Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 En der vil danse?* privat danni

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




En der vil danse?* privat danni - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En der vil danse?* privat danni   En der vil danse?* privat danni - Page 2 Icon_minitimeMan 27 Sep 2010, 08:51

Danni åbnede sine øjne igen og så over på ham, han nød at høre hans støn som endelig bare fik ham til at få mere lyst til ham. han lod den glide længere ind i sin mund, mens hans tunge legede videre med den. han begynde at bevæge sit hoved dog gjorde han det roligt, da han ikke ville gøre det hurtigt og risikere at han kom. han bevægede sit hoved til han var hel hård i det, inden han trak sit hoved tilbage og kyssede den en enkel gang "den er dejlig" sagde han kærligt og så på ham med et smil på læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En der vil danse?* privat danni - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En der vil danse?* privat danni   En der vil danse?* privat danni - Page 2 Icon_minitimeMan 27 Sep 2010, 09:01

Jackson s støn blev efterhånden hurtiger og hurtiger men stoppe dog langsomt da hun tilsidst stoppe med at slikke på hans nu stive lem, han sendte hende et forførne smil og klappe så på pladsen ved siden af sig"komme du ikke her op smukke?"spurgte han drilsk"tak det var sødt"svarede han forførne"er du tørstig?"spurgte han så for han havde masser af drikke over i køleskabet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En der vil danse?* privat danni - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En der vil danse?* privat danni   En der vil danse?* privat danni - Page 2 Icon_minitimeMan 27 Sep 2010, 09:10

Danni så op på ham og lod sin tunge glide sensuelt hen over sine læber, han nikkede en enkel gang og kravlede let op i sengen. han lag sit hoved lidt på skrå og smilte lidt af ham "ikke lige nu" sagde han og ville jo endelig heller havde nået andet end nået at drikke, han satte sig bedre op på knæ og lod sine hænder glide ned og åbnede stille sine shorts "lige nu vil jeg bare havde dig" sagde han stille i det og man kunne bare høre i hans stemme hvor meget han virkelig havde lyst til ham, dog det var utrolig meget da han havde begynd at miste kontrollen over sin temperament.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En der vil danse?* privat danni - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En der vil danse?* privat danni   En der vil danse?* privat danni - Page 2 Icon_minitimeMan 27 Sep 2010, 09:15

Han smilede til hende da hun kom hen til ham hvorefter han sendte hende et frækt blik"okay"svarede han så"ja men jeg er din lige nu"tilføj han så frisk før han betragte hende og tog sin skjorte af så han nu var helt nøgen, han havde dog igen synlige musker men de llå inde i ham til gengæld var hans krop meget spinkel.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En der vil danse?* privat danni - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En der vil danse?* privat danni   En der vil danse?* privat danni - Page 2 Icon_minitimeMan 27 Sep 2010, 09:26

Danni så over på ham og kravlede helt tæt op på ham, han bøjede sig ned og kyssede kort hans læber "det havde jeg også regnet med, håber ikke du regner med at der kommer flere" hviskede han blidt og ville nok havde gået hvis der kom flere, han lod sine fingerespidse glide ned af hans overkrop inden han igen tog fat i sine shorts. og var alligevel nervøs over hvad Jackson ville sige til det, han trak langsomt sine shorts og underbukser ned og lukkede sine øjne hårdt i imens. da han vel bare ventede på at få kastet nået i hovedet, over at han var en fyr eller lyden af en døren der blev smækket i.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En der vil danse?* privat danni - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En der vil danse?* privat danni   En der vil danse?* privat danni - Page 2 Icon_minitimeMan 27 Sep 2010, 09:32

Jackson smilede let"bare rolig jeg hader når der er mange"svarede han og så på hende men rette så blikket ned mod hendes shorts men han løftede dog overrasket øjnbryne da han nu fik øje på et lem og ikke det han havde forventet dog blev han ikke sur men lag bare armne om ham og trak ham ind til sig"nå så du er fyr"sag han og betragte ham let"jeg er stadig tændt"tilføj han så.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En der vil danse?* privat danni - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En der vil danse?* privat danni   En der vil danse?* privat danni - Page 2 Icon_minitimeMan 27 Sep 2010, 09:40

Danni åbnede hurtigt øjnene når han blev trukket ind til ham "jeg er født som er fyr, men betrager mig ikke selv som en" sagde han og kyssede ham blidt i kæben og nappede ham også kort i den, og var glad for at Jackson ikke havde nået imod det "godt, så behøver jeg ikke tænde dig igen" sagde han blidt og kyssede ham ned på halsen "gør hvad du vil med mig.. brug mig som et legetøj" hviskede han og satte ingen grænser udover at han bestemt ikke på nogen måder var til SM eller håndjern eller sådan nået, han kyssede ham hen til hans øre og smilte lidt imens "Jeg har sådan en forfærdelig lyst til dig Jackson" hviskede han frækt ind i hans og gav et sødt lyst støn fra sig, da han viste at det nogle gange kunne tænde en person mere
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En der vil danse?* privat danni - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En der vil danse?* privat danni   En der vil danse?* privat danni - Page 2 Icon_minitimeMan 27 Sep 2010, 09:44

//må logge men kommer på imorgen//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En der vil danse?* privat danni - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En der vil danse?* privat danni   En der vil danse?* privat danni - Page 2 Icon_minitimeMan 27 Sep 2010, 09:44

//okay det er fint nok ^^//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En der vil danse?* privat danni - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En der vil danse?* privat danni   En der vil danse?* privat danni - Page 2 Icon_minitimeMan 27 Sep 2010, 21:16

Jackson sendte ham et frækt blik"det har jeg ikke hørt før"svarde han blot roligt hvorefter han begyndte at kysse/slikke ham op af kroppen til han endte med at kysse ham hedt på munden imens han lod sine hænder køre hen over hans krop, han stønne selv og man ku se hans lem var helt stift nu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En der vil danse?* privat danni - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En der vil danse?* privat danni   En der vil danse?* privat danni - Page 2 Icon_minitimeMan 27 Sep 2010, 21:32

Danni var og ville heller aldrig blive som andre, han var og ville altid være nået særligt og være sig selv "det tænkte jeg nok du ikke havde" sagde han og så efter ham "mmrh" kom der kærligt ud mellem hans læber, da han nød meget hans kys på sin krop. han kyssede ham bare tilbage da han mærkede hans læber mod sine, han lag sin ene hånd på hans kind og lod den anden blidt nusse ham på brystkassen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En der vil danse?* privat danni - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En der vil danse?* privat danni   En der vil danse?* privat danni - Page 2 Icon_minitimeMan 27 Sep 2010, 21:36

Jackson kysse ham igen men nu lag han hovdet let på skrå og lod sine tunge danse med hans imens han lage sine hænder på hans skuldre og maserede dem let, han lavede et par støn hvorefter han lod sine hænder glide ned langs hans krop.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En der vil danse?* privat danni - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En der vil danse?* privat danni   En der vil danse?* privat danni - Page 2 Icon_minitimeMan 27 Sep 2010, 21:50

Danni lod sin ene hånd glide op i hans hår og flettede sig ind blandt totterne, og lod bare sin tunge lege med. dog holde han øje med hvad dæmonen gjorde, og var endelig klar hvis han gjorde nået som Danni ikke brød sig om. han lod sin anden hånd glide ned og nussede ham blidt hen over hans lem, inden han lod sin hånd glide op af hans overkrop igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En der vil danse?* privat danni - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En der vil danse?* privat danni   En der vil danse?* privat danni - Page 2 Icon_minitimeMan 27 Sep 2010, 22:00

Jackson sendte ham et forførne blik imens han kysse ham vidre dog begyndte han at forlade dannis mund og bevægede sig ned mod hans hals med sexet våde kys"hvad kan du li?"spurgte han drilsk og kysse ham op og ned af halsen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En der vil danse?* privat danni - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En der vil danse?* privat danni   En der vil danse?* privat danni - Page 2 Icon_minitimeMan 27 Sep 2010, 22:09

Danni smilte bare til ham og strakte sin hals da han mærkede at hans læber forsvandt ned mod sin hals "hvad jeg kan lide? lad os heller snakke om hvad jeg ikke kan lide...." sagde han stille da det kun ville blive for langtid at bruge, hvis han skulle fortælle alt hvad han kunne lide. han lag sig lidt bedre til rette og bed sig kort i læben "du skal nok ikke røre mit lem.." hviskede han og nød virkelig hans kys
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En der vil danse?* privat danni - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En der vil danse?* privat danni   En der vil danse?* privat danni - Page 2 Icon_minitimeMan 27 Sep 2010, 22:17

Jackson stoppe let op og så lidt på ham"javel jeg skal nok lade dit lem slippe"svarede han forførnede hvorefter han igen begyndte at slikke ham lidt op og ned af halsen men endte dog med de våde kys igen imens han bevægede sig lidt op af hans hals og op mod hans mund, man ku kort hørre hans mave knurre dog ignorede han trangen til blod.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En der vil danse?* privat danni - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En der vil danse?* privat danni   En der vil danse?* privat danni - Page 2 Icon_minitimeMan 27 Sep 2010, 22:26

Danni så stille på ham og nikkede "godt" sagde han kærligt og havde jo ikke lyst til at det skulle slutte med at Jackson gjorde en fejl "mmrh" kom der blidt ud mellem hans læber, da han jo virkelig nød og det tænde ham utrolig meget at blive kysset på halsen. han kyssede ham bare tilbage da hans læber mødt med Danni's, han brød hurtigt kysset og så ned på Jackson's mave "du sulten?" spurgte han blidt om
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En der vil danse?* privat danni - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En der vil danse?* privat danni   En der vil danse?* privat danni - Page 2 Icon_minitimeMan 27 Sep 2010, 22:30

Jackson kysse tilbage imens han lytte til ham men trak sig let væk og så på ham med et frækt blik"hm ja jeg er sulten"svarede han roligt hvorefter han lag en hånd på Dannis brystkasse"men jeg vil ikke skade dig"svarede han så kort.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En der vil danse?* privat danni - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En der vil danse?* privat danni   En der vil danse?* privat danni - Page 2 Icon_minitimeMan 27 Sep 2010, 22:39

Danni så bare på ham og viste ikke om han skulle være bange eller ikke, og han var hellet ikke sikker på om han kunne stole på ham. dog havde han ikke tid eller lyst til at finde en anden, han var jo allerede så liderlig og havde også en stor lyst til dæmonen "er du sikker på det?" spurgte han stille om og lod sin hånd glide hen over hans kind
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En der vil danse?* privat danni - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En der vil danse?* privat danni   En der vil danse?* privat danni - Page 2 Icon_minitimeMan 27 Sep 2010, 22:43

Jackson så let undrene på ham men nikkede så"ja jeg er helt sikker"svarede han hvorefter han lag sig tæt ind til ham og lag en hånd på hans kind"du er en køn dreng må jeg sige"sag han frækt hvorefter han kysse ham heftigt på munden og lod sin tnge danse med dannis.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En der vil danse?* privat danni - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En der vil danse?* privat danni   En der vil danse?* privat danni - Page 2 Icon_minitimeMan 27 Sep 2010, 22:50

Danni så stille på ham og var ret så lettet når han hørte hvad han sagde "godt" hviskede han og blev helt overrasket over det han sagde, det var nok nået af det han ikke ville blive kaldt. han skulle lige til at sige nået da han mærkede hans læber mod sine, han kyssede ham tilbage i et stykke tid inden han trak sit hoved lidt væk "ikke kald mig en dreng, så er du sød" sagde han stille inden han lod sine læber fange hans læber i et heftigt kys
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En der vil danse?* privat danni - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En der vil danse?* privat danni   En der vil danse?* privat danni - Page 2 Icon_minitimeTirs 28 Sep 2010, 04:00

Jackson kysse tilbage men stoppe dog så og så let på ham"javel smukke"svarede han så og lod sin ene hånd nusse ham i håret imens han begyndte at kysse ham igen nu mere heftigt imens han lod den anden hånd køre rundt på dannis krop dog holdt han sig fra dannis lem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En der vil danse?* privat danni - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En der vil danse?* privat danni   En der vil danse?* privat danni - Page 2 Icon_minitimeTirs 28 Sep 2010, 04:10

Danni var glad for at Jackson gjorde som han sagde, og ikke var en af dem som bare havde flippet ud som om nogen kunne bestemme så meget over Danni. han lag sin ene hånd på hans kind og den anden på hans brystkasse, han lå lidt og bevægede sig dog bare fordi det var ret så skønt at mærke dæmonens fingere på sin krop.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En der vil danse?* privat danni - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En der vil danse?* privat danni   En der vil danse?* privat danni - Page 2 Icon_minitimeTirs 28 Sep 2010, 04:17

Jackson fortsatte med at kysse ham men begyndte at kysse ham vidre ned af hagen og vidre ned af halsen samt ned over brystkassen imens han lod sine finger køre hen over hans krop, han ville heller ikke ha at Danni gik men man vidste aldrig når han sku sove der var mange folk der forlod ham når han var i en dyb søvn.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En der vil danse?* privat danni - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En der vil danse?* privat danni   En der vil danse?* privat danni - Page 2 Icon_minitimeTirs 28 Sep 2010, 04:28

Danni smilte lidt og elskede virkelig at mærke den fornemmelse som om der var en masse der bare kyssede på hans krop, han vende sit blik ned og så efter ham og smilte bare videre "du er skøn.. Jackson" sagde han stille i det og var tæt på allerede at glemme hans navn, selv viste han ikke hvor længe han havde lyst til at blive sammen med ham.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En der vil danse?* privat danni - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En der vil danse?* privat danni   En der vil danse?* privat danni - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En der vil danse?* privat danni
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Danse!
» Danse på tæer - Loredana :3
» til danni
» Torden. (Danni)
» Strandfest//Danni.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Petronia night club-
Gå til: