Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 fang mig hvis du kan - Morgan

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




fang mig hvis du kan - Morgan - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: fang mig hvis du kan - Morgan   fang mig hvis du kan - Morgan - Page 2 Icon_minitimeMan 10 Jan 2011, 06:59

Morgan kunne ikke modsige at han nød at høre de skrig som kom fra elveren, men dog havde han imod hvis folk hørte ham. det var jo ikke lige fordi andre skulle begynde at luske rundt, for at finde ud af hvem der var der skreg og mest om det var nået spiseligt "har din kæreste ikke lært dig at det er bedst at være stille når der er et lokale med farlige væsner i ved siden af?" hviskede han bare roligt ind i hans øre og kunne ikke lade være med at grine, der var nået over denne elver som bare fik ham til at grine mere og mere over hans svaghed. den var vel heller ikke andet end at grine af? den var jo ligefrem til grin, at han var sådan svag i det. han bevægede sig bare dybere ind i ham og med lidt mere kraft i, dog brugte han slet ikke og var ikke engang tæt på at bruge sine vampyrkræfter.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fang mig hvis du kan - Morgan - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: fang mig hvis du kan - Morgan   fang mig hvis du kan - Morgan - Page 2 Icon_minitimeMan 10 Jan 2011, 07:18

Ozzie knugede sine hænder om kanten og blev bare ved med at skrige alt hvad hans lunger kunne, hvorfor.. hvorfor lige ham! Han følte virklig han skulle dø. Vampyrens stemme hørtes et sted om bag fra og han havde lyst til at slå ud efter ham eller noget, han skulle holde op med at snakke om Jayden.. og det skulle være lige nu! Han sank lidt sammen og stoppede med at skrige for at gispe efter luft, han havde brug for luft, luft i sine lunger før han døde, de gjorde bare så undt! Som om det gjrode mere undt andne gang en første gang.. måske fordi Jayden havde været så blid, vampyeren var fuldstændig ligeglad han gjorde jo som det passede ham, "Stop!" klynkede han og mærkede ham komme længe op, han stønnede og skreg igen, stoppede og slog ud efter vampyren, han ville ikke finde sig i den behandling, han ville da i det mindste kæmpe imod. "stop nu" klynkede han og blev ved med at slå ud efter ham, ramte ham et par gang på brystkassen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fang mig hvis du kan - Morgan - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: fang mig hvis du kan - Morgan   fang mig hvis du kan - Morgan - Page 2 Icon_minitimeMan 10 Jan 2011, 09:12

Morgan blev bare ved til han så at elveren slog ud efter ham, hvem troet han lige han var? det er jo ikke ligefrem det bedste at gøre, at ligefrem slå Morgan. han stoppede bare og trak sig ud af ham "nu skal du se..." sagde han og grinte lidt "nu skal du mærke.. undskyld det andet.. nu skal du mærke hvad der sker når man skriger og slår" sagde han og mente slet ikke det med undskyld, han tog fat i hans bukser og hev dem hurtigt helt af ham. han greb hurtigt fat i hans arm og hev ham op og stå, han vende ham hurtigt om og hev ham ind til sig "håber du sender din kæreste efter mig, så jeg også kan tage mig hand om ham" sagde han snerrende i det, han bøjede sig ned og tog fat i hans lår og løftede ham med lethed op til sig. han gik bare stille og roligt hen mod en væg og trykkede ham op af den, i det han træk sig op i ham igen og begynde bare bevæge sig igen "der mangler nået" sagde han og lod ret tænkende i det "nå ja,.. du skrig og slog lidt for meget" sagde han og borrede bare hurtigt sine tænder ned i halsen på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fang mig hvis du kan - Morgan - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: fang mig hvis du kan - Morgan   fang mig hvis du kan - Morgan - Page 2 Icon_minitimeMan 10 Jan 2011, 10:07

Ozzie stønnede højt da Morgan endelig trak sig ud.. var det overstået nu? VAr det ikke overstået nu.. kunne han ikke gå nu, kunne han ikke bare gå sin vej, den vampyr! Han hørte hans stemme og gyste ved hans grin. Undskyld? Undskyld hvad? Undskyld for voldtægt? Det kunne man da ikke bare sige! Han kunne gå hen og slå en ned og så bare sige, undskyld jeg slog dig? Det var sgu da ikk.. Han stivnede ved hans ord han holdte kæft med det samme, "Nej nej nej! Vil du ikke nok stoppe" sagde han fuldstændig færdig, mon tårene snart kom? Han havde lyst til at hulke, men gjorde det ikke, han gispede bare og stønnede af smerte. Han mærkede bukserne forsvandt, han blev vedt om.. alt gik så hurtigt han blev løftet op! Han sukkede da han blev presset mod en mur, han var jo ikke færdig, det havde jo også bare været et håb. Han lod et støn falde over sine læber da han kom op i ham igen, heldigvis meget mindre smertefuldt nu.. han.. han.. kunne mærke nydelse. Han sukkede og lagde sine hænder mod hans brystkasse, ikek for at skubbe ham væk, bare for at.. gøre noget. Hans stemme trængte igennem "stop" var hans svar bare og mærkede de spidse hugtænder der borede sig fast i hans hud, han gav enu et skrig fra sig men holdte så osse kæft, han stønnede og gispede og rystede over det hele, var han ikke snart færdig.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





fang mig hvis du kan - Morgan - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: fang mig hvis du kan - Morgan   fang mig hvis du kan - Morgan - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
fang mig hvis du kan - Morgan
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Petronia night club-
Gå til: