Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Alene med såret.

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Alene med såret. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene med såret.   Alene med såret. - Page 3 Icon_minitimeMan 23 Nov 2009, 06:56

//Den var ikke så svær at finde ud af xD//

Rachel tænkte lidt inden hun svarede
" Rachel, og jeg fandt ud af at du hedder Demetri" sagde hun roligt og sukkede lydløst
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene med såret. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene med såret.   Alene med såret. - Page 3 Icon_minitimeMan 23 Nov 2009, 07:03

"Virkelig" sagde han irreteret, han havde mest lyst til at skride nu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene med såret. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene med såret.   Alene med såret. - Page 3 Icon_minitimeMan 23 Nov 2009, 07:05

Rachel smilte lidt ondt og så tænkende på ham
"Irretere jeg dig?" spurgte hun hånligt og fandt det endelig ret morsomt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene med såret. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene med såret.   Alene med såret. - Page 3 Icon_minitimeMan 23 Nov 2009, 07:08

Han grinte lidt af hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene med såret. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene med såret.   Alene med såret. - Page 3 Icon_minitimeMan 23 Nov 2009, 07:10

"Hvorfor griner du helle tiden?" spurgte Rachel undrende
Hun gik endnu et skridt tilbage og så tænkende på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene med såret. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene med såret.   Alene med såret. - Page 3 Icon_minitimeMan 23 Nov 2009, 07:15

Han tog sig til hagen ret konisk, "Vil du heller havde det her" han ændrede stilling og længe ligepluse et monstre og begyndte at knurre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene med såret. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene med såret.   Alene med såret. - Page 3 Icon_minitimeMan 23 Nov 2009, 07:17

Rachel veg meget tilbage og støttede sig til træet
Hun så nervøst på ham og rystede på hovedet, men undlod at sige noget
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene med såret. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene med såret.   Alene med såret. - Page 3 Icon_minitimeMan 23 Nov 2009, 07:19

Han lod en hånd køre over sit ansigt og det blev roligt til hans makuline ansigt igen, (billedet).
"dET tænkte jeg nok" sagde han og vendte sig og begyndte så smut at lalle rundt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene med såret. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene med såret.   Alene med såret. - Page 3 Icon_minitimeMan 23 Nov 2009, 07:22

Rachel slappede af igen og så tænkende på ham
"Hvordan kan du holde dig selv ud, sådan der?" spurgte hun roligt og gik lidt væk fra træet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene med såret. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene med såret.   Alene med såret. - Page 3 Icon_minitimeMan 23 Nov 2009, 07:26

"Sprøgsmålet er vi" sagde han og gik videre han var snart svær at se for alt mørket.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene med såret. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene med såret.   Alene med såret. - Page 3 Icon_minitimeMan 23 Nov 2009, 07:33

Rachel så undrende på ham og gik lidt efter ham
Men stoppede med at gå, da han snart var væk for hende og hun sukkede lydløst
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene med såret. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene med såret.   Alene med såret. - Page 3 Icon_minitimeMan 23 Nov 2009, 07:36

En stemme rygende pluselig i hendes hoved, "Er du virkelig så dårlig til at se i mørke" sagde stemmen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene med såret. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene med såret.   Alene med såret. - Page 3 Icon_minitimeMan 23 Nov 2009, 07:38

Rachel fnøs hånligt og grinte svagt
"Ja hvis jeg ikke gider se på det som er foran mig" sagde hun og så rundt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene med såret. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene med såret.   Alene med såret. - Page 3 Icon_minitimeMan 23 Nov 2009, 07:40

Han stod pluselig bag hende igen, "Men hvorfor så følje efter" han smilte og stod nu virkelig tæt på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene med såret. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene med såret.   Alene med såret. - Page 3 Icon_minitimeMan 23 Nov 2009, 07:42

Rachel fik et svagt chok og vendte sig imod ham
Hun gik et skridt tilbage og så tænkende på ham, " godt spørgsmål, jeg stiller mig selv det samme" sagde hun roligt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene med såret. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene med såret.   Alene med såret. - Page 3 Icon_minitimeMan 23 Nov 2009, 07:46

Han lavde en bevægelse med hånden og en slags mur kom bag hende så hun ikke kunne ga tilbage.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene med såret. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene med såret.   Alene med såret. - Page 3 Icon_minitimeMan 23 Nov 2009, 07:49

Rachel bed sig nervøst i læben og mærkede med hånden at hun ikke kunne gå mere tilbage
Hun så kort tænkende på ham og vendte derefter blikket lidt ned i jorden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene med såret. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene med såret.   Alene med såret. - Page 3 Icon_minitimeMan 23 Nov 2009, 07:55

Han tog hænderne i lommet imens han stirrede stift på hende med sine metalliske grå øjne, "forstår du, jeg er ikke en man skal komme op og toppes med" han skubbede til nogen blade med foden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene med såret. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene med såret.   Alene med såret. - Page 3 Icon_minitimeMan 23 Nov 2009, 07:59

Rachel så irreteret op på ham og skubbede ham lidt væk
"Jeg er ikke bange for dig, så fat det dog" snerrede hun og lagde armene over kors og fnøs hånligt igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene med såret. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene med såret.   Alene med såret. - Page 3 Icon_minitimeMan 23 Nov 2009, 08:00

Han stod fast som om han var ud af metal og knispede så med finger så den mur hun stod op af, forsvandt.
"Sagde jeg det" sagde han imens han gjorder alt dette.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene med såret. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene med såret.   Alene med såret. - Page 3 Icon_minitimeMan 23 Nov 2009, 08:05

Rachel rystede på hovedet og sukkede lydløst
"Nej, men det lyder som om du siger at jeg ikke ville kunne klare dig hvis vi kom op at slås" sagde hun og så tænkende på ham igen og bed sig i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene med såret. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene med såret.   Alene med såret. - Page 3 Icon_minitimeMan 23 Nov 2009, 08:07

Han vinkede til hende, og forsvandr foran hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene med såret. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene med såret.   Alene med såret. - Page 3 Icon_minitimeMan 23 Nov 2009, 08:13

Rachel løftede det ene øjenbryn og trådte lidt frem da han forsvandt
"Irreterende at han ikke kan stå stille" mumlede hun og så sig kort rundt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene med såret. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene med såret.   Alene med såret. - Page 3 Icon_minitimeMan 23 Nov 2009, 08:18

//Og nu kommer det mest irreterende jeg er out, du er herre nice at skrive med//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene med såret. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene med såret.   Alene med såret. - Page 3 Icon_minitimeMan 23 Nov 2009, 08:20

//Argh! Heh xD, men tak fordi du synes det ^^ //
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Alene med såret. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene med såret.   Alene med såret. - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Alene med såret.
Tilbage til toppen 
Side 3 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Alene?..
» Ny, og alene.
» alene
» alene under et træ..
» Alene... !

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Den triste skov-
Gå til: