Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 En tur på legepladsen//madelaine//

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




En tur på legepladsen//madelaine// Empty
IndlægEmne: En tur på legepladsen//madelaine//   En tur på legepladsen//madelaine// Icon_minitimeSøn 22 Aug 2010, 04:40

S-legepladsen
O-hvad der er på en legeplads
T-23.00
D-21/8
V-blæst


Jaster var på legepladsen hvorfor viste han ikke rigtig selv men sad stille på en gynge og slappede af og tænke lidt for sig selv og alt det der var mange tanker der var i hans hovede men han ville ikke ødelæggen aften med det og slet ikke når man kunne møde nye mennesker han sad med et smil på sine læber og kiggede stille rundt for at se om der kom nogen ind på legepladsen *mon der kommer nogen*tænkte han og så ned i sandet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur på legepladsen//madelaine// Empty
IndlægEmne: Sv: En tur på legepladsen//madelaine//   En tur på legepladsen//madelaine// Icon_minitimeSøn 22 Aug 2010, 05:38

Madelaine var rastløs og vidste ikke hvor hun skulle gøre af sig selv.
Hun vidste bare at hun snart måtte finde på noget at lave..
Hun havde lige været i byen og skulle nu videre.
Hun besluttede sig for at tage hjem. Da hun går i retningen mod sig selv, kom hun forbi en legeplads.
Legepladsen fik hende til at tænke på da hun var mindre. Hun besluttede sig for at gå derind bare for at prøve at finde den gamle stemning.
Hun stillede sig i midten af legepladsen og lukkede øjnene..Men da hun lukker øjnene og trak vejret ind lugtede hun en vareulv.
Hun lukkede straks øjnene op og kiggede rundt.
Med det samme så hun en mand sidde på en gynge. hun blev en smule forskrækket i starten men, fik pusten igen da hun så at han sad afslappet på gyngen.
Hun går imod ham. Og da hun når hen til ham, spurgte hun: " Undskyld, du har vel ikke en cigerat?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur på legepladsen//madelaine// Empty
IndlægEmne: Sv: En tur på legepladsen//madelaine//   En tur på legepladsen//madelaine// Icon_minitimeSøn 22 Aug 2010, 05:41

Han kiggede op på hende med et stille smil "nej desværre"sagde han og kiggede på hende med et stille smil "hvad laver sådan en smuk person som dig her på legepladsen"spurgte han og kiggede på hende med det samme smil på sine læber og viste ikke lige hvad han skulle sige "eller også har jeg"sagde han og roede i sin lomme og hev en pakke cigaretter frem og gav hende en og så op på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur på legepladsen//madelaine// Empty
IndlægEmne: Sv: En tur på legepladsen//madelaine//   En tur på legepladsen//madelaine// Icon_minitimeSøn 22 Aug 2010, 05:45

Hun kiggede en smule forvirret på ham, og spurgte: "Nå så du havde en?"
Madelaine rækkede hånden ud og tog cigaretten, tændte den og tog et stort hvæs.
"jeg var faktisk på vej hjem, men .. kom lige her forbi og fik sådan en lyst til at prøve at sætte mig ind i den barnelige stemning igen. tiden er virkelig gået så hurtigt..." sagde hun og sukkede.
endnu et hvæs tog hun og satte sig ned på den anden gynge der var på stativet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur på legepladsen//madelaine// Empty
IndlægEmne: Sv: En tur på legepladsen//madelaine//   En tur på legepladsen//madelaine// Icon_minitimeSøn 22 Aug 2010, 05:48

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og så lidt rundt "ja det er den skam men sådan er det jo nu engang"sagde han med et smil på sine læber og så på hende med et smil "men navnet er jaster"sagde han venligt og kiggede på hende med et smil og rakte hånden frem mod hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur på legepladsen//madelaine// Empty
IndlægEmne: Sv: En tur på legepladsen//madelaine//   En tur på legepladsen//madelaine// Icon_minitimeSøn 22 Aug 2010, 05:51

" jamen goddag Jaster, mit navn er Madelaine. Hvorfor er det du smiler så meget?" spurgte hun og kiggede nysgerrigt på ham.
Madelaines mave begyndte at knurre og hun kunne mærke at hun ikke havde spist i lang tid.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur på legepladsen//madelaine// Empty
IndlægEmne: Sv: En tur på legepladsen//madelaine//   En tur på legepladsen//madelaine// Icon_minitimeSøn 22 Aug 2010, 05:55

"fordi jeg er glad"sagde han med et smil på sine læber og kiggede på hende med et smil "hvad vil du lave og det hyggeligt at møde dig"sagde han og kiggede bare på hende og ville smile når han var glad og alt det så han smilte bare stille "du sulten"sagde han og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur på legepladsen//madelaine// Empty
IndlægEmne: Sv: En tur på legepladsen//madelaine//   En tur på legepladsen//madelaine// Icon_minitimeSøn 22 Aug 2010, 05:58

Madelaine begyndte at mærke en mærkelig form for rastløshed, og hun stile sig op.
"jeg er utrolig sulten... men for hvad ved jeg ikke.." svarede hun og kiggede forvirret rundt.
"Har du lyst til at komme med hjem til mit sted?" spurgte hun og skoddede smøgen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur på legepladsen//madelaine// Empty
IndlægEmne: Sv: En tur på legepladsen//madelaine//   En tur på legepladsen//madelaine// Icon_minitimeSøn 22 Aug 2010, 06:00

Han kiggede op på hende med et smil på sine læber "øhm ja det vil jeg da gerne men du ikke menneske vel du vist en dæmon ikke"sagde han og kiggede på hende og rejste sig op og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur på legepladsen//madelaine// Empty
IndlægEmne: Sv: En tur på legepladsen//madelaine//   En tur på legepladsen//madelaine// Icon_minitimeSøn 22 Aug 2010, 06:12

" Jo.. jeg er dæmon. Jeg skræmmer dig vel ikke?" Spurgte hun med et lille grin på læberne.
Hun begyndte at gå hen imod udgangen af lejepladsen. Hendes mave knorrede mere og mere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur på legepladsen//madelaine// Empty
IndlægEmne: Sv: En tur på legepladsen//madelaine//   En tur på legepladsen//madelaine// Icon_minitimeSøn 22 Aug 2010, 06:13

Han kiggede på hende med et stille smil "nej det gør du ikke"sagde han med et smil på sine læber og gik med hende og åbnede lågen for hende så hun kunne gå ud først
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur på legepladsen//madelaine// Empty
IndlægEmne: Sv: En tur på legepladsen//madelaine//   En tur på legepladsen//madelaine// Icon_minitimeSøn 22 Aug 2010, 09:51

"godt at du er en mand med manere" sagde hun til Jaster, mens hun smuttede ud igennem den lille jernlåge.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur på legepladsen//madelaine// Empty
IndlægEmne: Sv: En tur på legepladsen//madelaine//   En tur på legepladsen//madelaine// Icon_minitimeSøn 22 Aug 2010, 09:52

Han gik lige efter hende da hun var gået ud "man gør sit bedste"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber "hvor er der du bor henne"spurgte han og kiggede på hende med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur på legepladsen//madelaine// Empty
IndlægEmne: Sv: En tur på legepladsen//madelaine//   En tur på legepladsen//madelaine// Icon_minitimeSøn 22 Aug 2010, 09:56

"Jeg bor her lige et par gader herfra i en lille lejelighed" svarede hun mens hun gravede efter endnu en smøg.
Madelaines øjne blev mere og mere opspirret.
De gik ned af nogle små mørke og kolde gader. Blæsten var stærk og den trak i den begge.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur på legepladsen//madelaine// Empty
IndlægEmne: Sv: En tur på legepladsen//madelaine//   En tur på legepladsen//madelaine// Icon_minitimeSøn 22 Aug 2010, 09:57

Han gik vider og mærkede blæsten "okay"sagde han og kiggede henne an med et smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur på legepladsen//madelaine// Empty
IndlægEmne: Sv: En tur på legepladsen//madelaine//   En tur på legepladsen//madelaine// Icon_minitimeSøn 22 Aug 2010, 10:55

//...//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur på legepladsen//madelaine// Empty
IndlægEmne: Sv: En tur på legepladsen//madelaine//   En tur på legepladsen//madelaine// Icon_minitimeSøn 22 Aug 2010, 11:00

Madelaine gik med drastiske skridt, hen til sin lejelighed.
Hun gik hen til fordøren og låste op med sin rustne lille sølv nøgle.
"Lad os skynde os ind, inden vi blæser væk" sagde hun mens hun grinenede en smule.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur på legepladsen//madelaine// Empty
IndlægEmne: Sv: En tur på legepladsen//madelaine//   En tur på legepladsen//madelaine// Icon_minitimeSøn 22 Aug 2010, 11:01

Han kiggede på hende og gik med hende "ja lad os det"sagde han med et sødt smil på sine læber og små grinte af det hun sagde og ventede bare på at de kunne komme inde
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur på legepladsen//madelaine// Empty
IndlægEmne: Sv: En tur på legepladsen//madelaine//   En tur på legepladsen//madelaine// Icon_minitimeSøn 22 Aug 2010, 11:10

Madelaine trådte udmattet ind i sinlejelighed og smed sine ting på køkkenetbordet.
"Hvad har du lyst til?" spurgte hun mens hun lænede sig op af køkkenbordet og sendte et mystisk lidt chamerende blik til Jaster.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur på legepladsen//madelaine// Empty
IndlægEmne: Sv: En tur på legepladsen//madelaine//   En tur på legepladsen//madelaine// Icon_minitimeSøn 22 Aug 2010, 11:11

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og gik med hende ind i hendes lejlighed "det ved jeg ikke hvad har du lyst til"sagde han med et sødt halv frækt smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur på legepladsen//madelaine// Empty
IndlægEmne: Sv: En tur på legepladsen//madelaine//   En tur på legepladsen//madelaine// Icon_minitimeSøn 22 Aug 2010, 11:55

//...//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur på legepladsen//madelaine// Empty
IndlægEmne: Sv: En tur på legepladsen//madelaine//   En tur på legepladsen//madelaine// Icon_minitimeSøn 22 Aug 2010, 21:33

" Hvad er du ude på?" spugte hun mens hun kiggede med undersøgende øjne på ham.
Hendes hænder spændte sig rundt om kanten på køkkenbordet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur på legepladsen//madelaine// Empty
IndlægEmne: Sv: En tur på legepladsen//madelaine//   En tur på legepladsen//madelaine// Icon_minitimeSøn 22 Aug 2010, 23:36

Han kiggede på hende "ikke noget"sagde han og kiggede bare på hende "hvad skulle jeg være ude på"spurgte han og smilte stille til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur på legepladsen//madelaine// Empty
IndlægEmne: Sv: En tur på legepladsen//madelaine//   En tur på legepladsen//madelaine// Icon_minitimeMan 23 Aug 2010, 00:34

Madelaine blev end smule forvirret og kiggede på ham med lidt skæve øjne.
Hun grinede en smule efter forvirringen af hans svar, og vendte sig så om, for at tage et æble som hun havde liggende i en af sine små skabe i køkkenet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur på legepladsen//madelaine// Empty
IndlægEmne: Sv: En tur på legepladsen//madelaine//   En tur på legepladsen//madelaine// Icon_minitimeMan 23 Aug 2010, 00:35

Han kiggede på hende med et smil "når var det fordi der var et eller andet over mit smil som tyede på jeg var fræk eller noget"spurgte han og kiggede på hende med et smil og viste ikke hvad han lige kunne sige
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En tur på legepladsen//madelaine// Empty
IndlægEmne: Sv: En tur på legepladsen//madelaine//   En tur på legepladsen//madelaine// Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En tur på legepladsen//madelaine//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Skoven.... //madelaine//
» overkill (Madelaine)
» Gyserhus (Madelaine)
» Afterlife(Madelaine)
» Pretending (Madelaine)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Amfiteateret-
Gå til: