Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 aldrig følt mig så alene før? - privat Violet

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




aldrig følt mig så alene før? - privat Violet  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: aldrig følt mig så alene før? - privat Violet    aldrig følt mig så alene før? - privat Violet  - Page 2 Icon_minitimeTirs 23 Nov 2010, 23:00

violet smilte og så på ham med et grin. ''hehe hvad skal vi lave??'' spurte hun ham med et smil hun viste godt hvad der ville ske af spændeting og sære, hun ville faktis gerne ind på clubben igen men gad ikke være sammen med de tumper der inde. hun gik stille hen til et træ og satte sig der for at slappe af, hun så på ham der hed felix ikke så lang fra hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aldrig følt mig så alene før? - privat Violet  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: aldrig følt mig så alene før? - privat Violet    aldrig følt mig så alene før? - privat Violet  - Page 2 Icon_minitimeTirs 23 Nov 2010, 23:07

Fellix så tilbage på hende og vidste ikke helt hvad han skulle svare, hvad de skulle lave? Det vidste han da virklig ikke.. "Hvad kunne du godt tænke dig?" spurgte han. Faktisk ville han gerne inden for igen, han frøs rimlig meget, det var en kold vinter aften, men han måtte nok også snart hjem, det var kolgt at nå hjem til hotellet indne de låste ham ude.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aldrig følt mig så alene før? - privat Violet  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: aldrig følt mig så alene før? - privat Violet    aldrig følt mig så alene før? - privat Violet  - Page 2 Icon_minitimeLør 27 Nov 2010, 23:12

violet så på ham, hun smilte mod ham og skulle til at sige noget, ''vi kan gå inden for du ser ud til at fryse'' sagde hun med et smil på sine læber, hun gav ham et lille glimt i øjet det gik da meget godt med at få venner, hun havde jo for det meste holdt sig der hjemme. hun kiggede på ham med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aldrig følt mig så alene før? - privat Violet  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: aldrig følt mig så alene før? - privat Violet    aldrig følt mig så alene før? - privat Violet  - Page 2 Icon_minitimeMan 29 Nov 2010, 21:34

Fellix så lidt på hende og smilte så lidt bekymret over hendes forslag, han ville genr ehjem endelig, han følte sig skidt tilpas og havde det ikek godt længer, men han ville ikke skuffe hende da hun så ud til at være lidt ked af det og derfor ville han blive.. men kun lidt længer, sandt nok Fellix havde et stort hjerte. "jov lad os det.. men jeg skal snart hjem" sagde han tøvende, snadheden var også at han ikke brød sig om at være i selvslab med hende, da han var bange for at gøre hende sur hvis hun nu skulle begynde at skå ham eller noget ligende, hvilket han selvfølige slet ikke havde lyst til.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





aldrig følt mig så alene før? - privat Violet  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: aldrig følt mig så alene før? - privat Violet    aldrig følt mig så alene før? - privat Violet  - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
aldrig følt mig så alene før? - privat Violet
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Alene?: privat Thunter
» Alene tur i byen //Privat :: Rasmus/
» sjov i byen alene?(Mira-privat)
» Ny, og alene.
» Alene?..

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: