Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 A strange meeting?::::: Morgan::: Theo

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




A strange meeting?::::: Morgan::: Theo  Empty
IndlægEmne: A strange meeting?::::: Morgan::: Theo    A strange meeting?::::: Morgan::: Theo  Icon_minitimeTirs 07 Sep 2010, 06:59

//Ludo reglen RÆKKE FØLGE

1.Nikki(åbnet emnet så)
2. Morgan
3. Theo

T :: 19:32

O :: Mange folk der har travlt

S :: byen

V :: Varmt og dejligt!, dog er solen bagved skyer der let gemmer byen i smuk mørke?

D :: Irl


Nikki gik for sig selv og hørte musik i sine hørebøffer mens han gik og nynnede en glad melodi, han havde et plaster på de smukke vampyr mærker og havde fået forbinding om armene fra den dag han havde været sammen med Morgan i elevatoren da glasskårene skar ham, så hans højre hånd var der forbinding om og plastre for inden som hospitalet havde taget på efter at putte stinger i hans håndflade. Nikki gik der i sorte stramme hvide bukser, et rødt slips og en sort skjorte der var åbnet(som den på avata blot det er en trøje og hans er en skjorte).. Nikki mærket den kølige dejlige brise og sukket let i det han tænkte på Theo og deres adskildelse og nærmest det havde lydt som et skænderi. Nikki satte sig ved fonntænen(Springvandet) og så stille rundt, springvandet var 5 meter langt med 1 meter dyb vand i og delfiner i midten og så en gudlidende fyr og dame i midten.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A strange meeting?::::: Morgan::: Theo  Empty
IndlægEmne: Sv: A strange meeting?::::: Morgan::: Theo    A strange meeting?::::: Morgan::: Theo  Icon_minitimeTirs 07 Sep 2010, 07:18

Morgan havde taget med nogle af de andre fra sin klan til Sheria, dog havde de andre fundet en fest som de var taget hen til for at få sig nået blod. selv kunne Morgan jo holde sig længere end de andre, og derfor ikke havde brug for blod så ofte som de andre havde brug for. han havde ikke fået sit øjebind tilbage fra Nikki efter sidst de havde været sammen, eller han havde mere glemt at få det tilbage og huskede det først når han kom hjem. dog havde han flere af dem og havde derfor fået et nyt omkring halsen, han havde ellers et par sort jeans med huller et par steder. et bælte som var lukket med et par håndjern, en gammel sort t-shirt og sin frakke som gik ned til jorden. han stoppede op oppe på et tag da han fik færten af et menneske, dog var det jo ikke hvilket som helst menneske. han hoppede fra tag til tag til han fik øje på ham et stykke væk, han hoppede ned en gyde og lag sine hænder ned i lommerne på sin åbne frakke og begynde at gå over med ham. mens han tungespids let legede med smøgen i sin mundvig "når hvad laver et menneske ude på denne tid?" spurgte han om med et stemme som lod lidt irriterende i det, dog var der et charmerende smil på hans læbe
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A strange meeting?::::: Morgan::: Theo  Empty
IndlægEmne: Sv: A strange meeting?::::: Morgan::: Theo    A strange meeting?::::: Morgan::: Theo  Icon_minitimeTirs 07 Sep 2010, 07:29

Theo kom gående i sit normale dress, sort trøje, og blå slidte cowboybukser. Han havde været ude og jage, og tørte langsomt blodet væk fra sin ene mundvige. Han pustede en tot hår væk fra sine øjne og fik en svag duft af noget han kendte, eller rettere.. flere ting han kendte. Han standsede op lidt derfra og forsøgte at isolere begge dufte så han kunne finde ud af hvem de tilhørte. Det lykkedes ham dog ikke, men han var for nysgerrig til at ignorere det. Han slap sine nøgler han ellers havde leget med, for han havde egentlig været på vej hjem. Han fik øje på et springvand, et menneske og en vampyr. Hans ansigt viste ingen virkelig reaktion og han standsede op lidt derfra og lagde sine hænder i sine lommer "jamen er det ikke mine to yndlingspersoner i hele verden?" sagde han tørt, og hans ansigt krakelerede i et djævelsk smil. Pudsigt, sikke lille verden var. Han blev dog stående et par meter fra både Nikki og Morgan. De røde øjne afsøgte kort området for at tjekke om der var nogle andre mennesker eller uvedkomne, det var der dog heldigvis ikke.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A strange meeting?::::: Morgan::: Theo  Empty
IndlægEmne: Sv: A strange meeting?::::: Morgan::: Theo    A strange meeting?::::: Morgan::: Theo  Icon_minitimeTirs 07 Sep 2010, 07:35

Nikki sad der med bene trukket op til sig og hørte så småt musik indtil"EJ! SHIT!" Nikki opdagede ikke Morgan i det nikki helt instinkttivt ! sprang ned i det 1 meter dybe springvand der dog var rent og flot, og tog ud efter den for længst druknede mobil. Nikki blev driv våd så hans sorte skjorte klæbte til ham og han strøg håret bagud så det klæbte sig rigtig slikhår med en tot hængende ned ved panden og betragtede fyren og tænkte*Morgan?* han smilede lidt og sagde"Morgan" hans smil var ikke til at tage fejl af. Han rejste sig op i springvandet stadig driv våd og gik så op der fra og sagde"hva laver du her helt alene" Nikki blev dog hurtigt distraheret da han hørte Theo og så lidt mod Theo og sagde"Theo?..." Nikki anede ikke om Morgan eller Theo kendte hinanden, men hilste på Theo og sagde"Hejsa... Theo? og ynglingspersoner... kender du Morgan?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A strange meeting?::::: Morgan::: Theo  Empty
IndlægEmne: Sv: A strange meeting?::::: Morgan::: Theo    A strange meeting?::::: Morgan::: Theo  Icon_minitimeTirs 07 Sep 2010, 07:43

Morgan øjne blev lidt store i det inden han kort grinte af ham "jamen du behøver ikke ligefrem hoppe ned i vandet for mig" sagde han drillende i det inden han hørte en stemme han kunne huske, han vende sit blik op mod Theo og smilte lige så charmerende "hej legetøj" sagde han og blottede kort sine tænder inden han vende sit blik mod Nikki igen "jep,.. vi kender skam hinanden" sagde han og kunne godt huske deres møde som havde været ret så sjovt, han tog sin ene hånd op af lommen og kørte igennem det korte hår "ja.. jeg føler mig ikke ret så alene længere, men var bare ude og gå en tur med nogle venner" sagde han og gad ikke fortælle den rigtigt sandhed, da det var jo også ligemeget om hvordan han fortalte det da det jo passede sådan nogenlunde. han gik hen til springvandet og satte sig ned
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A strange meeting?::::: Morgan::: Theo  Empty
IndlægEmne: Sv: A strange meeting?::::: Morgan::: Theo    A strange meeting?::::: Morgan::: Theo  Icon_minitimeTirs 07 Sep 2010, 07:54

Theo grinede lidt da Nikki faldt i vandet, og rystede lidt på hovedet mens han gik hen mod springvandet. "Davs Nikki.." hilste han roligt, og standsede omkring to meter fra selve springvandet, og så på Morgan "Morgan.." konkluderede han bare med et let smil, i respons på 'legetøj'. Han nikkede kort "det han sagde.." sagde han, og nikkede mod Morgan der havde svaret på det Nikki havde spurgt om. Han gabte kort, og virrede let på hovedet. Theo hævede kort et øjenbryn ved det Morgan sagde, de 'venner' som han omtalte havde han vidst set før, han valgte dog ikke at kommentere det, men så på Nikki "er du ikke temmelig uheldig?" spurgte han drillende, og hentydede til at Nikki konstant kom i situationer der enten var livstruende, Nikki-truende, eller bare uheldige. Han lod sig glide ned på hug og betragtede de to foran sig. Han havde ikke lyst til at sætte sig op på springvandet, han skulle videre, men dette var da meget interessant.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A strange meeting?::::: Morgan::: Theo  Empty
IndlægEmne: Sv: A strange meeting?::::: Morgan::: Theo    A strange meeting?::::: Morgan::: Theo  Icon_minitimeTirs 07 Sep 2010, 08:00

Nikki så lidt undrende og sagde"lege....legetøj? hvorfor siger du det Morgan" Nikki havde kun oplevet den søde og meget bekymret Morgan der var utrolig tålmodig og slet ikke ond eller kunne finde på det med at kalde folk for lege tøj. Nikki rystede let på hovedet og sagde"jaaah jeg er temmelig ... ja uheldig men altså sådan er jeg jo" nikki tog sig let til halsen og så på vandet og tog ud efter plastret og sagde"arh pis.." Nikki gav et let grin fra sig og betragtede Morgan og anede ikke om han skulle gå hen til Theo eller Mogan?... hvem skulle han gå hen til og gav de overhovedet kram... og Nikki havde på en måde lyst til at kysse Morgan men Theo?... Theo ville jo se på og Theo var Morgans legetøj ? han fattet det ikke helt og roede sig forvirret i hovedet og sagde"Hmm" han bed sig i underlæben og sukket let i det han rejste sig og trak sin skjorte af og lod den mælkehvide glinsende våde krop komme til syne og rettet let på de hvide bukser der faldt lidt ned om røven på ham og sagde"Hva laver i så ellers? ud over at være med venner eller gå ærner?" Nikki slappet som altid bare af? og havde faktisk fået job som bartender!?, men det bville han ikke fortælle dem nu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A strange meeting?::::: Morgan::: Theo  Empty
IndlægEmne: Sv: A strange meeting?::::: Morgan::: Theo    A strange meeting?::::: Morgan::: Theo  Icon_minitimeTirs 07 Sep 2010, 08:14

Morgan vende stille sit blik mod Nikki og tog sin smøg mellem to fingere "hmm.. det er svært at forklare.. intet der betyder rigtigt nået, bare nået jeg tænkte om ham sidst vi sås" sagde han og gad endelig ikke forklare det, da det var lidt for besværligt at forklare. han så stille over på Theo og lukkede sine øjne kort i "hvad har du lavet siden sidst?" spurgte han om for ikke kun at snakke med Nikki, som om Theo slet ikke var der som han jo var. Morgan sig kort omkring over Nikki's spørgsmål inden han så over på ham igen "godt spørgsmål, ved jeg sgu ikke da det ikke ligefrem er min ynglings by" sagde han og gav et kort grin fra sig inden han tog sin smøg ind i munden igen, og så skiftevist på dem mens hans tungespids let legede med smøgen inde i sin mund
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A strange meeting?::::: Morgan::: Theo  Empty
IndlægEmne: Sv: A strange meeting?::::: Morgan::: Theo    A strange meeting?::::: Morgan::: Theo  Icon_minitimeTirs 07 Sep 2010, 08:33

Det trak lidt i Theos mundvige da Nikki spurgte til det med legetøjet, og rystede bare let på hovedet. Han pustede langsomt luften ud af sine lunger. Theo havde aldrig haft noget imod ikke at snakke, og samtalen var jo interessant nok så han havde heller intet imod at lytte. Han drejede hovedet let og betragtede Morgan med sine røde øjne "mødt folk, og arbejdet.. det tog jo lidt tid før du slap mig løs igen" sagde han og hævede et øjenbryn, og smilede lidt. Han så lidt mod Nikki og overvejet spørgsmålet "tja.. jeg bor her jo ligesom så jeg var på vej hjem.." grinede han. Han lod sig glide ned og sidde på de lyse grå fliser der omgav springvandet. Han så lidt på Nikki igen "er det ikke lidt koldt at begynde at smide tøjet?" mumlede han, og så kort op på himlen, og hen på de to igen. Nikki kunne ikke være helt bange af sig, omgivet af væsner med hugtænder. Men Theo huskede også på at Nikki var venner med dem begge.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A strange meeting?::::: Morgan::: Theo  Empty
IndlægEmne: Sv: A strange meeting?::::: Morgan::: Theo    A strange meeting?::::: Morgan::: Theo  Icon_minitimeTirs 07 Sep 2010, 08:38

Nikki så undrende på dem begge og nikket lkidt og sagde"aha... så i kender hinanden meget javel ja.. øhm? jo lidt Theo men altså du kender jo mig jeg stripper meget" Nikki gav et flabet grin fra sig og smilede til ham i det han så på sin skjorte og vred den hårdt og meget før han tog den krøllede skjorte på igen og satte sig og sagde"mmh så dejligt at sidde i vådt tøj" han sukket og sagde"min mobil er i stykker.. mine smøger er os" han så lidt mod Morgans og rakte en hånd mod ham og sagde"Må man få en smøg? der helst er tændt" han sendte Morgan et skvæt smil og de grønne slange øjne betragtede Morgan og Theo. Nikki tog nogen nøgler op til sin nye! Lejlighed og smilede let og sagde"jeg bor os her i byen faktisk, har fået en lejlighed her i centrum ikke langt her fra?" han grinte lidt og sagde mens han raslede med nøglerne"tæt på mit nye arbejde" han rejste sig let op og strakte sig og sagde"Skal vi ikke gå et eller andet sted hen eller ide mindste hjem til mig så jeg kan få nyt tøj på eller noget?... inden jeg bliver syg, jeg jo ikke overnaturlig som jer?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A strange meeting?::::: Morgan::: Theo  Empty
IndlægEmne: Sv: A strange meeting?::::: Morgan::: Theo    A strange meeting?::::: Morgan::: Theo  Icon_minitimeTirs 07 Sep 2010, 08:51

Morgan træk lidt på skulderne af det Nikke sagde "ikke rigtigt, jeg tog bare i byen og mødte ham også tog han med mig hjem og blev låst inde" sagde han og gav et grin fra sig og så kort over på Theo, inden han så over på Nikki igen og så på hans hånd inden han vende sit blik ned mod sin smøg "hmm.. okay" sagde han og tog sin smøg ud af munden og rakte den hen til ham, selv om han bare havde lyst til at beholde den og løbe væk for at havde den for sig selv. Morgan så på ham og nikkede imens "forstå ikke at i gider bo her" sagde han og blottede sine tænder i et drillende smil, han vende sit blik kort omkring inden han så hen på Theo "når okay det lyder jo også vildt hyggeligt, måske skulle jeg havde beholdt dig lidt længere så du havde nået bedre at lave" sagde han og gav et kort grin fra sig, og hævede sit ene øjebryn inden han vende sit blik mod Nikki og så kort ned af hans krop "det ville nok være en god idé, men du kunne jo også lade være med at hoppe ned og bade næste gang" sagde han og rejste sig stille op
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A strange meeting?::::: Morgan::: Theo  Empty
IndlægEmne: Sv: A strange meeting?::::: Morgan::: Theo    A strange meeting?::::: Morgan::: Theo  Icon_minitimeTirs 07 Sep 2010, 09:14

Theo fnøs "jeg var fuld, du var pæn jeg kunne ikke gøre for det" mumlede han surt, og pustede hidsigt en tot hår væk fra sine øjne, men smilede så "og så blev det jo pludselig hyggeligt" sagde han og tegnede på sit knæ. Han så lidt på Nikki "du er sgu da også bare pisse uheldig.. så skræmmende er Morgan da heller ikke?" drillede han, og grinede stille. Han trak på skuldrene "Hmm.. Werclare er bare så overbefolket.." mumlede han, og rejste sig op og strakte sig lidt. Theo grinede bare lidt "du ville blive træt af mig i længden.." sagde han bare, og kørte en hånd gennem sit hår. Theo så på Nikki "for at skåne dig fra en forkølelse bør vi nok gå med uden at protestere.." sagde han, og så sig kort omkring på den tomme plads. Han stak hænderne i lommerne og så fra vampyren til mennesket, og lagde hovedet let på skrå "well? Nikki du fører an, jeg tror ikke der er nogen af mig eller Morgan der ved hvor vi skal hen" sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A strange meeting?::::: Morgan::: Theo  Empty
IndlægEmne: Sv: A strange meeting?::::: Morgan::: Theo    A strange meeting?::::: Morgan::: Theo  Icon_minitimeTirs 07 Sep 2010, 09:20

Nikki smilede og begyndte så småt at gå og kiggede nogen gange sig over skuldren for at skæve lidt til Theo og Morgan? kune de ha haft noget seksuelt sammen... var de overhovedet sammen eller var det blot one night stand og argh! hvorfor tænkte han overhovedet over dette, det var dumt og latterligt!?. Nikki rystet kort på hovedet og strakte armene bagud og tog et hiv af smøgen og kastet den bagud hvor Morgan gik og råbte"Grib" han så ldit fra side til side og gik igennem en gyde og rundet hjørnet ved en butik nær en bar og gik oven på og sagde"her bor jeg" han åbnet døren og man kunne se et sort hvid køkken, en sort læder sofa, et hvidt glasbord, og lys mahoni træ som gulv, de almindelig køkken sager, et bat i hjørnet til indbrud eller noget, og hans dobbelt seng i sort med hvid sengetøj var inde i et andet rum og så havde han blot et hvidt badeværelse?... Nikki smilede og sagde"Velkommen" han gik så småt ind på soveværelset og begyndte at lede i selveste væg skabet efter noget rent tøj og smed så småt alt tøjet efter som alt var vådt.. Han havde lukket døren halvt på klem... for de ikke skulle se men hey? de var fyre altså... han regnede ikke med de ville kigge alligevel..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A strange meeting?::::: Morgan::: Theo  Empty
IndlægEmne: Sv: A strange meeting?::::: Morgan::: Theo    A strange meeting?::::: Morgan::: Theo  Icon_minitimeTirs 07 Sep 2010, 09:33

Morgan grinte lidt over det Theo sagde og prøvede at ligne en der var vildt selvglad, selv om han ikke kunne ligne en der var mere selvglad end han allerede var "du var ikke bare fuld, dit blod smagte af lort" sagde han ærligt og havde det som om han stadig kunne smage den forfærdelige smag nogle gange, han slog hurtigt tanken ud af hovedet for ikke at kunne smage den smag igen. Morgan gik hurtigt tætter på Theo og gav et skub til ham, og brugte nogle kræfter tog ikke nok til at han ville flyve væk af det "nah mener jeg heller ikke.. har ikke oplevet nogen anden der ligefrem hopper ned i nået vand bare fordi jeg kommer" sagde han og gav et kort grin fra sig inden han hørte `grib´ fra Nikki og fangede hurtigt sin smøg dog den forkerte vej, så han fik et brændmærke i sin håndflade han tog dog bare kort smøgen ind i munden og tog et sug fra den inden han kastede den væk. han nikkede til det Theo sagde mens han nikkede "har du ret i, hvorfor tror du at jeg slap dig fri?" spurgte han om i en drillende tone, og ville ikke ligefrem sige at nogle af hans klan medlemmer havde fortalt at de ville dræbe Theo hvis han ikke blev smidt ud af deres gemmested. Morgan fulde bare efter Nikki mens han så irriterende over på Theo, han tog sine sko af og sin frakke da de havde nået lejligheden. han så sig lidt omkring "hvorfor skal alt se nyere ud end mit?" sagde han bare og gav et kort grin fra sig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A strange meeting?::::: Morgan::: Theo  Empty
IndlægEmne: Sv: A strange meeting?::::: Morgan::: Theo    A strange meeting?::::: Morgan::: Theo  Icon_minitimeTirs 07 Sep 2010, 09:43

Theo rakte tunge af Morgan "Okay jeg var plørefuld, men det ændrer ikke på noget" sagde han, og grinede lidt. Han kunne ikke lade være, han huskede udemærket de utallige bid og Morgans brok over hvor klamt blodet var når der var alkohol i. Han fulgte med Nikki, og blev skubbet lidt ud af balance da Morgan skubbede til ham. Han grinede og skubbede tilbage "skal vi slås vampyr?" knurrede han drilsk. Han fulgte dog med Nikki op til lejligheden og så sig lidt om "ja hvis det er et federe job end at reparere knallerter under jeg dig det gerne" sagde han og smilede kort. Han skubbede sine sko af med sine hæle, og placerede dem pænt. Han så sig lidt om, og så kort på Morgan "Jeg ved det, jeg er en værre en at omgås" sagde han og smilede djævelsk. Han havde lyst til et give en spydig bemærkning fra sig omkring Morgans, og klanens skjulested, men lod være. En gang imellem betalte det sig nok at holde kæft. Han så sig lidt om, og efter Nikki der sikkert skulle skifte tøj. Han gik ind og så sig lidt om i selve stuen. Det var ret vildt at han havde fået en lijlighed der så sådan ud på så kort tid. Han plaerede sig på en stol, og så stadig rundt, der var masser af se på.

//well.. im off to bed peeps godnat xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A strange meeting?::::: Morgan::: Theo  Empty
IndlægEmne: Sv: A strange meeting?::::: Morgan::: Theo    A strange meeting?::::: Morgan::: Theo  Icon_minitimeTirs 07 Sep 2010, 09:47

Nikki gav et grin fra sig inde fra soveværelset mens han trak i en tshirt i sort og trak i nogen sorte bukser og kom ud til dem igen og sagde"det kan jeg sagtens sige dig hvorfor Morgan, fordi du gammel og vi unge eller jeg er i hvertfald yngre end nogen af jer gammel mænd er" han blinkede til dem og gav et grin fra sig og så mod Theo og sagde"ikke os stump" han slikkede sig let om læberne og gik hen til sit køleskab og tog nogen smøger ved siden af og fandt sin lighter og tændte en og placeret den nydende mellem læberne og sagde"aahh ja" han åbnet køleskabet og tog en vandflaske ud og tog lidt penge i skabet og så lidt undrende på Morgan og Theo og sagde"Hva? vil i gerne være her lidt inde eller hva?" han smilede og hoppet op på sit køkkenbord og sad og betragtede det rene bord og tog et sug fra den dejlige smøg. Nikki smilede og sagde"der er tv inde i soveværelset og alle mulige spilmaskiner i ved xbox og ja alt det lort" han grinte og sagde"Mit job er at være en sexet bartender der går rundt og shaker drinks op til liderlige tøser og mænd eller blot hyggeaftner og sådan ej... jeg blot shaker og bartender sååå??" han smilede lidt og så rundt her og der og betragtede Theo og sagde"Hmm?... har i da haft noget kørende eller hva?"

//Me too xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A strange meeting?::::: Morgan::: Theo  Empty
IndlægEmne: Sv: A strange meeting?::::: Morgan::: Theo    A strange meeting?::::: Morgan::: Theo  Icon_minitimeTirs 07 Sep 2010, 10:04

Morgan grinte lidt over det Theo sagde og rullede med øjnene af ham, og gik bare ind i stuen og lænende sig op af dørkarmen "hør her lille dæmon, vi ved jo begge at du aldrig ville kunne slå mig. du vil ligge på knæ og tigge mig og nåde" sagde han og blottede sine tænder i et drillende smil, han gav et kort grin fra sig og nikkede kort tid efter af det han sagde og så kort ned mod gulvet "ja du er virkelig slem at være sammen, en fuldstodder" sagde han og så kort mod Nikki da han kom ud, han sagde ikke nået til det med xbox da han ikke engang viste hvad det var og havde ikke engang et fjernsyn "jeg er ligeglad, så længe jeg ikke behøver at glo på den dæmon" sagde han og kunne ikke stoppe med at drille Theo, han gav med sin skulder et let skub mod dørkarmen for at komme op og stå ordenligt. han grinte kort over det Nikki sagde "hey! så gammel er jeg heller ikke bare et par 100år" sagde han og synes ikke selv det var så gammelt som han kunne være, han gik over og satte sig ned i sofa'en og så skiftevist på dem. inden han vende sit blik mod Nikki "det er da bedre end at ødelægge elevatorer" sagde han og blottede kort sine tænder i et smil, og havde mest lyst til at gå ud til ham og kysse ham dog viste han ikke om Nikki ville havde et kys foran Theo. også ville Theo nok ikke havde det så sjovt og føle sig at han blev glemt eller sådan nået, derfor blev han bare stille siddende og så skiftevist på dem. Morgan så hurtigt over på Nikki med nogle overraskende øjne, over det han spurgte om og vende kort sit blik mod Theo og rystede bare på hovedet af det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A strange meeting?::::: Morgan::: Theo  Empty
IndlægEmne: Sv: A strange meeting?::::: Morgan::: Theo    A strange meeting?::::: Morgan::: Theo  Icon_minitimeOns 08 Sep 2010, 00:22

Theo himlede med øjnene af Nikki "hold op med det der" knurrede han, han var hverken en knægt, eller en stump. Theo drejede hovedet og så på morgan "jeg givver ikke op, så bliver du den første der ser det i hvertfald" sagde han, og blottede kort sine tænder tilbage dog ikke i et grin. "Ja ja" sagde han og lænede ryggen tilbage mod stoleryggen, det var ingen hemmelighed at han sikkert drak mere end de andre to i rummet. Han så lidt på Morgan og himlede med øjnene "du er en tosse.. skal jeg tage din synssans så slipper du for det?" sagde han drillende, men rystede så lidt på hovedet, al den insider humor var efterhånden lidt nederen. Theo grinede lidt af det Nikki sagde om at de var gamle "så du indrømmer frivilligt at det er dig der er stumpen?" sagde han, og lyttede. Det var godt at Nikki havde fået skaffet sig et ordentligt job, det gjorde det også lidt nemmere for ham selv at klare sit job uden at Nikki rendte rundt omkring hele tiden. Han rystede på hovedet og så på Nikki "nej ikke som sådan.. måske gjorde vi et af værelserne på Petronia lidt blodigt, men ellers ikke" sagde han med en svag rysten på hovedet. Der var ikke sket noget mellem ham selv og Morgan, andet selvfølgelig end at de havde haft sex. Dog havde både ham og Morgan en kølig holdning til at sex kun var sex, og der intet videre var i det. Sådan havde han i hvertfald oplevet det, og ville helst have det sådan. Han strakte sig lidt, og så ned af sin trøje med et roligt udtryk i ansigtet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A strange meeting?::::: Morgan::: Theo  Empty
IndlægEmne: Sv: A strange meeting?::::: Morgan::: Theo    A strange meeting?::::: Morgan::: Theo  Icon_minitimeOns 08 Sep 2010, 01:32

Nikki betragtede Morgan lidt og rødmede let over mindet med elevatoren og sagde"det.. det var skam intet". Nikki hoppede ned fra køkkenbordet og gik stille mod sofaen der var lang og utrolig lækker men dog ikke vildt lang? sådan 3 og en halv personer lang. Nikki satte sig i midten og sagde"Men her er lækkert og jeg overvejde dog at sove ved Terry min gamle ven... Morgan har mødt ham men altså? det glippede lidt og jeg fandt det her og valgte at bo her for mig selv i stedet" Nikki gav et grin fra sig og strøg det halv tøre pandehår til side og betragtede dem begge med de lettere lumske slange grønne øjne og sagde"Så skal vi gå igen eller vil i være her lidt mere og mundhugge? om hvor meget i hader ved hinanden eller elsker? or what the fuck i nu snakker om?" Nikki gav et kækt grin fra sig og rejste sig så småt og slikkede blidt med tungespidsen om sine læber og tog en smøg op fra baglommen og rettet på den sorte tshirt med Vskæring.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A strange meeting?::::: Morgan::: Theo  Empty
IndlægEmne: Sv: A strange meeting?::::: Morgan::: Theo    A strange meeting?::::: Morgan::: Theo  Icon_minitimeOns 08 Sep 2010, 02:08

Morgan grinte lidt af det Theo sagde og nikkede langsomt "jamen så skal jeg nok blive den første, du skal bare havde en på hovedet også falder ud sammen" sagde han og kunne endelig godt lide den tanken, det fik ham også til at kort blotte sine tænder. han slog dog hurtigt tanken ud af hovedet og så over på Nikki og hævede det ene øjebryn "så siger vi det" sagde han og rullede kort med øjnene og vende kort sit blik væk fra dem, inden han så hen på dem igen og rullede med øjnene "hrmm.. når ja ham der som bare flygter" sagde han og kunne godt huske ham hvordan han bare havde gået videre, dog var det nok også det bedste valg den dreng havde gjort. Morgan's blik røg hurtigt over på Theo og hævede det ene øjebryn "så slipper jeg se på dig" sagde han og gav et koldt grin fra sig, og kørte en hånd igennem det korte hår. han blev lettet over at Theo sagde som han gjorde, så var han sikker på at den lille dæmon ikke havde lagt mere i det end Morgan havde da det jo kun havde været nået sex. han grinte kort over tanken om den gang "mmh.. det kan jeg godt huske, du lignede jo også nået spiseligt med alt det blod på dig.. dog smagte du.. ja ikke til at beskrive" sagde han og vende hurtigt sit blik mod Nikki, og hævede det ene øjebryn af ham "nah, jeg fortæller ham bare at hvis jeg går ud af døren så vil jeg tage nået af det blod tilbage som han skylder mig" sagde han et roligt i det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A strange meeting?::::: Morgan::: Theo  Empty
IndlægEmne: Sv: A strange meeting?::::: Morgan::: Theo    A strange meeting?::::: Morgan::: Theo  Icon_minitimeLør 11 Sep 2010, 00:28

"Yeeah right.." sagde han roligt. En ting var i hvertfald sikkert, hvis de var lige så blodige som de plejede skulle de ikke slås i Nikkis nye lejlighed. Han så lidt fra den ene til den anden, Terry? Ikke en Theo kendte. Han rystede bare let på hovedet og lyttede. Han vendte dog blikket hen til Nikki "fornuftigt.. " kommenterede han kort, det var jo bedst at få sit eget sted, men så håbede han også inderligt at Nikki kunne finde ud af at have en lejlighed. Han så lidt på Morgan og knurrede med et smil "så kom?" mumlede han kælent, og pustede sit pandehår væk fra de røde øjne. Han havde ikke tænkt sig at gøre det, for det ville jo se dumt ud hvis Morgan gik blind rundt, og det havde han sikkert heller ikke lyst til. Theo var nok den af dem i rummet der var dårligst til at binde sig... måske, han vidste ikke rigtigt med Morgan, men han vidste mennesker forelskede sig utroligt hurtigt. Theo grinede lidt "Mig? Det var da vist lige... du var mindst søbet ligeså meget ind i blod som jeg var" grinede han stille og så på Nikki og nikkede "mm.. god idé" sagde han og rejste sig. Han lagde hovedet på skrå og stak sine hænder i sine lommer, han forstod ikke kommentaren, skyldte han Morgan blod? Tanken fik ham til at trække let på smilebåndet, som om..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A strange meeting?::::: Morgan::: Theo  Empty
IndlægEmne: Sv: A strange meeting?::::: Morgan::: Theo    A strange meeting?::::: Morgan::: Theo  Icon_minitimeLør 11 Sep 2010, 00:35

Nikki betragtede dem begge med et lille smil og knækkede let med nakken og tog sig hurtigt til nakken og skar lidt ansigt og sagde lettere pivent for blot at lyde rigtig svanset for at drille dem"Auv!? det gjord ondt hah" Nikki bed sig let i underlæben og gik ud af lejligheden da de begge var ude af den og betragtede Morgan lidt? og så Theo og sagde"Så Theo hvornår er du helt uddannet mekaniker?" Nikki gik lidt tæt på Morgan og berørte let Morgans side og smilede temmelig lumsk, . Nikki bed sig let i underlæben og strakte sig han vidste jo ikke at når denne dag stoppede ville der endten ske slagsmål mellem ? Theo eller hva der nu ellers ville ske?, men han kunne se Morgan og Theo ikke helt var på det man kaldte nymoderne venskabs talefod...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A strange meeting?::::: Morgan::: Theo  Empty
IndlægEmne: Sv: A strange meeting?::::: Morgan::: Theo    A strange meeting?::::: Morgan::: Theo  Icon_minitimeLør 11 Sep 2010, 00:48

Morgan gik bare stille med dem ud af lejligheden og så skiftevist på dem, han vende kort sit blik ned mod sine fødder inden han så op på dem igen. Hans blik røg hurtigt over på Nikki da han mærkede hans berøring, han lag en arm om ham og trykkede ham kort ind mod sig. Han så dog hurtigt over på Theo og havde et drillende dog irriterende smil på læben, og lignede mest et barn der var hyper. han satte en hånd på hans brystkasse og skubbede ham op af væggen, inden han gav ham et lidt for hårdt smølfespark i panden "når så skal vi lige beregne hvor meget blod du fik fra mig, og hvor meget jeg skal havde tilbage" sagde han og prøvede at lave et af de der latterlige onde grin, selv om det bare lød sjovt og han havde det svært med at ikke grine normalt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A strange meeting?::::: Morgan::: Theo  Empty
IndlægEmne: Sv: A strange meeting?::::: Morgan::: Theo    A strange meeting?::::: Morgan::: Theo  Icon_minitimeLør 11 Sep 2010, 01:05

Theo så lidt på Nikki og rystede let på hovedet.. mennesker altså "pas nu på du ikke får hold i nakken" bemærkede han stille. Han blev stående og så roligt på vampyren og mennesket, han luree dog lidt på det, var der noget mellem dem? Theo overvejede tanken lidt, interessant.. det var ikke noget han havde forventet. Han så vagtsomt på Morgan, men vendte så blikket mod Nikki "jeg er ikke igang med at uddanne mig til mekaniker.. jeg er igang med at uddanne mig til racerkører.. MotoGP også videre.." forklarede han, og lagde mærke til at Morgan pludselig var henne ved ham. Han greb hurtigt om Morgans håndled, og knurrede da han smølfesparkede ham i panden. Hans ansigt ændrede sig hurtigt fra roligt til hidsigt "Hvor meget blod..? Jeg skylder dig intet" fnøs han, og skubbede ham væk fra sig. Han prøvede selv at regne ud hvor meget det kunne være, hvis man også skulle trække blodet der var forgiftet af alkoholen fra, så ville han da lide af alvorligt blodtab. Men han plejede ikke at gå med til ting han ikke ville være med til.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A strange meeting?::::: Morgan::: Theo  Empty
IndlægEmne: Sv: A strange meeting?::::: Morgan::: Theo    A strange meeting?::::: Morgan::: Theo  Icon_minitimeLør 11 Sep 2010, 01:10

Nikki så undrende på Morgan og Theo og trak på skuldrene og gik stille videre af gaden og lukket øjnene og tænkjte mens han røg på sin dejlige smøg, at vis han nogen sinde roede sit liv sammen, og der skete problemer ville han farve sig sorthåret og flytte i en månede til udlandet og så komme tilbage og os få piercinger, en ved under og over i den ene side af læben og så ville han få en i hver side ved hoften rigtig lækker piercing var det jo altid. Nikki rystede let på hovedet og så undrende rundt og overvejde jo os at blive skuespiller men forløbig var han vel bartender og så bagefter adventure fanistiker !??... *Omg jeg tænker for meget* Nikki grinte let og sagde"hey turtleduer kommer i eller hva?" Nikki var sulten og ville helt klart tag ned til et pizzaria dog for at bestille shawama os kendt som durum.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





A strange meeting?::::: Morgan::: Theo  Empty
IndlægEmne: Sv: A strange meeting?::::: Morgan::: Theo    A strange meeting?::::: Morgan::: Theo  Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
A strange meeting?::::: Morgan::: Theo
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Christmas... What a strange thing //Jason//
» Markedspladsen er fuldt med strange people (Abigail)
» A rather intresting meeting. (Lorcan)
» Change meeting at sea ( Procella )
» The meeting of two evils \\ karina\\

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: