Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Travl aften//Nikki.

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Travl aften//Nikki. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Travl aften//Nikki.   Travl aften//Nikki. - Page 2 Icon_minitimeSøn 05 Sep 2010, 07:47

Nikki rejste sig op og gik med Adrien og sagde"Nej men Morgan var heller ikke sød eller noget da jeg mødte ham altså... han skadet mig ikke men han kysset mig dog uden at lægge op til noget.. han ville blot bhele tiden kysse mig ømt og sådan... måske er jeg faldet for ham, han er en utrolig stærk vampyr kan jeg se og han er virkelig underlig til tidere... men han er så sød ved mig og øm om alt ved mig... det som om intet måske mig og han vil aldrig skade mig, det kan jeg se i hans blik og når han vil ha jeg er ved ham, tør han end ikke holde mig tilbage fordi han er bange for at gør mig såret eller vred? eller ked.." Nikki grinte og sagde"Men... men? jegh vrøvler ... jeg holder stadig fast.. jeg" han så lidt væk og sagde"eller os... altså.. jeg aner ikke hva jeg er til og ikke er til?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Travl aften//Nikki. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Travl aften//Nikki.   Travl aften//Nikki. - Page 2 Icon_minitimeSøn 05 Sep 2010, 07:53

Adrien stivnede helt da Nikki nævnte navnet Morgan. Morgan var en af de vampyrer som havde skadet Adrien. Han så forskræmt op på Nikki og lagde hånden mod sin hals. Morgan var alt andet end blid ved ham og han ville for alt i verden undgå ham. Han stod bare og stirrede forskræmt på Nikki mens han fablede om Morgan. Morgan havde været efter ham 2 gange, første gang var Adrien sluppet væk men sidste gang eller igår kunne man ligeså godt sige var han dukket op igen og havde taget Adriens blod mod hans vilje selvom han kæmpede for at komme væk. Hans blik faldt ned på gulvet og lagde sine fingre blidt mod det nyeste ar som stadig var helt rødt fordi det var blevet lavet igår. Han ville ikke holde Nikki væk fra ham da det var hans eget valg.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Travl aften//Nikki. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Travl aften//Nikki.   Travl aften//Nikki. - Page 2 Icon_minitimeSøn 05 Sep 2010, 08:01

Nikki smilede lidt og sagde"Han er... er helt vidunderlig faktisk?, utrolig kærlig han ville slet ikke skade mig og da jeg sagde han kunne bide mig virket han helt bange for at gøre det fordi han ikke ville skade mig" Nikki så lidt på Adrien og sagde"sig mig er du okay? det ligner du ahr set et spøgelse der er dukket op i dine drømme?" Nikki betragtede Adrien lettere undrende efter som han pludselig virket helt anderledes nærmest skræmt og bed sig let i underlæben og sagde"Hmm??"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Travl aften//Nikki. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Travl aften//Nikki.   Travl aften//Nikki. - Page 2 Icon_minitimeSøn 05 Sep 2010, 08:06

Adrien sukkede stille "Morgan har bidt mig ufrivilligt og var alt andet end blid. Jeg var stødt på ham en gang før men jeg slap væk fra ham" "Jeg ved ikke hvordan han behandler dig og jeg vil ikke skræmme dig væk fra ham eller noget men bare pas på okay?" HAns øjne faldt ned på gulvet igen og han bed sig nervøst i læben mens han stadig lod sine fingre glide over bidemærket, det var ikke kønt, der var tydelige tegn på at Adrien havde kæmpet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Travl aften//Nikki. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Travl aften//Nikki.   Travl aften//Nikki. - Page 2 Icon_minitimeSøn 05 Sep 2010, 08:19

Nikki stoppet op og så på Adrien og betragtede bidemærket og sagde"Han... han gav mig dette" man kunne se det smukke meget utrolig blide bidemærke på hans hals og nikki sagde"jeg aner ikke hvorfor han behandlet mig sådan men morgan tækte ikke på sex tro mig.. Morgan... ville blot være nær mig og kysse mig.. jeg tror måske han er .. er forelsket i mig.. og jeg tror os.. det gengældt" Nikki sank en klump da han sagde det og rødmede i mens han så på Adriens ar og sagde"Adrien dog... jeg kan slet ikke se den voldelighed for mig??.. men jeg tror dig"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Travl aften//Nikki. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Travl aften//Nikki.   Travl aften//Nikki. - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Travl aften//Nikki.
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» En travl sag - Eve
» alene //nikki mckee//
» Bloddonor - Nikki Mckee
» fri aften :D
» Natten sænker sig over os alle (Nikki)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: