Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 DANGEROUS Game to play::::Mihael

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




DANGEROUS Game to play::::Mihael - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: DANGEROUS Game to play::::Mihael   DANGEROUS Game to play::::Mihael - Page 2 Icon_minitimeFre 03 Sep 2010, 07:55

"nejnej, det er slet ikke det" smilte han til ham
"Jeg kan bare, til alle tider, lide den kølige luft der kommer om aftenen, den er dejlig forfriskende" han satte sig ned endnu engang, faktisk havde han generalt også bare svært ved at sidde stille i længere tid.
Han så lidt på ham, det var som om der var noget skjult bag spørgsmålet.
"Jeg kan ikke se det interessante i det" svarede han, da han ikke lige vidste hvad han ellers skulle sige til det, uden at røbe noget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




DANGEROUS Game to play::::Mihael - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: DANGEROUS Game to play::::Mihael   DANGEROUS Game to play::::Mihael - Page 2 Icon_minitimeFre 03 Sep 2010, 07:59

Nikki lænte sig lettere lumsk hen mod Mihael og tog endnu en smøg og var tæt på Mihael men blot for at drille i det han fik et skævt chamerende smil over læberne og sagde"jamen jamen, har den smukke alvorlige og meget dannet læge en lille hemmelighed han ikke vil ud med" Nikki tog om hans hage blidt og sagde"lad mig gætte.. du endnu et af disse her væsner jeg end ikke kendte til men som jeg har stød ind i 3 gange og du.. du ligner meget noget nær en engle fordi du har ikke et koldt blik og så ser du temmelig ?" Nikki lod stemningen være presset og sagde"Nuttet ud" han slap ham let og så lidt rundt og tændte endnu en smøg, han havde blot holdt Mihaels hage blidt og ikke været for tæt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




DANGEROUS Game to play::::Mihael - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: DANGEROUS Game to play::::Mihael   DANGEROUS Game to play::::Mihael - Page 2 Icon_minitimeFre 03 Sep 2010, 08:04

han smilte lidt da han startede og smilte fortsat bare da Nikki tog om hans hage.
"Åh, jeg har sikkert masser af hemmeligheder" smilte han, han kunne jo ikke rigtig holde det hemmeligt mere, kunne han?
Nok ikke med succes i hvert fald
"Jeg er skytsengel" sagde han ligeud og studerede blidt nikki mens han sagde det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




DANGEROUS Game to play::::Mihael - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: DANGEROUS Game to play::::Mihael   DANGEROUS Game to play::::Mihael - Page 2 Icon_minitimeFre 03 Sep 2010, 09:34

Nikki nærmest stivnede i det han hurtigt satte sig ret op og sagde"Ahva... er du? er du skytsengle?" han betragtede Mihael temmelig mistroisk fordi det ville være den 2 skytsengle han mødte og ikke nok med det men Mihael ville være en skytsengle der måske ikke havde nogen han skulle beskytte, men Nikki havde alleree en skytsengle der var blevet hans gode ven som hed Cam og han var en fin nok skytsengle.. Nikki tog en tår af sit juice og sagde"nej virkelig? der kan man bare se, dejligt hva?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




DANGEROUS Game to play::::Mihael - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: DANGEROUS Game to play::::Mihael   DANGEROUS Game to play::::Mihael - Page 2 Icon_minitimeLør 04 Sep 2010, 01:33

"Ja jeg er" smilte han og så lidt på ham.
Han havde skam en han beskyttede...en han ikke havde set i lidt tid og derfor var ved at blive lidt bekymret, men han vidste også hun ikke havde problemer lige nu.
Han grinte lidt
"Vis man kan kalde det det" han var nok en af de få der ikke vidste om han var glad for det eller ej...Det havde jo været en af grundene til hans mor....han rystede på hoved for at tænke på noget andet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




DANGEROUS Game to play::::Mihael - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: DANGEROUS Game to play::::Mihael   DANGEROUS Game to play::::Mihael - Page 2 Icon_minitimeLør 04 Sep 2010, 07:45

Nikki betragtede virkelig undrende Mihael med løftet øjenbryn og sagde"sig mig Mihael er du okay eller er der sket noget??" han betratede ham lettere på afstand og så lidt rundt og sagde"ååårh kan jeg ikke få noget til at dække... du ved mine bokser og sådan" han bed sig let i underlæben mens han sad der i sofaen og slappede lidt af og tænkte over alt det hann havde opdaget og fået af vide og alt det der vfille ske i fremtiden?.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




DANGEROUS Game to play::::Mihael - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: DANGEROUS Game to play::::Mihael   DANGEROUS Game to play::::Mihael - Page 2 Icon_minitimeLør 04 Sep 2010, 19:32

"Det er virkelig ikke noget jeg føler du skal blandes ind i" smilte han, han rejste sig op og fandt et tæppe frem og gav ham, så han kunne ligge det over sig.
"Du virker lidt overrasket, men heller ikke meget, så jeg formoder du allerede kender til racen....og så har du ikke særlig mange spørgsmål?" han smilte lidt og satte sig i lænestolen igen og kiggede på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




DANGEROUS Game to play::::Mihael - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: DANGEROUS Game to play::::Mihael   DANGEROUS Game to play::::Mihael - Page 2 Icon_minitimeSøn 05 Sep 2010, 07:34

Nikki smilede og sagde"nej det har jeg egenlig ikke hehe" han grinte let og tog tæppet over sig taknemmeligt og sagde"aaahhh tak det var dejligt endelig at få noget over sig" han rømmede sig let og sagde"jeg har faktisk en skytsengle sååå derfor overrasker det mig ikke særlig meget". Nikki roede sig i håret og sagde"Så... mit ben hvornår vil hævelsen falde Mihael?" Nikki betragtede Mihael lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




DANGEROUS Game to play::::Mihael - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: DANGEROUS Game to play::::Mihael   DANGEROUS Game to play::::Mihael - Page 2 Icon_minitimeMan 06 Sep 2010, 02:01

Han så lidt på ham og nikkede, det forklarede det jo fint.
Han trak på skuldrene til hans andet spørgsmål
"Det er forskelligt, men det vil nok være hævet i lidt tid.... Vis det bliver alt for slemt kan vi ligge noget is på, det virker mod det" svarede han og hældte mere juice op til sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




DANGEROUS Game to play::::Mihael - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: DANGEROUS Game to play::::Mihael   DANGEROUS Game to play::::Mihael - Page 2 Icon_minitimeMan 06 Sep 2010, 09:22

Nikki smilede lidt og lagde sig så på sofaen og gabte stille i det han var vildt træt. Nikki sukket lidt og betragtede stille sine omgivelser og sagde"jeg lukker øjnene lidt vis det er iorden? fordi jeg så træt og det ben er virkelig belastende" Nikki gav et grin fra sig og roede sig lidt i det hvide pandehår og satte sig lidt op, tog lidt juice af sit eget og lagde sig igen og lukket øjnene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




DANGEROUS Game to play::::Mihael - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: DANGEROUS Game to play::::Mihael   DANGEROUS Game to play::::Mihael - Page 2 Icon_minitimeMan 06 Sep 2010, 19:31

"Det er helt i orden" smilte han, han rejste sig op og gik ud i køkkenet hvor han skar noget frugt ud til sig selv.
Med frugten i hånden gik han ud på terrassen hvor han stod og kiggede sig roligt omkring mens han spiste frugten.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





DANGEROUS Game to play::::Mihael - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: DANGEROUS Game to play::::Mihael   DANGEROUS Game to play::::Mihael - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
DANGEROUS Game to play::::Mihael
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» play the game//Eric//
» Dangerous [Charlie]
» Life is just Dangerous::::Lyonaro
» I byen - Mihael
» oplysninger - Mihael

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: