Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Sikke en anderledes tur end de andre ture - Sariel

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Sikke en anderledes tur end de andre ture - Sariel Empty
IndlægEmne: Sikke en anderledes tur end de andre ture - Sariel   Sikke en anderledes tur end de andre ture - Sariel Icon_minitimeLør 06 Nov 2010, 07:22

S: Den lykkelige eng.
Dag: Lørdag.
T: 21.30


Det var en lunfuld aften, et par stjerner var begyndt at komme på himlen, men det blæste en del, og det små regnede.
Nitaki kom i en fart på sin cykel, hun drejede af vejen og smed sin cykel ind i en busk, i en fart løb hun ned mod engen for at slappe af efter endnu en hård dag " Ihh hvorfor er det mig der altid har hårde dage?" mumlede hun for sig selv, hun smed sig ned på engen og lagde sin Cucci taske ved siden af sig.
Hun stak en hånd ned i tasken, en lighter og en smøg tog hun op, hun tændte forsigtigt sin smøg og begyndte at ryge sine problemmer væk, ja hun mente at man kunne ryge sine problemmer væk. Hun hostede røgen ud og slukkede den igen.

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sikke en anderledes tur end de andre ture - Sariel Empty
IndlægEmne: Sv: Sikke en anderledes tur end de andre ture - Sariel   Sikke en anderledes tur end de andre ture - Sariel Icon_minitimeLør 06 Nov 2010, 07:34

Sariel sad op af et træ på den lykkelig eng. Det var rart at komme væk fra byen en gang imellem. Selvom det måske ikke lige var det perfekte vejr, men det gjorde Sariel ikke noget. Han opdager en pige gå ind på engen, han blev straks nysgerrig og rejste sig op og så til til på afstand. Han kunne fornemme at det var en vampyr. Men det var en pige så burde hun ikke være stærkere end ham, desuden så hun faktisk fredelig ud. Han smilte lidt af at hun hostede røgen ud. han valgt at gå stille hen til hende, "godaften" sagde han smilende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sikke en anderledes tur end de andre ture - Sariel Empty
IndlægEmne: Sv: Sikke en anderledes tur end de andre ture - Sariel   Sikke en anderledes tur end de andre ture - Sariel Icon_minitimeLør 06 Nov 2010, 07:46

hun kiggede op på ham " Godaften?" sagde hun med et undersøgende blik. Hun kiggede overraskende på ham da han turde snakke med en vampyr. Hun duftede forsigtigt til ham når han er en engel, de fleste engler er modige, men lad os nu se hun trængte ihvert fald ikke til mad nu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sikke en anderledes tur end de andre ture - Sariel Empty
IndlægEmne: Sv: Sikke en anderledes tur end de andre ture - Sariel   Sikke en anderledes tur end de andre ture - Sariel Icon_minitimeLør 06 Nov 2010, 08:04

Smilte sikkert og så på hende. "hvad bringer en vampyr her til?" spurgte han lige ud. Hun vidste jo godt at hun var en vampyr så det ville ikke lige frem komme som nogle overraskelse. Han tog sin pakke cigaretter frem, "ryger du?" spurgte ham med et smil. Han havde mødt vampyrer før hende, men hende her virkede mere almindelig som et menneske faktisk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sikke en anderledes tur end de andre ture - Sariel Empty
IndlægEmne: Sv: Sikke en anderledes tur end de andre ture - Sariel   Sikke en anderledes tur end de andre ture - Sariel Icon_minitimeLør 06 Nov 2010, 08:24

Nitaki Kiggede op på ham " Ja jeg tager her ned efter en hård dag" Fortalte hun " Men hvad laver sådan en engel her?" spurgte hun med et lille smil på munden.
Hun kiggede på ham med en pakke smøger " Arhh, nogle gange" sgade hun og kiggede ham frækt til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sikke en anderledes tur end de andre ture - Sariel Empty
IndlægEmne: Sv: Sikke en anderledes tur end de andre ture - Sariel   Sikke en anderledes tur end de andre ture - Sariel Icon_minitimeLør 06 Nov 2010, 22:28

Sariel smilte, "en hård dag?" spurgte han nysgerrigt, hvis hun arbejdede så ville hun være den første vampyr han så som arbejdede og blandede sig ind i mængden af mennesker. "Er her gerne for at tale med de døde" sagde han med et stille smil på læben, han var her også for at lytte til naturen, det gjorde ham rolig. Han smilte og tog selv en smøg og tændte den.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sikke en anderledes tur end de andre ture - Sariel Empty
IndlægEmne: Sv: Sikke en anderledes tur end de andre ture - Sariel   Sikke en anderledes tur end de andre ture - Sariel Icon_minitimeLør 06 Nov 2010, 23:22

Nitaki kiggede på den rygende fyr "Ja jeg har altså sådan en hård dag når jeg ér i dårligt humør" fortalte hun og kiggede igen på ham.
" Når så kan du tale med mig" Sagde hun og gav et lille grin fra sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sikke en anderledes tur end de andre ture - Sariel Empty
IndlægEmne: Sv: Sikke en anderledes tur end de andre ture - Sariel   Sikke en anderledes tur end de andre ture - Sariel Icon_minitimeSøn 07 Nov 2010, 02:13

Han kom med et lille grin. han satte sig i det høje græs over for hende. "mit navn er Sariel, og dit?" spurgte han og rakte hånden frem i en menneskelig hilsen. Han smilte, der var noget særligt over hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sikke en anderledes tur end de andre ture - Sariel Empty
IndlægEmne: Sv: Sikke en anderledes tur end de andre ture - Sariel   Sikke en anderledes tur end de andre ture - Sariel Icon_minitimeMan 08 Nov 2010, 05:16

Hun samlede sit sorte hår bag ørene og rakte en hånd til ham " Heejsa Sariel, mit nan er Nitaki" Sagde hun og satte sig en smule bedre tilpas.
Hun kunne mærke at han tændte hendes lyst til blod af, hendes tørst var nærmest for dambet væk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sikke en anderledes tur end de andre ture - Sariel Empty
IndlægEmne: Sv: Sikke en anderledes tur end de andre ture - Sariel   Sikke en anderledes tur end de andre ture - Sariel Icon_minitimeMan 08 Nov 2010, 07:28

Sariel smilte. "fortæl om dig selv" sagde han og plukkede græs og smed det igen. Han tog nogle hvæs og åndede røgen roligt ud. Han var i roligt humør idag. Han vidste ikke rigtigt hvad han skulle lave sådan en aften så han håbede at hende her, Nitaki kunne finde på noget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sikke en anderledes tur end de andre ture - Sariel Empty
IndlægEmne: Sv: Sikke en anderledes tur end de andre ture - Sariel   Sikke en anderledes tur end de andre ture - Sariel Icon_minitimeMan 08 Nov 2010, 07:32

" Hmm når Sariel, hvad er der at fortælle?" Sagde hun og trak på skuldrene.
" Nu har jeg det, Ja du kender jo mit navn, jeg er 18 år, bor i sheria et stort hus, altså er meget venlig ( Nogle gange) jeg er osse single" fortalte hun " Hvad med dig du har sikkert en hel del spændene ting og fortælle" sagde hun og grinte muntert.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sikke en anderledes tur end de andre ture - Sariel Empty
IndlægEmne: Sv: Sikke en anderledes tur end de andre ture - Sariel   Sikke en anderledes tur end de andre ture - Sariel Icon_minitimeMan 08 Nov 2010, 07:41

Han smilte af hendes alder, 18 år, så var kun vidst en ung vampyr. "Tja, jeg er 187 år gammel, men har selvfølge en krop som en 19 årig.. øhhh jeg bor i Sheria i en 1 værelses lejelighed og er singel" fortalte han og sluttede af med et smil på sine læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sikke en anderledes tur end de andre ture - Sariel Empty
IndlægEmne: Sv: Sikke en anderledes tur end de andre ture - Sariel   Sikke en anderledes tur end de andre ture - Sariel Icon_minitimeMan 08 Nov 2010, 07:47

" Altså Sariel har du lyst til at lave et eller andet?" spurgte hun og smilede kort til ham.
* Hmm er jeg for hurtig på den eller hvad?* Tænkte hun og lod sit blik glide ind i hans øjene.
* Når det er lige meget * Tænkte hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sikke en anderledes tur end de andre ture - Sariel Empty
IndlægEmne: Sv: Sikke en anderledes tur end de andre ture - Sariel   Sikke en anderledes tur end de andre ture - Sariel Icon_minitimeMan 08 Nov 2010, 07:49

Han grinte af hendes hurtige beslutning at nu skulle det være. "jo lad os det, nogen gode ideer?" grinte han og ventede spændt på hvad hun havde i tankerne siden at hun havde lyst til at lave noget lige nu og her. Sariel havde jo ikke rigtigt andet og lave men så længe det ikke var at slå mennesker ihjel så var han sikkert med på ideen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sikke en anderledes tur end de andre ture - Sariel Empty
IndlægEmne: Sv: Sikke en anderledes tur end de andre ture - Sariel   Sikke en anderledes tur end de andre ture - Sariel Icon_minitimeMan 08 Nov 2010, 07:54

" Hmm vi kunne tage ind i byen" foreslog hun.
Ja hun havde heller ikke selv så meget at lave " Men du kunne jo osse komme med nogel forslag" Sagde hun og grinte lidt.
* Hmm jeg er jo vampyr* Tænte hun * Og han er Engel* Tænkte hun igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sikke en anderledes tur end de andre ture - Sariel Empty
IndlægEmne: Sv: Sikke en anderledes tur end de andre ture - Sariel   Sikke en anderledes tur end de andre ture - Sariel Icon_minitimeMan 08 Nov 2010, 08:04

Sariel sukkede han havde været på bar så mange gange men det ville da ikke skade at gøre det igen. "jo det lyder fint" svarede han bare med et lille smil på læberne og rejste sig op fra græsset og rakte en hånd ud til hende til hjælp med at komme op.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sikke en anderledes tur end de andre ture - Sariel Empty
IndlægEmne: Sv: Sikke en anderledes tur end de andre ture - Sariel   Sikke en anderledes tur end de andre ture - Sariel Icon_minitimeMan 08 Nov 2010, 08:07

Nitaki Tog fast i hans hånd og løftede sig op " Men Sariel, vis du har lyst til noget andet, så kan vi jo godt lave noget andet" sagde hun " Det med byen var jo bare et forslag" sagde hun og slap så hans hånd.
Hun kiggede ham ind i øjnene * Ihh Hvor er han dog køn* Tænkte hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sikke en anderledes tur end de andre ture - Sariel Empty
IndlægEmne: Sv: Sikke en anderledes tur end de andre ture - Sariel   Sikke en anderledes tur end de andre ture - Sariel Icon_minitimeMan 08 Nov 2010, 08:12

Han grinte og smilte til hende, "byen er det nu" sagde han og slap hendes hånd da hun var komet op og stå. Han begyndte at gå mod byen langsomt sammen med den nye pige. Men pludselig begyndte han mobil at ringe, han tog sin mobil op og svarede, "hallo?" han stod stille og hans smil begyndte at falde, "ja..." svarede han til manden i telefonen han lagde på og så skuffet på Nitaki.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sikke en anderledes tur end de andre ture - Sariel Empty
IndlægEmne: Sv: Sikke en anderledes tur end de andre ture - Sariel   Sikke en anderledes tur end de andre ture - Sariel Icon_minitimeMan 08 Nov 2010, 08:15

" Hey Sariel hvad er det " sagde hun og gik hen imod ham.
Hun så forsigtigt hans skuffede blik " Er du nød til at gå eller hvad?" spurgte hun og trak forsigtigt på skuldrene.
* Hmm måske srbejde eller noget lign.* Tænkte hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sikke en anderledes tur end de andre ture - Sariel Empty
IndlægEmne: Sv: Sikke en anderledes tur end de andre ture - Sariel   Sikke en anderledes tur end de andre ture - Sariel Icon_minitimeMan 08 Nov 2010, 08:22

Han sukkede, "jeg skal på arbejde, min chef har lige besluttet at holde åbent til kl 01 idag fordi det er lørdag og hende som skulle være der idag er syg og jeg er den eneste der kan erstatte hende" svarede han og så irriteret ned i jorden. Han rakte sin hånd frem og sagde, "men det var rart at møde dig" han smilte og tog sin bluse samt jakke af så han stod i bar overkrop. Han spredte sine sorte vinger og fløj hurtigt væk.

// Out //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sikke en anderledes tur end de andre ture - Sariel Empty
IndlægEmne: Sv: Sikke en anderledes tur end de andre ture - Sariel   Sikke en anderledes tur end de andre ture - Sariel Icon_minitimeMan 08 Nov 2010, 08:25

// Hvornår har du så lyst til at emne igen?//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sikke en anderledes tur end de andre ture - Sariel Empty
IndlægEmne: Sv: Sikke en anderledes tur end de andre ture - Sariel   Sikke en anderledes tur end de andre ture - Sariel Icon_minitimeMan 08 Nov 2010, 08:32

// Har ikke lige tid nu (: Men senere på ugen vel (: //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sikke en anderledes tur end de andre ture - Sariel Empty
IndlægEmne: Sv: Sikke en anderledes tur end de andre ture - Sariel   Sikke en anderledes tur end de andre ture - Sariel Icon_minitimeMan 08 Nov 2010, 22:50

// Okay :3//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sikke en anderledes tur end de andre ture - Sariel Empty
IndlægEmne: Sv: Sikke en anderledes tur end de andre ture - Sariel   Sikke en anderledes tur end de andre ture - Sariel Icon_minitimeTirs 09 Nov 2010, 08:53

Skriv over PM :)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sikke en anderledes tur end de andre ture - Sariel Empty
IndlægEmne: Sv: Sikke en anderledes tur end de andre ture - Sariel   Sikke en anderledes tur end de andre ture - Sariel Icon_minitimeTirs 09 Nov 2010, 21:21

// Okay det gør jeg xD//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Sikke en anderledes tur end de andre ture - Sariel Empty
IndlægEmne: Sv: Sikke en anderledes tur end de andre ture - Sariel   Sikke en anderledes tur end de andre ture - Sariel Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Sikke en anderledes tur end de andre ture - Sariel
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Her er...Anderledes. (Duff)
» Du er anderledes - Luciefar...
» en anderledes dag - Oliver
» En aften kan ende anderledes end du havde regnet med?/Hanna/
» Sikke dog.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Den lykkelige eng-
Gå til: