Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 til Jackson

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




til Jackson - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: til Jackson   til Jackson - Page 3 Icon_minitimeTors 30 Sep 2010, 08:19

Jackson smilede roligt"det har du ret i"sag han hvorefter han rejste sig op og skifte hurtigt om til det tøj han havde på før"jeg er frisk,og så kan jeg godt li hunde"sag han roligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til Jackson - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: til Jackson   til Jackson - Page 3 Icon_minitimeTors 30 Sep 2010, 08:33

David ¨så ned da han skiftede tøj og lyttede til det han sagde "okay.. fint nok..jamen så lad os komme aftsed" sagde han og rejste sig op. han rettede lidt på sit tøj og savnede egentlig at komme hjem, det ville være rart at føle sig hjemm igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til Jackson - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: til Jackson   til Jackson - Page 3 Icon_minitimeTors 30 Sep 2010, 08:37

jackson nikke og gik over til døren "vi kan gå om bag hotelet og lette derfra"sag han hvorefter han åbnede døren og gik ud på gangen med et smil på læben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til Jackson - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: til Jackson   til Jackson - Page 3 Icon_minitimeTors 30 Sep 2010, 09:00

David gik med ham han til døren og lyttede til hvad han sagde. føsrt der gik det op for ham han mente det med at flyve og så gøs det igennem Davids krop. han hadede virkelig højter og frygtede at flyve utrolig meget "øhm...flyve" sagde han bare, da han ikke var så glad for at indrømme han frygtede at flyve.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til Jackson - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: til Jackson   til Jackson - Page 3 Icon_minitimeTors 30 Sep 2010, 09:03

Jackson lukke døren efter dem"hmm jeg kan da køre í min bil vis du heller vil det?"sag han da han syns david lød lidt tøvne, han begyndte roligt at gå ned af gangen med ret model agtig gang.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til Jackson - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: til Jackson   til Jackson - Page 3 Icon_minitimeTors 30 Sep 2010, 09:07

David stod stille lidt og så efter ham og betragtede hans gang lidt, men luntede så hurtigt eftre ham "øhm... hvis det er okay.. med dig?" spurgte han og så op på ham med et lille smil. dejligt Jackson ikke spurgte ind til hans frygt så han ikke skulle til at forklare det eller bare indrømme det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til Jackson - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: til Jackson   til Jackson - Page 3 Icon_minitimeTors 30 Sep 2010, 09:12

Jackson smilede let"det er fint nok for mig bare du siger hvor jeg skal dreje og det"sag han roligt imens de nu gik ned af trapperne og hen til en dør som førte ud til parkeringspladsen, da de begge var komet ud gik han hen til en ret flot blå sportsvorgn som stod ved siden af en blå fed motercykel.

//du kan se hans bil på min profil//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til Jackson - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: til Jackson   til Jackson - Page 3 Icon_minitimeTors 30 Sep 2010, 09:29

David nikkede kort "det skal jeg nok" sagde han kort og gik hurtigt med Jackson ud på pakeringspladsen. han så lidt på både bilen og motorcyklen. transportmidler havde aldrig rigtig interesseret ham, men både bilen og motorcyklen så utrolig flotte ud efter David's mening. de virkede meget dyrebare.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til Jackson - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: til Jackson   til Jackson - Page 3 Icon_minitimeTors 30 Sep 2010, 09:33

Jackson hev bilnøglen op hvorefter han låste bilen op og satte sig ind og gjore klar til at køre, han smilede let da han virklig elsker at køre i sin bil"bare kom ind>"sag han roligt til David.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til Jackson - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: til Jackson   til Jackson - Page 3 Icon_minitimeTors 30 Sep 2010, 10:05

David studerede bilen lidt tid ogsmilet svagt. han satte sig ind ved siden af Jackson og spendte sin sele med det samme. han skævede til Jackson "kender du vejen ned til havnen?" spurgte han, da det nok ville være den næmeste mpde at forklare vejen.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





til Jackson - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: til Jackson   til Jackson - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
til Jackson
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: