Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Al for meget larm (Samilla)

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Al for meget larm (Samilla) Empty
IndlægEmne: Al for meget larm (Samilla)   Al for meget larm (Samilla) Icon_minitimeSøn 03 Okt 2010, 23:38

s: Reggie club
o: masser af unge der fester
t: sent på aftenen
v: køligt

Zean så lidt ind i det kaos der var på den anden side af dobbeltdørene.
Høj musik, dansende kroppe og fulde mennesker.
Mennesker...Endnu en gang viste de deres svaghed, især over for alkohol.
Med et lille suk gik han indenfor, dørvagten sagde ikke noget til det, selvfølgelig, han lignede jo en på kun de 20, hvilket han kropsmæssigt også var...
Han maste sig gennem den dansende flok og gik op til baren, hvor han satte sig og bestilte en eller anden af nutidens drikke.
Han smagte lidt på den, faktisk ikke dårligt, og kiggede sig omkring.
Han kunne mærke alle sjælene omkring sig og mærkede efter, hvem skulle han jage i nat? Han så ud over menneske flokken.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Al for meget larm (Samilla) Empty
IndlægEmne: Sv: Al for meget larm (Samilla)   Al for meget larm (Samilla) Icon_minitimeMan 04 Okt 2010, 03:17

Samilla stod i en flok og snakkede med nogle piger der var et par år yngre end hende selv.
Hun kiggede rundt og tog en tår af sin drink. Hun gik hen og
satte sig ved bare. Hun kiggede tilside og så et
underligt menneske der sad og kiggede rundt * hvad mon han
tænker på* Tænkte hun.
"hej, hvad hedder du" sagde hun, med et lille smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Al for meget larm (Samilla) Empty
IndlægEmne: Sv: Al for meget larm (Samilla)   Al for meget larm (Samilla) Icon_minitimeMan 04 Okt 2010, 03:33

Han drejede hoved til siden og så en ung kvinde.
Nok hellere ikke mere ind højst de 20 og faktisk ikke så tosset hvad udseende angik.
"Zean" svarede han og gengældte smilet lidt mens han tog en tår af sin drink.
"Og dig?" spurgte han så, da han var færdig med at studere hende og kunne mærke hun havde en god sjæl...En lækkerbisken.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Al for meget larm (Samilla) Empty
IndlægEmne: Sv: Al for meget larm (Samilla)   Al for meget larm (Samilla) Icon_minitimeMan 04 Okt 2010, 03:41

Hun smilede let " Samilla LaCora" Sagde hun...
" Fortæl lidt om dig selv " Sagde hun med et charmerende
Smil på sine læber.
Hun kiggede på og studerede ham... * han er da
meget køn* Tænkte hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Al for meget larm (Samilla) Empty
IndlægEmne: Sv: Al for meget larm (Samilla)   Al for meget larm (Samilla) Icon_minitimeMan 04 Okt 2010, 03:49

Han grinte lidt og lod blikket glide over rummet, inden han så på hende igen.
"Det tror jeg ikke du vil have" sagde han så, dette var ikke som at være at være hemmelighedsfuld som han plejede, at han bare generelt ikke fortalte om sig selv, dette var på en anden måde.
"Jeg tror den lange historie vil kede dig" sagde han og smilte charmerende
"Men måske...Vis du starter, kan det være jeg vil gengælde din åbenhed?" foreslog han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Al for meget larm (Samilla) Empty
IndlægEmne: Sv: Al for meget larm (Samilla)   Al for meget larm (Samilla) Icon_minitimeMan 04 Okt 2010, 03:54

" Oki som sagt jeg hedder Samilla LaCora,, er 19 år, bor i Lejlighed i Werclare, jeg er en kvinde og er single" sagde hun " Har du brug for at vide mere?" Spurgte hun med et lille smil på læberne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Al for meget larm (Samilla) Empty
IndlægEmne: Sv: Al for meget larm (Samilla)   Al for meget larm (Samilla) Icon_minitimeMan 04 Okt 2010, 03:58

"Jeg tror det dækker det" smilte han og tog en tår af sin drink mens han blinkede til hende.
"Jeg er Zean McGivens, 19 år, har lejet en lejlighed i Deepshell, det var det byen hed ikke?" han stoppede smilende op men fortsatte så
"..Mand og single" nu vidste de cirka lige meget om hinanden.
Han drejede sig i stolen så han vendte mod hende.
"Tørstig?" spurgte han, han kunne lige så godt gøre noget sjovt ud af det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Al for meget larm (Samilla) Empty
IndlægEmne: Sv: Al for meget larm (Samilla)   Al for meget larm (Samilla) Icon_minitimeMan 04 Okt 2010, 04:02

" Nej jeg er ikke tørstig " svarede hun med et lille glimt i øjet.
Hun bed sig langsomt blidt i underlæben,, og smilede så hen til ham.
* Han ser bare ud som en der har lyst til at dræbe men,
det må rettes på * Tænkte hun med et lille smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Al for meget larm (Samilla) Empty
IndlægEmne: Sv: Al for meget larm (Samilla)   Al for meget larm (Samilla) Icon_minitimeMan 04 Okt 2010, 04:05

Han vidste godt hans udseende var lidt...skræmmende? for nogen i hvert fald, det var kun få der så forbi det og på hvordan han faktisk var.
Det virkede åbenbart også skræmmende på hende her, skulle han give op? Finde et nyt offer at suge sjælen ud på?
Han nikkede lidt og så igen ud i rummet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Al for meget larm (Samilla) Empty
IndlægEmne: Sv: Al for meget larm (Samilla)   Al for meget larm (Samilla) Icon_minitimeMan 04 Okt 2010, 04:11

Hun lagde hovedet på skrå og kiggede på ham,, men hun så igen *nok inde bag den facade ville han nok være et rart menneske * Tænkte hun da hun smilede let til ham og slikkede sig rundt om munden med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Al for meget larm (Samilla) Empty
IndlægEmne: Sv: Al for meget larm (Samilla)   Al for meget larm (Samilla) Icon_minitimeMan 04 Okt 2010, 04:13

Han smilte lidt til hende
"Musikken er ret høj" sagde han og gjorde et nik ud mod danse gulvet
"Vil du med udenfor? Jeg lover, jeg er ikke ude på noget" sagde han med et smil og så direkte på hende med hænderne oppe foran sig, dog med en halv drukket drinks i den ene hånd.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Al for meget larm (Samilla) Empty
IndlægEmne: Sv: Al for meget larm (Samilla)   Al for meget larm (Samilla) Icon_minitimeMan 04 Okt 2010, 04:17

Hun kiggede på ham " Ja hvad ville der ske
vis jeg går med dig"Sagde hun med et let smil
på højre mundvig. Hun hoppede ned ad bar
stolen og gik hen mod ham.
* hvad ville der kunne ske* Tænkte hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Al for meget larm (Samilla) Empty
IndlægEmne: Sv: Al for meget larm (Samilla)   Al for meget larm (Samilla) Icon_minitimeMan 04 Okt 2010, 04:19

Han satte drinken, smed nogle mynter og rejste sig.
Han lod hende gå foran, til de kom ud hvor han gik op ved siden af hende
"Ahh" han trak vejret dybt ind og så mod nattehimlen

//undskyld mad//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Al for meget larm (Samilla) Empty
IndlægEmne: Sv: Al for meget larm (Samilla)   Al for meget larm (Samilla) Icon_minitimeMan 04 Okt 2010, 04:29

// Oki Svare du når su har spist?//

Hun gik op foran ham og smilede sødt til ham.
Hun trak den dejlig luft ind gennem munden og pustede den ud
gennem næsen,, det gjorde hun et par gange inden hun kiggede
på ham igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Al for meget larm (Samilla) Empty
IndlægEmne: Sv: Al for meget larm (Samilla)   Al for meget larm (Samilla) Icon_minitimeMan 04 Okt 2010, 23:18

"Hvor længe har du boet i byen?" spurgte han
"Werclare?" han begyndte stille at gå og gik ud fra hun ville gå med
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Al for meget larm (Samilla) Empty
IndlægEmne: Sv: Al for meget larm (Samilla)   Al for meget larm (Samilla) Icon_minitimeTirs 05 Okt 2010, 02:16

Hun tog fat i hans arm " jeg er opvokset i Werclare" Sagde hun
med et lille smil på mundvigen...
" hvor lang tid har du boet i deepshell?" spurgte hun med et lille grin.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Al for meget larm (Samilla) Empty
IndlægEmne: Sv: Al for meget larm (Samilla)   Al for meget larm (Samilla) Icon_minitimeTirs 05 Okt 2010, 02:21

"aha" sagde han med et smil og lod hende tage fat.
"Jeg flyttede der til for...Tja, snart et halvt år siden, men det er bare midlertidig, prøver at finde et godt sted at bo, men intet endnu har virket interessant" smilte han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Al for meget larm (Samilla) Empty
IndlægEmne: Sv: Al for meget larm (Samilla)   Al for meget larm (Samilla) Icon_minitimeTirs 05 Okt 2010, 02:26

Hun gav slip i ham " Oki hvor boede du før hen?" spurgte hun nysgerit.
Hun kiggede på ham med et lille smil på sin mundvig.
Hun ventede på han svar.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Al for meget larm (Samilla) Empty
IndlægEmne: Sv: Al for meget larm (Samilla)   Al for meget larm (Samilla) Icon_minitimeTirs 05 Okt 2010, 02:29

"Hmm" sagde han og så lidt tænkende frem for sig.
Faktisk havde han i nogle år bare rejst rundt og set sig omkring, været i slåskamp med forskellige og øvet sig i at leve sig ind i verdenen som den var i dag.
"Jeg holdt nok mest til et sted langt herfra" sagde han og rystede lidt på hoved
"Men det er slet ikke så interessant"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Al for meget larm (Samilla) Empty
IndlægEmne: Sv: Al for meget larm (Samilla)   Al for meget larm (Samilla) Icon_minitimeTirs 05 Okt 2010, 02:33

Hun gav et lille grin fra sig " hvad er så intresant for dig? " spurgte hun med et halvt frækt smil på læberne.
" hvor godt kender du egentlig denne by?" spurgte hun med et forvirende blik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Al for meget larm (Samilla) Empty
IndlægEmne: Sv: Al for meget larm (Samilla)   Al for meget larm (Samilla) Icon_minitimeTirs 05 Okt 2010, 02:37

Han så sig lidt omkring og grinte lidt med.
"Rimeligt" sagde han
"Jeg har gået de fleste byer rundt på jagt efter et godt tilholdssted" han så sig lidt omkring
"Men kender kun de store veje og nogle af de mindre, begiver vi og ind i gyderne vil jeg være lost" han så på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Al for meget larm (Samilla) Empty
IndlægEmne: Sv: Al for meget larm (Samilla)   Al for meget larm (Samilla) Icon_minitimeTirs 05 Okt 2010, 02:40

Hun gik et par skridt tættere på og kiggede på ham med et lille smil.
"Er denne by noget du kan bruge til noget? " spurgte hun da hun ikke vidste særlig meget om byen selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Al for meget larm (Samilla) Empty
IndlægEmne: Sv: Al for meget larm (Samilla)   Al for meget larm (Samilla) Icon_minitimeTirs 05 Okt 2010, 02:46

// FODBOLD kamp,, blir nød til at logge svare nå jeg kommer hjem//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Al for meget larm (Samilla) Empty
IndlægEmne: Sv: Al for meget larm (Samilla)   Al for meget larm (Samilla) Icon_minitimeTirs 05 Okt 2010, 02:49

Han så lidt på hende
"Bruge til noget?" han så sig omkring
"Det ved jeg ikke, jeg søger et sted hvor man kan være lidt i fred, men også hvor der er lidt plads, altså inde i selve lejligheden...og her...er det lidt for mange tror jeg... Tror jeg finder et nyt sted i Deepshell" smilte han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Al for meget larm (Samilla) Empty
IndlægEmne: Sv: Al for meget larm (Samilla)   Al for meget larm (Samilla) Icon_minitimeTirs 05 Okt 2010, 05:13

Hun smilte let " når okay" sagde hun med et smil man kunne brænde sig på.
Hun kiggede på ham,, og så sig tilbage, tekniskset vendte hun sig om og kiggede op.
"hvor gammel var det nu du var?" spurgte hun.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Al for meget larm (Samilla) Empty
IndlægEmne: Sv: Al for meget larm (Samilla)   Al for meget larm (Samilla) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Al for meget larm (Samilla)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 4Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Larm atter larm- Alucard.
» Larm og druk
» Sikke en larm...(Zaiden)
» by tur//Samilla//
» varme - samilla

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: