Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 til Jackson

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




til Jackson - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: til Jackson   til Jackson - Page 2 Icon_minitimeOns 29 Sep 2010, 10:31

David så på ham da han snakkede og lyttede meget opmærksomt "aha.. 2 år.. det er lige så længe som at jeg har været skuespiller..." sagde han uden helt at tænke over det "godt du kan lide dit job" sagde han imens han igen så igennem bladet. han så lidt nærmere billedet af Jackson og smilte lidt "du er god til det" sgade han ærligt og oprigtigt. han synes det var et ret godt billede. han studerde hans øjne i noget tid på billedet og synes det var utrolig interessante. øjne fangede ofte david opmærksomhed.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til Jackson - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: til Jackson   til Jackson - Page 2 Icon_minitimeOns 29 Sep 2010, 10:37

Jackson så hurtigt hen på ham"er du skuespiller?"spurgte han nysgerrigt dog også overrasket"tak gald for du syns det"svarede han lettet og betragte dæmonen let skuspil var også en del af ham selv da han altid sku leve sig ind i rollen når han sku ha taget billeder så han kendte lidt til den verden også, han havde enlig fået sit drømmejob og ville blive så dygtig som muligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til Jackson - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: til Jackson   til Jackson - Page 2 Icon_minitimeOns 29 Sep 2010, 10:43

David nikkede stille og så på ham med et lille smil "jep... det eneste jeg kan.. skuespil.." sagde han og træk kort på skuldrende. han elskede at spille skuespil, det var det han allerhelst ville havde som job. han så lidt på billedet igen og smilte "jeg synes mange modeler ser meget anspændt og falske ud.. men det gør du ikke så det er meget godt" sagde han med et lille grin og lukkede bladet, hvorefter han vente opmærksomheden tilbage på Jackson.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til Jackson - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: til Jackson   til Jackson - Page 2 Icon_minitimeOns 29 Sep 2010, 10:50

Jackson smilede let"det er også et fedt job ikke sandt?"spurgt han og så igen på fjernsynet og skiftede kanal igen "tak jeg prøver også at leve mig ind i rollen"sag han roligt og sappe vidre men skævede dog tit hen til ham for at se hvad han lavede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til Jackson - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: til Jackson   til Jackson - Page 2 Icon_minitimeOns 29 Sep 2010, 10:53

David nikkede "jo... meget fedt job.. på scenen føler jeg mig hjemme" sagde han med et lille grin og træk på skuldrende. han tog endnu et blad og bladrede det igennem "det ser du ud til at være god til så" sagde han og så kort på Jackson, men vente så opmærksomheden tilbage på bladet. han satte sig stille på sengkanten, da han var blevet træt af at stå op og tænkte det måtte være okay at sætte sig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til Jackson - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: til Jackson   til Jackson - Page 2 Icon_minitimeOns 29 Sep 2010, 11:11

Jackson smilede let "tak jeg ville gern opleve dig spille en eller anden gang" sag han roligt hvorefter han rejste sig op og gik hen til køleskabet og tog vodkaen ud igen"der er også cola vis du heller vil ha det?"sag han så hvorefter han lukke køleskabet og tog en ordlig tår fra flasken.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til Jackson - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: til Jackson   til Jackson - Page 2 Icon_minitimeTors 30 Sep 2010, 05:04

David så lidt på ham og tænkte over det han sagde "jeg spiller mest i udlandet..." forklarede han og lagde bladende ned igen. han havde for et år siden kun spillet i dette land, men efter han blev virkelig berømt for det han lavede, spillede han kun i de virkelig store teaterstykker og nogle af de store film. der var ikke nok i det små skuespil, som han havde plejet at være med i. dog savnede han det nogle gnage. han så hen på Jackson og rystede stille på hovedet "jeg drikker somreglt ikke noget.. ellers tak" sagde han med et skævt smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til Jackson - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: til Jackson   til Jackson - Page 2 Icon_minitimeTors 30 Sep 2010, 05:10

Jackson nikkede så hvorefter han selv tog vodka flasken med hen til sengen hvor han satte sig ned på sengekandten og så over på ham"når okay fedt"svared hvorefter han åbnede flasken igen og tog en tår af den stærke sprut"nå"mumlede han så da han ikke rigtigt ku finde på mer at sige.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til Jackson - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: til Jackson   til Jackson - Page 2 Icon_minitimeTors 30 Sep 2010, 05:23

David fuglte ham lidt med blikket og tænkte sig om. det var ved at blive lidt akavet efter hans mening og han følte sig en smule malplaseret, og lidt påtrængende. han så lidt på sine hænder og kunne mærke sin nervøsitet komme frem igen. det skete tit når han frygtede at gøre noget forkert mod en anden person "smager det i den der flaske godt?" spurgte han stille for at undgå stilheden. han så lidt hen på Jackson igen med et lettere nervøst blik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til Jackson - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: til Jackson   til Jackson - Page 2 Icon_minitimeTors 30 Sep 2010, 05:25

Jackson smilede da han hørte hans spørgsmå "ja det smager skønt"sag han muntert og ku godt se på David at han var nervøs"er du okay?"spurgte han så og satte sig lidt bedre til rette imens han så hen på ham, Jackson syns dog ikke det her var akavet.

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til Jackson - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: til Jackson   til Jackson - Page 2 Icon_minitimeTors 30 Sep 2010, 05:54

David så lidt på flaksen og tænkte lidt over hvordan det mån smagte "okay... hvad smager det af?" spurgte han, men blev ved med at stirre på flasken med et tænksomt og små nervæst blik. han rystede så hurtigt på hovedet da han hørte hans spørgsmål "jeg har det fint" udbrød han og smilte lidt underligt akavet. han havde så mange forstilleinger om alt muligt i hovedet og der var virkelig mange i dette øjeblik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til Jackson - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: til Jackson   til Jackson - Page 2 Icon_minitimeTors 30 Sep 2010, 05:59

Jackson trak let på skuldren "det er sådan lidt stærkl, lidt svært af forklare"svarede han roligt og betragte ham let"okay godt"svarede han kort "øhh jeg kom i tanke om at vis du vil ha et bad så tar du det bare"sag han hvorefter han satte sig længer ind på sengen så han ku læne sig mod vægen bag sengen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til Jackson - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: til Jackson   til Jackson - Page 2 Icon_minitimeTors 30 Sep 2010, 06:20

David så lidt på drengen uden at sige noget som helst til alt det han sagde. det var som om hans hjerne var gået istå.. han anede ikke helt hvorfor, men han kunne bare ikke rigtig sige noget. efter noget tid udbrød han så "et bad ville være rart" han stirrede lidt tubet ud i luften, da han egentlig ikke ville havde sagt det, men bare tænkt det. det var ikke lige fordi han var van til at tage bad i en sådan set helt fremmed persons hjem. det virkede underligt for ham, men han trangte til at bad efter al den løberig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til Jackson - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: til Jackson   til Jackson - Page 2 Icon_minitimeTors 30 Sep 2010, 06:25

Jackson så let undrene på ham men drak så lidt mer af sin vodka "bare brug det sæbe og shampoo der er"sag han roligt og tændte fjernsynet igen og sappe lidt rundt men endte dog på musik kanalen hvor en eller and sanger var ved at synge en sang han ikke rigtig kendte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til Jackson - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: til Jackson   til Jackson - Page 2 Icon_minitimeTors 30 Sep 2010, 06:45

David så på ham og nikkede stille. han rejste sig stille op og gik hen til det han regnde med var badeværelset. han åbnede stille døren og gik ind. med det samme sørgede han for om man kunne låse og gjorde det. han havde brug for at køle lidt ned, for han paranoia og frygt for fremmede havde gjort ham nervøs og faktisk også en lille smule bange. det ville han dog ikke vise. den lille dæmon så lidt rundt i badeværelset efter sæbe og shampoo.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til Jackson - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: til Jackson   til Jackson - Page 2 Icon_minitimeTors 30 Sep 2010, 06:56

Jackson sat flasken på gulvet hvorefter han lukkede øjne og lyttede til musiken imens han slappe lidt af nu hvor han var alene på måde, det var et stort badeværlse med badekar og alt hvad der ellers var, sæbe og alt det stod på en hyle hene ved håndvasken, Jackson nød musikke og skrue da også lidt op hvorefter han lukke øjne igen og slappe af efter en lang dag.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til Jackson - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: til Jackson   til Jackson - Page 2 Icon_minitimeTors 30 Sep 2010, 07:02

David kløede sig lidt i døren og tjekkede en ekstra gang at døren var helt låst, hvorefter han tog en dyb indånding og begyndte at klæde sig af. han tænder derefter vandet og fandt den rigtige temparatur og tog det han skulle bruge af sæber imens at badekaret blev fyldt med vand. han steg i det varme vand, da det var fyldt op og lyttede til stilheden. der lagde han mærke til musikken i baggrunden og lukkede sine øjne for at slappe bedre af. han begyndte så at vaske sig efter han havde åbnet sine øjne igen og sørgede for at være meget grundig med at vaske sig helt ren for den mindste smule skit. det tog ham ikke meget mere en 10 minutter før han egentlig var færdig med badet og først der gik det op for ham han manglede et håndklæde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til Jackson - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: til Jackson   til Jackson - Page 2 Icon_minitimeTors 30 Sep 2010, 07:11

Jackson nød stadigb musikken imens han lå og slappe af dog havde han taget sit tøj af se han nu lå i et par blå lidt lange natbukser men åbnede dog øjne igen og så på fjernsynet, håndklæderne hang på en krog tæt på badekaret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til Jackson - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: til Jackson   til Jackson - Page 2 Icon_minitimeTors 30 Sep 2010, 07:21

David så lidt rundt på badeværelset og fik øje på håndklæderne. han steg ud af badekaret og tog et af dem, hvorefter han med det samme viklede det sig om sig og tørrede sig så godt og grundigt. *det her er underligt* tlnkte han og tog sit tøj på efter han havde tørret sig, hvorefter han lagde håndklædet på toilettet og gik hen og låste op. med en dyb vejrtrækning gik han ud og lukkede døren efter sig. hans hår var stadig lidt vådt og pjusket.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til Jackson - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: til Jackson   til Jackson - Page 2 Icon_minitimeTors 30 Sep 2010, 07:24

Jackson så over mod ham da han hørte døren gik op"du ser godt ud"svarede han så muntert og slukke fjernsynet da han ikke gad se på det mere, han smilede lidt roligt og så så lidt rundt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til Jackson - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: til Jackson   til Jackson - Page 2 Icon_minitimeTors 30 Sep 2010, 07:28

David så på Jackson og smilte skævt "tjo...tak" sagde han taknemmeligt og havde fået en lille rød strej over hver kind. han var ikke van til sådanne kompimenter fra folk han ikke rigtig kende. han gik hen til sengen og satte sig på sengen "hvad laver du normalt på denne tid?" spurgte han og havde fået lidt mere mod efter badet. han ville gerne vide noget mere om denne dæmon.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til Jackson - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: til Jackson   til Jackson - Page 2 Icon_minitimeTors 30 Sep 2010, 07:33

Jackson smilede let og så på ham igen"på denne tid plejer jeg endten at feste eller er her oppe med en pige vis det kan lade sig gøre men nogle gange skal jeg til møde med min chef eller noget"sag han roligt"hvad med dig?"spurgte han så.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til Jackson - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: til Jackson   til Jackson - Page 2 Icon_minitimeTors 30 Sep 2010, 07:57

David tænkte lidt over det han sagde og nikkede stille "aha okay..så du er fest menneske?" spurgte han og så på ham med et nysgerrigt blik "jeg plejer at...høre noget rolig musik og se på kunst.. eller så går jeg tur med mine hunde..." sagde han med et lille skuller træk og kom der i tanke om sine hunde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til Jackson - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: til Jackson   til Jackson - Page 2 Icon_minitimeTors 30 Sep 2010, 08:01

Jackson nikkede "ja det kan man godt kalde mig, jeg fester næsten alle dage"sag han roligt hvorefter han betragte ham let"okay det lyder lidt kloger en det jeg laver"sag han roligt"hmm sku vi ikke flyve hjem til dig så dine hunde ikke er alene"spurgt han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til Jackson - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: til Jackson   til Jackson - Page 2 Icon_minitimeTors 30 Sep 2010, 08:15

David så på ham og træk på skulrdne "det er det sikkert.. druk ødelægger jo trods alt hjernen..." sagde han med et lille smil og tænkt elidt over det han spurgte om "tjo... det kan vi godt... hvis du orker det.. og du er parat til at en lille hvalp nok ville gøre alt for at få din opmærksomhed" sagde han med et lille grin. han elskede sine hunde, de holde ham altid ved selvskab.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





til Jackson - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: til Jackson   til Jackson - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
til Jackson
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: