Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 julen skal nydes med dem man holder af (Privat, Dawn)

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




julen skal nydes med dem man holder af (Privat, Dawn) Empty
IndlægEmne: julen skal nydes med dem man holder af (Privat, Dawn)   julen skal nydes med dem man holder af (Privat, Dawn) Icon_minitimeTirs 30 Nov 2010, 04:07

S: Deepshells gågade
O: sne og mennesker på juleindkøb eller på vej frem eller tilbage.
t: eftermiddag
V: luften er kold, en rolig sne daler blidt.

En ung mand gik roligt af sted på gaden.
Før ville han nok være blevet inde, men han følte sig rastløs og da solen ikke skinnede for de ensformigt grå skyer kunne han lige så godt gå en tur i det kære Deepshell.
han havde en sort vinterjakke på, sorte jeans og nogle sorte vinterstøvler på, han gik med regelmæssige skridt og afslappede skuldre, hans hår sad ned over ansigtet på ham og nåede lige øjnene, de mørke, hemmelighedsfulde øjne.
En enkelt pige eller to vente sig mod ham da han kom gående, for dårligt så han da ikke ud, men han gik videre uden at se på dem, men på omgivelserne, julen pynten alle vegne, glade mennesker, for det meste, sjappet af tøet is på kørebanen.
Men han tænkte aller mest på Dawn, hvor ville det være dejligt at nyde tiden til jul med hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




julen skal nydes med dem man holder af (Privat, Dawn) Empty
IndlægEmne: Sv: julen skal nydes med dem man holder af (Privat, Dawn)   julen skal nydes med dem man holder af (Privat, Dawn) Icon_minitimeTirs 30 Nov 2010, 04:19

Påklædning : http://www.zimbio.com/pictures/k2vEP4Gc4_v/Hayley+Williams+Scott+Mills+Show+Radio+1/JZQzneAE6K7/Hayley+Williams

En smuk pige gik ned af gå gaden, hendes blik var på jorden, hendes hænder var i hendes lommer i trøjen og hendes tænker var på hendes dejlige kæreste Zean. Hun havde musik i øerne og gik og nynnede med, det var ikke højt men det var stilel og roligt, hun havde en taske over skyldner hun var på vej hjem, hun var i gang med sit trejede år på htx.. Hun var havde fået en tunge piercing for nogle dage siden og den legede hun lidt med, Hun var glad. hun nød julen omkring sig og kiggede rundt, det var smukt, nu manglede hun bare Zean .
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




julen skal nydes med dem man holder af (Privat, Dawn) Empty
IndlægEmne: Sv: julen skal nydes med dem man holder af (Privat, Dawn)   julen skal nydes med dem man holder af (Privat, Dawn) Icon_minitimeTirs 30 Nov 2010, 04:23

Han så uinteresseret ind af vinduet på en bog butik, okay, nogen gange havde de noget spænende, men lige nu gad han ikke tjekke det.
Pludselig dukkede en kend skikkelse op længere nede af gaden, lidt sjovt nu hvor han tænkte på hende, men de boede jo også i den samme by.
Hendes påklædning fik ham til at tænke på om hun ikke frøs.
Hun gik dyb i sine egne tanker og havde højst sandsynligt ikke set ham.
"Dawn!" råbte han og håbede hun hørte ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




julen skal nydes med dem man holder af (Privat, Dawn) Empty
IndlægEmne: Sv: julen skal nydes med dem man holder af (Privat, Dawn)   julen skal nydes med dem man holder af (Privat, Dawn) Icon_minitimeTirs 30 Nov 2010, 04:28

Dawn frøs ikke, for en gang skyld, havde hun det varmt, hun slukkede musikken og lagde mobilen og hør telefonerne ned i sin lomme hun smilede stille da hun hørte en bekendt stemme råbe efter hende, hun kiggede op og et stort lykkeligt smil kom frem på hedes læber, hun løb hen i armene på ham. "Hej " hun kyssede ham på kinden. hun havde savnet ham,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




julen skal nydes med dem man holder af (Privat, Dawn) Empty
IndlægEmne: Sv: julen skal nydes med dem man holder af (Privat, Dawn)   julen skal nydes med dem man holder af (Privat, Dawn) Icon_minitimeTirs 30 Nov 2010, 04:31

Han trådte halvt tilbage for ikke a vælte og lagde automatisk armene om hende.
Han kyssede hende på panden, kinden og munden.
"Godt at se dig" smilte han, sjov som alle undtagen ham åbenbart kunne holde varmen i dette kolde vejr.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




julen skal nydes med dem man holder af (Privat, Dawn) Empty
IndlægEmne: Sv: julen skal nydes med dem man holder af (Privat, Dawn)   julen skal nydes med dem man holder af (Privat, Dawn) Icon_minitimeTirs 30 Nov 2010, 04:36

Nu havde Dawn også gået flere kilometer i flere timer. så varmen havde kommet af sig selv, hun kyssede ham tilbage og smilede tilbage og sagde med
glæde i stemmen "Også godt at se dig" hun lagde armene om hans nakke i steden for hans liv .
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




julen skal nydes med dem man holder af (Privat, Dawn) Empty
IndlægEmne: Sv: julen skal nydes med dem man holder af (Privat, Dawn)   julen skal nydes med dem man holder af (Privat, Dawn) Icon_minitimeTirs 30 Nov 2010, 04:38

"Hvad har du så fået dagen til at gå med?" spurgte han mens hans langsomt, men sikkert, begyndte roligt at gå, mens hun gik i takt med ham, bare baglæns.
De støde ikke ind i nogen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




julen skal nydes med dem man holder af (Privat, Dawn) Empty
IndlægEmne: Sv: julen skal nydes med dem man holder af (Privat, Dawn)   julen skal nydes med dem man holder af (Privat, Dawn) Icon_minitimeTirs 30 Nov 2010, 04:43

Hun smilte og gik roligt med ham,
Hun fugtede sin læber og så kort ned på sin taske med sin computer
"Htx" hun smilede sødt til ham og kørte en finger rundt i hans nakken så den nussede ham
blidt .
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




julen skal nydes med dem man holder af (Privat, Dawn) Empty
IndlægEmne: Sv: julen skal nydes med dem man holder af (Privat, Dawn)   julen skal nydes med dem man holder af (Privat, Dawn) Icon_minitimeTirs 30 Nov 2010, 04:46

"Aha, studerende" smile han, han havde aldrig gået i en almindelig skole, gymnasie eller noget andet, faktisk var det jagttegn han var ved a tage og det at han læste til massør det første skole han havde været i kontakt med i meget lang tid.
Men havde en gang en privat læremester.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




julen skal nydes med dem man holder af (Privat, Dawn) Empty
IndlægEmne: Sv: julen skal nydes med dem man holder af (Privat, Dawn)   julen skal nydes med dem man holder af (Privat, Dawn) Icon_minitimeTirs 30 Nov 2010, 04:51

Hun nikkede "Jep" hun smilede stille til ham og stoppede så op, "Hmm.. se hva jeg har fået" hun smilede og rakte lidt efter tunge og puf
der kom en lyse blå tunge piercing til syne ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




julen skal nydes med dem man holder af (Privat, Dawn) Empty
IndlægEmne: Sv: julen skal nydes med dem man holder af (Privat, Dawn)   julen skal nydes med dem man holder af (Privat, Dawn) Icon_minitimeTirs 30 Nov 2010, 04:54

Han så lidt på den og vendte hoved først til den ene side og så den anden.
Han var ikke et pierce-menneske, han gik ikke ind for alle de der piercinger, dog kunne han acceptere øreringe.
"Den er flot" smilte han dog og kyssede hende på næsen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




julen skal nydes med dem man holder af (Privat, Dawn) Empty
IndlægEmne: Sv: julen skal nydes med dem man holder af (Privat, Dawn)   julen skal nydes med dem man holder af (Privat, Dawn) Icon_minitimeTirs 30 Nov 2010, 04:57

Hun lagde hovedet på skrå
og der efter rystede hun kort på hovedet.
"Du kan jo ikke lide den" hun sukkede, hun havde ellers hørt
at drenge elskede tunge piercinger , det var sjovt at snave med en der havde
det og det var især dejligt at få blowjob, men som det så ud kunne han ikke lide den og det fik hende til at føle sig dum, hun var ellers glad for den.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




julen skal nydes med dem man holder af (Privat, Dawn) Empty
IndlægEmne: Sv: julen skal nydes med dem man holder af (Privat, Dawn)   julen skal nydes med dem man holder af (Privat, Dawn) Icon_minitimeTirs 30 Nov 2010, 05:00

"Hold nu op" smilte han lidt og stoppede med et gå og lagde en hånd om hendes nakke og nussede hende blidt mens han så på hende.
"Piercinger er ikke lige mig, mens vis du kan lide den, så acceptere jeg det" sagde han
"Og hvem ved? Måske er jeg bare lidt gammel dags" det sidste var ment for at muntre hende lidt op, selv mente han ikke han var gammeldags.
Og der ud over havde han aldrig prøvet at kysse/få blowjob af en med tungepiercing.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




julen skal nydes med dem man holder af (Privat, Dawn) Empty
IndlægEmne: Sv: julen skal nydes med dem man holder af (Privat, Dawn)   julen skal nydes med dem man holder af (Privat, Dawn) Icon_minitimeTirs 30 Nov 2010, 06:21

Hun smilede i det han sagde "Hold nu op" hun grinte kort.
Hun lukkede kort øjne da han nussede hende i nakken det var en dejlig følese.
hun smilede svagt og åbnede øjne og kiggede roligt på ham, der var
et sødt lille smil på hendes læber. "Det lyder godt, skal du noget i aften" hun havde en lille
plan med de kunne tag ud og spise også kunne hun få ham til at andre mening
om sin dejlige piercing.
hun stillede sig på tær og pressede sine læber imod hans inden han nåede at svare .
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




julen skal nydes med dem man holder af (Privat, Dawn) Empty
IndlægEmne: Sv: julen skal nydes med dem man holder af (Privat, Dawn)   julen skal nydes med dem man holder af (Privat, Dawn) Icon_minitimeTirs 30 Nov 2010, 07:52

Han skulle lige til at svare men lod sin tunge erobre hendes mund i stedet.
Det var en sær oplevelse, det at kysse med en med tungepiercing.
Han prikkede hende i siden selv om hun ikke var kilden.
"Ikke en dyt..." han så på hende
".... Måske frisk på noget at spise? Jeg gir" selv om det måske havde været hendes ide ville han give.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




julen skal nydes med dem man holder af (Privat, Dawn) Empty
IndlægEmne: Sv: julen skal nydes med dem man holder af (Privat, Dawn)   julen skal nydes med dem man holder af (Privat, Dawn) Icon_minitimeTirs 30 Nov 2010, 21:39

Dawn syntes det var en behalig og sexet måde at kysse på
hun smilede over hans prik og lyttede til hva han sagde.
"Dte var min ide" hun grinede kort og smilede bagefter, "Men jo selvfølgelig vil jeg det!"
hun kyssede ham på kinden,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




julen skal nydes med dem man holder af (Privat, Dawn) Empty
IndlægEmne: Sv: julen skal nydes med dem man holder af (Privat, Dawn)   julen skal nydes med dem man holder af (Privat, Dawn) Icon_minitimeTirs 30 Nov 2010, 22:40

Han tog hendes ene hånd i sin og de gik sammen ned af gaden til de kom til en en fin lille, hyggelig restaurant.
Indenfor var der dæmpet belysning, næsten alt var lavet af mørkt træ og rundt omkring hang der kravlenisser og andet julepynt.
Han tog hende med over til et bord til to næsen helt henne i et hjørne, på bordet var der en fin lille juledug som hang lid ud over siderne, to lys hvor det ene var højere end det andet, røde lys, og ellers var der de sædvanlige salt, peber og andre krydderier.
En tjener i sorte bukser, hvid skjorte og en nissehue p åhoved kom over til dem og bragte dem hver et menukort da de satte sig.
Stedet var hyggeligt, ikke alt for stort, samt prisen var lige tilpas, de gange han havde været der inde havde maden været helt i top.
"Noget at drikke?" smilte tjeneren.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




julen skal nydes med dem man holder af (Privat, Dawn) Empty
IndlægEmne: Sv: julen skal nydes med dem man holder af (Privat, Dawn)   julen skal nydes med dem man holder af (Privat, Dawn) Icon_minitimeTors 02 Dec 2010, 07:41

Dawn gik med og nussede hans hånd, de kom ind i varmen
hun smilede, her var hyggeligt, flot og lige noget for hende.
hun så smilene på ham, "Go stil skat" hun kyssede ham på kinden.
De kom hen til bordet Dawn sætte sin computer på gulvet ved siden af sin stol, lidt efter sætte hun sig selv ned, hun blev nervøs og genert da der kom en tjener, hun kunne ikke
lide han skulle betale.
hun så på ham og ventede på han savrede.
så hun kunne sige hun skulle have det samme som ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




julen skal nydes med dem man holder af (Privat, Dawn) Empty
IndlægEmne: Sv: julen skal nydes med dem man holder af (Privat, Dawn)   julen skal nydes med dem man holder af (Privat, Dawn) Icon_minitimeTors 02 Dec 2010, 07:54

Da hun ikke svarede trak han let på skuldrene.
"Jeg vil gerne have noget te" sagde han
"Jeg ved ikke hvad dig?" han tvivlede på hun også gerne ville bestille det, det var ikke normalt folk der ville have mad bestilte te, så det var...underligt og sikkert ikek noget folk gjorde særlig tit.
Tjeneren nikkede og prøvede at lade være med at se undrende på han og så på Dawn.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




julen skal nydes med dem man holder af (Privat, Dawn) Empty
IndlægEmne: Sv: julen skal nydes med dem man holder af (Privat, Dawn)   julen skal nydes med dem man holder af (Privat, Dawn) Icon_minitimeTors 02 Dec 2010, 07:57

Dawn gad ikke te, men det ville være pinligt at sige noget andet hun bed sig i læben, "Kakao"
hun så hurtigt ned og rystede kort i kroppen det var et stort skridt hun havde taget.
Dawn smilede kort men det forsvandt ved tænken om, at han måske ikke ville have
hun valgte det. det var Dawn's sygdom at hun blev nervøs over noget så småt .
Dawn. så stille på ham .
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




julen skal nydes med dem man holder af (Privat, Dawn) Empty
IndlægEmne: Sv: julen skal nydes med dem man holder af (Privat, Dawn)   julen skal nydes med dem man holder af (Privat, Dawn) Icon_minitimeTors 02 Dec 2010, 08:06

Han smilte bare og nikkede til tjeneren som bare nikkede og gik.
Zean smilte til hende og undrede sig lidt, han lod hånden glide over bordet og nussede hendes arm
"Noget i vejen?" han var fuldstændig ligeglad med hvad hun valgte, vis bare det var noget hun kunne lide.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




julen skal nydes med dem man holder af (Privat, Dawn) Empty
IndlægEmne: Sv: julen skal nydes med dem man holder af (Privat, Dawn)   julen skal nydes med dem man holder af (Privat, Dawn) Icon_minitimeTors 02 Dec 2010, 08:08

Hun nød hans nussen og blev rolig, hun rystede kort på hovedet, "Nej jeg.. min sygdom spillede bare lidt igennem. tog et stort skrid da jeg ikke tog det samme som dig" hun tog en kort men dyb indånding og så på ham, hun havde så meget lyst til at kysse ham,
hun havde virkelig savnet ham.
Hun lagde sin hånd på hans og nussede hans hånd.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




julen skal nydes med dem man holder af (Privat, Dawn) Empty
IndlægEmne: Sv: julen skal nydes med dem man holder af (Privat, Dawn)   julen skal nydes med dem man holder af (Privat, Dawn) Icon_minitimeTors 02 Dec 2010, 08:15

Han smilte opkvikkende til hende
"Hvilken sygdom?" spurgte han, han havde ikke hørt om nogen sygdom, eller også huskede han det bare ikke.
Tjeneren kom tilbage med deres te og kakao og gik igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




julen skal nydes med dem man holder af (Privat, Dawn) Empty
IndlægEmne: Sv: julen skal nydes med dem man holder af (Privat, Dawn)   julen skal nydes med dem man holder af (Privat, Dawn) Icon_minitimeTors 02 Dec 2010, 08:19

"Ved ikke om man kan kalde det en sygdom men det kalde jeg det, jeg .. " hun sukkede. "Jeg har nogle problemer, jeg husker ikke vis jeg nu cutter, eller vis jeg nu prøver at begå selvmord, min hjerne slår klik, men jeg bliver nervøs og bange vis jeg skal tag et vælg, og nogle gange husker jeg ikke hva jeg gør, og nogle gange ved jeg ikke hva jeg skal gøre også gør jeg ligesom jeg gjord første gang til festen ." hun bed sig i læben, hva nu vis han rejste sig og forlod hende fordi han syntes hun var dum, underlig og helt væk, hun gav hans hånd et klem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




julen skal nydes med dem man holder af (Privat, Dawn) Empty
IndlægEmne: Sv: julen skal nydes med dem man holder af (Privat, Dawn)   julen skal nydes med dem man holder af (Privat, Dawn) Icon_minitimeTors 02 Dec 2010, 08:27

Han gik ikke men nikkede bare, nu kendte han til det og havde ikke helt lyst til at snakke om det da han tydeligt huskede det fra før.
Tjeneren kom tilbage og ville tage imod deres bestillinger for noget at spise.
Zean bestilte et spyd med grillet kød og grønsager.
Han så på Dawn og smilte, mens han klemte hendes hånd blidt for at give hende styrke til at hun kunne vælge hvad hun ville.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





julen skal nydes med dem man holder af (Privat, Dawn) Empty
IndlægEmne: Sv: julen skal nydes med dem man holder af (Privat, Dawn)   julen skal nydes med dem man holder af (Privat, Dawn) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
julen skal nydes med dem man holder af (Privat, Dawn)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 6Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» Skal man eller skal man ikke... (Dawn)
» Hvad skal der siges? (Dawn)
» what is happen here(dawn-privat)
» Watch out.. - Privat, Dawn.
» Mon man skal gå hjem? //Privat :: Borris//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Gågaden-
Gå til: