med et smug af smerte.
"Desvære..."
Han tænkte på de personer, som mistede deres sjæle fordi, han skulle have mad...
Han tænkte på hans...
Han bed sig i læben, da han så hendes blide, smilende ansigt, omkrandsede af det lange, ravnsorte hår.

// Skulle lige have noget mad...
Tilbage til toppen Go down
Valencia
Admin
Admin
Valencia


Antal indlæg : 950
Bosted : I en lejlighed i Werclare by.
Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.

Aften på stranden- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Aften på stranden-   Aften på stranden- - Page 2 Icon_minitimeTors 24 Sep 2009, 02:25

Valencia så på ham med et lille smil "Jaa sådan er det jo .. " hendes smil forsvandt så da hun godt lagde mærke til hans humørskift, hun bed sig lidt i læben og strakte forsigtigt en hånd hen mod ham for at ligge hendes hånd på hans kind, hun tøvede lidt, hun var ikke sikker på om han ville blive forskrækket eller om han godt mærkede hun nærmede sig ham "Er du okay?" sagde hun stille og lagde en hånd på hans kind og så direkte på ham med et bekymret blik.
Tilbage til toppen Go down
http://lost-world.heavenforum.com
Gæst
Gæst




Aften på stranden- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Aften på stranden-   Aften på stranden- - Page 2 Icon_minitimeTors 24 Sep 2009, 02:44

Han skar ansigt, og kærtegnede hendes kind.
"Jeg tror at mit hjerte er så sort nu, og koldt..., at jeg ikke kan mærke om det ikke er okay."
Han smilede lidt trist til hende.
"Jeg har kun være Dæmon, i et halvt år, og jeg er næsten allerede totalt sort, indeni."
Han gned sig i hovedet, og åbnede sine flydende topase øjne.
"Selv mit syn på verden er mere sort.."
Tilbage til toppen Go down
Valencia
Admin
Admin
Valencia


Antal indlæg : 950
Bosted : I en lejlighed i Werclare by.
Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.

Aften på stranden- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Aften på stranden-   Aften på stranden- - Page 2 Icon_minitimeTors 24 Sep 2009, 02:49

Valencia så på ham og forstod ham godt, hun lagde stille armende om ham i et kram "det går over .. det lover jeg dig .. godt nok ser du på andre gode væsner på en anden måde .. men sådan er det bare at være dæmon .. ´tro mig jeg ved lidt, har været det i 37 år .. " sagde hun stille *Selvom jeg totalt forandrede mig da jeg blev dæmon ..*
Tilbage til toppen Go down
http://lost-world.heavenforum.com
Gæst
Gæst




Aften på stranden- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Aften på stranden-   Aften på stranden- - Page 2 Icon_minitimeTors 24 Sep 2009, 02:56

"Hvis jeg ville kunne græde, gjorde jeg det, men jeg vil helst ikke plette min kappe, med en Dæmons sorte tåre..."
Han bed sig i læben, det var bare en facade, han var ret trist, men det hjalp at kramme med Valencia.
"Jeg kan godt lide at kramme dig, Valley." smilede han, med en gnist i hans topase øjne.
Tilbage til toppen Go down
Valencia
Admin
Admin
Valencia


Antal indlæg : 950
Bosted : I en lejlighed i Werclare by.
Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.

Aften på stranden- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Aften på stranden-   Aften på stranden- - Page 2 Icon_minitimeTors 24 Sep 2009, 03:21

Valencia lo lidt, men det var ikke et rigtigt grin, mere et trist grin "Jeg har plettet meget af mit tøj .. " sagde hun stille og så på ham "du må endelig sige til .. hvis jeg skal gøre eller sige noget" sagde hun stille og fjernede sig lidt fra ham, men stadig så hun holdte om ham, hun fik i det samme hun så på ham, set direkte ind i hans øjne og hun holdte kort vejret og så lidt væk for at holde fokus.
Tilbage til toppen Go down
http://lost-world.heavenforum.com
Gæst
Gæst




Aften på stranden- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Aften på stranden-   Aften på stranden- - Page 2 Icon_minitimeTors 24 Sep 2009, 03:26

Han holdte om hende, og klemte rimelig hårdt.
"Sorry, det er lang tid siden jeg har fået et kram."
Hans stemme dirrede af smerte, men hans øjne var flydene som om de stadig var nomal.
Han lagde sin pande mod hendes.
"Hyggeligt at møde dig Valley."
Han klemte om hendes hånd.
Tilbage til toppen Go down
Valencia
Admin
Admin
Valencia


Antal indlæg : 950
Bosted : I en lejlighed i Werclare by.
Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.

Aften på stranden- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Aften på stranden-   Aften på stranden- - Page 2 Icon_minitimeTors 24 Sep 2009, 03:43

Valencia så på ham og holdte om ham "Det gør ikke noget .. bare sig til hvis du for brug for et kram en anden gang .." Sagde hun med et lille smil og så igen ind i hans øjne "I lige måde .. " sagde hun stille og blinkede kort med øjnene for at holde sin bevidsthed og ikke gøre et eller andet dumt.

//logger .. Skal til IRL. rollespil//
Tilbage til toppen Go down
http://lost-world.heavenforum.com
Gæst
Gæst




Aften på stranden- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Aften på stranden-   Aften på stranden- - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Sep 2009, 21:02

Caspar's hånd strøg hende over håret, da han lagde sit hoved på hendes skulder.
Han mumlede tilfreds, og lukkede øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Aften på stranden- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Aften på stranden-   Aften på stranden- - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Aften på stranden-
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Aften på stranden
» en aften tur til stranden
» Aften på stranden
» en aften tur på stranden...
» Lun aften ved stranden

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Stranden-
Gå til: