Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 aldrig følt mig så alene før? - privat Violet

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




aldrig følt mig så alene før? - privat Violet  Empty
IndlægEmne: aldrig følt mig så alene før? - privat Violet    aldrig følt mig så alene før? - privat Violet  Icon_minitimeSøn 31 Okt 2010, 00:07

Dag og Dato: irl
vejr: mørkt og koldt, tåget.
tid: 01:23
årstid: Efterår
beklædning: sorte stramme jeans, en hvid t-shirt med et motiv af en bamse med briller, røde converse sko, sin hætte trøje over armen, et sølv ur på sit højre håndled, det vil sige det vendre på hovedet for ham selv.
omgivelser: han sider selv i barne, bag ham danser fulde folk rundt, og snakken går som bare fanden.

William sad i baren og så efter bartenderen han ventede bare på det blev hans tur så han kunne bestille en ny øl. Den tomme i hans hånd stilte han fra sig på bar disken, han så sig om efter en side plads, men der var ligesom allerede fyldt op. Der var så mange mennesker og over trangt, så folk b lev ved med at blive skubbet ind i ham, og det begyndte at gå ham lidt på nerverne. Han havde lyst til bare at skubbe igen, men det var nok ikke pænt, selvom han virklig havde lyst itl det. Han smilte endelig da det belv hans tur ved abren og en ung mand så på ham med et falsk smil om munden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aldrig følt mig så alene før? - privat Violet  Empty
IndlægEmne: Sv: aldrig følt mig så alene før? - privat Violet    aldrig følt mig så alene før? - privat Violet  Icon_minitimeSøn 31 Okt 2010, 01:04

Døren til baren gik op en ung pige kom ind, hun så ikke ud til at være mere end de 17 år, hun gik hen til baren og smilte, da hun fik det sevanlig en øl. hun gik stille og rolig rundt i baren, men hun tænkte ikke på andet end sin dejlige kæreste Zolg, hun smilte fordi hun tænkte på ham. hendes veninder kom ind, hun smilte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aldrig følt mig så alene før? - privat Violet  Empty
IndlægEmne: Sv: aldrig følt mig så alene før? - privat Violet    aldrig følt mig så alene før? - privat Violet  Icon_minitimeSøn 31 Okt 2010, 06:49

Fellix så ind over baren, og fik sig endelig dne øl han havde bedt om, så kiggede han sig rundt i baren, og håbede snart der ville komme nogen han kendte, han følte sig så alene, på denne over proppet bar det var en undelrig følse, go det gjorde han fik humør svninger. HAn så sig om og lod blikekt køre over hvert et menneske, men der var ingen han kendte, overhovedet. Han kunne altid starte en samtale men han havde bare ikke lyst og så var han jo gernert.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aldrig følt mig så alene før? - privat Violet  Empty
IndlægEmne: Sv: aldrig følt mig så alene før? - privat Violet    aldrig følt mig så alene før? - privat Violet  Icon_minitimeSøn 31 Okt 2010, 06:55

de fleste af hendes veninder gik over til Fellix da de syns han så sød, ud, de forsøgte at snakke med ham, violet gik stille rundt der inde hun var helt vildt træt da hun havde være i skole den dag. også ude og shoppe men hun gad ikke gå glip af en by aften med pigerne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aldrig følt mig så alene før? - privat Violet  Empty
IndlægEmne: Sv: aldrig følt mig så alene før? - privat Violet    aldrig følt mig så alene før? - privat Violet  Icon_minitimeSøn 31 Okt 2010, 10:13

Fellix blev opmærksom på den opmærksomhed han lige pludeslig fik, han så på pigerne, ikke en enste han havde lyst til at føre en ordnelig samtale med, så han lod dem bare snakke og nikkede og sagde bare ting som 'ja, nej, oay..ehmm hmm..' og det var ikke så spændene. Han så sig igen om i lokalet og håbede snart han ville finde nogen med lidt mere hjerne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aldrig følt mig så alene før? - privat Violet  Empty
IndlægEmne: Sv: aldrig følt mig så alene før? - privat Violet    aldrig følt mig så alene før? - privat Violet  Icon_minitimeSøn 31 Okt 2010, 10:20

violet havde gang i mange samtaler og hun var nok den der have størst hjerne, hun smilte og snakkede med mange ord som de fleste drenge ikke fattede. hun snakkede med dem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aldrig følt mig så alene før? - privat Violet  Empty
IndlægEmne: Sv: aldrig følt mig så alene før? - privat Violet    aldrig følt mig så alene før? - privat Violet  Icon_minitimeSøn 31 Okt 2010, 10:56

Fellix prøvede så godt han kunne at komme væk fra de belastende piger, han sneg sig så godt han kunne rundt om dem og vider ind i lokalet mod danse gulvet, desværre var han ikke opmærksom da han stadig så efter pigerne og stødte lige ind i Violet. Han så på hende lidt længe uden rigtige at sige noget indne han endelig fik frem stamet "Undsklyd" han smilte helt op til begge øjne. Det havde ikke været hans meninge at skubbe nogen, selv om det var svært når der var så mange mennesker herinde og så lidt plads. HAn så på ehnde og betragtede hendes krop fra top til tå, han smilte lidt kækt nu og havde så et selvsikkert smil om munden han var ikke specielt generet, det havde han aldrig været.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aldrig følt mig så alene før? - privat Violet  Empty
IndlægEmne: Sv: aldrig følt mig så alene før? - privat Violet    aldrig følt mig så alene før? - privat Violet  Icon_minitimeSøn 31 Okt 2010, 11:02

violet så på ham, hun smilte som om der var noget der fik hende til at smile. ''det går nok'' sagde hun med et smil på læben. ''må jeg spørger om dit navn??'' spurte hun hame med et lille smil. hun holdte sig dog lidt fra drenge da hun jo havde sin elskede zolg med sig i sit hjerte. hun elskede ham mere end noget andet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aldrig følt mig så alene før? - privat Violet  Empty
IndlægEmne: Sv: aldrig følt mig så alene før? - privat Violet    aldrig følt mig så alene før? - privat Violet  Icon_minitimeLør 06 Nov 2010, 04:32

Fellix smilte enu mere kækt og nikkede roligt til pigen, han trådte et skridt tilbage så de ikke behøvede at stå alt for tæt, "Fellix" sagde han roligt og så forførende ind i hendes øjne. Det var ikke noget han gjorde bevidste, han gjorde det stort set til de fleste piger.. Nej Fellix var ikke 'den' slags dreng, han var meget uadvendt og fremme i skoene, og så ville han altid have det han ikke kunne få, lige meget hvor hårdt han skulle kæmpe for det, når han havde sat sig noget for, så skulle han også vinde det, og det var så sjældent det ille lykkes for ham.. Fellix var nok lidt af en skørtejægere, og han nød det fuldt ud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aldrig følt mig så alene før? - privat Violet  Empty
IndlægEmne: Sv: aldrig følt mig så alene før? - privat Violet    aldrig følt mig så alene før? - privat Violet  Icon_minitimeLør 06 Nov 2010, 05:13

violet smilte stille og så sig om. ''goddag mit navn er Violet'' sagde hun med et grin. hun satte sig ned på en stol, hun kiggede på ham, ''hvad laver du så her??'' spurte hun ham, hun havde en dårlig tanke i sit hovde, hun var urolig over hvad Zolg lavede når hun ikke var hjemme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aldrig følt mig så alene før? - privat Violet  Empty
IndlægEmne: Sv: aldrig følt mig så alene før? - privat Violet    aldrig følt mig så alene før? - privat Violet  Icon_minitimeLør 06 Nov 2010, 05:22

Fellix blev stående og betragtede hende roligt, hun lignede bare en normal pige på en normal aften, ude for at more sig ligesom ham selv. Han så sig omkring efter en sevetrice, han kunne godt bruge en øl eller andet drikkelse. Han smitle stadig sødt til hende som han altid gjrode, han var forførisk uden at vide det. Hans mørke øjne så dybt ind i hendes. "Violet" gentog han og smilte varmt, "hyggeligt at møde dig" sagde han lidt efter.. godt nok var han en skørtejæger men han var også en gentelman. "Fester?" sagde han og grinte, det var et underligt spørgsmål.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aldrig følt mig så alene før? - privat Violet  Empty
IndlægEmne: Sv: aldrig følt mig så alene før? - privat Violet    aldrig følt mig så alene før? - privat Violet  Icon_minitimeLør 06 Nov 2010, 05:43

violet havde en del ting at tænke på hun skulle holde øæje med nogle veninder ikke drak for meget og kom til at være sammen med de forkerte mænd da hun havde ansvarede da hun var ælst. hun sad og så hvem de dansede med. hun holdte en guld øl i sin højre hånd hvor der var et sår på hånden. hun så tilbage på den unge herre foran sig, ''i lige måde og samme her'' sagde hun med et smil mod ham. hun viste ikke hvad hun skulle sige til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aldrig følt mig så alene før? - privat Violet  Empty
IndlægEmne: Sv: aldrig følt mig så alene før? - privat Violet    aldrig følt mig så alene før? - privat Violet  Icon_minitimeOns 10 Nov 2010, 03:44

Fellix smilede lidt fraværrende til hende og sank en klump, han vendte så ryggen til hende, men sagde hurtigt "to sekunder" han gik op i barne og bedte om en drink der var rimlig stærk han tog den mellem fingerne og gik tilbage til hende, han smilte sødt, på en skammelig måde, uden at vide så meget, han så ned på hende hendes blik var et andet sted hvor mon, han fulgte hendes blik ud på nogen der dansede, og smilte hendes venner måske, han så tilbage på hende "Hvor gammel er du så?" spurgte han roligt, og drak lidt af sin drink.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aldrig følt mig så alene før? - privat Violet  Empty
IndlægEmne: Sv: aldrig følt mig så alene før? - privat Violet    aldrig følt mig så alene før? - privat Violet  Icon_minitimeSøn 14 Nov 2010, 01:42

violet smilte og så en der var på den forkerte måde over for sin veninde. ''undskyld mig lige et øje blik'' sagde hun med et smil gik hen til manden. ''lad hende gå nu'' sagde hun med et hård og fast stemme mod ham. ''eller hvad lille tøs'' spurte manden. violet tog fat i hans hånd og vredd til siden, så manden sad på knæ og var tæt på at græde over det hun havde gjordt. ''det her fat det'' sagde hun. hun slap og han skred. violet gik tilbage og satte sig og så på ham og svarede stille på hans spørgsmål. ''17 år og dig'' spurte hun ham med et kort smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aldrig følt mig så alene før? - privat Violet  Empty
IndlægEmne: Sv: aldrig følt mig så alene før? - privat Violet    aldrig følt mig så alene før? - privat Violet  Icon_minitimeTirs 16 Nov 2010, 04:16

Fellix betragtede hende roligt og mumlede noget med okay da hun sagde hun lige skulle noget han vendte dog hovedet væk men hørte så nogen klynke og vendte blikket mod manden og Violet, han så forfæretet på det hun gjorde og snak en klump, ikke en man skulle brande af eller noget så vidste man nok ikke havd der ville ske. Han stilte sig op og så skræmt på hende da hun kom tilbage, "Jeg skal lige... på toilet" sagde han og vendte sig fra hende og gik stræks mod udgangen, han prøvede lidt at stikke af fra hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aldrig følt mig så alene før? - privat Violet  Empty
IndlægEmne: Sv: aldrig følt mig så alene før? - privat Violet    aldrig følt mig så alene før? - privat Violet  Icon_minitimeTirs 16 Nov 2010, 04:25

violet grinte. ''stikker du af??'' spurte hun og dukkede op foran ham. hun stod lige for næsen af ham. hun grinte bare af ham. ''det er ikke nemt'' sagde hun med et fin og blid stemme mod ham. hun gik et skridt mod ham. hun havde fået alt for meget af drikke, da hun havde drikket før hun kom på baren. ''er du virkelig bange for mig...'' sagde hun med et grin mod ham. hun smilte bare uden rigtig at vide hvad hun sagde. hun sagde det bare.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aldrig følt mig så alene før? - privat Violet  Empty
IndlægEmne: Sv: aldrig følt mig så alene før? - privat Violet    aldrig følt mig så alene før? - privat Violet  Icon_minitimeTors 18 Nov 2010, 20:56

Fellix fik et chok da hun pludeslig stod foran hende, han følte sig ligesom lidt presset op i en krog eller noget i den stil, han gispede en enkel gang næsten lydløs. Han trådte tilbage, ville ikke stå for tæt på hende, følte sig for tæt på han havde det underligt, hun så så uhyggelig ud på en måde der kun minede ham om en ting. Han slog blikket ned "Nej det ikke fordi.. jeg.." mumlede han og så væk prøvede at ungå hendes blik. "Jeg skal bare have lidt frisk luft" mumlede han og prøvede at gå uden om hende på en temmelig diskret måde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aldrig følt mig så alene før? - privat Violet  Empty
IndlægEmne: Sv: aldrig følt mig så alene før? - privat Violet    aldrig følt mig så alene før? - privat Violet  Icon_minitimeTors 18 Nov 2010, 21:34

violet smilte af ham. som om hun skulle tro på ham, hun så på ham hun viste på en måde han ville stikke af, det var typisk menneske drenge, at løbe bare der var en tøs der var stærker end dem. ''fint... løb bare'' sagde hun og grinte med en ond latter og gik forbi ham. og hen til en dørmand og gik ud, hun satte sig på en bænk. hun grinte og kiggede på den lille tøsede menneske dreng der var bange for hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aldrig følt mig så alene før? - privat Violet  Empty
IndlægEmne: Sv: aldrig følt mig så alene før? - privat Violet    aldrig følt mig så alene før? - privat Violet  Icon_minitimeFre 19 Nov 2010, 03:04

Fellix så lidt på hende, og fulgte hende så uden for hvor han stoppede op for han havde jo endelig bare sagt til hende han ville have noget frisk luft så nu stod han i kulden og sugede den kolde luft dirakte ned i lungerne, hvor det dog isnede i hele kroppen. Han sukkede lidt og så over på hende, ufatteligt at sådan en lille pige kunne være så stærk, det skræmte ham virklig. Men Fellix havde jo altid være.. nej vent, siden hans hukommelsestab havde Fellix været den der forsigtige medfølsome type der holdte sig ude af ballade, og gerne ville stå lidt i skyggen af alle andre, han ville aldrig stå frem og råbe eller noget, han ville bare gemme sig i mængden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aldrig følt mig så alene før? - privat Violet  Empty
IndlægEmne: Sv: aldrig følt mig så alene før? - privat Violet    aldrig følt mig så alene før? - privat Violet  Icon_minitimeFre 19 Nov 2010, 03:41

violet tog en dyb indånding selvom hun ikke havde brug for det. hun gjorde det bare for sjov. hun så hen på ham med et smil. hendes tempramang faldt igen hun var den stille pige igen. og var lidt nede over hun gjorde det over for dem inde på clubben. ''hmm... sådan noget lort hvorfor skal jeg være så stærk'' sagde hun unden et smil eller noget, *hvorfor kunne jeg ikke bare være et normat menneske istedet* tænkte hun for sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aldrig følt mig så alene før? - privat Violet  Empty
IndlægEmne: Sv: aldrig følt mig så alene før? - privat Violet    aldrig følt mig så alene før? - privat Violet  Icon_minitimeFre 19 Nov 2010, 03:57

Fellix stod bare lidt for sig selv og betragtede mænd og kvinder der veltede ud af indgangen alt for fulde til hans smag, han rystede let på hovedet over deres dumhed og fuldskab, god betragtede han en høj slank veklædt kvinde der satte en smøg for munden og han følte et hunger blive tændt i sine lunger, han havde røget i sit gamle liv, det var han sikker på nu, hna havde været afhængi, og han følte han var klar til at springe på damen for at få fat på den halve smød som var hans lys for enden af tundlen, men han gjorde det ikke, han vendte sig bare mod Violet og gik over til hende for at dumpe ned ved hendes side, "Nogen gange er det en go' ting at være stærk.. fx til selvforsvar" sagde han roligt for at munter hende op da det tilsyneladende var ham der havde sået hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aldrig følt mig så alene før? - privat Violet  Empty
IndlægEmne: Sv: aldrig følt mig så alene før? - privat Violet    aldrig følt mig så alene før? - privat Violet  Icon_minitimeFre 19 Nov 2010, 04:19

violet smilte af det hun så at han havde noglet lyster til et eller andet og da hun så på den kvinde som han kiggede på hun grinte af det. hun så alle de mennesker der kom i fulskab ud aff clubben. hun så op mod himlen. hun var lidt trist men ville ikke vise det da hun på en måde skulle virke normalt. da han dumpede ned ved siden af hende så hun på ham. ''ja det ved jeg godt, hmm du skal ikke være bange for mig'' sagde hun med et sødt smil mod ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aldrig følt mig så alene før? - privat Violet  Empty
IndlægEmne: Sv: aldrig følt mig så alene før? - privat Violet    aldrig følt mig så alene før? - privat Violet  Icon_minitimeFre 19 Nov 2010, 06:05

Fellix holdte øjnene på Violet, men han kunne stadig tydeligt lugte røgen og var lige ved at få et flip det gjrode ham fuldt ud af ballance at rugte noget så dejligt, han længdes sådan, men han ville ikke miste krontrollen, for det var ham der bestemte og der var usundt at ryge. Han smilede skævt til Violet og nikekde bare lidt sløvt, han ville ikke være bange for hende, han var ikke sikker på hun ville gøre ham undt, men han ville aldrig ture gøre hende sur, det var en chance han aldrig ville tag. Fellix var kun bange for en ting, og det var hans ulidelige fortid, og de små glimt af.. af pigen.. der blev ved med at dukke op i hans hovede, og og.. smerten.. smerten af tå nåle blive boret ind i halsen på ham. Det var det eneste han huskede fra sin fortid, men det var jo ikke noget man kunne bruge til noget overhovedet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aldrig følt mig så alene før? - privat Violet  Empty
IndlægEmne: Sv: aldrig følt mig så alene før? - privat Violet    aldrig følt mig så alene før? - privat Violet  Icon_minitimeFre 19 Nov 2010, 06:32

violet så på ham. hun havde det som om der var noget underlig over han virkede som om der var noget der plagede ham. hun så sig om hun fik øje på kvinden igen. hun ville gerne have hun slukkede den så der ikke var noget der tog skade af det. hun hadede når folk røg. det gik ud over alle os andre hun så mod himlen. ''er du okay??'' spurte hun ham med sin fine bløde stemme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aldrig følt mig så alene før? - privat Violet  Empty
IndlægEmne: Sv: aldrig følt mig så alene før? - privat Violet    aldrig følt mig så alene før? - privat Violet  Icon_minitimeTirs 23 Nov 2010, 00:31

Fellix så på Violet og smilede skævt til hende, han var ikek sikker på havd han skulle svare for han vidste faktisk ikke helt om han var okay, han trængte virklig til at ryge, men han ville ikke, det var bare ikke ham, ikke hans nye jeg i hvert fald. Han lyste så op i et stort smil "Ja, jeg har det fint, tak" sagde han og nikekde ivrigt, han skulle abre, slappe lidt af, måske skulel han drikke noget? Men han brød sig ikke om at drikke, drak han overhovedet?
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





aldrig følt mig så alene før? - privat Violet  Empty
IndlægEmne: Sv: aldrig følt mig så alene før? - privat Violet    aldrig følt mig så alene før? - privat Violet  Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
aldrig følt mig så alene før? - privat Violet
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Alene?: privat Thunter
» Alene tur i byen //Privat :: Rasmus/
» sjov i byen alene?(Mira-privat)
» Ny, og alene.
» Alene?..

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: