Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Privat fest - Samilla

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Privat fest - Samilla - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Privat fest - Samilla   Privat fest - Samilla - Page 7 Icon_minitimeSøn 03 Okt 2010, 01:47

"Jeg har ingen telefon" indrømmede hun. Det var ikke noget hun behøvede. Normalt snakkede hun jo med væsner og dem kunne hun jo kende på duften. Det samme med mennesker.
Hun nikkede. "Hvad er det?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Privat fest - Samilla - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Privat fest - Samilla   Privat fest - Samilla - Page 7 Icon_minitimeSøn 03 Okt 2010, 01:59

" Ád en eller anden grund har jeg det som om du fylder mig med løgn om diig selv" svarede hun ærligt.
Mens hun gav et lille kys til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Privat fest - Samilla - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Privat fest - Samilla   Privat fest - Samilla - Page 7 Icon_minitimeSøn 03 Okt 2010, 02:28

Jameelah smilede bare. "Det gør jeg ikke.. Alt hvad jeg har fortalt dig om mig er sandt" svarede hun ærligt. Hun var 17 år, arbejede som bartender og var biseksuel. Og var ogs uddannet som fotograf og stylist. Hvorfor mon hun ikke troede på det?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Privat fest - Samilla - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Privat fest - Samilla   Privat fest - Samilla - Page 7 Icon_minitimeSøn 03 Okt 2010, 02:32

" jeg føler der er noget du holder hemmeligt for miig" sagde hun med et smil.
Hun kiggede på hende og gav hende et kys "det er lige meget sagde hun med smil over hele ansigtede,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Privat fest - Samilla - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Privat fest - Samilla   Privat fest - Samilla - Page 7 Icon_minitimeSøn 03 Okt 2010, 02:49

Hun rystede svagt på hovedet. "Det gør jeg ikke" svarede hun ærligt. Det gjorde hun jo teknisk set ikke. For Samilla havde ikke spurgt hvad hun var. Hvis hun så havde sagt menneske, ville hun jo så have løjet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Privat fest - Samilla - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Privat fest - Samilla   Privat fest - Samilla - Page 7 Icon_minitimeSøn 03 Okt 2010, 03:00

Hun gav endnu et kys til hende " tag den med ro det er lige meget" sagde hun ærligt.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Privat fest - Samilla - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Privat fest - Samilla   Privat fest - Samilla - Page 7 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Privat fest - Samilla
Tilbage til toppen 
Side 7 af 7Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
 Lignende emner
-
» fest!fest!dans: Fellix privat
» Måske ikkke det bedste sted: privat Samilla
» Fest.. Privat (Fex)
» fest . (Privat )
» fed fest - (privat til Nate og Avreil)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: