Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 En lille skovtur? - Thunter

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




En lille skovtur? - Thunter Empty
IndlægEmne: En lille skovtur? - Thunter   En lille skovtur? - Thunter Icon_minitimeSøn 24 Okt 2010, 08:40

Dag: irl
Tid: 14:00
Vejr: Varm sommerdag med lidt blæst
Omgivelser: Træer, skov, blomster og dyr

Beklædning: http://bestgamewallpapers.com/crisis-core-final-fantasy-vii/zack-fair bare uden våbnet og skulderpladerne.

Zolg kom gående ned af skovstien i sine egne tanker og lagde ikke rigtig mærke til hvor han gik hen.
Han kom til en lille lysning hvor en lille flod løb igennem som han stoppede ved. Zolg satte sig op af et træ som stod næsten oppe ved flodbreden, han lukkede sit øjne og lytede flodens rolige strøm.
Viden blæste blidt i hans tykke sorte, strittene hår.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille skovtur? - Thunter Empty
IndlægEmne: Sv: En lille skovtur? - Thunter   En lille skovtur? - Thunter Icon_minitimeSøn 31 Okt 2010, 07:49

Thunter kom gående forsigtigt gennem en lille sti med nogle rigtig flotte træer, hun var fasineret af naturens skønhed, men hun havde ikke lyst til at leve der ude, hun gik forsigtigt hen imod en lille skovsti, men der kom en fyr gående, så hun gik forsigtigt der ud " hej " råbte hun hen til ham med et lille smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille skovtur? - Thunter Empty
IndlægEmne: Sv: En lille skovtur? - Thunter   En lille skovtur? - Thunter Icon_minitimeSøn 31 Okt 2010, 08:34

Zolg fik sådan et chok da en sagde hej til ham "woaw" kom det fra ham fordi han havde været i sine egne tanker, *danm!* Tænkte han og så hen på pigen som kom hen imod ham, han rejste sig op og så på hende "hej" sagde han så med et venligt smil. Det første han tænkte da han så hende kom gående hen til ham, *hvad laver et andet menneske her ude?*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille skovtur? - Thunter Empty
IndlægEmne: Sv: En lille skovtur? - Thunter   En lille skovtur? - Thunter Icon_minitimeSøn 31 Okt 2010, 08:38

Hun kiggede på ham og vende så blikket ned mod stien " Hvad laver du her? " spurgte hun venligt, men hun undersøgte ham roligt, men lod sine tanker glide rundt i hovedet * OMG Det er lang tid siden jeg har mødt nogen her ude* Tænkte hun men så kiggede hun op og ventede roligt på hans svar....
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille skovtur? - Thunter Empty
IndlægEmne: Sv: En lille skovtur? - Thunter   En lille skovtur? - Thunter Icon_minitimeSøn 31 Okt 2010, 11:10

"Jeg kom for at få noget ro i mit hoved, hva' med dig? Hvad laver du herude i skoven?" Spurgte han så, men der var noget ved hendes lugt som han syndtes virkede bekendt, men han kunne ikke lige huske hvor han kendte lugten fra.
Han kørte lige hurtig blikket ned af hende og så så op igen, han var en meget skøn og smuk pige, det måtte han give hende. Zolg smilte venligt til hende og samlede et lille kort op som han lagde tilbage i sin lomme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille skovtur? - Thunter Empty
IndlægEmne: Sv: En lille skovtur? - Thunter   En lille skovtur? - Thunter Icon_minitimeSøn 31 Okt 2010, 11:18

Thunter kiggede roligt ham ind i øjnene " Jeg er her bare for at udforske lidt, altså jeg går her når jeg har brug for at hygge mig" sagde hun og kiggede kort på ham, han var da en pæn fyr. Den blonde engel forsøgte at få øjenkontakt med ham " Hvad hedder du egentlig?" Spurgte hun med et charmerednde smil på munden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille skovtur? - Thunter Empty
IndlægEmne: Sv: En lille skovtur? - Thunter   En lille skovtur? - Thunter Icon_minitimeSøn 31 Okt 2010, 11:22

"Zolg, Zolg Flameshiver" svarede han med et venligt smil og lavet en høflig buken for hende, men det var nu også lidt bare for sjov, "og dig? Hvad hedder du?" Spurgte han så og puttede sin ene hånd i sin bukselomme mens den anden bare hang ned langs siden på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille skovtur? - Thunter Empty
IndlægEmne: Sv: En lille skovtur? - Thunter   En lille skovtur? - Thunter Icon_minitimeSøn 31 Okt 2010, 11:27

" Zolg, det er ikke et navn man høre vær dag, men sikke et pænt navn" sagde hun høfligt. Den blonde engel tog hånden og kørede gennem håret " Jeg hedder Thunter, Thunter Jackson, men du kan bare kalde mig Rikkie" sagde hun med et smil på mundvigen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille skovtur? - Thunter Empty
IndlægEmne: Sv: En lille skovtur? - Thunter   En lille skovtur? - Thunter Icon_minitimeSøn 31 Okt 2010, 12:34

"Thunder er heller ikke et navn man høre særlig tit, men kønt alligevel" sagde han med et lille smil, han lavede en lille hånd bevægelse hen af stien "lyst til at gå lidt med mig?" Spurgte han høfligt og havde en venligt smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille skovtur? - Thunter Empty
IndlægEmne: Sv: En lille skovtur? - Thunter   En lille skovtur? - Thunter Icon_minitimeSøn 31 Okt 2010, 12:38

Hun smilede sødt til ham " Hmm Jada, meget gerne" sagde hun og kiggede lidt på ham, hun begyndte roligt at gå de første skridt " Kommer du?" spurgte hun med et lille smil på sine yndige læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille skovtur? - Thunter Empty
IndlægEmne: Sv: En lille skovtur? - Thunter   En lille skovtur? - Thunter Icon_minitimeSøn 31 Okt 2010, 13:03

Zolg gik op til hend så de fulgtes langs stien, "såh... Thunter, hvad laver du så nomalt?" Spurgte han bare for at starte på et emne, skoven var utrolig grøn og smuk, man kunne høre fugle fløjten rundt i hele skoven og blæsten tog fat i skovens blade.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille skovtur? - Thunter Empty
IndlægEmne: Sv: En lille skovtur? - Thunter   En lille skovtur? - Thunter Icon_minitimeSøn 31 Okt 2010, 13:06

Thunter kiggede på ham " Ja det var egentlig et godt spørgsmål, jeg laver dog ikke så meget, hvad med dig`?" spurgte hun og kiggede på nogle træer de gik forbi. " Kan du godt lide naturen?" spurgte hn og kiggede på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille skovtur? - Thunter Empty
IndlægEmne: Sv: En lille skovtur? - Thunter   En lille skovtur? - Thunter Icon_minitimeMan 01 Nov 2010, 03:05

"Hm" sagde han, det kunne han vel siden at kom herud nogle gange "ja, det er befriende" svarede han så og så hen på hende med sine is blå øjne, de passerede flere træer som lignede hinanden en del og kom til en lille bæk som løb langs stien som de gik på.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille skovtur? - Thunter Empty
IndlægEmne: Sv: En lille skovtur? - Thunter   En lille skovtur? - Thunter Icon_minitimeOns 03 Nov 2010, 06:42

Thunter kiggede smilende på ham " Nice " sagde hun og lavede er forunderligt smil til ham " Når Zolg vi har jo lige mødt hinnanden, fortæl en smule om dig selv, eller er der ting jeg ikke må vide?" spurgte hun og lod blikket glide ned i stien.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille skovtur? - Thunter Empty
IndlægEmne: Sv: En lille skovtur? - Thunter   En lille skovtur? - Thunter Icon_minitimeOns 03 Nov 2010, 23:27

"Øhm.." sagde han lidt tøvne, "øh, hvad vil du vide?" Spurgte han så med et halv smil, Zolg vidste faktisk ikke rigtig hvordan har skulle starte, han var jo rigtig utrolig gammel, hvilket man ikke kunne se, og så var han jo en dæmon, ikke lige hvad man sagde til et 'menneske'.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille skovtur? - Thunter Empty
IndlægEmne: Sv: En lille skovtur? - Thunter   En lille skovtur? - Thunter Icon_minitimeFre 05 Nov 2010, 05:47

" Bare dine vigtigste detaljer" sagde hun med et muntert smil. Man kunne dog godt se at hun ikke var en særlig gammel tøs, men nogen gange opførte hun sig på en på 20 eller tæt på i hvertfald.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille skovtur? - Thunter Empty
IndlægEmne: Sv: En lille skovtur? - Thunter   En lille skovtur? - Thunter Icon_minitimeSøn 07 Nov 2010, 12:11

"Øhm..." sagde han og kløede sig lidt i nakken men de gik ned af stien. *Hvad fanden skal man svare? Jeg kan da ikke bare sige, 'hej jeg er en dæmon og når jeg ikke kan styre mig bli'r jeg til en stor trusel for alt og alle* Tænkte han, Zolg måtte vælge at sige tingene med omhug så hun ikke vil blive bange for det han siger.
"Øhm.. Ja, jeg kan vel starte med at sige at jeg er 22år, bor i Werclare sammen med min kæreste Violet" stoppede han kort og tænkte sig lidto om igen, "jeg selv arbejder ikke fordi jeg har vandrede meget i mange år" sluttede han og så på hende med sine is blå øjne og havde et halvt usikkert smil på sine læber, *bare det ikke var for meget* tænkte han usikkert. "Nåh men hvad med dig? Bare sådan generelt viden" Spurgte han og smilte venligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille skovtur? - Thunter Empty
IndlægEmne: Sv: En lille skovtur? - Thunter   En lille skovtur? - Thunter Icon_minitimeFre 19 Nov 2010, 03:29

Nitaki smilede lidt " Violet, hende kender jeg tror jeg" sagde hun og smilede
lidt, mens hun tænkte hvad hun selv skulle svare " Altså jeg bor i Sheria, en villa
og er 17år gammel, men så har jeg jobbet som tankpasser, vis ikke jeg passer børn,
Min familie er alle sammen døde af en blod dæmon, de døde alle sammen sidst
i april" sagde hun og forsøgte at smile til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille skovtur? - Thunter Empty
IndlægEmne: Sv: En lille skovtur? - Thunter   En lille skovtur? - Thunter Icon_minitimeSøn 28 Nov 2010, 08:15

Zolg nikkede til det hun sagde indtil hun fortalte om hendes familie, han kunne se hun tog det en smule hårdt, "det okay, min familie blev også slået ihjel af en blod dæmon.." Zolg holdte pludselig inde, det var rigtig nok at hans familie var blevet slået ihjel af en blod dæmon, men det var hans onde og ødelæggene dæmon-jeg som havde gjort det, så på en måde var det ikke ham, men så alligevel.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En lille skovtur? - Thunter Empty
IndlægEmne: Sv: En lille skovtur? - Thunter   En lille skovtur? - Thunter Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En lille skovtur? - Thunter
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Skovtur? - Vicente
» Skovtur. ~ Lucifer
» en nat på den lykkelige eng - Thunter
» Udenfor politistationen //Thunter
» Alene?: privat Thunter

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Den fredfyldte skov-
Gå til: