Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Stilheden (Cecilie)

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Stilheden (Cecilie) Empty
IndlægEmne: Stilheden (Cecilie)   Stilheden (Cecilie) Icon_minitimeOns 03 Nov 2010, 06:16

s: gågaden i Deepshell
o: hvad der normalt er i en by
t: eftermiddag
v: køligt, overskyet
på: sort tøj

Zean gik roligt ned af gaden.
Det var overskyet og det var dejligt, så kunne solen ikke irritere og han kunne studere livet i byen om dagen, hvilket han ikek gjorde så tit da han var mest aktiv om natten.
Han skubbede noget hår ud af øjnene og så på de forskellige butikker han normalt så på når de var lukket, en boghandel, en kiosk, en symaskinebutik og meget mere.
alt det var der slet ikke for nogle år siden, der vor han havde været i hvert fald.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stilheden (Cecilie) Empty
IndlægEmne: Sv: Stilheden (Cecilie)   Stilheden (Cecilie) Icon_minitimeOns 03 Nov 2010, 06:30

Cecilie kom gående i gågaden hun var træt idag, hun gik stille og kiggede rundt, hun gik ind i en boghandel og fandt en bog hun skulle bruge, hun gik igang med at læse den da hun gik ud efter at have betalt for den hun smilte en smule af bogen, hun havde købt, hun elskede de bøger. det var noget af det fedeste da det var gyser, hun var vildt med dem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stilheden (Cecilie) Empty
IndlægEmne: Sv: Stilheden (Cecilie)   Stilheden (Cecilie) Icon_minitimeOns 03 Nov 2010, 06:40

Et almindeligt menneske der købte en bog.
Kunne dagen være mere begivenhedsløs? Han sukkede og skulle lige til at gå da han så en bog i vinduet.
Om fortidens hekseforfølgelser.... Han havde selv oplevet det, så hvor rigtigt var det de skrev i den?
Han gik ind i butikken og man hørte den svage bimlen af en lille dør klokke.
Han så kort rundt, men der var rimeligt tomt.
Han gik hen til hylden og fandt bogen, for så at bladre i den og læse lidt i den.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stilheden (Cecilie) Empty
IndlægEmne: Sv: Stilheden (Cecilie)   Stilheden (Cecilie) Icon_minitimeOns 03 Nov 2010, 06:47

cecilie gik stille og læste i gågaden. hun smilte og havde læsten inden hun kom hjem. ''hmm, nå lad mig gå tilbage til boghandlen'' sagde hun og gik der hen igen og fandt en bog til. med alt lige fra heksekunster til ja det vides ikke. hun gik vider da hun kom hen til en reaol og så en fyr stå ved den og smilte hun af det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stilheden (Cecilie) Empty
IndlægEmne: Sv: Stilheden (Cecilie)   Stilheden (Cecilie) Icon_minitimeOns 03 Nov 2010, 06:52

Han så op og opdagede pigen fra før.
Hun smilede lidt underligt....som om en mand ikke kunne være i en boghandel.
Han vendte sin opmærksomhed mod bogen igen, de havde ret i noget af det, mens resten vist bare bare teorier og ideer.
Sådan var det tit, man gættede sig til hvad man mente måtte være rigtigt.
Han satte bogen tilbage på plads og kiggede lidt på de andre for at se om der var andre historie bøger.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stilheden (Cecilie) Empty
IndlægEmne: Sv: Stilheden (Cecilie)   Stilheden (Cecilie) Icon_minitimeOns 03 Nov 2010, 06:56

Cecilie så en bog og prøvede at få fat i den, men hun var for lille. hun prøvede at hoppe op efter den. ''pis os'' sagde hun og blev lidt træt af at hoppe og spurte den unge mand der om han ville hjælpe hende med at få den nen, hun så på ham med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stilheden (Cecilie) Empty
IndlægEmne: Sv: Stilheden (Cecilie)   Stilheden (Cecilie) Icon_minitimeOns 03 Nov 2010, 06:59

//du kan bare spørge med ".." i stedet at skrive det, ellers bliver man lidt om tvivl om det nu osse er mig du mener eller en eller anden anden mand der måske var i butikken:)//

Han så på hende med et smil.
"Selvfølgelig da" han rakte hånden op og fik fat i bogen og gav den til hende
"du kom tilbage til butikken, så jeg formoder du kan lide at læse?" smilte han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stilheden (Cecilie) Empty
IndlægEmne: Sv: Stilheden (Cecilie)   Stilheden (Cecilie) Icon_minitimeOns 03 Nov 2010, 07:36

//sorry skal jeg nok//
Cecilie så på ham med et smil på sine læber. hun kiggede væk igen. ''jeg læste den anden færdig da jeg kom tilbage den var ret kedelig'' sagde hun og så på ham. ''Cecilie, og du er??'' spurte hun og rakte håndenfrem mod ham for at hilse
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stilheden (Cecilie) Empty
IndlægEmne: Sv: Stilheden (Cecilie)   Stilheden (Cecilie) Icon_minitimeOns 03 Nov 2010, 08:07

Han tog hendes hånd
"Zean" smilte han
"allerede læst den? Så må den da ikke være særlig stor, eller har du langt hjem?" smilte han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stilheden (Cecilie) Empty
IndlægEmne: Sv: Stilheden (Cecilie)   Stilheden (Cecilie) Icon_minitimeOns 03 Nov 2010, 08:40

''den var da nedern'' sagde hun og kiggede på ham med et smil. hun gik stille og kiggede igennem bogen. ''det var den jeg ledet efter'' sagde hun med et smil hun så på ham. ''det var rart at møde dem Zean'' sagde hun med et smil og gik hen og betalte for bogen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stilheden (Cecilie) Empty
IndlægEmne: Sv: Stilheden (Cecilie)   Stilheden (Cecilie) Icon_minitimeOns 03 Nov 2010, 18:21

"Så siger vi det" smilte han og bladrede kort en bog igennem om middelalderen, altså de fik det jo til at lyde meget kedeligere ind det var.
Han rystede på hoved og satte bogen på plads, for at gå mod udgangen, han havde set det han skulle.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stilheden (Cecilie) Empty
IndlægEmne: Sv: Stilheden (Cecilie)   Stilheden (Cecilie) Icon_minitimeOns 03 Nov 2010, 20:10

hun gik stille og rolig ud af butikken, hun gik hen af gaden. hun opdagede hun var ved at gå ind i en men der var ikke nogle. hun smilte bare til hendes selv. hun smilte meget idag men hun viste ikke hvorfor idag var hun åbenbart bare en god dag for den unge pige.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stilheden (Cecilie) Empty
IndlægEmne: Sv: Stilheden (Cecilie)   Stilheden (Cecilie) Icon_minitimeOns 03 Nov 2010, 21:56

Han gik ud og begyndte også at gå, hvilket vej vidste han ikke, han gik bare.

//Emnet er lidt..dødt?//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stilheden (Cecilie) Empty
IndlægEmne: Sv: Stilheden (Cecilie)   Stilheden (Cecilie) Icon_minitimeOns 03 Nov 2010, 22:02

//Må man blande sig ? //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stilheden (Cecilie) Empty
IndlægEmne: Sv: Stilheden (Cecilie)   Stilheden (Cecilie) Icon_minitimeOns 03 Nov 2010, 22:06

//tjo, hvorfor ikke?//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stilheden (Cecilie) Empty
IndlægEmne: Sv: Stilheden (Cecilie)   Stilheden (Cecilie) Icon_minitimeSøn 14 Nov 2010, 03:36

Dawn kom glad gående hen af gaden men hun havde blikket på jord og ubevidst fik hun gået ind i Zean , Dawn var jo mega let så hun faldt ned på jord og kiggede op på Zean "Ej det må du altså undskylde" sagde hun stille men også genert ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stilheden (Cecilie) Empty
IndlægEmne: Sv: Stilheden (Cecilie)   Stilheden (Cecilie) Icon_minitimeSøn 14 Nov 2010, 03:45

Han så lidt på hende, han havde været overrasket, normalt så folk sig altid for, altid bange for at røre ved fremmede eller hvad de nu var.
hun lød som de typiske unge rundt omkring, men det var også lidt lige meget, de fleste var jo unge.
Han smilte lidt
"Jamen det gør ikke noget, er du selv okay?" spurgte han og tilbød hende en hånd for at hjælpe hende op.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stilheden (Cecilie) Empty
IndlægEmne: Sv: Stilheden (Cecilie)   Stilheden (Cecilie) Icon_minitimeSøn 14 Nov 2010, 03:48

Dawn prøvede at være så menneskelig som muligt også ung som muligt.
da hun så meget ung ud og hun var langt fra menneske. hun tog stille hans hånd.
"Jeg tror jeg overlever. " Dawn havde ondt i numsen . Men hun lagde lidt skul på det. hun fugtede sin læbe "Men jeg hedder Dawn" præsenterede hun sig selv, nu når de allerede holdte hinanden i hånden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stilheden (Cecilie) Empty
IndlægEmne: Sv: Stilheden (Cecilie)   Stilheden (Cecilie) Icon_minitimeSøn 14 Nov 2010, 04:13

Han hev hende op og slap hendes hånd, ganske roligt som om han normalt gjorde det, men normalt gad han ikke give hånd vis det var, det var for..menneskeligt.
"Zean" smilte han og så sig kort omkring, men der var ikke så mange i nærheden.
"Har jeg ret i du er engel?" lugten havde været der lige fra hun havde stødt ind i ham, men han havde været overraskede og lagde først rigtig mærke til den nu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stilheden (Cecilie) Empty
IndlægEmne: Sv: Stilheden (Cecilie)   Stilheden (Cecilie) Icon_minitimeSøn 14 Nov 2010, 04:19

Dawn stivnede og så hurtigt lige så hurtigt rundt omkring hun gik helt op af ham
og hviskede til ham "Hvor ved du det fra" spurgte hun og så spøgende på ham
Hun kunne dog ikke helt lade være med at smile nu behøvede hun ikke
at lege menneske mere ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stilheden (Cecilie) Empty
IndlægEmne: Sv: Stilheden (Cecilie)   Stilheden (Cecilie) Icon_minitimeSøn 14 Nov 2010, 04:51

"Jeg kan lugte det" svarede han roligt og så smilende på hende med sine mørke øjne.
Nogen troede nok at lugte var slemt, men faktisk var det neutralt, slemt ville man kalde stank og godt for duft.


//undskyld, ved simpelthen bare ikke lige hvad jeg skal skrive^^/
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stilheden (Cecilie) Empty
IndlægEmne: Sv: Stilheden (Cecilie)   Stilheden (Cecilie) Icon_minitimeSøn 14 Nov 2010, 04:57

//Det er helt okai//
Dawn smilede til ham og kiggede ind i hans flotte mørke øjne,"Det lyder nice, er der andre ting du kan lugte eller" spurgte hun og hentydet til Vampyrer, dæmoner og hvad der nu var i den her verden. hun så spørgende på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stilheden (Cecilie) Empty
IndlægEmne: Sv: Stilheden (Cecilie)   Stilheden (Cecilie) Icon_minitimeSøn 14 Nov 2010, 09:28

Han så smilende på
"Tja, de fleste ting, ting som almindelige mennesker kan lugte, men også andre racer, alle racer jeg har mødt, selvfølgelig" han trak lidt på skuldrene for at sige han selvfølgelig ikke kendte lugten på dem han aldrig havde mødt.
"Hvilken slags engel er du så?" spurgte han og gjorde en gestus der spurgte om de skulle gå videre sammen.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Stilheden (Cecilie) Empty
IndlægEmne: Sv: Stilheden (Cecilie)   Stilheden (Cecilie) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Stilheden (Cecilie)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Stilheden.
» Kun stilheden og mig....
» Stilheden.
» et liv for et liv //Cecilie//
» Mørket og stilheden

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Gågaden-
Gå til: