Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 solnedgang

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




solnedgang Empty
IndlægEmne: solnedgang   solnedgang Icon_minitimeLør 30 Jan 2010, 11:37

¤Dato :: Irl
¤Årstid :: Irl
¤Dag :: Irl
¤Vejr :: Solnedgang
¤Sted :: Stranden
¤Tid :: 20:00
¤Omgivelser :: Havet, nogle få fugle, en skøn varm vind
¤Tøj :: http://www.autostraddle.com/wp-content/uploads/2009/12/adam_lambert_6.jpg

Adam gik nede på stranden han havde en smøg i munden og gik med et par sten i sine hænder, han kastede en efter en ned i vandet og smilte stort da han mærkede vinden mod sig. han så sig omkring efter om der var nogen, men han kunne ikke se nogen. han så udover havet igen og elskede at se når solen gik ned over havet, han gik over og satte sig på nogle sten og tog sine ben op til sig og lag sine arme om. han så udover havet mod solen den røde farve, gav et skær i hans mørke øjne og fik bare bare til at smile. han kørte en hånd igennem sit hår og lag sit hoved på sine knæ og tog sin smøg ud af munden, og pustede røgen ud af sin mund inden han bed sig i læben og elskede at sidde helt alene og tænke over alle ting. han var ligeglad med at han sikker duftede af Mike flere kilometer væk, men det gjorde ham intet selv om det kunne være farligt hvis en vampyr ville tro at han var et menneske. han lukkede sine øjne kort i inden han åbnede dem igen, han tog en dyb indånding af luften og nød duften af havet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang Icon_minitimeLør 30 Jan 2010, 11:44

Dean havde ligget under vandet og i det han lukkede øjne stod Dean lydløst op ude i vandet men kunne skimte ham, Dean vidste godt at han var lidt dum og rende rundt ude i vandet men hn havde virkelig løst til og bruge sin evne, som han havde gjort ude i vandet, han kiggede ned imod land og så Adam han kunne ikke se at det var ham lige præcis men han kunne dufte det, og han kunne dufte hn havde været sammen med hm der Mike, men Dean havde jo sselv været sammen med Rose mange gange og det kunne man også dufte, Dean gik ind imod land, det så herre godt ud med en solnedgang som bagrund, han kiggede ned i vandet og kunne bare lugte hvor tæt han kom på Adam, og kiggede kun ned i vandet, og var nu langt nok inde til at Adam kunne se hvem han var ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang Icon_minitimeLør 30 Jan 2010, 11:49

Adam lag sit hoved lidt på skrå da han så nået ude i vandet, han bed sig i læben da han kunne se hvem det var. han så på ham med store øjne inden han lukkede sine øjne i, da han ikke viste hvad Dean ville gøre mod ham siden af havde slået Rose. han snerrede lidt da han kunne lugte Rose fra Dean og var ikke vild med lugten, han tog sin smøg i munden og tog den hurtigt ud i munden. da han ikke ville havde sin smøg blev ødelagt hvis nu Dean havde tænkt sig at slå ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang Icon_minitimeLør 30 Jan 2010, 11:57

Dean vidste ikke at Adam havde slået Rose for hun havde ikke sagt noget, han var driv våd, han gik hen til Adam, "Hey" halv hviskede han, Dean kiggede roligt på ham og satte sig på en sten ved siden af ham, Dean tog sine hænder op og brugte sin evne og vik sit tøj til og værer tørt, "Jeg savner dig" hviskede han trist og vendte blikket hen på ham og lagde sine hænder i sin jakkelommer ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang Icon_minitimeLør 30 Jan 2010, 12:01

Adam åbnede stille sine øjne og så sig omkring for at se hvis han var død
"hvorfor slog du mig ikke ?" spurgte han om
og så på ham og tog sin smøg ind i munden og lukkede sine øjne i igen, og kunne ikke forstå hvorfor Dean sagde sådan nået
"du skal ikke sige sådan nået" hviskede han
og åbnede sine øjne lidt og så over mod ham, han tog sin smøg ud og vende sit blik ud mod solnedgangen og smilte lidt igen
"hvorfor siger du sådan nået ? du har jo Rose" sagde han
og snerrede hendes navn uden at tænke over det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang Icon_minitimeLør 30 Jan 2010, 12:06

"Hvorfor skulle jeg slå dig" spugerte han undrende, han kiggede roligt på ham men smilede så
"Jeg hvisker og siger de tjeg vil sige og det jeg mener Adam" hviskede han roligt, Dean tog blikket fra ham og
kiggede ud på solnedgangen, "Jo jeg har Rose, tror jeg. er ikke helt sikker, det går ikke så godt fortiden" hviskede han
han slog blikket i jodern og bed sig i læben, "Jeg savner jo dig, du er i mine tænker hele tiden også når jeg har sex med Rose" hviskede han og kiggede kun på solen ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang Icon_minitimeLør 30 Jan 2010, 12:12

Adam vende sit blik mod Dean og lag sit hoved på skrå
"har hun ikke fortalt det ?" sagde han
og det undrede ham lidt at hun ikke havde, han tog sin smøg og kastede den væk og vende sit blik ned mod sit skød
"hun ville gerne prøve at se hvis hun kunne få mig til at flippe ud også når jeg fik færten af dig på hende, så knækkede det for mig og jeg slog hende lidt og vil gøre det igen.. det ved jeg bare, når jeg ser hende så vil det knække for mig" sagde han
og vende sit blik mod solnedgangen og smilte lidt mens han lukkede sine øjne lidt i og havde helst ikke lyst til at høre på hvad han sagde, han vende sit blik mod ham og rystede på hovedet af ham
"Dean" sagde han
og kunne mærke et sus på igennem sin krop
"du valgte selv, jeg ville så gerne havde dig tilbage, men du ville ikke havde mig. og nu har jeg fået mig en kæreste" fortalte han
og vende hurtigt sit blik mod solnedgange, og kunne mærke hvordan han havde savnet Dean men ville ikke indrømme det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang Icon_minitimeLør 30 Jan 2010, 12:22

"Slog du Rose!" udbrød han og knyttede kort sine hænder, men Dean havde for mange føleser for ham til at kunne slå ham
"Du har en kærste og jeg har en kæreste, men jeg er sikker på at vi begge, et eller andet sted, vil have hinanden tilbage"
han hviskede ikke men han snakkede meget lavet, men Adam ville godt kunne hører det,
Dean ahvde virkeligt svært ved og holde sine finger nede i sine lommer lige nu
han bøjede sig frem og kyssede ham hurtigt men ømt på kinden, han trak så hovedet væk og kiggede væk fra ham
da han ikke vidste om det var okay ...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang Icon_minitimeLør 30 Jan 2010, 12:30

Adam nikkede og lo lidt af det
"hun fortjener det" snerrede han
og lyttede til hans ord og vende sit blik ned og lukkede sine øjne lidt i da han mærkede hans læber mod sin kind, han savnede meget at mærke Dean's kulde mod sig og nød at mærke den igen. han rystede på hovedet
"vi havde chancen for at være sammen men vi smed den væk" sagde han
og vende sit blik mod ham og lag sit hoved lidt på skrå
"du ville ikke havde mig tilbage, du ville ikke give mig en chance til, du mente du kun var til piger igen" hviskede han
mens der trillede en enkel tåre ned af hans ene kind, han vende hurtigt blikket ud mod solnedgangen igen og tørrede tåren væk
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang Icon_minitimeLør 30 Jan 2010, 12:37

"........." Han svarede ikke på det med rose, og tænkte lidt
"Adam, jeg sagde det fordi du fortjerner mere end hvad jeg kan give dig" han så trsit ned i jodern
men så så op på ham, "Men chancer kommer igen, og jeg ved vis du tænker dig om" han holdte en pause
og lagde en hånd på hans hjrte, "Vis du lytter til det hjrte siger at du savner mig" han lod sin hånd
ligg på hans bryst og ventede på hans svar, han kiggede på ahns tårer og havde selv lyst til og græde
men det kunne han jo ikke
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang Icon_minitimeLør 30 Jan 2010, 12:44

Adam så ned på hans hånd og rystede på hovedet
"men jeg ville ikke havde andre og det viste du godt, det var så tæt på at jeg havde begået selvmord, hvis jeg ikke havde mødt Mike så havde jeg" hviskede han
og vende sit blik mod ham og lag sin hånd på hans og rystede på hovedet, han fjernede stille og modvilligt hans hånd
"Dean, jeg kan ikke klare det igen.. jeg kan ikke klare smerten igen" hviskede han
og lag hans hånd over i hans skød inden han tog sin hånd til sig igen og bed sig i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang Icon_minitimeLør 30 Jan 2010, 12:49

Dean bed sig i læben, han kiggede trist på ham, "Men jeg har ikke tænkt mig og give dig smerte igen" hvsikede han
han tog hans hånd og satte sig på knæ foran ham igen, "Hvorfor vil du ikke lytte til dig hjerte" Han så ham
i øjne, "For jeg vil genre have dig tilbage" hiskede han og så bendene på ham
"For mit hjrete som godt nok ikke slår lytter jeg til, Adam jeg elsker dig" Dean lagde adam's hånd på hans bryst
der hvor hans hjrete skulle ha været, Dean så på ham og fjrende ikke sit blik fra ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang Icon_minitimeLør 30 Jan 2010, 12:55

Adam så på ham og rystede på hovedet
"Dean jeg kan ikke lytte til det, du har ødelagt det en gang og kan ikke klare det en gang til" hviskede han
Adam så efter sin hånd og rystede på hovedet
"det slår for Rose" hviskede han
og lag stille sin anden hånd på hans brystkasse og mærkede tårene komme, han så bare ned på sine hænder og rystede på hovedet
"Dean" hviskede han
og blev bare ved med at rystede på hovedet, han mærkede kulden mod sine hænder og nød det meget. men ville ikke indrømme over for sig selv
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang Icon_minitimeLør 30 Jan 2010, 12:59

"Nu var det jo ikke kun mig der ødelage det" hviskede han og trak sig langsomt ind til ham da Adam begyndte og græde
"Adam jeg elsker dig og ikke rose" hvsikede han, "Du vil bare ikke indrømme det for dig selv" Dan lagde armene om
Adam og kyssede ham blidt på panden, "Adam" hviskede han og mlrkede hvor hårdt det her var ,,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang Icon_minitimeLør 30 Jan 2010, 13:05

Adam rystede på hovedet
"det ved jeg godt, men det blev først helt knust når du ikke ville havde mig tilbage" hviskede han
og lukkede sine øjne hårdt i da han ikke havde lyst til at høre hans ord, Adam nød lidt at mærke hans læber mod sin pande. Adam klamrede sine arme om ham og nød at mærke ham tæt på sig
"jeg kan ikke få mig selv til at indrømme det" hviskede han
og nød at høre sit navn fra hans stemme, han trykkede sig tæt ind til ham og kravlede over i hans skød og satte sig. han lag sit hoved mod hans skulder og viste ikke selv hvad han havde gang i
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang Icon_minitimeLør 30 Jan 2010, 13:14

"Men jeg kan samle det helt ign og det kan Mike ikke", Dean ahvde sine arme om ham
og da Adam kravlede op i han skød, lod han hænderne kører ned af hans krop og lod dem til sidste
ende på hans lår, Dean nussede Adam op og ned af låret, "Jeg ved du kan, du skal bare lærer og lytte til dit hjerte!" hviskede
han, dean kyssedehem på kinden og tog så blidt om hans hage og førte hans hovede op, han lagde så læberne
imod hans og kyssede ham ømt og lukkede sine øjne let i ...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang Icon_minitimeLør 30 Jan 2010, 13:23

"Mike har samlet det nok, nok til at jeg kan leve" hviskede han
Adam rystede på hovedet og lukkede sine øjne hårdt i
"jeg vil ikke lytte til det, jeg kan ikke lytte til det, jeg tør ikke lytte til det" sagde han
han lod bare ham tage fandt i sin hage
"nej" hviskede han
inden han mærkede hans læber mod sine, han kyssede ham tilbage. han lod sig selv trække sit hoved væk fra hans
"Dean vi kan ikke gøre det mod vores kærester, jeg er ikke den samme mere, jeg vil ikke gøre sådan nået end med den jeg kommer sammen med. efter jeg mistede dig så vil jeg ikke begå den samme fejl igen" hviskede han
og pressede sit hoved mod hans skulder igen, selv om han viste at Dean kunne gøre det han ville
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang Icon_minitimeLør 30 Jan 2010, 13:29

"Men du skal lytte det for jegelsker mere end han kna, han er et fucking menneske" hviskede han
"Jeg er lidt ligeglad med dem vi er kærester med nu," han sukkede dybt og holdte ham ind til sig, "Adam" hviskede han hjælpeløs, "Jeg elsker dig for højt, det skal værer os to" hviskede han bedene,
"Alle begår fjel, men vi to kan godt rette det op igen, for det skal værer os to, vi kunne værer sammen for altid" hviskede han
og lagde sit hovede på hans, "Hvorfor må jeg ikke kysse dig, jeg vil kysse dig, ADAM" Han sagde 'Adam' i en meget bedene tone, det her viste virkeligt hvor svag han var ...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang Icon_minitimeLør 30 Jan 2010, 13:34

Adam mærkede tåre begynde at løbe ned af hans kinder, han tog fandt i hans trøje og trykkede sig tætter på ham og kunne mærke smerten begynde komme
"Dean det går ikke, hvad nu hvis vi ikke kan klare det. så ved jeg allerede hvad der sker med mig, jeg ved ikke hvis jeg tør at tage chancen" hviskede han
Adam rykkede sit hoved lidt væk fra ham og så på ham, med sine grådfærdige øjne
"jeg kan ikke gøre det mod ham" hviskede han
og så ned på hans læber og havde en stor lyst til at kysse ham, men ville ikke gøre det da han jo ville være færdig med at være kærester utro
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang Icon_minitimeLør 30 Jan 2010, 13:40

"Jeg lover dig at vis du ikke dummer dig bliver jeg hos dig....Adam jeg lover dig det" hviskede han lovenede, han ville
selv have grædt vis han kunne, " vi kan tag chacen sammen" han kiggede trist på ham
"Adam" hviskede han da han så hans øjne, " men du kunne godt gører det imod mig, men du kan ikke gører det imod ham"
han kiggede trist på Adam's læber, "Pleas lad mig nu elske dig igen, holde om dig kysse dig, " han kiggede på Adam's øjne så var på sine læber, han lagd en hånd på Adam's kind og trak blidt hans hovde ned til sidst, "Du må godt for dit hjerte siger at du gerne vil, det banker for mig, og mit hjerte tilhøer dig" hviskede han med sin læber imod hans, Deans øjne var lukket
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang Icon_minitimeLør 30 Jan 2010, 13:46

Adam rystede stille på hovedet
"jeg besluttede mig for at stoppe med det når du slog op med mig, jeg regnede med at hvis jeg lærte at stoppe så ville du havde mig tilbage" hviskede han
og træk vejret meget dybt og ville ikke tørre sine tåre væk da han viste at der bare ville komme flere, han mærkede hans læber mod sine og lukkede sine øjne lidt i
"Dean jeg ved ikke hvis jeg tør at tage chancen hos dig igen" hviskede han
men kunne ikke holde sig tilbage og kyssede ham en enkel gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang Icon_minitimeLør 30 Jan 2010, 13:52

Dean gad ikke og svare på alt det med Mike, for det ødelage bare hans dag
han mumlede med sine læber imo hans, " Du ved jeg passer på dig, og vis du ikk havde begtydet noget for mig, så havde jeg nok slået dig, mn jeg eksker ikke Rose Jeg elsker dig" han mente hver et ord
"Du gær mig så svag" hun hviskede han og kyssede ham nu igen, "Du er ubeskrivelig smuk" han blev ved med og kysse ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang Icon_minitimeLør 30 Jan 2010, 14:05

Adam mærkede flere tåre løbe ned af sine kinder
"du passede ikke på mig, du var der ikke når jeg havde mest brug for dig" hviskede han
Adam kyssede ham tilbage og nød at mærke Deans kys, han lag sine ben tæt omkring livet på ham. og kunne bare mærke flere og flere tåre, han slap stille hans læber og lag sit hoved mod hans skulder igen
"du var der ikke, du var der ikke når jeg opsøgte en dusørjæger og ville virkelig meget gerne dø, men jeg vil stoppet mig selv da jeg troede du ville give mig en chance til når jeg kom tilbage, men du skubbede mig bare væk fortalte mig at du ikke følte det samme mere, fortalte mig at du kun var til piger... skubbede mig væk" sagde han og gentog de sidste par ord et par gange
han lukkede sine øjne i og trykkede sig tætter på ham for ikke at falde sammen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang Icon_minitimeLør 30 Jan 2010, 22:50

"Adam jeg var her ikke fordi jeg var bange, da jeg mødte Rose i kriken bedte jeg min sidste bøn, og Rose fik mig til og lade værer med og slå mig selv ihjel jeg havde ellers træpælen i hånden," han sukkede trist, "Men Adam vis du bare giver mig lov til og prøve igen, kan jeg bevise for dig, at jeg er her for dig, jeg troede jeg ville gører noget godt vis jeg forlod dig, jeg troede dit liv ville væer beder, jeg var ikke god for dig, og den dag jeg skubbede dig væk, var jeg så tæt på og give efter, jeg snakkede mit hjerte imod, for jeg ville have du skulle have et godt liv, et liv der ikke var sådan en stor idiot som mig i, Fie, jeg ødelagger dig og Fie, hvordan vil du have jeg skal kunne leve med mig selv, men vis du siger nej Adam så begår jeg selvmord, jeg mener det, jeg savner dig så meget at jeg har det som om mit døde hjerte flækker" han pressede ham helt ind til sig og havde læberne i hans hår, "Lad mig nu elske dig, du er mit et og alt"hviskede han, han kyssede ham på håret og lagde armene tæt om ham, "Så du var der heller ikke da jeg havde mest brug for dig" hviskede han, "Vi begge har begåret fjel men vi kan lave om på det, vis du bare vil lytte til dit hjerte og jeg lytter til mit og det her er det klogeste jeg har gjort længe" hviskede han ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




solnedgang Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 01:15

Adam bed sig hårdt i læben og ville ikke engang tænke på at Dean kunne havde været død
"du ødelagte ikke mig og Fie's forhold, det var mig selv der gjorde det, jeg ville ikke byde hende det at havde en kæreste der tænder på mænd" hviskede han
Adam pressede sig tætter på ham selv om han ikke kunne komme tætter på, han kørte stille sin ene hånd igennem hans hår og kunne godt mærke hvor meget han endelig havde savnet Dean. han rystede svagt på hovedet
"jeg er for bange til at lytte til det, bange for at blive skubbet væk igen, føle at du ikke syntes jeg er god nok" hviskede han
og trykkede sine læber mod hans hals
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





solnedgang Empty
IndlægEmne: Sv: solnedgang   solnedgang Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
solnedgang
Tilbage til toppen 
Side 1 af 10Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
 Lignende emner
-
» En dejlig solnedgang - Tommy
» Solnedgang - Andy
» Solnedgang (Chace)
» Solnedgang // Zolg
» Morgen stund ved solnedgang.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Stranden-
Gå til: