Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 turen i Sheria//Violet//

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 8 ... 15  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




turen i Sheria//Violet// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: turen i Sheria//Violet//   turen i Sheria//Violet// - Page 2 Icon_minitimeFre 08 Okt 2010, 02:38

violet prøvede at bevæge sig men kunne ikke for ham. hun skød brystet lidt frem da hun nød det så meget at hun ville have det blev ved en del. men alligevel prøvede hun at kæmpe imod ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




turen i Sheria//Violet// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: turen i Sheria//Violet//   turen i Sheria//Violet// - Page 2 Icon_minitimeFre 08 Okt 2010, 03:05

han tog fat i hendes arm og hev stille og roligt tilbage i den så når han kørte ind i hende var det hårde og bedre og han nød det og blev ved med at gøre det og kiggede på hende med et frækt smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




turen i Sheria//Violet// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: turen i Sheria//Violet//   turen i Sheria//Violet// - Page 2 Icon_minitimeFre 08 Okt 2010, 03:53

violet nød det helt vildt meget, violet kyssede ham på han brystkasse, hun var pænt glad for ham men hun havde en lumke tanke.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




turen i Sheria//Violet// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: turen i Sheria//Violet//   turen i Sheria//Violet// - Page 2 Icon_minitimeFre 08 Okt 2010, 04:29

Han kiggede på hende med et frækt smil på sine læber og blev ved med at gøre det "du vampyr"sagde han og kiggede på hende og blev ved
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




turen i Sheria//Violet// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: turen i Sheria//Violet//   turen i Sheria//Violet// - Page 2 Icon_minitimeFre 08 Okt 2010, 04:32

''virkelig det viste jeg slet ikke'' Sagde hun i en tone som lød drillende. hun nød det endnu mere end før. men hun tog sin hånd op og lage den på hans bryddt og krassede lidt på hans brystkasse uden rigtig at gøre det ordenlig hårdt så der kom ingen mærker.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




turen i Sheria//Violet// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: turen i Sheria//Violet//   turen i Sheria//Violet// - Page 2 Icon_minitimeFre 08 Okt 2010, 04:35

Han kiggede på hende med et smil som var frækt og blev bare ved med at knalde hende og nød det maget og håbede på hun også nød det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




turen i Sheria//Violet// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: turen i Sheria//Violet//   turen i Sheria//Violet// - Page 2 Icon_minitimeFre 08 Okt 2010, 04:37

''du er varulv'' sagde hun med et smil på sine læber. han så at hun nød det hun stønnede helt vildt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




turen i Sheria//Violet// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: turen i Sheria//Violet//   turen i Sheria//Violet// - Page 2 Icon_minitimeFre 08 Okt 2010, 04:39

Han kiggede på hende "ja det er jeg"sagde han og kiggede på hende "men jeg er stærkere end en normal varulv"sagde han og kiggede på hende med et smil og blev ved
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




turen i Sheria//Violet// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: turen i Sheria//Violet//   turen i Sheria//Violet// - Page 2 Icon_minitimeFre 08 Okt 2010, 05:05

''hvordan kan det være??'' spurte hun undrene. hun fik krasset for hård og der kom lidt blod ned.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




turen i Sheria//Violet// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: turen i Sheria//Violet//   turen i Sheria//Violet// - Page 2 Icon_minitimeFre 08 Okt 2010, 06:02

han kiggede på hende og trak sig ud af hende og gik ud på toilettet og fik blodet væk og gik så ind til hende igen "hvad skulle det til for"sagde han og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




turen i Sheria//Violet// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: turen i Sheria//Violet//   turen i Sheria//Violet// - Page 2 Icon_minitimeFre 08 Okt 2010, 06:38

''sorry det var ikke med velje'' sagde hun og var lidt flov over det og gik ind på sit værelse og tog noget tøj på... ''hvor gamle er du endelig??'' spurte den unge vampyr pige den unge varulv der er foran hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




turen i Sheria//Violet// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: turen i Sheria//Violet//   turen i Sheria//Violet// - Page 2 Icon_minitimeFre 08 Okt 2010, 06:40

Han kiggede op hende og gik hen til hende "jeg er 20"sagde han og kiggede på hende med et stille smil og kyssede hende stille og roligt på munden uden og vide hvorfor men det gjorde han bare
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




turen i Sheria//Violet// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: turen i Sheria//Violet//   turen i Sheria//Violet// - Page 2 Icon_minitimeFre 08 Okt 2010, 06:43

violet stoppede. så hun ikke gav ham flere mærker. ''vil du have en rundvisning??'' spurte hun ham med et lille smil på læben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




turen i Sheria//Violet// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: turen i Sheria//Violet//   turen i Sheria//Violet// - Page 2 Icon_minitimeFre 08 Okt 2010, 06:44

Han kiggede på hende med et stille smil på sine læber "ja det vil jeg da meget gerne"sagde han med et smil på sine læber "du er lidt stram det ved du godt ikke"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




turen i Sheria//Violet// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: turen i Sheria//Violet//   turen i Sheria//Violet// - Page 2 Icon_minitimeFre 08 Okt 2010, 06:48

''okay så kom'' sagde hun med et smil. ''hvad mener du??'' spurte hun. og gik ud i køkkenet. også hen til sit geste værelse også wc'et også sin lidt lille stue, hun gemte sit værelse til sidst. ''så mangler vi kun mit værelse'' sagde hun og gik der hen og åbnede døren og en stort værelse med tre komoder et plasma tv, en kæmpe seng og to nat borde var. hun smilte lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




turen i Sheria//Violet// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: turen i Sheria//Violet//   turen i Sheria//Violet// - Page 2 Icon_minitimeFre 08 Okt 2010, 06:51

Han kiggede på hende med et stille smil på sine læber og kiggede rundt mens hun viste ham alt det hun havde og kiggede så rundt da hun viste ham hendes værelse "hold da op det flot"sagde han med et smil på sine læber og stod bag hende og lagde sine arme om hende og kiggede på hende "jeg mener at dit underliv er stramt da jeg knaldede dig"sagde han og kiggede påhende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




turen i Sheria//Violet// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: turen i Sheria//Violet//   turen i Sheria//Violet// - Page 2 Icon_minitimeFre 08 Okt 2010, 06:58

''tak'' sagde hun med et lille grin. ''det ved jeg godt'' sagde hun. ''hey er du sulten??'' spurte hun med et nyskærigt blik mod ham. *hehe det er fordig jeg ikke har prøvet det så mange gang endnu*tænkte hun for sig selv med et lille smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




turen i Sheria//Violet// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: turen i Sheria//Violet//   turen i Sheria//Violet// - Page 2 Icon_minitimeFre 08 Okt 2010, 07:00

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og kyssede hende på halsen "nej ikke rigtig er du da det for så må du jo finde et menneske at drikke blod fra"sagde han og kiggede på hende med et stille smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




turen i Sheria//Violet// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: turen i Sheria//Violet//   turen i Sheria//Violet// - Page 2 Icon_minitimeFre 08 Okt 2010, 07:06

violet kiggede på ham. ''så kom her du kan da bare komme med'' sagde han og smilte til ham og grinte og gik ud og tog nogle overtøj på.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




turen i Sheria//Violet// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: turen i Sheria//Violet//   turen i Sheria//Violet// - Page 2 Icon_minitimeFre 08 Okt 2010, 07:07

Han gik med hende med et smil på sine læber og var nu kommet i sit tøj og ventede på hende med et smil "næste gang skal jeg så spørge om jeg må knep dig"sagde han og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




turen i Sheria//Violet// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: turen i Sheria//Violet//   turen i Sheria//Violet// - Page 2 Icon_minitimeFre 08 Okt 2010, 07:10

''ja tak'' sagde den unge smukke vampyr til ham. ''jeg er klar'' sagde hun med et lillle grin. violet går ud og kommer ud og begynder at jage og drikker noget af det blod det forsvarsløse menneske.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




turen i Sheria//Violet// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: turen i Sheria//Violet//   turen i Sheria//Violet// - Page 2 Icon_minitimeFre 08 Okt 2010, 07:10

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og gik bare med hende det var jo hende der skulle ha blod og ikke ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




turen i Sheria//Violet// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: turen i Sheria//Violet//   turen i Sheria//Violet// - Page 2 Icon_minitimeFre 08 Okt 2010, 07:12

efter noget tid var hun helt frisk igen. ''kom jeg skal vise dig noget'' Sagde hun og rakte sin hånd ud efter hans. hun smilte til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




turen i Sheria//Violet// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: turen i Sheria//Violet//   turen i Sheria//Violet// - Page 2 Icon_minitimeFre 08 Okt 2010, 07:14

Han kiggede på hende og nikkede og tog hendes hånd og kiggede på hende "hvad vil du vise mig"sagde han og smilte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




turen i Sheria//Violet// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: turen i Sheria//Violet//   turen i Sheria//Violet// - Page 2 Icon_minitimeFre 08 Okt 2010, 07:17

''luk dine øjne og følge med mig'' sagde hun med et lille smil til ham. violet tog lidt hårdt fat i hans hånd og begyndte at gå der hen til ham.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





turen i Sheria//Violet// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: turen i Sheria//Violet//   turen i Sheria//Violet// - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
turen i Sheria//Violet//
Tilbage til toppen 
Side 2 af 15Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 8 ... 15  Næste
 Lignende emner
-
» Turen gennem skoven
» turen til søen - Bree
» turen fra hytten engen (Kate)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: