Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Tidsfordriv:privat Nitaki

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Tidsfordriv:privat Nitaki Empty
IndlægEmne: Tidsfordriv:privat Nitaki   Tidsfordriv:privat Nitaki Icon_minitimeTirs 09 Nov 2010, 00:11

Dato:: irl
Tid:: 21:00
Sted:: en lille bar i Sheria by
Omgivelser:: det der nu er i en bar
Vejr:: mørkt og koldt udenfor
Påklædning:: en sort jakke(som avatar) samt et par mørke løse jeans og et par sorte all stars

På en lille bar i sheria sad et par ret fulde mænd og snakke der var også et par kvinder som var let påklædte man ku kalde dem for ludder, dog var det ikke de eneste folk her inde i den tilrøget bar næ for i en stor lænestol sad en ung fyr med en øl i hånden han så ud til at små sove for han sad og hang let med hovedet det var dog ikke det han gjorde for han var jo vampyr og derfor ku han ikke sove han sad blot med lukke øjne og lytte stille til den lille gruppe af mænd der sad et stykke fra ham og snakke, han sukke svagt og løftede hovedet let før han tog en stor tår af sin øl før han igen lod hovdet henge lidt og lod de lysebrune øjne glide i, de unge kvinder så over på ham med et par hånlige blikke dog ignoreder han dem blot for han ku tydeligt hørere deres tanker*ha ham der ku jeg da sagtens knalde*lød en af deres tanker dog sukke han blot og tog en tår af sin øl igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tidsfordriv:privat Nitaki Empty
IndlægEmne: Sv: Tidsfordriv:privat Nitaki   Tidsfordriv:privat Nitaki Icon_minitimeTirs 09 Nov 2010, 00:23

Nitaki trådte ind på den almindelige bar, hun stod lidt og tøvede da hun så nogel tøsse der udstiller sig selv for billigt, hun kiggede ned af sig selv ja hun havde sine lyserøde converse på og et par hullede bukser på og en lang trøje/kjole på. Bageftergled hendes blik hen på dem *OMG Det der er bare for dumt* Tænkte hun og kiggede så hen på de andre på baren.
* Når her ser ud til at være kedeligt idag* Tænkt e hun og gik hen imod et lille sted hvor man kunne købe en øl " En øl tak" sagde hun og ventede på betjening. Hun rodede nede i sin Cucci taske ind til hun fandt sin pung.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tidsfordriv:privat Nitaki Empty
IndlægEmne: Sv: Tidsfordriv:privat Nitaki   Tidsfordriv:privat Nitaki Icon_minitimeTirs 09 Nov 2010, 00:27

Nick løftede hovdet da han hørte at døren gik op hvorefter en ung kvinde kom ind af døren hun så pæn ud dog tænkte han ikke på det ikke efter at han var blevet til en vampyr for nu tænkte han mere på hvad han sku stille op og hvordan han sku lære sine sanser og kræfter bedre at kende, han tog en tår øl og sukke så igen hvorefter han så lidt op på den unge kvinde ved barens disk hvor en ung fyr betjente kvinden, han smilede dog så svagt før han så hen mod de andre kvinder som igen så på ham, han sendte dem et køligt blik før han lod hovdet henge lidt igen og lod øjne glide i.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tidsfordriv:privat Nitaki Empty
IndlægEmne: Sv: Tidsfordriv:privat Nitaki   Tidsfordriv:privat Nitaki Icon_minitimeTirs 09 Nov 2010, 00:31

Nitaki kiggede lidt op da hun fik sin øl* Hov er der nogen der kigger på mig?* Tænkte hun og vendte hovedet om, en ung og meget køn fyr sad og kiggede, men Nitaki havde ikke så meget af lave, men en lugt af vampyr slog hende imøde*Hmm kan det mon være ham der osse er en vampyr eller hvad?* Tænkte hun og tog en dyb tår af sin øl.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tidsfordriv:privat Nitaki Empty
IndlægEmne: Sv: Tidsfordriv:privat Nitaki   Tidsfordriv:privat Nitaki Icon_minitimeTirs 09 Nov 2010, 00:37

Nick sukke svagt hvorefter han rystede på hovdet for at tag sig mee sammen hvorefter han løftede hovdet og tog en tår af sin øl før han igen så op på kvinden og lag hovdet let på skrå og lavede et lille håndtegen for at få hende nærmer hvorefter han smilede med munden lukket for ikke at afsløre sine lange skarpe vampyr tænder.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tidsfordriv:privat Nitaki Empty
IndlægEmne: Sv: Tidsfordriv:privat Nitaki   Tidsfordriv:privat Nitaki Icon_minitimeTirs 09 Nov 2010, 00:46

Nitaki lagde hovedet på skrå, hvoralt dte sorte hår gled ned af hendes ene skuldre. Hun tog straks øllen i hånden og sprang af en bar stol. Hendes første skidt var hen imod ham, men hvad nu vis han osse var en vampyr. Hun var stoppet op foran ham " Hejsa" Sagde hun og tog ´sin kolde hånd hen imod ham for at hilse menneskeligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tidsfordriv:privat Nitaki Empty
IndlægEmne: Sv: Tidsfordriv:privat Nitaki   Tidsfordriv:privat Nitaki Icon_minitimeTirs 09 Nov 2010, 00:51

Nick satte glasset med øl fra sig ved det lille bord som stod ved siden af lænestolen hvorefter han tog hendes hånd og blev letter forviret over at hendes hånd ikke var varm som normale mennesker var"hej, Nick og du"svarede han og gav hendes hånd et kort klem før han så på hendes øjne med et nysgerrigt blik, hun ville sikker ku lugte at han var ny forvandlet .
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tidsfordriv:privat Nitaki Empty
IndlægEmne: Sv: Tidsfordriv:privat Nitaki   Tidsfordriv:privat Nitaki Icon_minitimeTirs 09 Nov 2010, 00:59

Nitaki smilede " Nick sikke et pænt navn, og jeg er Nitaki" sagde hun og trak så sin hånd ind til sig. En svag lugt kom fra ham af " Ny forvandlet " Hviskede hun ¨så han sikkert ikke ville høre det hun sagde, hun havde det dog ikke selv så godt på den møde hun blev forvandlet...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tidsfordriv:privat Nitaki Empty
IndlægEmne: Sv: Tidsfordriv:privat Nitaki   Tidsfordriv:privat Nitaki Icon_minitimeTirs 09 Nov 2010, 01:03

Nick tog igen sit ølglas og tog en stor tår før han betragte hende let, han ky tydligt lugte en dejlig duft men han vidste dog ikke hvad det var for han ku ikke kende forskæl på de mange lugte og dufte, han smilede let"tak dit navn er da også kønt"sag han med sin lidt franske acksang(staves) fordi han var født og opvokset i frankrig i den sukke by paris.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tidsfordriv:privat Nitaki Empty
IndlægEmne: Sv: Tidsfordriv:privat Nitaki   Tidsfordriv:privat Nitaki Icon_minitimeTirs 09 Nov 2010, 01:07

Nitaki grinte let " Hihi tak skal du have" Sagde hun venligt " Hmm Nick må jeg spørge dig om noget, jeg altså ikke bare går og spørger folk om?" Spurgte hun, men hun havde den der duft af at alle der omgav sig hende var vampyre så hun ville nødigt ikke ønske at spørge en forkert.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tidsfordriv:privat Nitaki Empty
IndlægEmne: Sv: Tidsfordriv:privat Nitaki   Tidsfordriv:privat Nitaki Icon_minitimeTirs 09 Nov 2010, 01:10

Nick trak svagt på skuldren"ja det må du vel godt"sag han lidt undrene og betragte hende nøje imens han tog sin sorte jakke af så han nu sad i en grå t-shirt så man nu ku se hans muskuløse overkrop tydligt, hans nlysebrune øjne betragte hendes med et spørgne blik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tidsfordriv:privat Nitaki Empty
IndlægEmne: Sv: Tidsfordriv:privat Nitaki   Tidsfordriv:privat Nitaki Icon_minitimeTirs 09 Nov 2010, 01:14

" Okay Nick, altså hvad jeg har duftet mig til så er du en ny forvandlet vampyr, men så det jeg ville spørge dig om er om det er rigtigt du er en nyforvandlet vampyr?" Spurgte hun meget lavt for at de mennesker der sad rundt omkring dem ikke skulle høre deres samtale. Nitaki kiggede på ham og betragtede så hans muskuløse overkrop, denne pige synes faktisk godt om Nick, han var bare mere intresant ind de andre fyre hun overhovedet har mødt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tidsfordriv:privat Nitaki Empty
IndlægEmne: Sv: Tidsfordriv:privat Nitaki   Tidsfordriv:privat Nitaki Icon_minitimeTirs 09 Nov 2010, 01:20

Nick lytte til alt hvad hun sage hvorefter han løftede øjnbrynet let"hmm ja du har ret jeg er ny forvandlet og kan ikke helt finde ud af det her vampyr halløj"sag han ærligt og sendte hende et kort smil som afslørede de skarpe tænder, det var så anden gang han mødte en kvindlig vampyr dog var hende her søder for henden den anden var hende der havde forvandlet ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tidsfordriv:privat Nitaki Empty
IndlægEmne: Sv: Tidsfordriv:privat Nitaki   Tidsfordriv:privat Nitaki Icon_minitimeTirs 09 Nov 2010, 01:26

" Når Nick jeg er heller ikke den bedste endnu, må jeg svare ærligt" sagde hun og kiggede lidt på ham " Det er sjælent man møder vampyre ude i byen" fortalte hun og kiggede så lidt på ham igen. Hans duft plagede hende ikke, men den sad bare fast i næsen på hende " Har du lyst til at lave noget?" spurgte hun og tog en stor og dyb tår af sin øl.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tidsfordriv:privat Nitaki Empty
IndlægEmne: Sv: Tidsfordriv:privat Nitaki   Tidsfordriv:privat Nitaki Icon_minitimeTirs 09 Nov 2010, 01:30

Han smilde lettet hvorefter han drak det sidste af sin øl hvorefter han nikke let"okay det er jeg glad for at hørre"svarede han roligt"ja det ku vi da har heller ikke andet at lave"svarede han roligt og kørte en hånd genem det lysebrune korte hår så det blev lidt uglet, de andre kvinder så over på dem og hviske om den.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tidsfordriv:privat Nitaki Empty
IndlægEmne: Sv: Tidsfordriv:privat Nitaki   Tidsfordriv:privat Nitaki Icon_minitimeTirs 09 Nov 2010, 01:34

Nitaki kiggede lettet på ham om det var fordi han ikke turde nærme sig andre mennesker fordi han var ny forvandlet eller hvorfor sådan en køn fyr ikke havde noget at lave " Når hvad har du lyst til at lave?" spurgte hun med et lille smil på munden. Hun tog en sidste tår af sin øl og så var den tom.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tidsfordriv:privat Nitaki Empty
IndlægEmne: Sv: Tidsfordriv:privat Nitaki   Tidsfordriv:privat Nitaki Icon_minitimeTirs 09 Nov 2010, 01:40

Nick trak på skuldren"det du vil lave"svarede han roligt, hun havde ret han ture ikke rigtigt snakke med folk for hvad nu vis han blev tørstig og dræbte sine ny venner så derfor holdt han sig i skoven i nat trngte han dog til lidt sprut.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tidsfordriv:privat Nitaki Empty
IndlægEmne: Sv: Tidsfordriv:privat Nitaki   Tidsfordriv:privat Nitaki Icon_minitimeTirs 09 Nov 2010, 01:43

"Hmm vi kunne tage hjem til dig " sagde hun og kiggede lidt på ham, men hun kunne ikke holde ud at holde sig væk fra andre, for hendes svaghed er at være alene og ja hvad mov hun ville gøre i en verden helt alene?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tidsfordriv:privat Nitaki Empty
IndlægEmne: Sv: Tidsfordriv:privat Nitaki   Tidsfordriv:privat Nitaki Icon_minitimeTirs 09 Nov 2010, 01:46

Nick trak på skuldren"jeg bor i en lille hule ude i skoven, vi ku måske tag hjem til dig?"svarede han og så lidt rundt imens han igen tog jakken på.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tidsfordriv:privat Nitaki Empty
IndlægEmne: Sv: Tidsfordriv:privat Nitaki   Tidsfordriv:privat Nitaki Icon_minitimeTirs 09 Nov 2010, 01:51

Nitaki kiggede skævt på ham, men, okay men jeg ved altså ikke hvad der er at lave hjemme hos mig, efter min menin er der altid kedeligt hjemme hos mig" forklarede hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tidsfordriv:privat Nitaki Empty
IndlægEmne: Sv: Tidsfordriv:privat Nitaki   Tidsfordriv:privat Nitaki Icon_minitimeTirs 09 Nov 2010, 01:55

Han smilede let"det er helt okay, hjemme hos mig er der alt for beskidt svare han roligt"nå men skal vi gå?"spurgte han roligt og rejste sig op hvorefter han strakte sig lidt før han så over på hende med et afvendtne blik"vi kan altid snakke"forslog han roligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tidsfordriv:privat Nitaki Empty
IndlægEmne: Sv: Tidsfordriv:privat Nitaki   Tidsfordriv:privat Nitaki Icon_minitimeTirs 09 Nov 2010, 02:03

" Okay vis du ville" Sagde hun og tog sin taske over skuldrene " Men jeg advare dig det er stort" Sagde hun og gik forsigtigt hen i mod døren og straks holdte hun den åben for at han skulle gå ud af den.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tidsfordriv:privat Nitaki Empty
IndlægEmne: Sv: Tidsfordriv:privat Nitaki   Tidsfordriv:privat Nitaki Icon_minitimeTirs 09 Nov 2010, 02:06

NIck trak let på skuldren"det er fint nok"svarede han hvorefter han gik ud af døren og trådte til side så hun ku komme ud, han smilede let det var ret at snakke sammen med en af hans slags og en der forstod ham mere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tidsfordriv:privat Nitaki Empty
IndlægEmne: Sv: Tidsfordriv:privat Nitaki   Tidsfordriv:privat Nitaki Icon_minitimeTirs 09 Nov 2010, 02:10

Nitaki kiggede lidt på ham " Okay Nick hvad har du så lyst til at snakke om nu når vi er på vej?" spurgte hun og gik så lidt ned af gaden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tidsfordriv:privat Nitaki Empty
IndlægEmne: Sv: Tidsfordriv:privat Nitaki   Tidsfordriv:privat Nitaki Icon_minitimeTirs 09 Nov 2010, 02:14

NIck gik roligt ved siden af hende og så lidt fram af"hm du ku måske fortælle lidt om dig selv "sag han og så hen på hende med et smil, han vil gerne læe hende mere at kende for måske ku de blive venner eller mere man ved aldrig.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Tidsfordriv:privat Nitaki Empty
IndlægEmne: Sv: Tidsfordriv:privat Nitaki   Tidsfordriv:privat Nitaki Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Tidsfordriv:privat Nitaki
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» 6. december: privat Nitaki
» tidsfordriv - Akela
» Gå tur i Werclare. //privat: Nitaki//
» Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki
» by tur//Nitaki//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: