Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Tidsfordriv:privat Nitaki

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Tidsfordriv:privat Nitaki - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tidsfordriv:privat Nitaki   Tidsfordriv:privat Nitaki - Page 2 Icon_minitimeTirs 09 Nov 2010, 02:18

" Okay Nick jeg er 18år bor i Sheria, er en vampyr pige og er singel, mere du ville vide?" sagde hun og kiggede så lidt på denne kønne og meget charmerende fyr " Nu kan du da osse fortælle noget om dig selv" sagde hun og smilte sødt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tidsfordriv:privat Nitaki - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tidsfordriv:privat Nitaki   Tidsfordriv:privat Nitaki - Page 2 Icon_minitimeTirs 09 Nov 2010, 02:24

Nick lytte til alle hendes ord hvorefter han smilede"okay det lyder da godt"svarede han"er du opvokset her eller? og hvor længe har du været vampyr"spurgte han roligt"jeg er 23 år og kommer fra frankrig hvor jeg er opvokset i paris, før jeg bleb forvandlet var jeg politibetjent og bokse i min fritid, men da jeg blev forvandlet flytte jeg her til hvor jeg vil prøve at finde ud af hvad jeg nu skal stille op med mit liv"svarede han roligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tidsfordriv:privat Nitaki - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tidsfordriv:privat Nitaki   Tidsfordriv:privat Nitaki - Page 2 Icon_minitimeTirs 09 Nov 2010, 02:29

Hun kiggede roligt på ham" Neej jeg flyttede her til for 3 måneder siden da jeg blev forvandlet for et halvt år siden, jeg var bange for at snakke med andre, men da jeg havde fortalt det til nogen, begyndte de at løbe med sladder om mig og derfor bor jeg her" forklarede hun " Når sikke noget, hvem forvandlede dig?" spurgte hun med et lille smil på sin mundvig. " så er vi her" sagde hun og pegede på et meget stort hus.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tidsfordriv:privat Nitaki - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tidsfordriv:privat Nitaki   Tidsfordriv:privat Nitaki - Page 2 Icon_minitimeTirs 09 Nov 2010, 02:33

Nick betragte hende let"okay ja her er også flere væsner end i andre lande"svarede han roligt"en kvindlig vampyr kan ikke huske navnet"sag han roligt og så hen på huset"wow"lød det fra ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tidsfordriv:privat Nitaki - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tidsfordriv:privat Nitaki   Tidsfordriv:privat Nitaki - Page 2 Icon_minitimeTirs 09 Nov 2010, 02:36

Hun gik forsigtigt op til hoved døren og låste døren op hun ventede på at han gik ind, men hun var dog selv facineret af hendes hus størrelse hun åbnede døren og gik índ og vented epå ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tidsfordriv:privat Nitaki - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tidsfordriv:privat Nitaki   Tidsfordriv:privat Nitaki - Page 2 Icon_minitimeTirs 09 Nov 2010, 02:39

Nick fulgte efter hende imens han så rundt med et nysgerrigt blik"bor du her alene?"spurgt han og så over på hende med et lille smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tidsfordriv:privat Nitaki - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tidsfordriv:privat Nitaki   Tidsfordriv:privat Nitaki - Page 2 Icon_minitimeTirs 09 Nov 2010, 02:41

" Ja altså der er jo ingen der ville bo her sammen med mig" Sagde hun og gav et lille grin fra sig " Når er der noget du gerne ville se ?" spurgte hun venligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tidsfordriv:privat Nitaki - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tidsfordriv:privat Nitaki   Tidsfordriv:privat Nitaki - Page 2 Icon_minitimeTirs 09 Nov 2010, 02:51

Nick så lidt på hende"nå det er da surt var"sag han roligt og trak på skuldren"vi ku sidde inde i stuen?"forslog han roligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tidsfordriv:privat Nitaki - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tidsfordriv:privat Nitaki   Tidsfordriv:privat Nitaki - Page 2 Icon_minitimeTirs 09 Nov 2010, 02:55

Nitaki kiggede lidt på ham " Hmm ja, men jeg har afvist de fleste dre har spurgte om de måtte bo her, ingen af dem vidste jeg er vampyr" Forklarede hun " Ja okay kom med mig" sagde hun og gik ind i mod en dejlig varm stue.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tidsfordriv:privat Nitaki - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tidsfordriv:privat Nitaki   Tidsfordriv:privat Nitaki - Page 2 Icon_minitimeTirs 09 Nov 2010, 02:58

NIck smilde let"når okay det er forståligt"svarede han roligt, han fulgte roligt efter hende med et smil på læben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tidsfordriv:privat Nitaki - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tidsfordriv:privat Nitaki   Tidsfordriv:privat Nitaki - Page 2 Icon_minitimeTirs 09 Nov 2010, 03:01

Hun satte sig i sofa og hun vidste et tegn til at han bare kunne sætte sig vis han ville. " Når Nick hvad har du så lyst til at snakke om?" spurgte hun venligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tidsfordriv:privat Nitaki - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tidsfordriv:privat Nitaki   Tidsfordriv:privat Nitaki - Page 2 Icon_minitimeTirs 09 Nov 2010, 03:03

Nick smilede og satte sig roligt ned i sofaen hvorefter han så over på hende"hmm det ved jeg ikke du kan bare spørger vis du vil vide mere om mig"sag han roligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tidsfordriv:privat Nitaki - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tidsfordriv:privat Nitaki   Tidsfordriv:privat Nitaki - Page 2 Icon_minitimeTirs 09 Nov 2010, 03:10

Nitaki kiggede på hende " Prøv at hør, jeg ved ikke henne på baren der havde jeg mega meget lysten til blod, men du har slukket min lyst til det " sagde hun og kiggede ned i i gulvet. " Du kan vel fortælle lidt detaljer om dig?" sagde hun hurtigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tidsfordriv:privat Nitaki - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tidsfordriv:privat Nitaki   Tidsfordriv:privat Nitaki - Page 2 Icon_minitimeTirs 09 Nov 2010, 03:19

Nick betragte hende let"vis du kan styre din tørst må du godt drikke lidt af mit blod"sag han og kørte en hånd gennem håret"det kan jeg godt"svarede han roligt"jeg elsker musik og kan spille violin samt klaver "sag han roligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tidsfordriv:privat Nitaki - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tidsfordriv:privat Nitaki   Tidsfordriv:privat Nitaki - Page 2 Icon_minitimeTirs 09 Nov 2010, 03:41

Nitaki kiggede på ham " Hmm ja jeg kan da godt styre min tørst, men hvad med dig du ville da måske osse have lyst til noget af min blod og vis du ønsker det så må du godt altså jeg har rigeligt blod vis du har svært ved at stoppe" sagde hun og grinte lidt " Ej jeg elsker Violin, jeg synes bare den har en af verdens bedste lyde" sagde hun og kiggede så lidt væk fra ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tidsfordriv:privat Nitaki - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tidsfordriv:privat Nitaki   Tidsfordriv:privat Nitaki - Page 2 Icon_minitimeTirs 09 Nov 2010, 03:55

Han smilede roligt"okay men sig bare til"sag han roligt hvorefter han ryste på hovdet"jeg tør ikke har aldrig prøvet at drikke blod før så nej tak"sag han hurtigt og smilede så"går du det gør ´jeg også"svarede han muntert og så lidt rundt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tidsfordriv:privat Nitaki - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tidsfordriv:privat Nitaki   Tidsfordriv:privat Nitaki - Page 2 Icon_minitimeTirs 09 Nov 2010, 03:58

Nitaki kiggede lidt på ham ja hun vidste ikke rigtig hvad hun skulle sige " Altså jeg har en hel del instrumenter nede i kælderen så vis du har lyst må du gerne spille på dem " sagde hun og smilede lidt til ham " ellers kan vi se en film?" sagde hun sødt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tidsfordriv:privat Nitaki - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tidsfordriv:privat Nitaki   Tidsfordriv:privat Nitaki - Page 2 Icon_minitimeTirs 09 Nov 2010, 04:00

Han smilede muntert"jeg vil gerne pille lidt for dig, du ku måske hente en violin?"sag han spørgne ig så igen på hende, han elske at spille musik og gjorde det dagligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tidsfordriv:privat Nitaki - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tidsfordriv:privat Nitaki   Tidsfordriv:privat Nitaki - Page 2 Icon_minitimeTirs 09 Nov 2010, 04:04

Nitaki rejste sig roligt op af sofaen og undgik at gå ind i stue bordet " Kommer om lidt " sagde hun og gik forsigtigt ned af kælder døren, altså hun stod og ledte et øjeblik og så fik hun øje på den. Hun greb blidt fat i den. Og hev den hen til sig. Straks gik hun op af de ret slidte gukve så hun endte oppe i stuen igen hun rækte ham Violinen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tidsfordriv:privat Nitaki - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tidsfordriv:privat Nitaki   Tidsfordriv:privat Nitaki - Page 2 Icon_minitimeTirs 09 Nov 2010, 04:33

Nick smilede og strakte sig let men stoppe dog da hun kom igen og rejste sig op, han tog roligt imod violien og mærkede kort på stregne hvorefter han lukke øjne og begyndte at spille en fransk sang og kort tid efter begyndte han at synge med på fransk helt flyne fransk med sin mærke men rene stemme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tidsfordriv:privat Nitaki - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tidsfordriv:privat Nitaki   Tidsfordriv:privat Nitaki - Page 2 Icon_minitimeTirs 09 Nov 2010, 04:39

Nitaki kiggede spændt på ham og hørte så den fantastiske lyd af violin. Hun hørte osse den fantastiske franske sang stemme han havde* når ja han har jo boet i frankring* Tænkte hun, og kiggede hen imod ham " Han er god " hviskede hun for ikke at afbryde den gode musik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tidsfordriv:privat Nitaki - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tidsfordriv:privat Nitaki   Tidsfordriv:privat Nitaki - Page 2 Icon_minitimeTirs 09 Nov 2010, 04:43

Nick lukke øjne og sang samt spille vidre imens musikken fyldte hans hovde og han blev helt opslugt af det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tidsfordriv:privat Nitaki - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tidsfordriv:privat Nitaki   Tidsfordriv:privat Nitaki - Page 2 Icon_minitimeTirs 09 Nov 2010, 05:52

Nitaki kiggede på ham og smilte, men hendes blik røg ned i jorden og straks sad hun og nød den blide musik i hendes klare sind, da musikke holdte op med at spille kiggede hun smilende hen på ham " det der må du lære mig en dag" sagde hun og gav sig til at klappe af ham. " Hmm nu kan du bestemme hvad vi skal lave Nick" sagde hun muntert.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Tidsfordriv:privat Nitaki - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tidsfordriv:privat Nitaki   Tidsfordriv:privat Nitaki - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Tidsfordriv:privat Nitaki
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» 6. december: privat Nitaki
» tidsfordriv - Akela
» Gå tur i Werclare. //privat: Nitaki//
» Et møde mellem en vampyr og varulv-privat-Nitaki
» by tur//Nitaki//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: