Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Alene... !

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Alene... ! Empty
IndlægEmne: Alene... !   Alene... ! Icon_minitimeSøn 29 Nov 2009, 08:25

Tid: 14.00
Dato: Irl
Dag:Irl
Sted: På en hyggelig cafe. Braghh!
Omgivelser: Nogle mennesker der sidder ved bordene omkring...

Alec sad ved et bord alene, i et hjørne væk fra solen. Hun sukkede, hun bankede hovedt ned i bordet, men mærkede det ikke. Hun sukkede igen og lukkede øjnene. *Hvorfor...?* hun tænkte ikke tanken færdig, men gav sig i stedet til at kigge ¨på alle drengene, alle var uintersante. *Arrgh, jeg bliver sindsyg!*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene... ! Empty
IndlægEmne: Sv: Alene... !   Alene... ! Icon_minitimeSøn 29 Nov 2009, 09:22

Sas havde en kappe på hun havde trukket den godt op over de lange øre faktisk var der ikke en tot hår var at syne hun satte kursen imod den nærmeste cafe hun smilede svagt da hun åbende døren for hurtigt smutte hun fik chok da hun mærkede at ikke var der eneste væsen her hun kiggede omkring sukkede svagt hn kunneikke finde udavr væsen de satte hen til ledig bord vd vinduet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene... ! Empty
IndlægEmne: Sv: Alene... !   Alene... ! Icon_minitimeSøn 29 Nov 2009, 09:24

//Er du samme cafe som mig? xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene... ! Empty
IndlægEmne: Sv: Alene... !   Alene... ! Icon_minitimeSøn 29 Nov 2009, 09:35

// ja det er ^_^//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene... ! Empty
IndlægEmne: Sv: Alene... !   Alene... ! Icon_minitimeMan 30 Nov 2009, 01:15

Alec blev opmærksom på luften af en elver, men gjorde ikke noget ud af det. Hun sad med hovedt i bordet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene... ! Empty
IndlægEmne: Sv: Alene... !   Alene... ! Icon_minitimeMan 30 Nov 2009, 03:30

Sas stirrede over på pigen som sad nogle få borde fra hende hun var helt sikker nu pigen var en vampyr hun lagde kort hovdet på skrå men sørgede for at kappens hætte forblev på så hendes lange ikke ville komme til syne " når så utøjet er her" sagde hun til pigen hun havd ikke mere til overeres for hendes slags ikke siden hun været så dum at gå i ens vampyrs fælde
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene... ! Empty
IndlægEmne: Sv: Alene... !   Alene... ! Icon_minitimeTirs 01 Dec 2009, 02:53

Alec skævede til Elveren. Skulle hun gå over til hende? Hun rejste sig op, og bevægede hun sig i retning af pigen, yndefyldt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene... ! Empty
IndlægEmne: Sv: Alene... !   Alene... ! Icon_minitimeTirs 01 Dec 2009, 03:49

Sas gad ingen gang at se på vampyren hun vendte blikket imod en af de tomme stole hun sukkede svagt da hun kunne fornemme at vampyren kom tættere på hun knyttede kort hendes hænder under bordet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene... ! Empty
IndlægEmne: Sv: Alene... !   Alene... ! Icon_minitimeOns 02 Dec 2009, 03:45

Alec smilede kort, da hun så at Elveren var bange. Hun kunne godt lide at folk var bange, nogel gange. Hun viste endtlig ikke hvad det var hun ville drikke blod eller snakke....
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene... ! Empty
IndlægEmne: Sv: Alene... !   Alene... ! Icon_minitimeOns 02 Dec 2009, 03:52

Sas vendte sig om imod vampyren hendes øjene lynede svagt " hvad vil du?" hvæsede hun vredt hun orkede ikke slås med hende nu men det kunne hun jo blive nød til
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene... ! Empty
IndlægEmne: Sv: Alene... !   Alene... ! Icon_minitimeOns 02 Dec 2009, 03:59

Alec smilede til pigen og holdt sine hænderne op foran sig. "Rolig! Jeg vil bare snakke, jeg er en fredlig vampyr" hun bakkede lidt væk for at vise det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene... ! Empty
IndlægEmne: Sv: Alene... !   Alene... ! Icon_minitimeOns 02 Dec 2009, 09:09

Sas tøvede hun til sidst rykkede hun den stol som længtes væk hende sm tegn på at hun sidde der "ja som om" sagde Sas og fnøs en sumle
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene... ! Empty
IndlægEmne: Sv: Alene... !   Alene... ! Icon_minitimeTors 03 Dec 2009, 01:05

"Hey! Men skal ikke dømme på racen!" Alec smilede uskyldigt, som om hun ikke anede hvad pigen talte om. Hun trak en stol hen og satte sig "Hvad hedder du?".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene... ! Empty
IndlægEmne: Sv: Alene... !   Alene... ! Icon_minitimeTors 03 Dec 2009, 01:12

hun kiggede tænksomt på vampyren hun fnøs en smule vampyren kunne alligevel ikke gøre hende noget her inde hun bed svagt læben " sas"sagde hun gad ikke sige sit fuldenavn hun vendte igen blikket væk hun sukkede kort det kunne alligevel ikke blive værre " dig?" spurgte hun rystede kort på hovdet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene... ! Empty
IndlægEmne: Sv: Alene... !   Alene... ! Icon_minitimeTors 03 Dec 2009, 01:52

Alec grinte lavt af Sas's fjendtighed. "Mit navn er Alec, og hvis det beroliger dig så kan gøre dig noget!" hun nikkede i retning af nogle mennesker. Hun smilede lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene... ! Empty
IndlægEmne: Sv: Alene... !   Alene... ! Icon_minitimeTors 03 Dec 2009, 02:31

" det ved jeg" sagde hun irrteret det gjorde hende mere vred at hun stod der grinede " det er også derfor jeg ingen steder skal" sagde hun kølligt hun overvejede at sætte sig hen til andet bod bare for at få lidt fred det så ud som om lige meget hvor var kom der altid en vampyr og skulle ødelægge det hele
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene... ! Empty
IndlægEmne: Sv: Alene... !   Alene... ! Icon_minitimeTors 03 Dec 2009, 02:34

Alec smilede stadig og tog hænderne op foran sig. "Hey, jeg kommer med fred, men du gør det svært!". Hun fugtede læberne, og så afventende på Sas.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene... ! Empty
IndlægEmne: Sv: Alene... !   Alene... ! Icon_minitimeTors 03 Dec 2009, 02:49

Hun kneb øjene sammen det var tydeligt at hun stolede på hende hun fnøs en smule "hvis du siger det" sagde hun hævede det ene øjenbryn smule "hvis du siger det" sagde hun ligegyldigt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene... ! Empty
IndlægEmne: Sv: Alene... !   Alene... ! Icon_minitimeLør 05 Dec 2009, 20:12

Alec smilede til hende "Jeg er venner med en engel, selvom hun er mit ynglings mad!" det passer faktisk, men sådan hun ikke være mod Sas *Jeg må lokkede hun ud....*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene... ! Empty
IndlægEmne: Sv: Alene... !   Alene... ! Icon_minitimeLør 05 Dec 2009, 22:23

" jeaer så" sagde hun og hævede det ene øjenbryn hun troede overhovdet ikke på hende lænede sig en smule tilbage stolen hun skulle ingen steder for hun var sikker på at Vampyren ville lokke hende ud for at drikke hendesmn herinde var hun sikker hun vendte blikket ud imod vinduet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene... ! Empty
IndlægEmne: Sv: Alene... !   Alene... ! Icon_minitimeLør 05 Dec 2009, 22:42

Alec kom til at grine af igen. Hun kiggede den anden vej "Hva laver du her?" spurgte hun henkastet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene... ! Empty
IndlægEmne: Sv: Alene... !   Alene... ! Icon_minitimeMan 07 Dec 2009, 00:57

" jeg går der hvor vinden føre" sagde hun vendte blikket imod vampyren hun havde ingen særlige gøremål her i byen og hun havde alligevel ikke sagt det til hende hvis hun havde hun fnøs igen " dig?" spurgte hun lettere koldt hende øjene vidste ikke andet end had
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene... ! Empty
IndlægEmne: Sv: Alene... !   Alene... ! Icon_minitimeMan 07 Dec 2009, 02:35

"Kedsomhed.... Og sult" hun smilede ondt, hun morede sig over, hvor meget det gik elveren på, at hun var her.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene... ! Empty
IndlægEmne: Sv: Alene... !   Alene... ! Icon_minitimeMan 07 Dec 2009, 03:42

" sikkert men mig får du ikke" sagde hun mageligt hun fnøs en smule kiggede rundt på alle mennskene " hvorfor skulle jeg gå når der er hyggeligt fyldt" drillede hun " du må rive ud her fra" sagde hun hånligt " nårh nej de kan du jo ikke" fnøs hun betragtede Alec en smule med hånligt smil på læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene... ! Empty
IndlægEmne: Sv: Alene... !   Alene... ! Icon_minitimeTirs 08 Dec 2009, 00:52

Alec fnys hånligt. "Hvis jeg ville drikke dit blod, havde du ikke en chance selv på denne cafe!" så smilede hun sødt, som om der intet var sket.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Alene... ! Empty
IndlægEmne: Sv: Alene... !   Alene... ! Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Alene... !
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Alene...
» Alene - Ray
» Alene?..
» Ny, og alene.
» På café alene?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: