Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Hvad skal der siges? (Dawn)

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Hvad skal der siges? (Dawn) Empty
IndlægEmne: Hvad skal der siges? (Dawn)   Hvad skal der siges? (Dawn) Icon_minitimeSøn 14 Nov 2010, 22:25

s: clubben
t: aften
v: køligt
o: masser af festglade unge mennesker og måske nogle andre racer?
på: det sædvanlige sorte tøj.

Zean trådte hen til dørvagten og viste noget legitimation frem, vagten accepterede det og lod ham komme ind.
Der stod altid en kø ude foran af unge mennesker der håbede at komme ind selv om de ikke måtte eller af andre grunde.
Inden for var det varmt og forskellige lys fløj rundt i hele lokalet, musik var høj og vild og de unge mennesker dansede rundt, grinte, snakkede, fulde og hvad de nu ellers var.
Han gik fordi dem og over til baren hvor han satte sig og bestilte en let drik, han skulle være lidt forsigtig, han havde fundet ud af at alkohol virkede hurtigt på ham, men at han havde svært ved at stoppe igen.
Han så sig dovent omkring mens han smagte på drikken, ahh, den dejlige smag.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad skal der siges? (Dawn) Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad skal der siges? (Dawn)   Hvad skal der siges? (Dawn) Icon_minitimeMan 15 Nov 2010, 01:08

Påklædning: http://userserve-ak.last.fm/serve/_/35258517/Hayley+Williams.jpg

Dawns ben førte hende ind i klubben hun havde vist sit ID og det havde vægten godkend, det var dejligt at hun endelig kunne komme i byen uden de 14 året piger og drengen var inden på klubben, så det var skønt at der endelig var kommet en vægt, selvom der var mange der snød med ders ID var vægten nu god nok til at lukke de rigtige ind, det så da sådan ud. Dawns ben førte hende længer ind på klubben og nu var hun ved baren hun sætte sig på bar stolen og havde ikke set drengen der sa ved hendes venstre side, Som var Zean. Dawn bestilte en isbjørn der gik ikke længe før hun fik sin blå drik og hun smilede. Hun nippede lidt af den. Dawn var kommet her ned fordi hun kedet sig, Dawn boede heller ikke særlig langt væk fra klubben..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad skal der siges? (Dawn) Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad skal der siges? (Dawn)   Hvad skal der siges? (Dawn) Icon_minitimeMan 15 Nov 2010, 01:40

Han sad mest i sine egne tanker mens han langsomt lod drikken glide indenbords.
På en måde gik så vilde steder ham på, det var svært at bevare det overblik han ellers holdt meget af og musikken kunne gøre enhver døv.
Men det var nu sådan de festede og han havde jo selv begivet sig indenfor.
Snart fik han øje på et bekendt ansigt, hun satte sig ved siden af men genkendte ham vist ikke lige med det samme.
Han lod blikket glide over hende, slet ikke værst.
"Hej Engel" smilte han og drejede sig om mod hende med et friskt smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad skal der siges? (Dawn) Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad skal der siges? (Dawn)   Hvad skal der siges? (Dawn) Icon_minitimeMan 15 Nov 2010, 02:50

Dawn kunne nu godt lide at komme sådan nogle steder hen.
hun elskede musik og skulle engang imellem selv spille på scenen der stod ikek så langt væk fra baren. hun lod en finger køre langs toppen af glasset. hun håbede lidt på at hun skulle synge i aften. men lige nu gad hun ikke at tænke på det.
lige nu ville hun have det sjovt, Dawn hørte en velkendt stemme og smilede og drejede hovede "Hey!" sagde hun med et smil og rykkede lidt tætter på ham.
"Ikke så langtid siden. eller hvad man siger".. Musikken skiftede og Dawn smilede "Danse eller" spurgte hun med et smil ..

//Musik: https://www.youtube.com/watch?v=VKQo9aYF22E //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad skal der siges? (Dawn) Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad skal der siges? (Dawn)   Hvad skal der siges? (Dawn) Icon_minitimeMan 15 Nov 2010, 05:32

Han grinte lidt, danse havde aldrig været en af hans talenter, men man behøvede vel heller ikke at være ekspert for en lille dans skyld.
"Hmm..." han lod som om han tænkte over det mens han sendte hendes et livligt blik.
Så drak han det sidste af sin lille drik og rejste sig fra stolen.
"tjo, Det lyder ikke så slemt" smilte han så og tilbød hende en hånd så de kunne følges ud på dansegulvet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad skal der siges? (Dawn) Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad skal der siges? (Dawn)   Hvad skal der siges? (Dawn) Icon_minitimeMan 15 Nov 2010, 06:12

Dawn bellede lige hendes isbjørn og stillede det tømme glas på bordet
hun så på ham med et smil og tog hans hånd og kørte den anden hånd igennem
sit blod røde hår som glimtede da de mange lys ramte håret.
hun gik tætter på ham da de var ude på danse gulvet og sagde til ham "Nu er jeg altså ikke den bedste til at danse" hun smilede ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad skal der siges? (Dawn) Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad skal der siges? (Dawn)   Hvad skal der siges? (Dawn) Icon_minitimeMan 15 Nov 2010, 08:43

Han smilte roligt til hende og lagde armene om livet på hende.
"Det er jeg heller ikke" svarede han og så ned på hende mens de begyndte at danse, lidt hurtigt for at følge med sangen.
Han rystede kort på hoved for at fjerne sit pandehår fra øjnene, det skulle vist snart klippes, men det var lige meget nu.
"Vi nåede slet ikke at tale ordentligt sammen før" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad skal der siges? (Dawn) Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad skal der siges? (Dawn)   Hvad skal der siges? (Dawn) Icon_minitimeMan 15 Nov 2010, 09:12

Hun smilede og begrund af hendes højhælede sko kunne hun ligge armene om halsen på ham.
og smilede over det han sagde men dansede vider, hun trak ham langsomt med hen på en sofa da det lod som om at han godt ville snakke. "Nej du har ret" hun slap ham og sætte sig, "er der noget specialt du vil spøger om" spurgte hun med et sødt smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad skal der siges? (Dawn) Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad skal der siges? (Dawn)   Hvad skal der siges? (Dawn) Icon_minitimeMan 15 Nov 2010, 09:16

Han mærkede hende let let glide ud af deres dans og ned i sofaen, han satte sig ned lige ved siden af hende og så på hende med et tænkende blik.
"Hmm..." Han kunne finde flere ting at spørge om, men de virkede ikke relevante og nogen af dem var faktisk noget han slet ikke gad vide.
"...Måske hvad der får en engel som dig til at komme her?" spurgte han og sendte hende et friskt smil mens hans øjne strålede, var livlige og...lidt hemmelighedsfulde?
Spørgsmålet var måske lidt lige meget, men nu skulle samtalen bare lidt i gang.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad skal der siges? (Dawn) Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad skal der siges? (Dawn)   Hvad skal der siges? (Dawn) Icon_minitimeMan 15 Nov 2010, 09:24

Dawn smilede da han sætte sig ved siden af hende.
hun lod en hånd køre igennem hende dejlige hår.
hun tænkte lidt imens han tænkte. Skulle hun svære på alle spørgsmål eller
hvad skulle hun gøre. det vidste hun faktisk ikke selv.
Hun lyttede til havd han sagde og smilede til ham, "Elsker når der sker noget.. "
hun smilede og tænkte lidt "Men Kan også godt lide stilhed det er slet ikke det, men fester har jeg altid kunne lide, er nok en lidt mærkelig engel. men musik, druk og nye mennesker det er lige mig!" hun tænkte lidt. "Drikker ikke helt vildt men en øl heller to skader ikke når man endelig er her" hun rykkede tætter på ham,. "Hvad med dig.. " spurgte hun med et smil ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad skal der siges? (Dawn) Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad skal der siges? (Dawn)   Hvad skal der siges? (Dawn) Icon_minitimeMan 15 Nov 2010, 09:28

Han fjernede sig ikke og smilte tiltrækkende.
Han lod en arm lægge sig på rygstøtten på sofaen så han nærmest havde en arm om hende.
"Aha" svarede han
"Mærkelig og mærkelig, alle er jo ikke ens og bare man er sig selv, lige meget hvilken race man er" sagde han
"Det svinger lidt ved mig, nogen gange elsker jeg larm og alt det der....Men andre gange er stilheden rar" i det sidste sænkede han stemmen lidt mens han så på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad skal der siges? (Dawn) Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad skal der siges? (Dawn)   Hvad skal der siges? (Dawn) Icon_minitimeMan 15 Nov 2010, 09:39

Dawn nikkede forstående.
"Så er jeg ikke mærkelig, så er jeg bare mig selv" hun smilede over hans smil.
hun lyttede til havd han sagde og nikkede
"Så minder vi faktisk i bund og grund meget om hinanden, lige på det punkt"
hun kiggede kort rundt men så så på ham et smil kom op på hendes læber ...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad skal der siges? (Dawn) Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad skal der siges? (Dawn)   Hvad skal der siges? (Dawn) Icon_minitimeMan 15 Nov 2010, 18:23

Han lod, lige som hende, blikket kort glide rundt.
"Hvilken slags engel var det nu du var?" smilte han, det ville give ham et bedre billed over hvem han sad med.
Han så på hende, lod blikket glide ned over hendes ansigt og op til øjnene igen, han var fuldt bevidst om de sad lidt tæt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad skal der siges? (Dawn) Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad skal der siges? (Dawn)   Hvad skal der siges? (Dawn) Icon_minitimeTirs 16 Nov 2010, 06:42

Dawn hørte hans ord og smilede.
"Jeg vil faktisk heller have du gætter havd jeg er for en engel"
sagde hun med et smil og ville se om han kunne
regne ud hvad hun var for en engel.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad skal der siges? (Dawn) Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad skal der siges? (Dawn)   Hvad skal der siges? (Dawn) Icon_minitimeTirs 16 Nov 2010, 08:35

"Okay...Lad mig se, der er 3 slags, almindelige, døds og skytsengler" smilte han og betragtede hende.
"Du har ikke haft pludselige humørsvingninger som en typisk skytsengel, men det kan jo betyde du måske ikke har nogen at beskytte endnu? Du har ikke snakket med dig selv eller set rundt som om du kunne se andet ind andre, hvilket udelukker dødsengel, medmindre du bare er totalt van til det" tænkte han
"Så er der almindelige engle, men det har jeg allerede udelukket" han så smilende på hende, tydeligt han mente han havde gættet det
"hip som hap...Skytsengel?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad skal der siges? (Dawn) Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad skal der siges? (Dawn)   Hvad skal der siges? (Dawn) Icon_minitimeTirs 16 Nov 2010, 22:04

Dawn led af rigtig mange humør svinger men faktisk
kun når hun var alene, Dawn så på ham med et smil
og lyttede til hans ret så kloge ord, hun nikkede og kiggede lidt på
ham "Og du har gættet rigtigt " hun kørte en hånd ignnem sit hår..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad skal der siges? (Dawn) Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad skal der siges? (Dawn)   Hvad skal der siges? (Dawn) Icon_minitimeOns 17 Nov 2010, 01:41

"Hvor dejligt" smilte han og rystede blidt noget hår ud af øjnene.

//undskyld, men...aner ikke lige hvad jeg skal skrive//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad skal der siges? (Dawn) Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad skal der siges? (Dawn)   Hvad skal der siges? (Dawn) Icon_minitimeOns 17 Nov 2010, 07:33

// Det er skam helt okai ! Kender det for godt//

Dawn smilede lidt over den måde han fejrende sit pande hår på, hun kiggede ham i øjne.
og smilede til ham , hun rødmede da en sang begyndte der måske passede
meget godt til det her øje blik ..

Musik : https://www.youtube.com/watch?v=pArLmSakOYI&feature=channel
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad skal der siges? (Dawn) Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad skal der siges? (Dawn)   Hvad skal der siges? (Dawn) Icon_minitimeOns 17 Nov 2010, 18:31

Han smilte lidt da musikken kom, den var god, passede godt.
En masse tanker røg gennem hans hoved, nogen af dem var lige meget, resten var han situation, hans ønsker, hans fortid og nutid.
De forvirrede ham nok lidt, men alligevel ikke.
Som gjorde musik en virkning på ham tillod han sig at lægge sin hånd mod hendes, nussede den blidt med tommelfingeren, inden han så hende i øjnene igen og smilte til hende.
"Hvad er du for en?" spørgsmålet fjernede nok noget af det alvorlige, men det var også godt nok, men mest spurgte han fordi... Ja, han kunne næsten ikke tænke det selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad skal der siges? (Dawn) Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad skal der siges? (Dawn)   Hvad skal der siges? (Dawn) Icon_minitimeTors 18 Nov 2010, 06:34

Dawn smilede svagt, hun kiggede stille på ham .
Musikken spillede højt og Dawns blik kunne ikke rigtigt fjerne sig
væk fra ham. Dawns blik faldt dog ned på sin hånd
som nu blev nusset, hun nød det og slappede af, hun kiggede ham i øjne
og smilede lidt over det han sagde og trak på skuldrene.
"Lige nu er jeg en pige der er lidt forvirret. men kan ikke forklare det"
hun smilede til ham og lagde hovedet svagt på skrå og kiggede søgende på ham
"Men hvad er du for en" spurgte hun charmerende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad skal der siges? (Dawn) Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad skal der siges? (Dawn)   Hvad skal der siges? (Dawn) Icon_minitimeTors 18 Nov 2010, 06:38

"Det kommer an på så meget" smilte han til hende
"Dæmoner lider jo lidt af skizofreni....Jeg er både en slem dreng der jager andre, men også en rolig en der ikke ved hvad han skal" han så på hende for at finde ud af hendes reaktion ved den information.
Der var noget over hende, noget tiltrækkende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad skal der siges? (Dawn) Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad skal der siges? (Dawn)   Hvad skal der siges? (Dawn) Icon_minitimeTors 18 Nov 2010, 06:58

Hun smilede til ham, de sad meget tæt nu med hænderne på hinandens
hun fik en lille sommerfugl i maven da han snakkede om at han var en slem
dreng det kunne Dawn godt lide.. hun tænkte lidt og lændte sig frem og hviskede
i hans øre "Jeg er din skytsengel" Hun længede sig tilbage
men de var stadig tæt på hinanden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad skal der siges? (Dawn) Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad skal der siges? (Dawn)   Hvad skal der siges? (Dawn) Icon_minitimeTors 18 Nov 2010, 07:03

Han så smilende på hende og mærkede et underligt sus da hun lænede sig frem og hviskede noget i hans øre.
Nyheden overraskede ham dog, først kiggede han lidt frem for sig for at fordøje det rigtigt.
Så så han på hende med en tænkende mine.
Han vidste ikke rigtig hvad han skulle sige, at det ville blive sjovt? Farligt? Hvad sagde man til det?
Musikken var ved at slutte og en anden begynde, hvilken det var havde han dog ikke helt styr på.
Han lænte sig over mod hende og tillod sig at kysse hende på næsen, ganske uskyldigt og sikkert med en overraskende effekt.
så grinte han
"du overraskede mig, jeg overrasker dig" smilte han og gav hendes ene hånd et klem
"Godt at høre"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad skal der siges? (Dawn) Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad skal der siges? (Dawn)   Hvad skal der siges? (Dawn) Icon_minitimeTors 18 Nov 2010, 07:15

Dawn kunne godt forstå at han var blevet overrasket. '
Det ville hun sikkert også selv ha blevet. det var jo en ret stor ting.
men hun følte virkeligt at det var ham hun skulle være det for.
men om hun vidste hvorfor, næh det gjord hun ikke.
Hun lukkede øjne da han kyssede hendes næse og smilede svagt.
Dawn grinede lidt af det han sagde og kørte en hånd igennem sit hår.
Hun nød klemmet på sin hånd og smilede til ham..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad skal der siges? (Dawn) Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad skal der siges? (Dawn)   Hvad skal der siges? (Dawn) Icon_minitimeTors 18 Nov 2010, 07:20

"kom" smilte han og hev hende med op og stå, han greb begge hendes hænder og trak hende med ud på danse gulvet.
"Jeg er i godt humør, skal vi danse?" smilte han og så udfordrende på hende.

//undskyld de små svar^^//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hvad skal der siges? (Dawn) Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad skal der siges? (Dawn)   Hvad skal der siges? (Dawn) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hvad skal der siges? (Dawn)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 6Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» Skal man eller skal man ikke... (Dawn)
» julen skal nydes med dem man holder af (Privat, Dawn)
» Bekendte ansigter - Dawn
» skal/skal ikke? - Milo
» når man skal så skal man //Marilynn//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: