Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Travl aften//Nikki.

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Travl aften//Nikki. Empty
IndlægEmne: Travl aften//Nikki.   Travl aften//Nikki. Icon_minitimeSøn 05 Sep 2010, 05:11

Dato: 4 September 2010.
Tid: 00:22.
Vejr: Himmelen er overskyet og dækker derfor for månen og stjernerne, der er en lidt kold brise.
Sted: The Reggie Club.
Omgivelser: Ting der nu er på en Club.
Tøj: Et par meget tætsidende sorte jeans, en sort tanktop og en rødternet skjorte udover. Sorte combat boots. Sort læder halsbånd med en kæde i bare for sjov.


Adrien stod bag bardisken, hans ven var der også og det var den eneste grund til at han fik lov til at være omme bag disken.
Han sad på en stol og betragtede mens Derek(Hans ven) lavede en masse farverige drinks. Et smil infandt sig på hans læber og der var et glimt af glæde i hans øjne. Det var lang tid siden han havde været glad. Han lod forsigtigt sine fingre glide over de utallige ar på sin hals som var dækket til med make-up. Smilet på hans læber forsvandt ret hurtigt men han fandt det hurtigt frem igen. Han rejste sig op og gik over og begyndte at hjælpe Derek. Der var ret travlt her i aften.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Travl aften//Nikki. Empty
IndlægEmne: Sv: Travl aften//Nikki.   Travl aften//Nikki. Icon_minitimeSøn 05 Sep 2010, 05:18

Nikki havde intet job mere det var før hent at han havde job på hotellet men Nikki var officielt smidt ud der fra og det hastet med at få et job. Nikki gik i sorte skinny stramme Jeans der var lavet lidt huller ved, ved knæene og så havde han en sort trøje med opsmørret ærmer og åben knapper til brystkassen(avata) og så sit sorte bælte på(avat). Han smilede lidt og trådte indenfor på Clubben og det første man så af Nikki var den slanke men dog trænet flotte form, det hvide platin farvet Naturlige hår, De dyriske grønne øjne af Nikkis der var dybe men dog lysende som Kiwi farvet frugt, og hans mælkefarvet hud. Nikki trådte så småt indenfor og strøg pandehåret til siden og gik op af mod baren.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Travl aften//Nikki. Empty
IndlægEmne: Sv: Travl aften//Nikki.   Travl aften//Nikki. Icon_minitimeSøn 05 Sep 2010, 05:24

Adrien var ikke i nærheden af at være gammel nok til at være her men han var her alligevel. En pige lidt ældre end ham stak nærmest sine bryster helt op i ansigtet på ham og han tog et skridt bagud. Han havde aldrig tændt på kvindekroppen og det var vammelt sådan som de var begyndt at klæde sig, havde kvinder ingen respekt for deres kroppe mere? Han kunne mærke et lille ryk i lænken og han så over på Derek som gav ham en drink, en grænlig væske. Han tog den og drak en smule af den. Det smagte sødt, et smil bredte sig på hans læber. Han stilte det fra sig og strakte sig en smule, trøjen han bar gled op og man kunne se den silkebløde porcelæns hud. Flere af dem vde baren sad nærmest og savlede men Adrien var ligeglad. Han havde travlt og han havde lovet han ville koncentrer sig om hans 'arbejde'. Der skulle meget til for at distraherer ham idag.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Travl aften//Nikki. Empty
IndlægEmne: Sv: Travl aften//Nikki.   Travl aften//Nikki. Icon_minitimeSøn 05 Sep 2010, 05:35

Nikki tog en smøg op fra sin kings pakke og tog sin storm lighter frem og tændte den og placeret den mellem de tynde læber der ikke var fugtigt i nu med tungen og gik målret op mod baren med et temmelig fashionable look over hele heden af ham og man skulle virkelig tro han var model men nej... Nikki var en ikke opdaget model i nu. Han gik hen til baren og det hvide pandehår var stadig til siden så de dyriske grønne øjne kunne ses. Nikki var kun 17 år men stadig så han ung ud. Nikki smilede let og kom frem og folk vendte sig mod ham og begyndte at snakke om den mælkefarvede hud han havde så ren og fejfri, dog var Nikki menneske men han gik skam op i sit udseende men tog aldrig makeup på. Nikki kom frem ved baren og sagde"Hmm... ? kan i anbefale en lækker drink til mig helst noget stærkt og så vil jeg høre om jeres chef er her angående arbejde.." Nikki sendte et lettere skævt smil til Derek
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Travl aften//Nikki. Empty
IndlægEmne: Sv: Travl aften//Nikki.   Travl aften//Nikki. Icon_minitimeSøn 05 Sep 2010, 05:42

Adrien befandt sig ikke i baren ligenu da Nikki kom derop, han var ude og samle beskidte glas ind. Han brød sig ikke rigtigt om fulde folk da de altid blev så vulgære eller mange af dem gjorde. Han havde aldrig haft gode oplevelser når han havde været på bar eller det var løgn, der var en god ting. Han smilte stille ved tanken om det. Bakken han holdte var fyldt helt op og han gik tilbage mod baren. Han lod sit blik glide over mængden og hans blik fangede noget blondt hår som stod ud. Han trak på skuldrene og gik om bag baren og stilte bakken. Han så hen mod Derek som nærmest stod og savlede over fyren med det blonde hår. Han var køn og hvad så? Adrien gik for det meste op i folks personlighed og ikke deres udseende. Han gik hen og tog imod en ung mands bestilling som stod ved siden af Nikki, hans ord var snøvlet da selv han var betaget af Nikki. Adrien rullede øjne af det og kunne ikke forstå hvad der var så specielt ved ham. Han lavede mandens drink og stillede den på bordet. I mellem tiden var Derek blevet færdi med Nikkis drink og havde stillet den på bordet foran ham hvorefter han var forsvundet ud i baglokalet. Adrien så efter ham hvorefter han så op på kl. Derek havde fri nu men han havde aftalt med ejeren af Reggie at han blev der indtil de lukkede, altså Adrien og ikke Derek.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Travl aften//Nikki. Empty
IndlægEmne: Sv: Travl aften//Nikki.   Travl aften//Nikki. Icon_minitimeSøn 05 Sep 2010, 05:48

Nikki sukket og tog i mod drinken og så på Adrien og sagde"hey... ved du om jeg kan få fat i jeres chef eller om i har nogen stillinger? fri som hmm gadaruben eller noget måske.. og her" Nikki tog pengene for drinken frem og gav Adrien over disken og smilede temmelig Neutralt men dog med venlighed og sagde"forresten? måske burde du tjekke til din ven han virkede temmelig? forvirret at snakke med? måske er han ved at blive syg eller noget" Nikki var ikke en badboy eller nogen slem fyr?, nikki var blot Nikki. Flabet, drilsk, lumsk, ond i munde, og dog til tider venlig, nuttet? skør og mærkelig. Nikki gik stille hen mod en af lædersofaerne og satte sig der for sig selv i det nogen tøser kom, rejste Nikki sig op og sagde"Desværre de damer men jeg venter blot til lukke tid for at kunne snakke med en af arbejderne ovenligt uden afbrydelser" Nikki bukket respektabelt til dem og sagde"I burde i stedet finde jer noget ovenligt selvskab fordi jeg ville nødig være særlig snaksagelig"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Travl aften//Nikki. Empty
IndlægEmne: Sv: Travl aften//Nikki.   Travl aften//Nikki. Icon_minitimeSøn 05 Sep 2010, 05:53

Adrien var travlt igang med at betjene de andre kunder og lagde ikke ret meget mærke til Nikki. Hans øjne faldt dog på ham da han begyndte at snakke. "Chefen har fri, der er kun mig tilbage nu da Derek lige har fået fri og jeg arbejder her ikke rigtigt. Jeg er Dereks ven og er stand in for den syge af dem der skulle være her idag" Han tog pegene og lagde dem i kasseaparattet. Han sukkede og forsatte med hans travle job. Han drak en smule mere af den drink som Derek havde lavet til ham. Han satte sig kort på en stol da der var en pause hvor der ingen kunder var. Hans blik gled over dansegulvet. Han ville egentlig gerne danse men han kunne ikke forlade baren.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Travl aften//Nikki. Empty
IndlægEmne: Sv: Travl aften//Nikki.   Travl aften//Nikki. Icon_minitimeSøn 05 Sep 2010, 06:01

Nikki rejste sig op og skrev nummeret på hans mobil ned og lagde i baren og så alvorligt på Adrien og sagde"Her.. giv det til Derek næste gang du kender sikkert ham her Derek privat og så sig at han skal give det til jeres Chef... det afhænger af mit levevel okay" Han vendte ryggen til Adrien og gik stille mod udgangen fordi med de få penge han havde at overleve for, kunne han skam ikke bruge tiden på at hænge og se på en snot forkælet hvalpt der svaret en kunde nærmere neutralt, den mest dårlige ! ? betjening der ogen sinde var set i verden syntes Nikki fordi Nikki havde jo været tjener på en 5 stjernet hotel.. desværre, og efter som der ikke var brug for ham mere fordi at han havde mistet alle penge kunne han ikke rigtig komme der hen mere. Nikki bed sig let i underlæben og så lidt rundt og valgte at i stedet for at gå ud så gik han ind på herre toilettet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Travl aften//Nikki. Empty
IndlægEmne: Sv: Travl aften//Nikki.   Travl aften//Nikki. Icon_minitimeSøn 05 Sep 2010, 06:06

Adrien så koldt på Nikki før han vendte ryggen til og gik ud i baglokalet og lagde det på bordet, altså papiret. Han ville lade det lægge til en af dem så kunne gøre noget ved det. Tiden var kommet til at lukke stedet ned. Snart var alle gæsterne fra clubben væk og Adrien satte sig ned på en stol. Hans blik faldt. Han hadede når folk ikke var tilfredse med det han gjorde men han var træt af at alle hev fat i ham og prøvede at komme i bukserne på ham, så han billig ud? Han tog halsbåndet af og arene blev nu helt tydelige. Han gik ud på badeværelset og fik et chok da han næsten støtte ind i Nikki, badeværelserne var lydtætte så man kunne ikke høre noget derinde. Han lod instiktivt sine hænder flyve op og dække arene. Hans isblå øjne så forskrækket op på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Travl aften//Nikki. Empty
IndlægEmne: Sv: Travl aften//Nikki.   Travl aften//Nikki. Icon_minitimeSøn 05 Sep 2010, 06:17

Nikki kom med et lille"Umf" Da han mærket Adrien faktisk støde lidt ind i ham og Nikki gik automatisk bagud og så temmelig undrende på Adrien og betragtede ham med sine dyriske slange grønne øjne der så temmelig beroligende på Adrien som om at Adrien ikke betød noget men dog venlig alligevel. Nikki så lidt væk og sagde"Øhm øhm?... øhh lukket i nu" Nikki roede sig lidt i nakken og så temmelig Neutralt på Adrien og kiggede så væk fra ham igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Travl aften//Nikki. Empty
IndlægEmne: Sv: Travl aften//Nikki.   Travl aften//Nikki. Icon_minitimeSøn 05 Sep 2010, 06:21

Adrien sukkede og så ned. Han var træt af det neutrale blik, ingen følser bag det. Han ville meget hellere have vrede end ingen følser overhovedet. "Vi er lukket for en halv time siden" Hans blik var faldet ned på hans fødder og en rødmen dækkede hans kinder, han havde ikke engang sagt undskyld for at han var gået ind i ham "Forresten undskyld jeg gik ind i dig" Han så forsigtigt op på ham før hans blik faldt endnu engang. Han anede ikke hvorfor Nikki var så passiv og nærmest frastødt af ham. Han vendte langsomt rundt og gik ud af badeværelset, han holdte døren for Nikki.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Travl aften//Nikki. Empty
IndlægEmne: Sv: Travl aften//Nikki.   Travl aften//Nikki. Icon_minitimeSøn 05 Sep 2010, 06:28

Nikki så lidt på Adrien og gav ham et skævt smil og sagde"aha... tak" han gav et lille smil fra sig igen og strøg Adrien over kæben og sagde"Tak lille pus for ikke at ha låst alt af" han gik stille ud fra toilettet og smilte drilsk til Adrien for at vise det blot var for sjov, men Nikki var skam til fyre blot ikke særlig glad for at vise det, det var sjældent nogen fyre fik følser frem i Nikki eller blot mennesker eller nogen for den sagsskyld. Nikki så lidt rundt og sagde"aaaha? jeg vidste ikke der var så meget plads? men der kan man se når mylderet er væk er der rigelig plads.. men det var skam hyggeligt at møde dig.." Nikki smilede og gik mod udgangen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Travl aften//Nikki. Empty
IndlægEmne: Sv: Travl aften//Nikki.   Travl aften//Nikki. Icon_minitimeSøn 05 Sep 2010, 06:34

Adrien så forsat ned på sine fødder, hans kinder stadig røde. Han blev nemt genert og det var hvad der skete nu var en af de tide hvor han lige spuldselig blev virkelig virkelig genert. Han så op på Nikki og rødmede endnu mere pga det han gjorde og det han sagde. Lille pus? Hvad skulle det mene? Han gik selv ud efter ham og så rundt, stedet lignede noget der var løgn og han skulle selv gøre det rent. Han stønnede af irritation men det lød egentlig bare ret sensuelt. Han så efter ham da han gik mod døren og bed sig i læben, han ville gerne have Nikki blev, han ville kede sig ret meget uden nogen at snakke med. "V-Vent" Han rødmede vildt og vidste ikke hvad han nu skulle sige eller gøre. Han lod igen sit blik falde men man kunne stadig se hans røde kinder.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Travl aften//Nikki. Empty
IndlægEmne: Sv: Travl aften//Nikki.   Travl aften//Nikki. Icon_minitimeSøn 05 Sep 2010, 06:42

Nikki så lidt på Adrien og lagde hovedet let på skrå og lænte sig op af dørkarmen og sagde"Hva??.. er der ? little boy" han smilede og tog en smøg frem fra sin elskede pakke kings og tog lighteren frem igen og rykkede hoivedet til siden i et ryk så pande håret blidt samlet sig i den ene side så han kunne se på Adrien igen og sagde"Så...?? Hva vil du ha jeg skal .... skla jeg hjælpe dig? eller" Nikki gik mod Adrien og pustede blidt røg på Adrien og smilede lumsk" eller binde dig" han grinte lidt og sagde"Just kidding" han satte sig ved en af de rene lædersofaer.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Travl aften//Nikki. Empty
IndlægEmne: Sv: Travl aften//Nikki.   Travl aften//Nikki. Icon_minitimeSøn 05 Sep 2010, 06:47

Adrien så ned og bed sig legende læben, han anede ikke havd han skulle sige eller gøre, han kunne ikke finde ud af om Nikki var interreset i at blive her eller om han ikke ville. Det var som om han havde 2 personligheder og det var ret frustrende for Adrien men han tog en dyb indåning og ville slappe af omkring ham og bare være sig selv, så måtte han se hvad det var Nikki ville. Han så op på ham "Holde mig med selvskab, det er ret kedeligt at være her alene" Han rødmede vildt og bed sig i læben "Du kommer bare" Hans stemme var drillende, han vendte rundt og gik over og satte noget musik på før han gav sig til at rydde glassene sammen. Han skævede mod sit halsbånd og kæden og håbede ikke Nikki ville tro noget andet om det end hvad det faktisk var.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Travl aften//Nikki. Empty
IndlægEmne: Sv: Travl aften//Nikki.   Travl aften//Nikki. Icon_minitimeSøn 05 Sep 2010, 07:00

Nikki så lidt på Adrien og så på Kæden og trak på skuldrene og sagde"jeg kan skam godt blive her lidt..." Nikki tog enndnu et lækkert sug af sin dejlige smøg og rullede den mellem pegefingeren og langefingeren og betragtede den temmelig meget og sagde så"Så? en der er så ung som dig... hvorfor arbejder du her om jeg må spørge, du burde ingen gang kunne arbejde her" Nikki strøg sit pandehår tilbage og smilede temmelig meget og sagde"Hmm? er du til SM eller hva siden du har det der halsbånd" vis man så efter havde Nikki et bidemærke på den ene side af halsen, et temmelig hårdt og barks men dog smukt lavet bidemærke.. Nikki kradsede sig lidt på halse ved bidemærket og smilede lidt mes han betragtede stedet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Travl aften//Nikki. Empty
IndlægEmne: Sv: Travl aften//Nikki.   Travl aften//Nikki. Icon_minitimeSøn 05 Sep 2010, 07:06

Adrien vrikkede forførende sine hofter til rytmen i musikken uden selv at bemærke det. Ha samlede 2 bakker op fyldt med glas og placerede dem på bar disken "Tak" Han så kort over på Nikki og så så rundt over stedet. Han strakte sig og kunne mærke nogle af sine muskler poppe, han sukkede i tilfredstillese. Han gik over og satte sig på bordet foran Nikki "Du burde ikke engang kunne komme ind her" Han smilede skævt og lod sig selv glide ned at lægge på bordet. Han så op i loftet og smilte skævt dog dækkede en let rødmen hans kinder "Åh ja, jeg elsker at blive bundet" HAn så drillende på Nikki. Adriens hals var dækket i en del bidemærker, nogle nyere end andre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Travl aften//Nikki. Empty
IndlægEmne: Sv: Travl aften//Nikki.   Travl aften//Nikki. Icon_minitimeSøn 05 Sep 2010, 07:09

Nikki så lidt væk fra Adrien og sagde"du burde ikke lægge dig sådan og byde op til folk du end ikke kender som en eller anden gril kylling... uden jeg overhovedet kender dit navn lille stump og det synd for dig jeg ikke er til bondage hva" han smilede temmelig flabet og rejste sig op og gik mod baren og sagde"Må jeg lave mig en drink jeg lover at betale selvfølgelig... men hele denne hede varme her inde har gjordt mig lidt tørstig" nikki stod der lidt og begyndte at rør alt muligt sammen og rystede det på ægte bar maneger og sagde"Så hvem var ham der Derek egenlig?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Travl aften//Nikki. Empty
IndlægEmne: Sv: Travl aften//Nikki.   Travl aften//Nikki. Icon_minitimeSøn 05 Sep 2010, 07:14

Adrien så på ham og lagde hovedet på skrå før han satte sig op. Han lagde ikke op til noget overhovedet. "Jeg lægger ikke op til noget" Han rejste sig op og begyndte at tørrer borende af "Jeg ved ikke om jeg er til det da jeg aldrig har prøvet det" Adrien var af den overbevisning at man ikke kunne sige man ikke var til noget man aldrig havde prøvet. Han nikkede stille "Bare slå dig løs" Han smilede stille og dansede med til musikken. Han var en enormt god danser og det kunne tydeligt ses. "En god ven af mine og en af de nye her på Reggie, han er godt nok kun afløser mens en anden er på ferie så det er nok ikke ham du skal have fat i hvis du vil have arbejde her".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Travl aften//Nikki. Empty
IndlægEmne: Sv: Travl aften//Nikki.   Travl aften//Nikki. Icon_minitimeSøn 05 Sep 2010, 07:19

Nikki smilede lidt og sagde"javel ja" nikki tog sin smøg i munden og rystet løs og smed den om bagved rygge og fanget den igen og rystet og hældte så op i to glas og sagde"hey du ... hva hedder du egenlig og vil man smage?" det smagte lidt af jordbær mest af det og så var alt det andet i den ellers undertrykket... Nikki tog en tår af sin drink og mærket alkoholden blidt strømme ind i ham fordi der var så meget i og så gav han ellers et smil fra sig og sagde"aahh" men nikki lod det ikke påvirke ham selv. Han satte sig blidt på en af barstolene og sagde"Sig mig.. danser du til dagligt eller?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Travl aften//Nikki. Empty
IndlægEmne: Sv: Travl aften//Nikki.   Travl aften//Nikki. Icon_minitimeSøn 05 Sep 2010, 07:24

Adrien smilede stille og så over på Nikki "Han har det med at lade kønne personer påvirke sin tale og yde evne" Adrien blev ved med at gøre borene rene, der var mange og de var ulækre alle sammen. Adrein var glad for der var ingen som havde brækket sig i nat, det ville have været for klamt at skulle gøre rent. Han brød sig ikke om at gøre rent men hey, han fik penge for det her og han havde brug for penge. Han sparede sammen til at flytte i en lejlighed. "Adrien og ja tak" Han gik over og satte sig ved siden af Nikki bortset fra han satte sig på bardisken. Stille rystede han på hovedet, han havde fået danselektioner men det var også det "Nej det gør jeg ikke"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Travl aften//Nikki. Empty
IndlægEmne: Sv: Travl aften//Nikki.   Travl aften//Nikki. Icon_minitimeSøn 05 Sep 2010, 07:28

Nikki så lidt op på Adrien og sagde"aha.. Mit navn er Nikki det mig en glæde at møde dig" han smilede lidt og så på Adrien og sagde"lad mig gætte du er til fyre har jeg ret" nikki tog en tår af sin drink og slikket sig let om læberne og betragtede rummet der næsten var helt færdigt og sagde"dette her sted er utrolig dejligt... mere end gaden jeg skal sove på snart" han roede sig lidt i håret og bed sig let i underlæben og sagde"Hmm?.. hvorfor har du så mange ar Adrien.. sig mig.. har mange været uartige med dig eller har du en fast mishandler på nakken?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Travl aften//Nikki. Empty
IndlægEmne: Sv: Travl aften//Nikki.   Travl aften//Nikki. Icon_minitimeSøn 05 Sep 2010, 07:33

Adrien så på ham og hældte noget op i glas. Han drak en smule af de og slikkede sig så om læberne, det smagte godt "Ahhh, det smager godt" Han rødmede vildt da han hørte hvad Nikki sagde men havde ikke tænkt sig at benægte det "Ja det er jeg, hvorfor?" Han lagde hovedet på skrå og bed sig i læben "Jeg ved godt det kommer til at lyde underligt men du må godt sove hos mig" Han rødmede og kunne godt høre det lød forkert men han mente det ikke på den måde. Han lod hurtigt sit blik falde og blev en smule tavs "Jeg har det med at blive overfaldet af vampyre, sidste overfald skete igår" Han sukkede og bunede det han ahvde i glasset. Alkoholen brændte på en dejlig måde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Travl aften//Nikki. Empty
IndlægEmne: Sv: Travl aften//Nikki.   Travl aften//Nikki. Icon_minitimeSøn 05 Sep 2010, 07:37

Nikki så lidt undrende på Adrien og sagde"Virkelig af hvem dog?" Nikki smilede og tog en tår igen og sagde"det vil jeg meget gerne hellere sove ved dig end på gadenn og fryse ihjel efter som det blot bliver koldere og koldere" han grinte lidt og rødmede let i mens han betragtede Adriens bide mærkere og sagde"jeg os bidt af en vampyr.. jeg sagde han gerne måtte.. jeg har aldrig oplevet en fyr elelr blot en eksistens så blid som ham... det var... vidunderrligt" Nikki rødmede let over kinderne og smilede kært til Adrien.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Travl aften//Nikki. Empty
IndlægEmne: Sv: Travl aften//Nikki.   Travl aften//Nikki. Icon_minitimeSøn 05 Sep 2010, 07:42

Adrien så på ham og havde faktisk ikke lyst til at snakke om det, "Ikke for noget men jeg bryder mig ikke om at snakke om det da kun 1 af disse ar er frivilligt og det er ikke kun det som vampyrene har taget fra mig" Han bed sig i læben og hoppede ned fra bordet. Han fik rydet resten af stedet op ret hurtigt. Han slukkede musikken hvorefter han så over på Nikki "Pas på, ikke alle er så gode som de siger de er" Han gik hen og om bag baren "Vi går ud af bagdøren" Han smilte stille og så på Nikki. Han gik ud i baglokalet og tog sin jakke på.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Travl aften//Nikki. Empty
IndlægEmne: Sv: Travl aften//Nikki.   Travl aften//Nikki. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Travl aften//Nikki.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» En travl sag - Eve
» alene //nikki mckee//
» Bloddonor - Nikki Mckee
» fri aften :D
» Natten sænker sig over os alle (Nikki)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: