Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 En vild fest - sariel

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




En vild fest - sariel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En vild fest - sariel   En vild fest - sariel - Page 2 Icon_minitimeOns 03 Nov 2010, 06:38

// Jamen jeg var inde for at gøre mig til engel, da min ulvekrop er død.//
Thunter tog en dyb indåndning " Ups, jeg kom nok til at røbe en del for meget" Hviskede hun roligt for sig selv, men hun vente sit rolige blik hen imod ham "Ehm " sagde hun da hun ikke havde noget at sige til ham, hun vendte sig om og kiggede på de andre der rendte rundt og hyggede sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En vild fest - sariel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En vild fest - sariel   En vild fest - sariel - Page 2 Icon_minitimeOns 03 Nov 2010, 06:45

Sariel kløede sig i nakken og så sig rundt. Folk dansede og havde det sjovt men han stod bare og vidste ikke hvad han skulle med denne kedelige engel. "for meget? hvad mener du?" spurgte han så med hævede øjenbryn.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En vild fest - sariel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En vild fest - sariel   En vild fest - sariel - Page 2 Icon_minitimeOns 03 Nov 2010, 06:49

Hun vendte sig om " det er ligemeget, du ville heller ikke komme til at forstå det" sagde den brun/blonde tøs, hun ville forsøge at gøre det godt mellem dem igen " Kan jeg byde dig på en drink?" Spurgte hun og kiggede på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En vild fest - sariel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En vild fest - sariel   En vild fest - sariel - Page 2 Icon_minitimeOns 03 Nov 2010, 06:59

Sariel så på hende med forventende øjne, "Tja, hvis du har noget at snakke med mig om" sagde han og smilte ondskabsfuldt. Det var måske lidt ondt, hun havde jo lige budt på en drink til ham men han ville kun have den hvis de havde noget at snakke om, endtil videre var det gået ret skævt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En vild fest - sariel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En vild fest - sariel   En vild fest - sariel - Page 2 Icon_minitimeOns 03 Nov 2010, 07:07

Hun kiggede på ham " Du kunne jo fortælle noget om dig selv, altså nogle intresante ting om dig selv " sagde hun og smilte en smule skævt til ham. Men hendes drink virkede ikke med at få ham til at se anderledes på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En vild fest - sariel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En vild fest - sariel   En vild fest - sariel - Page 2 Icon_minitimeOns 03 Nov 2010, 07:19

han sukkede og så opgivende på hende. "tja, jeg har levet i 187 år end til videre nu så hvad vil du helst høre?" spurgte han så om og små grinte lidt. Han havde jo oplevet en del så der kunne være mange spørgsmål.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En vild fest - sariel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En vild fest - sariel   En vild fest - sariel - Page 2 Icon_minitimeOns 03 Nov 2010, 07:24

Hun kiggede og åbnede forsigtigt munden " Det var nu hvordan er du eller hvordan går du efter personer, bedøm dig selv, brug flere detaljer i dit liv " sagde hun o gav et smil fra sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En vild fest - sariel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En vild fest - sariel   En vild fest - sariel - Page 2 Icon_minitimeOns 03 Nov 2010, 07:31

han grinte lidt, "arrh det er ikke sjovt at høre på, stil hellere direkte spørgsmål" svarede han med et roligt smil. Han følte at dette godt kunne blive sjovere end det var, så hvis de udfordrede hinanden til noget eller lignede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En vild fest - sariel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En vild fest - sariel   En vild fest - sariel - Page 2 Icon_minitimeOns 03 Nov 2010, 07:38

Thunter lod et smil glide frem på læben " Hmm, hvad med du fortæller hvad du kan lide ved kvinder? og sådan noget lign. " Sagde hun og og så så på ham for at se om hvad han synes om spørgsmålet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En vild fest - sariel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En vild fest - sariel   En vild fest - sariel - Page 2 Icon_minitimeOns 03 Nov 2010, 07:53

Sariel smilte og kløede sig i nakken, "hmmm, det skal ha det der .. ting" sagde han og stoppede. Han fugtede sine læber, "der skal være noget spicelt over dem, det er kedeligt hvis de er almindelig" svarede han med et smil på læberne. "hvad med dig og fyrne ?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En vild fest - sariel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En vild fest - sariel   En vild fest - sariel - Page 2 Icon_minitimeTors 04 Nov 2010, 07:08

Thunter kiggede og tog en dyb indåndning " Altså, havder de der fyre der bare ville sidde der hjemme og kede sig, men elsker fyre med en god personlighed, altså heller ikke for god en personlighed" fortalte hun ogg lod sit blik glide hen på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En vild fest - sariel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En vild fest - sariel   En vild fest - sariel - Page 2 Icon_minitimeTors 04 Nov 2010, 07:22

Sariel grinte og kløede sig i nakken. Han begyndte at gabe, godt nok ikke pga af hende men fordi han var blevet træt. Han gned sig i øjnene med pegefingerne. "Jeg tror altså snart jeg må tage hjem" sagde han sukkede, hvis hun ville med var det hendes valg.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En vild fest - sariel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En vild fest - sariel   En vild fest - sariel - Page 2 Icon_minitimeTors 04 Nov 2010, 07:27

Thunter kiggede på ham " Hmm er du trær eller hvad ?" Spurgte hun og vidste ikke hvad hun skulle sige. * Hmm måske skulle jeg spørge ham* Tænkte hun og begyndte at smile.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En vild fest - sariel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En vild fest - sariel   En vild fest - sariel - Page 2 Icon_minitimeTors 04 Nov 2010, 07:33

Sariel nikkede og gabte på samme tid, "Ja jeg er faktisk ret træt" sagde han og smilte sødt til hende. Hun måtte forstår at det ikke var på grund af hende, hvordan sagde man sådan noget til en pige?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En vild fest - sariel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En vild fest - sariel   En vild fest - sariel - Page 2 Icon_minitimeTors 04 Nov 2010, 07:37

Thunter kiggede fordigtigt ned af sig selv, " Hmm, er du meget træt eller hvad? " sagde hun og lod sit blik glide hen på en dreng der stod på dansegulvet, han var meget ung, men igen lod hun blikket vende om mod ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En vild fest - sariel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En vild fest - sariel   En vild fest - sariel - Page 2 Icon_minitimeTors 04 Nov 2010, 21:59

Sariel grinte, han var begyndt at blive træt af hende og hendes ikke interessante spørgsmål, hun var ikke ligesom ham, hun virkede heller ikke som om at hun var en glad engel. Burde man være en uartig engel og spørge hende med hjem? Hvis hun altså kunne klare ham og han størrelse. "tja, vil du da med?" spurgte han så og havde et dyrisk blik i øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En vild fest - sariel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En vild fest - sariel   En vild fest - sariel - Page 2 Icon_minitimeFre 05 Nov 2010, 05:44

Thunter grinede lidt og lod så sit smil ryge over hendes øjne " Hihi selfølgelig" Sagde hun. Den brun/Blonde pige kørte en hånd gennem det blonde hår og kiggede ham så ind i øjnene " Når Sariel, hvor bor du henne?" Spurgte hun og smilede med øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En vild fest - sariel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En vild fest - sariel   En vild fest - sariel - Page 2 Icon_minitimeFre 05 Nov 2010, 09:09

Han lod et lusket smil køre hen over hans læber og så på hende med et hævet øjenbryn, "det ser du når vi kommer der hen" sagde han forførende og grinte lumsk, "haha, ej jeg driller bare" sagde han og blinkede til hende med et venligt smil på læberne. Sariel begyndte at rode i sin jakke lomme og hev et par bil nøgler frem, "vi du se min kæreste?" sagde han i sjov og viftede med bil nøglerne og mente selvfølgelig bilen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En vild fest - sariel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En vild fest - sariel   En vild fest - sariel - Page 2 Icon_minitimeFre 05 Nov 2010, 19:23

Thunter nussede sig i sig selv i hårspidserne og grinte lidt med " Ja " sagde hun og så på hans bil nøgler. Hun tog sin taske op på ryggen og kiggede lidt på ham.
Hun kiggede bare med et frækt glimt i sine øjne, men hun ventede bare på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En vild fest - sariel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En vild fest - sariel   En vild fest - sariel - Page 2 Icon_minitimeLør 06 Nov 2010, 00:13

Sariel smilte, han lukkede jakken og vinkede hende med. De gik udenfor og væk fra den høje musik. Han smilte da han fik øje på sin skønhed. "er hun ikke dejlig?" sagde han med en forelsket stemme. Den bil var virkelig hans kæreste eje, eller hver fald ind til at han fik en kæreste selvfølgelig. Han gik over i den side Thunter skulle side og åbnede bildøren. "damerne først" sagde han med et kækt smil og satte sig så der efter bag rettet efter han havde lukket døren for Thunter.

// Tjek min profil for at se hans bil ;D //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En vild fest - sariel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En vild fest - sariel   En vild fest - sariel - Page 2 Icon_minitimeLør 06 Nov 2010, 01:17

Thunter gik med ham ud, hun åbnede munden af misundelse.
Hun var faldet i staver " Jov sikke en fed bil " sagde hun og smilede til ham.
Hun steg ind i bilen og smilede da han havde åbnet døren for hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En vild fest - sariel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En vild fest - sariel   En vild fest - sariel - Page 2 Icon_minitimeLør 06 Nov 2010, 03:04

Sariel smilte til hende og tænde for bilen, satte den i gear og trådte på pedalen så der kom 'vroom' lyde. "hun er lækker ikke?" sagde han med et selvfed smil på læberne. Han bakkede bilen og kørte væk fra klubben. Han kørte efter reglerne bare bedre og måske også en smule hurtigere. Det varede ikke længe før de var hos ham.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En vild fest - sariel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En vild fest - sariel   En vild fest - sariel - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En vild fest - sariel
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Vild fest //Dawn//
» Vild fest, det styrer bare!
» vild fest og druk//Danni//
» Aldrig sikker ved en vild fest.
» Druk og vild fest hell yeah!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: