Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 En der vil danse?* privat danni

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




En der vil danse?* privat danni - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En der vil danse?* privat danni   En der vil danse?* privat danni - Page 3 Icon_minitimeTirs 28 Sep 2010, 04:32

Jackson kysse vidre men løftede så hovdet og så hen på ham"tak du er også skøn"svarede han frækt man ku dog begynde at hørre lidt træthed i hans stemme nen han ignorede det"har du et job?"spurgt han så imens an begyndte at kysse ham igen, han ku vel godt lære danni bedre at kende ik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En der vil danse?* privat danni - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En der vil danse?* privat danni   En der vil danse?* privat danni - Page 3 Icon_minitimeTirs 28 Sep 2010, 04:36

Danni lag en hånd i hans hår og nussede blidt hans hår "tak" sagde han med en kælende stemme og lidt barnlig i det, han blev dog lidt overrasket over at Jackson spurgte ind til ham "nej.. jeg går i skole 2g." sagde han og gad ikke arbejde når han kunne få penge fra sine forældre, så kunne han vel lige så godt bruge sin tid på nået bedre. og det var også det han gjorde, han var jo også enebarn og en af dem som blev forkælet af h til.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En der vil danse?* privat danni - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En der vil danse?* privat danni   En der vil danse?* privat danni - Page 3 Icon_minitimeTirs 28 Sep 2010, 04:46

Jackson smilede tilbage hvorefter han nikkede svagt"når okay"svarede han hvorefer han kysse han igen nu med våde fræke kys"vil du ikke fortælle lidt om dig selv?"spurgte han kort før han kysse ham vidre op af brystkassen og vidre mod halsen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En der vil danse?* privat danni - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En der vil danse?* privat danni   En der vil danse?* privat danni - Page 3 Icon_minitimeTirs 28 Sep 2010, 05:00

Danni så lidt undrende på ham over at han ville vide så meget om Danni, selv havde han ikke overvejet at han overhovedet skulle snakke med Jackson efter "hvad vil du vide?" spurgte han stille om og ville ikke begynde at snakke om sit liv, også fortælle alt for meget til en fremmede person bare sådan lige. han nussede ham bare videre i håret og nød virkelig kyssene ""dine kys er himmelsk" sagde han blidt og strakte let sin hals igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En der vil danse?* privat danni - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En der vil danse?* privat danni   En der vil danse?* privat danni - Page 3 Icon_minitimeTirs 28 Sep 2010, 05:06

Jackson ku blot li at vide lidt om dem han lå i seng med men også fordi han ikke ville være tavs alt for længe"bare det du vil fortællre mig smukke"svarede han forførende hvorefter han kysse ham med lange våde kys op af halsen, han lod sine fingre glide ned langs hans ryg.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En der vil danse?* privat danni - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En der vil danse?* privat danni   En der vil danse?* privat danni - Page 3 Icon_minitimeTirs 28 Sep 2010, 05:15

Danni så stille på ham og nikkede og prøvede at finde på nået at fortælle, han havde aldrig prøvet at han skulle fortælle om sig selv. da det jo aldrig betød mere end bare en omgang sex, derfor undrede det ham lidt af dæmonen ville vide mere om ham "altså jeg går jo i 2g. og bor i et almindeligt hus med mine forældre, jeg elsker slik og sex.. også har jeg en masse venner og veninder som jeg holder af" sagde han og viste ikke hvad han ellers skulle fortælle, da han ikke var typen der snakkede om sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En der vil danse?* privat danni - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En der vil danse?* privat danni   En der vil danse?* privat danni - Page 3 Icon_minitimeTirs 28 Sep 2010, 05:22

Jackson løftede hovdet let og mødte hans overrasket blik"okay du lyder som en skøn kvinde"sag han forførende hvorefter han kysse ham på halsen igen men efter lang tid begyndte han langsomt at stoppe da han blev ret så træt efterhåden somn timerne gik her i den skøne seng med en smukke Danni.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En der vil danse?* privat danni - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En der vil danse?* privat danni   En der vil danse?* privat danni - Page 3 Icon_minitimeTirs 28 Sep 2010, 05:35

Danni gav et lille fnis fra sig "jamen det er jeg vel glad for at du synes" sagde han og havde vel fået at vide det flere gange, af fylde mænd som bare søgte en at hygge lidt med. han kunne godt mærke at Jackson var begynd at blive træt, han nussede ham dog bare videre i håret "du må heller sove" sagde han stille og satte sig selv op og søgte lidt efter sit tøj med øjnene, da han ikke ville være til besvær på nogen måde og kunne jo alligevel ligeså godt tage hjem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En der vil danse?* privat danni - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En der vil danse?* privat danni   En der vil danse?* privat danni - Page 3 Icon_minitimeTirs 28 Sep 2010, 05:41

Jackson satte sig langsomt op imens han så på Danni og lage hovdet let på skrå "tak søde"sag han så lidt stille"du gør bare hvad du har lyst til"tilføj han hvorefter han lag sig ned"og tag enlig et bad vis du har brug for det"tilføj han og gav ham et kort kys på halsen hvorefter lage sig nede under dynen og lod øjne glide i.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En der vil danse?* privat danni - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En der vil danse?* privat danni   En der vil danse?* privat danni - Page 3 Icon_minitimeTirs 28 Sep 2010, 05:56

Danni lyttede på hvad han sagde og nød kysset på sin hals, han vende sit blik mod ham og nikkede stille "tak.. men tror bare det er bedst at jeg går hjem" sagde han og rejste sig op, han rettede let på sit hår inden han fik samlet sit tøj op og begynde at tage det på. han så et par gange over på ham og smilte, da han så ret så sød ud når han lå der og lignede lidt en engel.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En der vil danse?* privat danni - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En der vil danse?* privat danni   En der vil danse?* privat danni - Page 3 Icon_minitimeTirs 28 Sep 2010, 06:01

Jackson løftede hovdet let "så kom godt hjem søde vis ses måske igen"sag han forførende før han lag sig ned igen og lod sig langsomt falde ind i drømmeland der inde hvor hans lidt mer bløde jeg var gemt for omverdenen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En der vil danse?* privat danni - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En der vil danse?* privat danni   En der vil danse?* privat danni - Page 3 Icon_minitimeTirs 28 Sep 2010, 06:10

Danni gav et lille nik fra sig og smilte kærligt til ham "jamen det skal jeg nok" sagde han og rettede lidt på sit tøj inden han gik hen og kyssede ham en enkel gang på kinden "sov godt smukke" hviskede han inden han rejste sig ordenligt igen og gik ud for at tage sine sko på, dog lå hans tanke bare et sted *det er jeg ikke så sikker på* da det ikke var tit at han mødte eller overhovedet huskede dem han havde været sammen med, da han jo havde en kæreste og tænkte stort set kun på ham og at han selv skulle være lykkelig så han var til at holde ud at være sammen med. det var jo heller ikke lige så let når man kom sammen med en hetro fyr, og det var nok også derfor han gik i seng med andre. han så kort efter ham inden han rettede på sit hår og gik ud af døren, han lukkede den blidt efter sig og begynde at gå ned af gangen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En der vil danse?* privat danni - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En der vil danse?* privat danni   En der vil danse?* privat danni - Page 3 Icon_minitimeTirs 28 Sep 2010, 06:14

//hmm så slutter emnet vel her?//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En der vil danse?* privat danni - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En der vil danse?* privat danni   En der vil danse?* privat danni - Page 3 Icon_minitimeTirs 28 Sep 2010, 06:16

//når ja glemte at skrive out d: //
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En der vil danse?* privat danni - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En der vil danse?* privat danni   En der vil danse?* privat danni - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En der vil danse?* privat danni
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3
 Lignende emner
-
» Danse!
» Danse på tæer - Loredana :3
» til danni
» Torden. (Danni)
» Strandfest//Danni.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Petronia night club-
Gå til: