Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 A strange meeting?::::: Morgan::: Theo

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




A strange meeting?::::: Morgan::: Theo  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: A strange meeting?::::: Morgan::: Theo    A strange meeting?::::: Morgan::: Theo  - Page 2 Icon_minitimeLør 11 Sep 2010, 01:21

Morgan så bare på Theo og grinte stille i det af ham, han gik stille efter ham som om han havde tænkt sig at hoppe på ham "intet? det tror jeg vi er to om at bestemme om du gør eller ikke gør" sagde han og havde jo allerede selv besluttet sig for at Theo skylde ham nået blod, hvornår han havde tænkt sig at tage det tilbage havde han ikke besluttet sig for endnu "skal nok lade være med at dræbe dig.... host" sagde han som om han hentydet til at han ville slå ham ihjel, dog havde han selvfølgelig ikke tænkt sig at bare slå ham ihjel bare fordi han skylde ham nået blod. hans blik røg hurtigt over på Nikki og løb hurtigt op ved siden af ham "mener du at vi er langsomme ?" spurgte han om og snuppede hurtigt han's smøg og tog den ind i munden, inden han lag sine hænder ned i lommerne og tog et sug af den.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A strange meeting?::::: Morgan::: Theo  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: A strange meeting?::::: Morgan::: Theo    A strange meeting?::::: Morgan::: Theo  - Page 2 Icon_minitimeLør 11 Sep 2010, 02:29

Theo så på ham og knurrede let "Så du drikker det gerne selvom det smager dårligt?" mumlede han, nok mest til sig selv. Han hadede at Morgan var stærkere end ham, det irriterede ham grueligt, for det betød jo at han fik sin vilje om man ville det eller ej. "Det får du heller ikke lov til." sagde han fast, og gik med Nikki. Han himlede let med øjnene, hvis der var nogen der var turtelduer, så var det da dem. Han fulgte bare med uden at sige noget, og gned sig lidt i nakken. Han gad ikke sige for meget, og skævede kort til sit ur. Han måtte snart hjemad.. hvor var det egentlig overhovedet de skulle hen? Han tænkte lidt over hvordan Nikki ville reagere på at Moegan huggede hans smøg, han plejede at være temmelig øm omkring sine cigaretter.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A strange meeting?::::: Morgan::: Theo  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: A strange meeting?::::: Morgan::: Theo    A strange meeting?::::: Morgan::: Theo  - Page 2 Icon_minitimeLør 11 Sep 2010, 04:19

Nikki så lettere undrende på Morgan og tog blidt fat i Morgans trøje og hev ham tæt på sig og så temmelig alvorlig ud og sagde"Det der kommer til at koste snuske den var jeg altså rimelig glad for" Nikki smilede lumsk og havde hevet Morgan blidt hen til sig. Nikki tog smøgen ud af Morgans mund og kyssede ham, så Morgans røg ville ryge hen i hans mund i stedet igennem de adskilte læber. Nikki smilede lidt og roede blidt Morgan i håret og gav ham smøgen tilbage og sagde"Her Morgan" Han gav et smøret smil fra sig og betragtede Theo og sagde"hva Theo du går helt alene vil du ikke helt op til os?" Nikki gik lidt hen mod Theo og sagde"Så skal du noget senere?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A strange meeting?::::: Morgan::: Theo  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: A strange meeting?::::: Morgan::: Theo    A strange meeting?::::: Morgan::: Theo  - Page 2 Icon_minitimeLør 11 Sep 2010, 05:23

Morgan så over på Theo og smilte "drikker det når du ikke har drukket" sagde han og synes selv det lød en vildt god idé, han vende sit blik mod Nikki da han mærkede at han tog fat i ham. han stoppede op og lod sig bare blive trukket ind til ham "jamen så er jeg glad for at jeg tog den" sagde han og lod sin ene hånd på hans kind og kyssede ham bare tilbage, han tog sin hånd tilbage igen og så på ham med et smil på læben. han tog smøgen ind i munden "takker.. men nu var jeg jo virkelig glad for den smøg" sagde han drillende og vende sit blik mod Theo og blev stående og ventede på de havde kommet, inden han begynde at gå igen. han lod sin tungespids lege lidt med smøgen mens han gik roligt og så ned på jorden imens
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A strange meeting?::::: Morgan::: Theo  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: A strange meeting?::::: Morgan::: Theo    A strange meeting?::::: Morgan::: Theo  - Page 2 Icon_minitimeLør 11 Sep 2010, 11:06

Theo himlede bare, han havde ikke drukket da han var kommet direkte fra kickboksning og så duede det ikke rigtig at drikke før. Han tog en dyb indånding og gik forbi dem da de stoppede op og kyssede. Han standsede op og vendte sig halvt om "mm.. jeg kommer nu" sagde han blot og smilede kort, før han gik videre. Han kom hurtigt op på siden af dem, dog med en hvis afstand til Morgan, han gad ikke bides. Han nikkede kort til det Nikki spurgte om "jeg skal hjem.." sagde han og trak på skuldrene, han skulle tidligt op den følgende dag på grund af den der uddannelse, hvem havde vist man skulle op klokken lort hver morgen?! Han tog en dyb indånding, og mærkede røgen fra cigaretten i næsen. Han rynkede let på næsen og så på dem "hvor mødte i hinanden?" spurgte han så, og lagde hovedet en smule på skrå.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A strange meeting?::::: Morgan::: Theo  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: A strange meeting?::::: Morgan::: Theo    A strange meeting?::::: Morgan::: Theo  - Page 2 Icon_minitimeLør 11 Sep 2010, 20:17

Nikki så lidt på Theo og rødmede i det han virkede temmelig flov omkring det emne og roede sig undrende i håret og sagde"Jo jeg skulle bestille noget skrædder syet tøj i en af centrets mest rigeste butikke på herre tøj og tja?, han reddet min dag ved at gi mig mine smøger jeg havde tabt? og så fik han en og ja... så pludselig kyssede han mig op af et butiks vindu og ja.. ? det ene førte til det andet" Nikki gav et lille grin fra sig og smilede sødt i det han tog lidt fat i Theo og trak ham halvt med op og sagde"Kylling tør du ikke være nær ham?" Nikki smilede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A strange meeting?::::: Morgan::: Theo  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: A strange meeting?::::: Morgan::: Theo    A strange meeting?::::: Morgan::: Theo  - Page 2 Icon_minitimeSøn 12 Sep 2010, 00:48

Morgan rullede med øjnene over den måde Nikki fortalte deres møde på "lad mig fortælle den rigtigt" sagde han og tog smøgen ud af sin mund og kastede den væk "Nikki stod i denne herrebutik og viste sig frem, han flirtede lidt med mig uden selv at indse det. også snuppede jeg hans smøger for at komme i kontakt med ham, også flirtede drengen lidt mere.. også var han selv udenom det med kysset.... og af den dag har jeg lært at Nikki slår godt" sagde han og gav et lille grin fra sig, og lag sine hænder ned i lommerne på sine bukser, han vende hurtigt sit blik mod Theo og hævede sit ene øjebryn "så farlig er jeg heller ikke.. selv om du nok skal holde din hals lidt for dig selv" sagde han og blottede kort sine tænder for at vise at han ikke var bange for at bruge dem
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A strange meeting?::::: Morgan::: Theo  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: A strange meeting?::::: Morgan::: Theo    A strange meeting?::::: Morgan::: Theo  - Page 2 Icon_minitimeMan 13 Sep 2010, 00:30

Theo lyttede til Nikkis fortælling først, og himlede lidt af samlingen mellem hans og derefter Morgans "i er vidt forskellige.. men hey, modsætninger mødes" sagde han og trak på skuldrene. "Du er også lidt af en hidsigprop.." sagde han og så på Nikki, for både ham og Morgan havde vist været udsat for Nikkis temperament. Han gabte kort "jeg regner ikke med du fik lov at tage hans mødom?" mumlede han drillende, og så hen på Morgan da det var ham han snakkede til lige ummidelbart. Han så på Nikki og grinede lidt "jo, jeg gider bare ikke ende op med to nye ar" sagde han og lod sin hånd køre hen over bidemærkerne på den ene side af sin hals "det var jo ikke fordi du lavede særlig lidt.." mumlede han surt, og så på Morgan. "Nej du er ikke farlig, du tror bare du er det.." sagde han små irriteret, han kunne jo ikke engang forsvare sig med sine egne hugtænder da Morgan jo havde den der fucking forkærlighed for smerte. Irriterende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A strange meeting?::::: Morgan::: Theo  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: A strange meeting?::::: Morgan::: Theo    A strange meeting?::::: Morgan::: Theo  - Page 2 Icon_minitimeMan 13 Sep 2010, 01:40

Nikki rødmede kraftigt! da Theo begyndte at snakke om hans mødom! SOM NETOP! Morgan ikke havee fået lov at tage, så det var temmelig godt ramt af Theo at spørge om netop det, ikke at det gik ham på?, egenlig... men Morgan ville måske syntes det var træls at Theo spurgte fordi at det havde Morgan jo slet ikke fået lov til at tage del i, ingen gang lidt i nærheden af hans... URGH! Nikki rystede lidt over blot tanken og havde ikke vendet sig helt til hele det med at være til fyre, dog var han helt vild med Morgan jo?. Nikki rystede igen på hovedet og sagde meget hurtigt og fjogest"Øhm!? jeg går lige i forvejen!" Nikki skyndte sig at løbe lidt foran dem og gik der helt rød i hovedet af flovhed og roede sig lidt i nakken.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A strange meeting?::::: Morgan::: Theo  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: A strange meeting?::::: Morgan::: Theo    A strange meeting?::::: Morgan::: Theo  - Page 2 Icon_minitimeMan 13 Sep 2010, 01:48

Morgan så hurtigt over på Theo med et surt blik "hrmm" kom der bare ud af ham, og han sine hænder længere ned i lommerne "du ænder snart med nogle flere ar....." sagde han med en lidt snerrende tone, da han ikke viste hvad han ellers skulle sige til det. dog så han bare efter Nikki "okay?" sagde han bare og vende sit blik mod Theo, med et mere køligt blik "nej det er jeg måske ikke, men snart æder jeg dig" sagde han i en lidt mumlende tone, og gik bare videre mens han vende sit blik frem igen. og mumlede et eller andet til sig selv og gav et suk fra sig, for at slappe af igen og ikke blive alt for sur i det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A strange meeting?::::: Morgan::: Theo  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: A strange meeting?::::: Morgan::: Theo    A strange meeting?::::: Morgan::: Theo  - Page 2 Icon_minitimeMan 13 Sep 2010, 03:00

Theo så efter Nikki, og derefter på Morgan. "Du har jo tænkt dig at gøre det alligevel.." sagde han irriteret, men rystede så på hovedet han gad ikke diskutere lige nu, så endete det bare med at han blev hidsig igen. Han mødte Morgans kølige blik med sine røde øjne, og himlede med øjnene "hmm.." sagde han bare. Han gik roligt videre, og betragtede kort Nikkis røde nakke. Det var han ret god til.. at rødme altså. Theo lyttede til skridtene mod asfalten, og så sig lidt tilbage over skulderen. Han kløede sig lidt i nakken, og så på Morgan og Nikki.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A strange meeting?::::: Morgan::: Theo  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: A strange meeting?::::: Morgan::: Theo    A strange meeting?::::: Morgan::: Theo  - Page 2 Icon_minitimeMan 13 Sep 2010, 03:03

Nikki så sig over skuldren efter at rødmen var forsvundet og betragtede de to fyre der mundhuggede mod hinanden og begyndte så småt at grin e og sagde"så i to gamle mænd stop nu med at mundhugge i ender jo blot med at kæmpe mod hinanden og så ved vi alle jo godt hvem der vinder og så jeg nød til at spille helt og styre jer begge to" Nikki blinket drilsk til dem og sagde"hey Theo hav mener du med at han havde tænkt sig at gøre hvad alligevel?, æde dig eller..." Nikki gav et grin fra sig og det var ikke et hånligt blot et lidt sjov billede han fik i hovedet og så tog han dog sin smøg og blev lidt mere galant og alvorlig i det, og betragtede de to fyre der skændes nærmest?.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A strange meeting?::::: Morgan::: Theo  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: A strange meeting?::::: Morgan::: Theo    A strange meeting?::::: Morgan::: Theo  - Page 2 Icon_minitimeMan 13 Sep 2010, 03:19

Morgan trak lidt på skulderne "rigtigt nok.. men kan jo altid lade det vente lidt, ingen du ligger på jorden og tigger mig om at lade dig leve" sagde han og grinte kort da han selv godt kunne lide den tanke, selv om han nok ikke havde lyttet efter på det før det var slut også kunne han jo ikke ligefrem ombestemme sig. han så hurtigt over på Nikki og rystede kort på hovedet af ham "vi er ikke gamle det er bare dig der er ung.. hrmm... det kunne jo bare se sjovt ud når han prøver at flygte ved at kravle væk" sagde han og grinte lidt af det inden han så hen på Theo igen med et irriteret blik, dog var det også nået drillende over det. han så hurtigt over Nikki igen "jeg æder ham ligemeget hvad.. han skylder mig blod og det vil jeg tage tilbage på et tidspunkt" sagde han og gav et nik for at vise at det var hans plan, selv om han nok bare ville glemme det igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A strange meeting?::::: Morgan::: Theo  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: A strange meeting?::::: Morgan::: Theo    A strange meeting?::::: Morgan::: Theo  - Page 2 Icon_minitimeMan 13 Sep 2010, 03:39

Theo så på Nikki "jeg er ikke gammel, der er ham der er flere århundreder.." sagde han og pegede kort på Morgan, dog anede han ikke præcist hvor gammel Morgan var så han gættede bare. Det var da en overdrivelse at kalde ham gammel, han var højst et år ældre end Nikki. Han lagde armene over kors "drøm videre" sagde han irriteret og så på Morgan. Der skulle mere end jordens undergang til før han tiggede om nåde. Han knurrede let og så hidsigt på Morgan "hold nu kæft med det der.." sagde han, og så hen på Nikki "Det med at han bider mig alligevel.." mumlede han, det gjorde ham ikke mindre irriteret at tale om det.. Hvorfor skulle de også blive ved med at ævle om det.. Den eneste gode ting der var ved det at han var mere eller mindre udødelig, så slevom Morgan tømte ham for blod ville han ikke dø af det. Han tog en dyb indånding for at køle sig selv lidt ned igen. Dog stoppede han op lidt efter og så lidt på sit ur "det har været enoooormt hyggeligt, men jeg er nødt til at skride nu" sagde han kort, og så på dem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A strange meeting?::::: Morgan::: Theo  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: A strange meeting?::::: Morgan::: Theo    A strange meeting?::::: Morgan::: Theo  - Page 2 Icon_minitimeMan 13 Sep 2010, 03:42

Nikki tog fat i theo da han var løbet hen til ham og sagde"Nej! Theo jeg ber dig bliv nu.. det var ikke sådan ment og kom nu Morgan drop nu det med blod altså hva så vvis han skylder dig blod du kan til hver en tid få blod ikke også altså der tusinder andre men vil du ikke blot lige nu lade vær med at øhm?" Nikki tænkte og sagde"tømme ham for blod eller noget i den stil?" Nikki roede sig lidt i håret og betragtede dem begge og kunne ikke lade vær med at syntes de var lettere sjove at høre på men ville skam ikke ha at Theo gik?, altså de burde vel kunne enes?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A strange meeting?::::: Morgan::: Theo  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: A strange meeting?::::: Morgan::: Theo    A strange meeting?::::: Morgan::: Theo  - Page 2 Icon_minitimeTirs 14 Sep 2010, 12:20

Morgan begynde bare at grine af Theo og kunne virkelig godt lide at pisse Theo af, han stoppede bare op med rullede med øjnene af dem "nu er det jo ikke tit jeg har lyst til at tømme en dæmon for blod.. det er jo en ære" sagde han og lag bare sine arme over kors, han blev stående helt stille og så over på dem med sit kølige blik. han rullede dog igen bare med øjnene af dem "så du går bare fordi jeg irritere dig lidt?" spurgte han Theo om og vende sit blik væk fra dem
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A strange meeting?::::: Morgan::: Theo  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: A strange meeting?::::: Morgan::: Theo    A strange meeting?::::: Morgan::: Theo  - Page 2 Icon_minitimeTirs 14 Sep 2010, 21:10

Theo så først på Nikki, så på Morgan, og så tilbage på Nikki. "Slap af Nikki, selv hvis Morgan tømmer mig for blod så dør jeg ikke af det, jeg får kun lidt ondt" mumlede han, selv om det nok var lidt mere end lidt ondt han ville få. Theo så lidt på Morgan "Jeg lover dig gerne en flad, hvis du så meget som prøver.." knurrede han stille. Han gjorde en opgivende bevægelse med hele kroppen "jeg skal ligesom tidligt op imorgen! Det er jo ikke mig der har natarbejde, og... hvad det nu er du laver Morgan" det sidste mumlede han, og gjorde en let viften med hånden da det ikke interesserede ham. Han så lidt på Nikki, og stod lidt og overvejede det. "Okay jeg bliver lidt længere.. " mumlede han så næsten lydløst og himlede let med øjnene. Han begyndte at gå igen, og stak sine hænder i lommerne på sine bukser "Desuden.. er jeg jo limen der holder jer sammen" drillede han, og pustede en tot hår væk fra sine øjne. Det var ikke sandt, men han fandt det morsomt at sige.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A strange meeting?::::: Morgan::: Theo  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: A strange meeting?::::: Morgan::: Theo    A strange meeting?::::: Morgan::: Theo  - Page 2 Icon_minitimeOns 15 Sep 2010, 02:08

Nikki grinte let og tog blidt om Theos hals og nuggiede ham i håret lidt i det han slap og sagde"uuh jah så siger vi det Theo heh" Nikki betragtede Morgan lidt og gik hen mod ham sammen med Theo og sagde"ååårh stakkels dig pus, skal man ha et lille kys så man har noget andet at tænke på?" Han smilede og nussede blidt Morgan hen af siden og smilede lettere kækt til ham i det han gik lidt i forvejen og sagde"Hmm?? jeg har sådan en lyst til smoothie ! jordbær er der nogen her der os har lyst til en gang smoothie??" Nikki så på dem og sagde"jeg gir eller et eller andet man nu vil ha på en cafe?, en latte ? something" han gav et lumsk grin fra sig og smilede stadig...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A strange meeting?::::: Morgan::: Theo  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: A strange meeting?::::: Morgan::: Theo    A strange meeting?::::: Morgan::: Theo  - Page 2 Icon_minitimeOns 15 Sep 2010, 09:10

Morgan grinte lidt og rullede kort med øjnene "jamen det gør du bare, søde lille Theo du ved jo godt at jeg intet har imod det" sagde han og så mod Nikki og gav et lille grin fra sig, over det han sagde og nød at blive nusset hen af siden. han så stille efter ham og rystede på hovedet "som om et lille kys kan få mig til at tænke på nået andet" sagde han drillende i det og så hurtigt over på Theo og blev lidt overrasket over det han sagde, dog kunne han ikke holde det tilbage og grinte lidt over det han sagde "jamen så tillykkelige til at du er nået lim" sagde han og gik bare stille videre efter dem, han betragede sine hænder nede i lommerne på sine bukser og så kort ned mod jorden "nej tak.. hvis jeg skal havde nået så køber jeg selv" sagde han og ville ikke lade ham betale for ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A strange meeting?::::: Morgan::: Theo  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: A strange meeting?::::: Morgan::: Theo    A strange meeting?::::: Morgan::: Theo  - Page 2 Icon_minitimeLør 18 Sep 2010, 06:32

Theo fik vredet sig løs af Nikkis greb og uglede sit hår tilbage til normal stand igen. Han fnøs let af det Morgan sagde "jeg er ikke lille.." mumlede han irriteret, og kløede sig kort på kinden. Han grinede bare lidt af deres reaktioner, og rystede let på hovedet. De var nogle kegler, men de var nok de eneste han gad tilbringe tid med på den måde som det var nu. Theo rynkede let på næsen "ellers tak, jeg er ikke den store fan af... sukker" mumlede han. Sukker og koffein gjorde ham hyperaktiv, og han havde hørt der ikke var andet end sukker i de dersens smoothies, dog havde han aldrig smagt en, men det var heller ikke noget han higede efter at smage. Han lukkede øjnene i et par sekunder, og så lidt på dem skiftevis.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A strange meeting?::::: Morgan::: Theo  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: A strange meeting?::::: Morgan::: Theo    A strange meeting?::::: Morgan::: Theo  - Page 2 Icon_minitimeLør 18 Sep 2010, 06:42

Nikki rakte tunge og sagde"Skole modeller så tager jeg da blot en vis i er så kræsne" han grinte og gik stille der ind og kiggede lidt og fik stille lokket sig til en lidt billigere milkshake med jordbær smag og vanilie oven i fordi han smilede rigtig nuttet. Nikki gav pengene og kom ud i mens han sugede blidt på sugerøret med læberne let om det og sagde"Mmmhh det her smager bare himmelsk, er i sikker på i intet vil ha??" han så skifte vis på dem og gav et skævt kækt smil fra sig af tilfredsstillelse og gik stille og roligt videre mens han så til begge sidere og sagde"HMm??? "
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A strange meeting?::::: Morgan::: Theo  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: A strange meeting?::::: Morgan::: Theo    A strange meeting?::::: Morgan::: Theo  - Page 2 Icon_minitimeFre 24 Sep 2010, 06:40

Morgan trak let på skulderne og fandt en smøg frem i sin lomme, som han tog i munden og tænde derefter. han så bare over på dem og hævede sit øjebryn lidt, han stoppede op og ventede på Nikki og smilte bare til ham da han kom ud "jamen så er det jo godt at du fik en.. stadig ellers tak, køber en selv hvis jeg har brug for en" sagde han og ville jo stadig ikke havde at Nikki skulle betale for ham, han lag sine hænder dybere ned i lommerne og gik igen med dem. han så bare ned på jorden mens de gik, og var lidt stille i og gik endda helt lydløst.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





A strange meeting?::::: Morgan::: Theo  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: A strange meeting?::::: Morgan::: Theo    A strange meeting?::::: Morgan::: Theo  - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
A strange meeting?::::: Morgan::: Theo
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Christmas... What a strange thing //Jason//
» Markedspladsen er fuldt med strange people (Abigail)
» A rather intresting meeting. (Lorcan)
» Change meeting at sea ( Procella )
» The meeting of two evils \\ karina\\

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: