Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Hyggetur på legepladsen // Samilla //

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Hyggetur på legepladsen // Samilla // Empty
IndlægEmne: Hyggetur på legepladsen // Samilla //   Hyggetur på legepladsen // Samilla // Icon_minitimeFre 03 Dec 2010, 19:48

Dag: IRL
Dato: IRL
Omgivelser: Ingen flok men masser af sne over alt
Vejr: Det sneer en del
Tøj: En stor jakke for at skujle sin tykke mave og nogle løse bukser og nogle vinter støvler

Tazz gik og kiggede lidt på sneen der faldt ned rundt omkring og holdte lidt på sin mave *Bare det sneer når du kommer ud* tænkte hun og holdte blidt på sin mave og smilede for sig selv.
Hun kiggede lidt rundt og hun kunne iik få øje på nogen og det var dejligt for hun syns at det var mærkeligt at være gravid uden en kæreste/mand ved sin side.
Hun håbede iik rigtig der kom nogen men alligevel håbede hun det lidt for hun kedede sig rart meget lige nu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hyggetur på legepladsen // Samilla // Empty
IndlægEmne: Sv: Hyggetur på legepladsen // Samilla //   Hyggetur på legepladsen // Samilla // Icon_minitimeSøn 05 Dec 2010, 09:30

Samilla gik og stirrede ned i den hvide og kedelige sne * Kan det ikke bare stoppe med at sne?* Tænkte hun og kiggede ned i sneen, hun gled gennem sneen, og røg på røven da hun gled på issen. " Av for..... " sagde hun og mærkede at endnu et snefnug fløj.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hyggetur på legepladsen // Samilla // Empty
IndlægEmne: Sv: Hyggetur på legepladsen // Samilla //   Hyggetur på legepladsen // Samilla // Icon_minitimeSøn 05 Dec 2010, 11:52

Tazz stod lidt og kiggede på den smukke sne der lå over alt men kiggede lidt rundt da hun syntes at hun kunne hører en der faldt "Hallo er her nogen?" sagde hun stille og kiggede stadig efter personen og prøvede at skjule sin mave lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hyggetur på legepladsen // Samilla // Empty
IndlægEmne: Sv: Hyggetur på legepladsen // Samilla //   Hyggetur på legepladsen // Samilla // Icon_minitimeTors 09 Dec 2010, 08:17

Samilla kigged elidt " Ehmm ja " sagde hun og så en gravid kvinde for sig " Og hvem spøærg?" spurgte hun nysgerit da hun stildte sig op.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hyggetur på legepladsen // Samilla // Empty
IndlægEmne: Sv: Hyggetur på legepladsen // Samilla //   Hyggetur på legepladsen // Samilla // Icon_minitimeFre 10 Dec 2010, 21:17

Tazz kiggede stille på hende og gik hen til hende for at hjælpe hende op "Jeg hedder Tazz Tecza" sagde hun stille og smilede venligt til pigen der lå der på jorden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hyggetur på legepladsen // Samilla // Empty
IndlægEmne: Sv: Hyggetur på legepladsen // Samilla //   Hyggetur på legepladsen // Samilla // Icon_minitimeTirs 21 Dec 2010, 06:48

Hun så forskrækket op på en gravid kvinde " Heej Tazz, jeg hedder Samilla og havde håbet på ingen så mit fald " sagde hun og grinede lumsk, et lumsk grin som nogen troede var et væsengrin .
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hyggetur på legepladsen // Samilla // Empty
IndlægEmne: Sv: Hyggetur på legepladsen // Samilla //   Hyggetur på legepladsen // Samilla // Icon_minitimeTirs 21 Dec 2010, 09:15

Tazz smilede venligt til hende "hyggeligt at møde diq" sagde hun sødt og grinede lidt "neej men det gjorde jeg" grinede hun sødt og kiggede stille på den unge pige.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hyggetur på legepladsen // Samilla // Empty
IndlægEmne: Sv: Hyggetur på legepladsen // Samilla //   Hyggetur på legepladsen // Samilla // Icon_minitimeMan 27 Dec 2010, 10:26

Hun kiggede betragtende på hende " Ejj jaj jaj er du gravid, ej du blir sikkert en fremragende mor" sagde hun venligt og kiggede såbetragtende på hendes mave.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hyggetur på legepladsen // Samilla // Empty
IndlægEmne: Sv: Hyggetur på legepladsen // Samilla //   Hyggetur på legepladsen // Samilla // Icon_minitimeMan 27 Dec 2010, 10:31

Tazz grinede lidt "mange taak og er du iik van til at se en gravid varulv?" sagde hun venlig og holdte sig på maven og smilede sødt til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hyggetur på legepladsen // Samilla // Empty
IndlægEmne: Sv: Hyggetur på legepladsen // Samilla //   Hyggetur på legepladsen // Samilla // Icon_minitimeMan 27 Dec 2010, 10:33

" jeg tror ikke på varulve og den slags, kan du på nogle måde bevise du er en varulv?" Spurgte hun med et kækt smil på munden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hyggetur på legepladsen // Samilla // Empty
IndlægEmne: Sv: Hyggetur på legepladsen // Samilla //   Hyggetur på legepladsen // Samilla // Icon_minitimeMan 27 Dec 2010, 10:41

Tazz grinede lidt "kan jeg godt men ødelægger miin kjole hvis jeg gør det" sagde hun venlig men oqså lidt lumsk for hun ville da gerne prøve at skrække hende lidt bare for sjov
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hyggetur på legepladsen // Samilla // Empty
IndlægEmne: Sv: Hyggetur på legepladsen // Samilla //   Hyggetur på legepladsen // Samilla // Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hyggetur på legepladsen // Samilla //
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» by tur//Samilla//
» den Lykkelige Nat - Samilla
» Uskyldighed - samilla
» varme - samilla
» Hundelufteren (samilla)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Amfiteateret-
Gå til: