Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Kun stilheden og mig....

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Kun stilheden og mig.... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kun stilheden og mig....   Kun stilheden og mig.... - Page 2 Icon_minitimeOns 25 Nov 2009, 04:14

Hunså lidt efter ham, "Jamen farvel da, og i lige måde"sagde hun stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kun stilheden og mig.... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kun stilheden og mig....   Kun stilheden og mig.... - Page 2 Icon_minitimeOns 25 Nov 2009, 07:10

taron stoppede og så tilbage på hende, han smillede skævt "vi ses nok igen" sagde han optemistisk og gik videre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kun stilheden og mig.... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kun stilheden og mig....   Kun stilheden og mig.... - Page 2 Icon_minitimeOns 25 Nov 2009, 07:19

Hun smilte til ham, "Det gør vi nok"sagde hun stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kun stilheden og mig.... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kun stilheden og mig....   Kun stilheden og mig.... - Page 2 Icon_minitimeOns 25 Nov 2009, 07:27

taron vinkede kort og gik videre, han smilte for sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kun stilheden og mig.... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kun stilheden og mig....   Kun stilheden og mig.... - Page 2 Icon_minitimeOns 25 Nov 2009, 07:28

Hun vinkede kort til ham, og begyndte at små synge igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kun stilheden og mig.... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kun stilheden og mig....   Kun stilheden og mig.... - Page 2 Icon_minitimeOns 25 Nov 2009, 07:33

taron gik i sine ejne tanker, han snusede og lyttede efter skridt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kun stilheden og mig.... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kun stilheden og mig....   Kun stilheden og mig.... - Page 2 Icon_minitimeOns 25 Nov 2009, 07:39

Hun begyndte at synge "Blow' imens hun smilte glad.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kun stilheden og mig.... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kun stilheden og mig....   Kun stilheden og mig.... - Page 2 Icon_minitimeOns 25 Nov 2009, 07:47

taron snusede og prøvede at få færden af et menneske eller noget andet, han smilte forsat og kiggede sig omkring.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kun stilheden og mig.... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kun stilheden og mig....   Kun stilheden og mig.... - Page 2 Icon_minitimeOns 25 Nov 2009, 07:50

Fie rejste sig, og samlede sin taske op.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kun stilheden og mig.... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kun stilheden og mig....   Kun stilheden og mig.... - Page 2 Icon_minitimeOns 25 Nov 2009, 07:56

taron kunne ikke rigtig få færten af nogen, han så kort tilbage og så frem igen, et lille suk kom ud fra hma og han så søgende rundt,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kun stilheden og mig.... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kun stilheden og mig....   Kun stilheden og mig.... - Page 2 Icon_minitimeOns 25 Nov 2009, 08:03

Hun gik stille hen til ham, og smilte "Sulten?"mumlede hun, og så på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kun stilheden og mig.... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kun stilheden og mig....   Kun stilheden og mig.... - Page 2 Icon_minitimeOns 25 Nov 2009, 08:04

taron fik et lille chok dsa han ikke havde tænkt hun ville følge efter ham, han så på hende "ja.." sagde han stille og smilede skævt, han snusede og så lidt rundt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kun stilheden og mig.... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kun stilheden og mig....   Kun stilheden og mig.... - Page 2 Icon_minitimeOns 25 Nov 2009, 08:12

"Så gå til byen"grinte hun stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kun stilheden og mig.... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kun stilheden og mig....   Kun stilheden og mig.... - Page 2 Icon_minitimeFre 27 Nov 2009, 00:20

taron så på hende og smilede fjollet, " det er måske lidt for åbenlyst?..men hvad det kan vel være lige meget" sagde han ligegyldigt og trak på skuldrende "vil du med?" sagde han ogh så venligt på hende.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Kun stilheden og mig.... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kun stilheden og mig....   Kun stilheden og mig.... - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Kun stilheden og mig....
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Stilheden.
» Stilheden.
» Alene i stilheden
» Mørket og stilheden
» Stilheden (Cecilie)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Amfiteateret-
Gå til: