Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Gå tur i skoven.

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Gå tur i skoven. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Gå tur i skoven.   Gå tur i skoven. - Page 4 Icon_minitimeSøn 22 Nov 2009, 21:51

taron undrede sig over den mærkelige fornemmelse og var en smule forvirret, han så på hende med et forvirret smil, "hvad har du nu gjort ved mig?" han lød ikke så frisk og det virkede som om han ikke rigtig var helt ved bevisthed, han tog sig kort til hovedet og slingrede ind i stuen *det kys..var mærkeligt?* tankte han ph så kort tilbage på hende igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gå tur i skoven. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Gå tur i skoven.   Gå tur i skoven. - Page 4 Icon_minitimeSøn 22 Nov 2009, 21:54

Allie fulgte hurtigt efter ham og tog fat i hans arm så han ikke gik væk "Bliv her .." sagde hun bestemt og så på ham, hun holdte så stramt fast hun kunne for at han ikke bare lige skulle vride sig fro, selvom det højst sandsynligt var meget let for ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gå tur i skoven. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Gå tur i skoven.   Gå tur i skoven. - Page 4 Icon_minitimeSøn 22 Nov 2009, 22:26

taron mærkede hendes hånd og så på hande "hm?...skal jeg blive?" sagde han fraværrende og så sig omkring i stuen, han gjorde ingen modstand, hans smile kom frem og forsvandt igen og sådan forsatte det i noget tid, han kunne ikke rigtig besteme sig for hvad han ville.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gå tur i skoven. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Gå tur i skoven.   Gå tur i skoven. - Page 4 Icon_minitimeSøn 22 Nov 2009, 22:28

Allie´trak ham tættere på sig hvorefter hun jog kniven ind i skuldern på ham "Du har vist ikke noget valg .." sagde hun stift og trak ikke kniven ud, men lod den side så såret ikke healede, altså før den blev trukket ud af hans skulder.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gå tur i skoven. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Gå tur i skoven.   Gå tur i skoven. - Page 4 Icon_minitimeSøn 22 Nov 2009, 22:31

taron spærede øjnene op da han mærkede kniven stikkede in di hans skuldre, han bed smerten i sig så godt han nu kunne, "mmh arh" sagde han smertefuld, han fik vredet sig fra og tog fat i kniven, han prøvede at trække den ud, men smerten ved at trække den ud gjorde det en del svære.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gå tur i skoven. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Gå tur i skoven.   Gå tur i skoven. - Page 4 Icon_minitimeSøn 22 Nov 2009, 22:36

Allie gik et skridt tilbage og vidste at virkningen nok var ved at aftage, hun stod kort og så på ham før hun sagde "Så står vi lige .." sagde hun og så på hans skulder og lod derefter blikket hvile på hans ansigt igen, hun håbede lidt på at han havde glemt aftalen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gå tur i skoven. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Gå tur i skoven.   Gå tur i skoven. - Page 4 Icon_minitimeSøn 22 Nov 2009, 22:39

taron så lidt på hende og knurrede lavt, "ja det gør vi vel...men vi har stadig..en aftale" sagde han sammenbidt og en smule vred, han så lidt på kniven og rav til, han fik kniven ud og bed smerten i sig, han tog sig til skulderen og mærkede hvordan såret allerade begynder at heale.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gå tur i skoven. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Gå tur i skoven.   Gå tur i skoven. - Page 4 Icon_minitimeSøn 22 Nov 2009, 22:44

Allie knugede irriteret hænderne da han nævnte det "Jeg .. det kan du ikke" vrissede hun så ud mellem sine sambidte tænder, hun prøvede desperat på at finde en udvej så hun skulle slippe for det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gå tur i skoven. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Gå tur i skoven.   Gå tur i skoven. - Page 4 Icon_minitimeSøn 22 Nov 2009, 22:49

taron så på hende og fik et skævt smil på læben, "jo jeg kan...vi havde en aftale du måtte kysse mig og jeg må bide dig når jeg vil..uden du kæmper imod" sagde han rolig og rettede lidt på pande håret, "og jeg har brug for blod efter dit trick her.." hviskede han halv irriteret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gå tur i skoven. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Gå tur i skoven.   Gå tur i skoven. - Page 4 Icon_minitimeSøn 22 Nov 2009, 22:56

Allie rystede på hovedet og gik lidt tilbage "Du .. Du må ha' hørt forkert .." sagde hun en smule panisk og fumlede diskret efter en kniv, hvis´hun skulle være så heldig at have en på sig, hun holdte samtidigt skarpt øje med ham, hvis han skulle prøve på ´noget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gå tur i skoven. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Gå tur i skoven.   Gå tur i skoven. - Page 4 Icon_minitimeSøn 22 Nov 2009, 23:03

taron så på hende og grinte kort "jeg hhørte ikke forkert...det er vores aftale" sagde han en smule lege sygt, han stod pludselig bag hende "jeg elsker at være hurtigt" hviskede han i hendes øre, han fik rød øjne igen, han tager rolig fat i hendes skuldre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gå tur i skoven. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Gå tur i skoven.   Gå tur i skoven. - Page 4 Icon_minitimeSøn 22 Nov 2009, 23:07

Det gav et sæt i hende, da hun mærkede hans hænder på sine skuldre "Slip mig .." sagde hun og tog hænderne om sin egen hals så han ikke kunne bide hende i halsen "Du må ikke .." sagde hun med et strejf af rædsel, hun huskede godt hvor ondt det gjore sidst og ville på ingen måde have samme oplevelse igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gå tur i skoven. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Gå tur i skoven.   Gå tur i skoven. - Page 4 Icon_minitimeSøn 22 Nov 2009, 23:12

taron strammede grebet om hende skuldre "rolig nu...du har selv bragt dig i denne situration...og vi har en aftale..." sagde han lege sygt, han lage mærke til hun dækkede sin hals med hænderne *det hjælper dig ikke tøs..* tænkte han og lage den enearm om hende, han tog fat i hendes ene hånd og trak den op til hans hånd, han snusede lidt til hendes håndled.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gå tur i skoven. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Gå tur i skoven.   Gå tur i skoven. - Page 4 Icon_minitimeSøn 22 Nov 2009, 23:16

Allie så skræmt på ham og knugede hånden "Jeg vil ikke alligevel .. " mumlede hun bange, hun prøvede at trække hånden til sig men han holdte for stramt, hun tyggede tænderne sammen og prøvede stadig at hive hånden fri fra hans greb, hun vidste godt det var en smule svært at løbe fra aftalen, især når det var en vampyr hun stod overfor.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gå tur i skoven. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Gå tur i skoven.   Gå tur i skoven. - Page 4 Icon_minitimeSøn 22 Nov 2009, 23:19

taron tænkte sig om og slikkede kort på hendes håndled "det er synt du fik dit kys...så skal jeg have mit blod" sagde han roligt, han satte roligt tænderne i hendes håndled og begynddte at suge langsomt og roligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gå tur i skoven. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Gå tur i skoven.   Gå tur i skoven. - Page 4 Icon_minitimeSøn 22 Nov 2009, 23:26

Allie kneb øjnene hård sammen og prøvede at trække sig tilbage, hun kunne jo ikke rigtigt sige ham imod, for det var jo sandt nok, han havde overholdt hans del af aftalen og nu måtte hun jo blive nødt til at overholde sin del af aftalen, om så hun ville eller ej.
Hun følte hun blev svagere og svagere efter hånden som han trak hendes blod og var også stoppe med at gøre modstand, det det var gået op for hende, at det ikke hjalp.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gå tur i skoven. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Gå tur i skoven.   Gå tur i skoven. - Page 4 Icon_minitimeSøn 22 Nov 2009, 23:32

taron holde godt fast i hende så hun ikke kunne kommer væk, han trak lidt efter sine tænder af af hendes håndled da hnas øjne var blevet brune igen, han slikkede det værste blod væk fra hendes håndled og han slap hendes hånd, men ikke hende, for at sikre sig at hun ikke bare faldt om "så..det er over stået for denne gang" hviskede han i hendes øre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gå tur i skoven. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Gå tur i skoven.   Gå tur i skoven. - Page 4 Icon_minitimeSøn 22 Nov 2009, 23:35

Allie havde stadig lukkede øjne og holdte sig kun oppe på benene fordi han holdte hende "Jeg hader dig .." hviskede hun bare og havde ikke krafter til at slå ham eller ligne, selvom hun med sikkerhed havde gjort det hvis det var hun ikke var blevet så svag.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gå tur i skoven. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Gå tur i skoven.   Gå tur i skoven. - Page 4 Icon_minitimeSøn 22 Nov 2009, 23:40

taron lyttede til det hun sagde og tænkte sig godt om, "det er nok også bedst..." sagde han roligt og løftede hende op, han gik hen til sofaen og lage hende på den mest for bare at være lidt venlig, han strækte sig kort og så på hende "slap lidt af og kom til kræfterne igen...prøv ikke på noget jeg skal nok finde dig igen hvis du flygter..." sagde han oh gik ud i køkkendet og mod badeværelses døren.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gå tur i skoven. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Gå tur i skoven.   Gå tur i skoven. - Page 4 Icon_minitimeSøn 22 Nov 2009, 23:43

Allie sukkede bare dybt og lagde sig med ryggen til ham så hendes ansigt var skjult, da han var gået så hun lidt på sit håndled, men forholdte sig tavs og lukkede bare øjnene igen, hun lyttede efter om vandet blev tændt så der var større chance for at flygte når han stod under vandetg.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gå tur i skoven. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Gå tur i skoven.   Gå tur i skoven. - Page 4 Icon_minitimeSøn 22 Nov 2009, 23:46

taron tænke sig om og gik ind på badeværelset, han så lidt rundt og lukkede døren efter sig, han tænde for vandet og klæde sig af, han gik ind under vandet og mærkede det behagelige varme vand skyldede ned over ham, han smilte ikke tvært imod havde han det lidt dårligt over det hele.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gå tur i skoven. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Gå tur i skoven.   Gå tur i skoven. - Page 4 Icon_minitimeSøn 22 Nov 2009, 23:49

Allie rejste i det samme hun hørte vandet og listede forsigtigt ud i køkkenet og ud i gange, hvorefter hun smuttede ud af døren og hen i sin egen lejlighed, hun lukkede døren efter sig og gik hurtigt ind i stuen og åbnede en skuffe for at se efter sine piller, men lukkede den hurtigt igen og åbnede et skab, for at se om de var der *Hvor har jeg lagt dem?* tæntke hun stresset, hun skulle gerne nå at finde pillerne og skynde sig væk, inden han kom ud af badet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gå tur i skoven. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Gå tur i skoven.   Gå tur i skoven. - Page 4 Icon_minitimeSøn 22 Nov 2009, 23:52

taron fik sæbet sig ind og vasket sæben væk igen, han smilte nu igen, *hun er der sikkert ikke når jeg kommer ud...men jeg finder hende nok igen* tænkte han opmundrende til sig selv, han slukkede for vandet og gik ud af badet, han tog håndklædet og tørrede sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gå tur i skoven. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Gå tur i skoven.   Gå tur i skoven. - Page 4 Icon_minitimeSøn 22 Nov 2009, 23:56

Allie fandt så endelig den lille æske i en jakkelomme og gik hurtigt ud på badeværelset og hældte to ud i sin hånd, hvorefter hun slugte dem og lagde æsken i sin lomme, hun gik så ind på sit soveværelse for at udskifte den våde trøje med en tør, alt hvad hun gjore forgik i et stresset tempo, hun ville nå det inden han fandt hende, hun trak trøjen af og åbnede skabet for at finde en tør trøje.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gå tur i skoven. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Gå tur i skoven.   Gå tur i skoven. - Page 4 Icon_minitimeMan 23 Nov 2009, 00:00

taron kom i tøjet dog ikke skjorten da den stadig lå i stuen, han tørrede håret og gik ud af badeværelset, han så sig omkring i kækkenet og videre ud i stuen *tænkte jeg nok* tænkte han da han ikke kunne se allie nogen steder, han fandt hurtigt sin skjorte og tog den på, han knappede den ikke helt da han gerne vil nå at finde hende hurtigt, han gik ud i gangen og videre ud af døren, han snuste og prøvede at få færten af hende.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Gå tur i skoven. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Gå tur i skoven.   Gå tur i skoven. - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Gå tur i skoven.
Tilbage til toppen 
Side 4 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» Ulve i skoven
» I skoven..
» En tur i skoven
» Her i skoven...
» Gå tur i skoven.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Den triste skov-
Gå til: