Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 turen til søen - Bree

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




turen til søen - Bree Empty
IndlægEmne: turen til søen - Bree   turen til søen - Bree Icon_minitimeTors 05 Apr 2012, 01:35

Dato: d. 4 april 2012
Tid: 21:30
Årstid: forår
Vejr: en let brise, lidt koldt
Sted: Silent river
Omgivelser: der er en sø og nogle træer, der er ingen andre væsner, og der er en bænk tæt ved søen
Påklædning: han har et sort jakke sæt på med en vid skjorte og et sort slips og så har han en stork hvor der er nogle inskriptioner

Oliver sad på bænken og kiggede ud over søen og hen på den anden side af søen hvor der var nogle træer. Han lavede ikke noget ud over at kigge på de træer som stod på den anden side. han sad med sin stok over sit skød og pillede med sin stok, og han sad og pudsede det med en klud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




turen til søen - Bree Empty
IndlægEmne: Sv: turen til søen - Bree   turen til søen - Bree Icon_minitimeTors 05 Apr 2012, 01:43

Bree havde besluttede sig for at gå en tur gennem skoven, bare for hyggens skyld, hendes lange blonde hår hang ned over hendes skuldre, vinden blæste en smule i det, hun trak sin sorte jakke hun havde på længer op til halsen, det var en smule koldt.
Hun fulgte en stil der var inde mellem træerne, hun kunne se en åbning længer fremme, hun gik i et roligt tempo ud af skoven, hun stoppede stille op, det var en lysning og fremme foran hende var der en sø, den var smuk, hun gik tætteren på søen, hun valgte at sætte sig ned på det kolde græs, hun gav et gisp fra sig, men blev dog siddende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




turen til søen - Bree Empty
IndlægEmne: Sv: turen til søen - Bree   turen til søen - Bree Icon_minitimeTors 05 Apr 2012, 07:15

Oliver kiggede hen på damen som lige pluslig kom fra skoven og satte sig ned, han blev ved med at pudse sin stok, samtidig med at han sad og kiggede på, damen som var kommet ud af skoven.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




turen til søen - Bree Empty
IndlægEmne: Sv: turen til søen - Bree   turen til søen - Bree Icon_minitimeTors 05 Apr 2012, 08:02

Hun lod blikket glide rundt i lysningen, hun fik øje på en mand sidde på en bænk på den anden side af søen, hun smilede charmerende til ham og håbede at han ville komme over til hende, hun trængte til noget selskab, men hun kunne jo også bare gå over til ham og det var også det, det endte med.
Hun rejste sig stille op og gik med bløde og lette skridt hen mod manden, hun satte sig ved siden af han, hun drejede sit hovede og smilede til ham " Godaften " Sagde hun charmerende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




turen til søen - Bree Empty
IndlægEmne: Sv: turen til søen - Bree   turen til søen - Bree Icon_minitimeTors 05 Apr 2012, 20:52

han kiggede over på hende, med et blik som var meget tomt han svarede "Godaften" og kiggede der efter ud over søen igen som om han ventede på at der skulle komme nogen, men der var ikke andre en de to, han var ikke lige frem den mest glade person men han var heller ikke sur, han sad bare med sin stok og ikke sagde så meget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




turen til søen - Bree Empty
IndlægEmne: Sv: turen til søen - Bree   turen til søen - Bree Icon_minitimeTors 05 Apr 2012, 21:26

Hans blik var tomt, men det gjorde ham bare interessant,stor set alt ved ham gjorde ham interessant, nu fik hun mere lyst til at flirte med ham " Mit navn er Bree " Sagde hun venligt og kiggede på ham med et blidt blik, hun gav en lille smil fra sig.
Hun lod en hånd køre gennem hendes lange blonde hår, hun svingede det til siden på en flirtende måde, hun havde et flirtende blik i øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




turen til søen - Bree Empty
IndlægEmne: Sv: turen til søen - Bree   turen til søen - Bree Icon_minitimeFre 13 Apr 2012, 02:23

"når ja du må undskylde min dårlige op førelse mit navn er Oliver" han kiggede hen på hende rakte sin hånd frem for at tage i hendes, han tog hendes hånd og kyssede så hendes hånd ryg, hvor han der efter kiggede på hende igen og gav hende hendes hånd til bare, han kiggede ud over søen igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




turen til søen - Bree Empty
IndlægEmne: Sv: turen til søen - Bree   turen til søen - Bree Icon_minitimeFre 13 Apr 2012, 02:30

Hun smilede flirtende til ham, men hun overdrev heller ikke.

"Rart at møde dig Oliver"

Sagde hun venligt, hendes kinder rømede en smule da han kyssede hendes hånd *Tag dig sammen* Tænkte , hun fulgte hans blik ud over søen, hun kiggede på ham igen.

"Hvad laver du så her ude"

Spurgte hun venligt og kiggede ham i øjnene, med et blidt blik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




turen til søen - Bree Empty
IndlægEmne: Sv: turen til søen - Bree   turen til søen - Bree Icon_minitimeFre 13 Apr 2012, 03:48

"jeg kan godt lide at bare sidde og kigge ud over søen og tænke over tingene der sker rundt om mig, der er for meget larm andre steder men her er der stille som en mus"
han kiggede rundt over søen, og op i luften og han kiggede over det hele og endte med at kigge på hende i hendes øjne
"hvad med dig hvad laver du selv her ude"
han kiggede på hende, med et skævt blik
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




turen til søen - Bree Empty
IndlægEmne: Sv: turen til søen - Bree   turen til søen - Bree Icon_minitimeFre 13 Apr 2012, 04:09

Hun nikkede til hans svar, han havde ret der var rigtig stille her ude og det var faktisk dejligt, hun fulgte stille hans blik, og kiggede også ham i øjnene til sidst.

"Jeg fik brug for at komme lidt ud"

sagde hun med du smil på læberne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




turen til søen - Bree Empty
IndlægEmne: Sv: turen til søen - Bree   turen til søen - Bree Icon_minitimeFre 13 Apr 2012, 05:56

han kiggede på hende med et simrende blik
"kommer du her mange gange"
han kiggede på hende
"hvor har du dog smukke øjne"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




turen til søen - Bree Empty
IndlægEmne: Sv: turen til søen - Bree   turen til søen - Bree Icon_minitimeFre 13 Apr 2012, 08:08

Hun kiggede smileden på ham.

"Nej det er første gang jeg er her, hvad med dig?"

Sagde hun og smilede igen, hun rømede da han sagde at hun havde smukke øjne, det var der ikke nogen der havde sagt til hende før.

"Tak"

Sagde hun med røde kinder.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




turen til søen - Bree Empty
IndlægEmne: Sv: turen til søen - Bree   turen til søen - Bree Icon_minitimeFre 13 Apr 2012, 19:00

han kiggede ud over søen.
"jeg kommer her når jeg har brug for ro, til når jeg skal tænke over nogle ting"
han kiggede på hende igen, med sit skæve smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




turen til søen - Bree Empty
IndlægEmne: Sv: turen til søen - Bree   turen til søen - Bree Icon_minitimeLør 14 Apr 2012, 01:52

Hun fangede hans blik og kiggede ham dybt ind i øjnene.
Hun prøvede at læse hans tanker, men der var ikke noget, at tænkte ikke noget, hvilket efter hendes mening var mærkeligt.
Hun kiggede smilende på ham, hun vidste ikke rigtigt hvad hun skulle sige.
Vinden kom og tog fat i hendes hår, duften af hendes blod, svævede hen imod ham, hun var vidste ikke rigtigt hvad han var, han var ikke et menneske eller en dæmon det kunne hun sige, for han ligende ikke et menneske og hun kunne ikke læse tanker på dæmoner, men om hvar vampyr, engel eller varulv, det vidste hun ikke.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




turen til søen - Bree Empty
IndlægEmne: Sv: turen til søen - Bree   turen til søen - Bree Icon_minitimeMan 16 Apr 2012, 06:43

Han vente sit hoved mod hende da han kunne lugte hendes blod *jeg kunne da godt lige tage en lille bid, kunne jeg ikke, nej nej nej det gør jeg ikke jeg vil ikke gøre hende noget hun virker sød nok* han kiggede på hende med sit skæve blik og smil,
"bor du her omkring"
han kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




turen til søen - Bree Empty
IndlægEmne: Sv: turen til søen - Bree   turen til søen - Bree Icon_minitimeMan 16 Apr 2012, 06:49

Hun kiggede på ham og gengældte hans smil, hun tænkte over hans spørgsmål, skulle hun svare.
Hun valget at svare, em fortalte ikke så meget "Jeg bor i en lejlighed i udkanten af byen"
svarede hun venligt og rykkede sig tættere på ham, han var interessant og når hun syntes at nogen var interessant ville hun med glæde prøvede på noget, han var sikkert god i seng, den tanke fik hende til at smilede flirtende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




turen til søen - Bree Empty
IndlægEmne: Sv: turen til søen - Bree   turen til søen - Bree Icon_minitimeMan 16 Apr 2012, 07:10

han rejste sig op da han så hende komme tættere på ham "vil du ikke med ud på en gå tur rundt om søen" han kiggede på hende med et flirtende blik han smilte skævt, mens han rakte en hånd ud til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




turen til søen - Bree Empty
IndlægEmne: Sv: turen til søen - Bree   turen til søen - Bree Icon_minitimeMan 16 Apr 2012, 07:21

Hun kiggede på ham da han rejste sig op havde hun gjort noget forkert, hun nikkede til det han sagde.
"Jo det vil jeg da godt"
svarede hun og gengældte hans blik, hun tog imod hans hånd og rejste sig op.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




turen til søen - Bree Empty
IndlægEmne: Sv: turen til søen - Bree   turen til søen - Bree Icon_minitimeMan 16 Apr 2012, 18:43

han begyndte at gå da hun var kommet op han kiggede ud over søen så hen på skoven og der efter hen på hende *hun ser nu meget sød ud* han blev ved med at kigge på hende, med et flirtende smil *hvad har du gang i vil su gerne have det engang til eller hvad* han kiggede ned i jorderen og der efter ud over søen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




turen til søen - Bree Empty
IndlægEmne: Sv: turen til søen - Bree   turen til søen - Bree Icon_minitimeTirs 17 Apr 2012, 03:05

Hun kiggede på ham mens de gik, hun prøvede at læse hans tanker igen, hun smilede for sig selv over det hun hørte *Jamen, det er han da også* tænkte hun, hun kiggede på ham med et flirtend blik, hun gik en smule tættere på ham, hun kiggede ud over søen og så tilbage på ham igen, der var noget over ham, men hvad det kunne hun ikke sætte en finger på.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




turen til søen - Bree Empty
IndlægEmne: Sv: turen til søen - Bree   turen til søen - Bree Icon_minitimeTirs 17 Apr 2012, 07:02

Han gik og kiggede ud over søen og der efter hen på hende hvor han gav hende et lille smil *jeg kan ikke gøre det igen over for mig selv du kan bare se hvordan du har det nu du har det dårligt med dig selv* han kiggede ud over søen igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




turen til søen - Bree Empty
IndlægEmne: Sv: turen til søen - Bree   turen til søen - Bree Icon_minitimeTirs 17 Apr 2012, 07:06

Hun smilede til ham igen, hun kunne ikke lade være med at læse hans tanker. Hvad hun hørte forstod hun ikke, hun tog fat i hans hånd og stoppede ham, hun vendet ham om mod sig selv så de stod ansigt til ansigt.
"Jeg ved godt det ikke er særlig pænt af mig, men det er en smule svært, og undskyld på forhånd, men jeg har altså læst dine tanker og jeg forstår ikke helt hvad du mener"
Hun stoppede kort sig selv og begyndet så igen.
"Vil du ikke være sød at forklare mig hvad du mener"
Spurgte hun ham forsigtigt om, hun holdte stadig hans hånd.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




turen til søen - Bree Empty
IndlægEmne: Sv: turen til søen - Bree   turen til søen - Bree Icon_minitimeTirs 17 Apr 2012, 19:44

Han kiggede på hende med et blik som var lidt forarvet over at hun bare havde læst hans tanker, han kiggede på hende "det er fordi at for nogle få år siden måtte jeg en meget sød pige lige som dig, jeg kunne bare se at hun skulle være min eneste ene, men en dag da" han holdte en lille pause og fortsatte der efter "nej jeg kan ikke sige det" og kiggede ned i jorderen der efter
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




turen til søen - Bree Empty
IndlægEmne: Sv: turen til søen - Bree   turen til søen - Bree Icon_minitimeTirs 17 Apr 2012, 22:02

Hun kiggede på og lyttede til hvad han sagde, hun ventede på at han ville forsætte, men det gjorde han ikke, hun tog en hånd under hans hage og løftede hans hoved op og kiggede ham ind i øjnene med et blidt blik "Du kan godt fortælle mig det" Sagde hun og kyssede ham på kinden for at vise det, han kunne altid fortælle hende alting.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




turen til søen - Bree Empty
IndlægEmne: Sv: turen til søen - Bree   turen til søen - Bree Icon_minitimeOns 18 Apr 2012, 06:44

han kiggede hende ind i hendes øjne "jeg vil helst glemme det vis det er i orden" han kiggede på hende og der efter ud over søen igen
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





turen til søen - Bree Empty
IndlægEmne: Sv: turen til søen - Bree   turen til søen - Bree Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
turen til søen - Bree
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Silent River-
Gå til: