Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Solnedgang // Zolg

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Solnedgang // Zolg Empty
IndlægEmne: Solnedgang // Zolg   Solnedgang // Zolg Icon_minitimeOns 20 Okt 2010, 10:48

T : Nær solned gang

S : Stranden

V : utrolig dejligt, solen skinder, små skyer på himlen der er lysserøde og utrolig varmt med kølig blæst

O : Ingen rigtig at se?

Jaden stod iført sin hvide bikini med shorts i hvid på, hun så ud over det stille hav, der lavede smukke glinsende bølger der spejlede solen i sig, mens vandet slikkede nænsomt strandens smukke sand helt rundt og sandfarvet. Hun kunne ikke lade vær med at smile og berør hestehalen hendes halv lange smukke sort farvede hår i sort rubin glans var farvet, og betragtede dette vidunderlige sted nær solnedgangens bane, hvorfor var der ikke mange? det var som om et monster havde skræmt dem alle væk?, nå? hva pokker, det var vel ik det der var sket håbede hun. Hun gik stille mod vandets opskyldning og mærket de små bølger mod tærene og smilede i det hun lukket øjnene og spredte armene og mærket de dejlige lune vindpust der kølede hendes menneskelig krop af.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Solnedgang // Zolg Empty
IndlægEmne: Sv: Solnedgang // Zolg   Solnedgang // Zolg Icon_minitimeOns 20 Okt 2010, 20:46

Zolg var taget ud på stranden for at slappe lidt af, han havde for en gang skyld taget sin Katana med som var i sin skede omme bag ryggen på ham.
Han var dog lidt overrasket over at ingen i nærheden var at se, men det var der også mere plads til at finde et sted at side. Zolg forsatte videre hen af stien ned til stranden og stoppede da han kom til det sidste stykke og det hele blev til strand.
Zolg så til højre og venstre, stadig ingen mennesker?, *vildt* tænkte han og forsatte videre ned af den lidt stejle sand strand til han ikke kunne komme videre, han stod nogle få meter og lukkede øjne så den kølige blæst ramte ham, hans strittene hård bevægede sig i takt med blæsten.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Solnedgang // Zolg Empty
IndlægEmne: Sv: Solnedgang // Zolg   Solnedgang // Zolg Icon_minitimeOns 20 Okt 2010, 22:16

Jaden stod blidt der og smilede i det hun berørte vinden med finger spidserne og rømmede sig meget. Hun smilede og grinte kært i det hun løb hen af vandet men stoppede så brat op da hun opdagede en mystisk men utrolig smuk udseendet fyr der stod med lukkede øjne og havde smukt sort hår. Hun rødmede let over kinderne og kiggede lidt rundt og gik så roligt mod ham med flagrende hår(hestehale). Hun smilede kært og sagde meget nervøst dog utrolig uskyldig i undertonen"Hejsa... ? er du os her helt alene" hun lod fingerne flette sig i hinanden foran hende og stod der lidt foran ham iført den hvide stramme bikini der dog skjulte hva den skulle, og hvide stramme shorts, samt sort hængende bælte ned af siden, hendes himmel blå øjne betragtede ham og en hårlok fra det sorte opsatte hår lod sig blidt lægge ved siden af hendes ansigt, mens hun nervøst bed sig blidt i den fyldige og bløde underlæbe der så temmelig bedårende ud, man kunne godt realitere hende til at ligne et dådyr med de smukke øjne og uskyldighed over sig, samt holdning og kropsform.(slank men dog formet)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Solnedgang // Zolg Empty
IndlægEmne: Sv: Solnedgang // Zolg   Solnedgang // Zolg Icon_minitimeOns 20 Okt 2010, 23:11

Zolg åbnede sine øjne og med en rolig bevægelse vendte han hovedet mod hende og så på hende med sine lidt mørke himmelblå øjne, han smilte til hende "Hej" sagde han med et varmt men stadig sødt smil og vendte sig så han stod nu foran hende Vinden blæste i hans stritten hår fra siden af. "Jeg troede at her var helt menneske tomt" sagde han stadig med et lille smil og så hende lidt an, han kørte blikket lidt op og ned af hende, hun var en meget smuk og flot pige med nogle kønne øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Solnedgang // Zolg Empty
IndlægEmne: Sv: Solnedgang // Zolg   Solnedgang // Zolg Icon_minitimeOns 20 Okt 2010, 23:16

jaden rødmede meget da hun opdagede hvordan ? Zolg´s blik ligesom kørte op og ned af hende*Elevatorblikket?* hun så lidt op temmelig rød over de smukke markerede kindben der så smukt var lidt synlige dog ikke for meget, så ville man jo ligne et skellet eller en fra top model?. Hun betragtede ham lidt, og strøg den forvildet hårlok bagved øret og smilede let til ham, et ømt men dog venligt og kært smil var blevet sendt fra hendes læber mod ham"jeg tror der er så menneske tomt fordi der er snart aftens festival inde i byen?" hun smilede lidt, dette var dejligt, endelig fundet en hun kunne snakke med. hendes hår langde sig blidt ned af hendes skuldre og hun så på ham med de smukke store glinsende dådyr øjne og sagde lettere flovt"Mit navn er forresten Jäden" hun rømmede sig let og så lidt Zolg an, han så virkelig mandig ud? flere år end hende det var han helt klart, og så lignede han lidt en kriger i ansigt og krops form.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Solnedgang // Zolg Empty
IndlægEmne: Sv: Solnedgang // Zolg   Solnedgang // Zolg Icon_minitimeTors 21 Okt 2010, 02:18

"Okay vidste ikke lige at der ville være en festival inde i byen" sagde han mens han smilte let til hende. Han rørte blidt ved hendes kind med sine sin hånd som havde hanske på, men dog på en mere venlig måde og slap så hurtigt igen og så ud mod havet, "hva' laver sådan en smuk pige her ude helt alene og ikke er inde i byen sammen med venner eller noget?" Spurgte han med et fastslået blik på hendes øjne, det var et eller andet som gjorde det svært at holde op med at kigge på hende. Zolg fik dog efter nogle få minutter sluppet blikket fra hende og vendte sig om for at gå langs breden, hen så hen på hende og lavede et lille ryk med hovedet for at vise (gå med mig sammen med mig).
Vinden blæste blidt i deres hår, dog var hans strittende hår tygt nok og stift at det ikke ryggede sig særlig meget, selv om han ikke havde noget i hårdet så strittede det alligevel, det var bare en naturlig del af hans hår.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Solnedgang // Zolg Empty
IndlægEmne: Sv: Solnedgang // Zolg   Solnedgang // Zolg Icon_minitimeTors 21 Okt 2010, 07:14

Jaden mærkede disse dejlige handsker hans hænder bar, der sikkert var ligeså smukke og utrolig ømførlige som hans bevægelse mod hendes bløde dog glatte kind. Hun rødmede let over kinderne mere end før dog så hun let væk, men lod de klare dådyr blå øjne betragte ham igen og smilede let over de rosa pinke læber der så fyldigt blev let bidt i underlæben af med de tandpasta hvide tænder af hendes. Hun smilede og sagde"det gjorde jeg heller ikke før jeg kom her og så der ikke var særlig man ge mennesker og hørte nogen snakke om det? og så ... ja så gik de alle sammen, hver en med deres vennner eller date" hun grinte let kært, og ikke jaloux dog kjunne man se i hendes blik at hun længdes efter at komme til festen med en os?. Hun grinte lidt og løb med ham og sagde"jeg blot alene og .... jeg har ikke rigtig nogen venner her? ser du jeg er ny og lige flyttet til, som studerende på Sherin high school ? og så jeg os servertrice i byens lokale cafe så jeg har ikke helt så meget tid til sjov og ballade" hun sukket let med hænderne i lommerne af hendes shorts og betragtede Zolg og smilede let skævt, med lukkede øjne og så utrolig nuttet ud, med en aura af solskindets sidste solnedgangs stråler og vandets blide bølgen i baggrunden af hende."hva med dig ?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Solnedgang // Zolg Empty
IndlægEmne: Sv: Solnedgang // Zolg   Solnedgang // Zolg Icon_minitimeTors 21 Okt 2010, 09:14

"Nah, venner er ikke noget jeg sådan lige har tænkt på her for tiden, har heller ikke noget fast sted inu som jeg bor ved" svarede han hende med et lille smil mens han forsatte videre sammen med hende ned af stranden. "Nåh hvordan har du det med skolen?" Spurgte han hende og så hen på hende, af ren reflexs stoppede han op og rørte ved hendes kind igen "du har nok den blødeste kind jeg har rørt ved længe" sagde han med et smil og stod nu foran hende mens han så hende dybt i øjne med sine egne mørke himmelblå øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Solnedgang // Zolg Empty
IndlægEmne: Sv: Solnedgang // Zolg   Solnedgang // Zolg Icon_minitimeTors 21 Okt 2010, 09:27

Jaden betragtede Zolg med et let smil og strøg håret tilbage og sagde"jeg har det fint med skolen, jeg er formand for musik klubben så det helt fint for mig" hun grinte let og lukket øjne få sekunder og gik med ham, men åbnede dem dg pludseligt da han berørte hendes kind igen!?. Hun så på ham med store øjne og let adskilte læber og sagde"jeg.... tak" hun vidste end ikke hvad han hed... men han var flyvsk... han var smuk som himlen selv med smukke mørke himmelblå øjne.... vis hun skulle kalde ham noget... skulle han kaldes Skye.... fordi han var så flot, flyvsk, hurtig, mandig, og flydende i sine bevægelser og overrasket altid en med hvad han ville gøre. Hun smilede kært og berørte let hans hånd og sagde"vil du med... mig til festivallen og forresten går du på skole nogen steder?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Solnedgang // Zolg Empty
IndlægEmne: Sv: Solnedgang // Zolg   Solnedgang // Zolg Icon_minitimeTors 21 Okt 2010, 09:56

"Heh, har ikke rigtig noget andet at tag mig til, og nej jeg er stoppe på skole for lang tid siden" sagde han smil et varmt smil, han fandt ordet "landt tid" passede meget godt fordi han havde levet nu i 200 år så det er efterhånden noget tid siden at han sidst har gået i skole. Men han gemte dog på en hemmelighed.
"Hvor når starter festivalen?" Spurgte han, han havde slet ikke vidst at der var en festival før at hun fortalte ham det. "Og hvad hedder du forrasten?" Spurgte han hende nu med begge hænder på hendes kinder og kærtegnede dem på en måde, han fik hvis aldrig af vide hendes navn.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Solnedgang // Zolg Empty
IndlægEmne: Sv: Solnedgang // Zolg   Solnedgang // Zolg Icon_minitimeTors 21 Okt 2010, 09:59

Hun smilede og sagde"Den er startet men den går helt til midnat med fyrværkeri og så det slut ellers "hun tog ham blidt i den ene hånd da hun mærket han pludselig slap og berørte hendes begge kinder og så ham i øjnene meget rødmen over kinderne og sagde"mit navn,.. mi....mig... Øhhh" hun havde helt mistet evnen til at sige hvad hun hed. Hun så hurtigt væk og sagde flovt"mit navn det" hun betragtede ham og smilede kært og sagde meget glad"mit navn er Jaden" hun grinte kært og strøg håret bagud og sagde"Hva med dig?? hva er dit navn egenlig?" hun smilede og tog hans ene hånnd i sin og begyndte at gå mod byen for at komme ind til selveste centrum hvor festen var med orange lamper hængt op mellem hus mure, og hvor der var drage parader, samt alle mulige boder man kunne prøve noget ved og købe noget ved.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Solnedgang // Zolg Empty
IndlægEmne: Sv: Solnedgang // Zolg   Solnedgang // Zolg Icon_minitimeTors 21 Okt 2010, 10:14

"Zolg" svarede han på nærmes lidt en fjern måde, men kom ud af det igen da hun tog ham ved hans hånd og begyndte han gå ind til byen hvor festivalen blev holdt. Hun havde de blødeste hænder han da nogensinde havde holdt og han har holdt en del pige i hånden gennem hans år. Da de kom ind til byen var der godt nok liv og glade dage, der var en del mennesker som havde dragter på som hoppet og dansede rundt mellem folk, border i lange baner. *Hvor fanden skulle man starte?* Tænkte han lidt med store øjne, den sidste festival var til, var i Rom og det er efterhånden lang tid siden. Han holdte stadig hendes hånd, han havde ikke slippet hende hele vejen ind til byen, og det overrasket ham. "Hvad har du lyst til at lave?" Spurgte han med et sødt smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Solnedgang // Zolg Empty
IndlægEmne: Sv: Solnedgang // Zolg   Solnedgang // Zolg Icon_minitimeTors 21 Okt 2010, 10:19

Jaden grinte og trak ham blidt men grinende hen til en bod der var candyfloss ved og fik en i blå og lysserød og sagde"hey forresten? Zolg må jeg kalde dig skye og kan du egenlig li candyfloss? fordi vis du ikke kan, kan jeg blot spise dem begge" hun grinte og betalte og smilede kært i det hun ventede med at høre fra ham om han kunnne li det eller ej,mens hun gik hen mod en forlystelse
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Solnedgang // Zolg Empty
IndlægEmne: Sv: Solnedgang // Zolg   Solnedgang // Zolg Icon_minitimeTors 21 Okt 2010, 10:36

Zolg fulgte bare efter hende med et smil på læben, "Jeg må takke nej tak" sagde han med et lille skævt smil, og så at de var på vej hen til en forlystelse. "Og hvorfor vil du kalde mig for skye?" Spurgte han lidt forvirrede og fik fat i hendes skuldre og vendte hende med en blid bevægelse mod sig så de stod med øjnkontakt igen midt i festivalen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Solnedgang // Zolg Empty
IndlægEmne: Sv: Solnedgang // Zolg   Solnedgang // Zolg Icon_minitimeTors 21 Okt 2010, 10:45

jaden rødmede let igen og sagde"fordi.... fordi du virker som himlen, der altid overrasker en, og forandre sig hele tiden" hun smilede kært og sgde"ikke os skye" hun grinte kært og betragtede hans øjne og lukket blidt sine i for ikke at rødme mere aaf dette pinlige øjeblik?. Hun vidste jo slet ikke hvordan hun skulle reager overfor ham ?, hvordan hun skulle træde frem eller se hva han prøvede på?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Solnedgang // Zolg Empty
IndlægEmne: Sv: Solnedgang // Zolg   Solnedgang // Zolg Icon_minitimeTors 21 Okt 2010, 11:18

Zolg tænkte lidt på forandre sig hele tiden og smilte inden i, Han smilte venligt ned til hende og aede blidt hendes kind igen med den hånden som han ikke havde haske på og forsatte videre ned til hendes læber som han kørte blidt hen over med tommelfingeren. Han fjernede sin finger igen og knuede hende helt ind til sig som om at hun var hans elsket som havde været væk alt for længe. Hans arme var om hende og var placerede på hendes ryg "du godt klar over at du er noget af det dejligeste" viskede han i hendes øjre med et lille smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Solnedgang // Zolg Empty
IndlægEmne: Sv: Solnedgang // Zolg   Solnedgang // Zolg Icon_minitimeFre 22 Okt 2010, 08:55

Hun rødmede meget nu og betragtede Skye og sagde"Skye dog" hun grinte let og krammede ham ind til sig og hviskede i hans øre blidt"Jeg syntes os du er noget af det dejligste" hun rødmede meget nu så hele hovedet var helt rød og flovt udtrykkende. Hun grinte kært og bed sig let i underlæben og sagde"sååååååå hva skal vi lave" hun kiggede lidt på ham og tog sig blidt til læben hvor han havde berørt hendes læbe og smilede lidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Solnedgang // Zolg Empty
IndlægEmne: Sv: Solnedgang // Zolg   Solnedgang // Zolg Icon_minitimeFre 22 Okt 2010, 10:39

Han smilte bare ned til hende og havde sine arme om hende, "Øhm.. han så lidt rundt" sagde han, han vidste faktisk ikke rigtig hvad de skulle lave så han så ned til hende igen, "det syndes jeg at du skal havde æren i at vælge" sagde han med et sødt og kærligt smil mens han kærtegne hendes ene kind. Der var flotte korstumer som folk havde på mens de dansede rundt sammen med en stor drage som flere styrede inde i den.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Solnedgang // Zolg Empty
IndlægEmne: Sv: Solnedgang // Zolg   Solnedgang // Zolg Icon_minitimeSøn 24 Okt 2010, 23:53

Jaden så rundt og smilede i det hun blidt trak ham med sig og købte et smukt kostume i rød og orange i mave danser form og tog det på, der var en top til med stof foran maven og så bukserne jo. Hun smilede og gik ind og tog det på og kom ud med løst smukt sort hår og dette flotte slankende og meget tæt siddende tøj. Hun tog hans hånd og sagde"Hva syntes du nu? Zolg??"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Solnedgang // Zolg Empty
IndlægEmne: Sv: Solnedgang // Zolg   Solnedgang // Zolg Icon_minitimeMan 25 Okt 2010, 03:16

"Wauw, du ser virkelig smuk ud" svarede han med en smil, og så hende lidt an.
Zolg gik hen til hende med et venligt smil. En mand med et slags djævle kostume kom springe frem lige foran dem og gav Zolg et chok og spring væk igen "Wuah" kom det fra han, han snublede og faldt kom røven, "selv om det gjorde lidt ondt, ku' han ikke lade vær med at grine og fik rejst sig op igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Solnedgang // Zolg Empty
IndlægEmne: Sv: Solnedgang // Zolg   Solnedgang // Zolg Icon_minitimeOns 03 Nov 2010, 00:45

jaden løb hen til ham og tog ham i hånden blidt og sagde"åh! er du okay? Zolg" hun betragtede ham og strøg ham hen af kinden og kiggede lidt på ham for at se om der var sket noget?. Hun grinte let med et smil og sagde"pas nu på du ikke brækker et eller andet scary pants" hun blinkede til ham og smilede kært
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Solnedgang // Zolg Empty
IndlægEmne: Sv: Solnedgang // Zolg   Solnedgang // Zolg Icon_minitimeOns 03 Nov 2010, 01:12

Zolg tog hendes hånd og smilte bare, "intet sket, nej der skal lidt mere til for at jeg kan bræke noget" sagde han og smilte kært til hende. Klokke var ved at blive mange kunne han se, og pludselig, et ordenligt barg lød og masser af farver lyste op himlen, og ligeefter kom det næste brag efter fuldt af flere reketer som også sprang, hver gang var det utrolig flot, man kunne se at de ikke havde sparet væk på fyrværkeriet. Zolg så op mod himlen med et lille smil "godt nok lang tid siden at jeg har set sådan noget" sagde han og smilte lidt for sig selv, han så hen på Jäden og smilte han lagde sin arm hendes skuldre og så op igen mod himlen, ligeså gjorde alle andre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Solnedgang // Zolg Empty
IndlægEmne: Sv: Solnedgang // Zolg   Solnedgang // Zolg Icon_minitimeOns 03 Nov 2010, 02:58

Hun rødmede og smilede kært i det hun så op mod himlen og smilede af lykke"ja det er det os ved mig ´, men det er utrolig smukt syntes du ikke?" hun elskede fyrværkeri det virkede så magisk og vidunderligt, det var slet ikke til at tro at det var noget man selv kunne sklabe og fyre op mod himlen... Hun elskede at se det , og især med Zolg. Hun tog blidt om hans side og lagde sig tæt ind til ham med hovedet og så op mod himnlen og sagde"vidunderligt hva"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Solnedgang // Zolg Empty
IndlægEmne: Sv: Solnedgang // Zolg   Solnedgang // Zolg Icon_minitimeTors 04 Nov 2010, 00:00

"Jovh det er smukt" svarede han hende med et smil. Folk rundt om dem stod også og så op mod himlen og op på det flotte fyrværkerrig. Zolg undrede sig faktisk lidt over hvorfor de endelig holdte dette festival, det var sikkert noget lokalt. Zolg havde nu rejst meget og kender til mange kulture og til festivaler i mange byer, men denne her kendte han ikke til.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Solnedgang // Zolg Empty
IndlægEmne: Sv: Solnedgang // Zolg   Solnedgang // Zolg Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Solnedgang // Zolg
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» solnedgang
» Mangel på sjov - Zolg
» Engle og Dæmoner? - Zolg
» Solnedgang (Chace)
» Solnedgang x3

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Stranden-
Gå til: