Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 fang mig hvis du kan - Morgan

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




fang mig hvis du kan - Morgan Empty
IndlægEmne: fang mig hvis du kan - Morgan   fang mig hvis du kan - Morgan Icon_minitimeMan 13 Dec 2010, 04:15

Dag/Dato: Lørdag d. 11/12
Tid: 23:01
Vejr: der er snestorm og frysegrader.
Årstid: Vinter
Omgivelser: Der er mange mennesker og væsner.. og musikken spiller virklig højt.
_________________________________________________________________________________________________________________

Ozzie var modstridene gået op af lige netop disse trappe trin en gang til, han havde kun haft dårlige oplevelser fra dette sted så hvorfor han nu gik derind igen var virklig en gåde, ikke mindst for ham selv men også alle andre omkring ham. Han gav Rose skylden, han mente at han nok kunne finde hende her et sted.. Det var jo her han havde mødt hende, han håbede dog på at hun denne gang ikke var sulten når han fandt hende, men allerede havde spist, og mest af alt håbede han bare på hun var her, ellers galdte det bare om inegn lage mærke til ham så han hurtigt kunne smutte sin vej igen, men det var svært når man nu så ud som Ozzie gjorde, han fik opmærksomhed hvor end han gik. Han var klædt i en sort kardigan, jakken havde han taget af på vej op af trinnene og smidt den et sted i dør åbningen imens han endelig var kommet ind i varmen, han havde en rødlige trøje indne under cardiganen med noget gult skrift og billed (avatar), han havde sorte bukser på med et sølv/grå nitte bælter hængene ned i den ene side, røde converse sko, hans hår sad perfekt og skjulte de spidse øre for menneskene der var her til aften, desudne ahvde han ikke lyst til at vise dem frem og til sidste havde han jo det sorte stykke stof der var viklet rundt om hans øjne og endte i en knude i nakken, det gjorde ham blind.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fang mig hvis du kan - Morgan Empty
IndlægEmne: Sv: fang mig hvis du kan - Morgan   fang mig hvis du kan - Morgan Icon_minitimeMan 13 Dec 2010, 04:34

Morgan sad bare inde i club'en ved et af de mange borde, med en øl foran sig på bordet og et par piger omkring sig. Stanken af blod sad i luften som den altid gjorde i denne club, men den var især kraftig over hos Morgan da den ene pige ved siden af ham bare sad der og lignede at hun kiggede ned i sit skød, men hvis man kiggede godt efter kunne man se den klistrende røde farve i hendes hår som gemte den en side af hendes hals. De andre piger omkring ham sad bare og snakkede om alt mellem himmel og jord for at få hans opmærksomhed, selv lyttede han ikke med på det og gad heller ikke bruge kræfter på at snakke med nået som alligevel bare var mad. han tog den iskolde glas op til sin mund og drak nået af øllen, som var tæt på at fryse til is. Nu var vampyrer jo også ret så kolde i det, så efter det glas havde blevet rørt et par gange så var øllen blevet ret så kold i det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fang mig hvis du kan - Morgan Empty
IndlægEmne: Sv: fang mig hvis du kan - Morgan   fang mig hvis du kan - Morgan Icon_minitimeMan 13 Dec 2010, 04:44

Ozzie stod lidt bare i døråbningen og vidste ikke om han skulle gå op til baren elelr bare bevæge sig lidt rundt mellem dem der nu var her for at finde hende, men hun ville nok lægge mærke til ham inden længe hvis hun var her, han skulle bare ind.. og ud.. uden at blive bidt igen. Han vendte hovedet lidt rundt da han allerede nu kunne mærke de der sultne og nysgerrige blikke blev rette mod ham, han ville helst undgå for meget opmærksomhed så han begyndte at gå mod baren med sænkede hovedet så der ikke var så mange der kunne se ham, måske skulle han havde taget en hætte på eller noget det vilel have været nemmer. Han løftede hånden og fumlede frem for sig han havde været her to gange før så han mente at han vidste nogen lunde hvor baren er, i hvert fald hvor mange skridt man skulel tag for at finde den, og rigtigt nok gled bordkanten ind mellem hans finger og han smilte lidt, han var jo ikke helt dum alligvel. Han løftede let på hovedet han vidst der snart ville komme en bartender hen til ham, selv om han ikke vidste hvad han skulle bestille, lige meget havd han drak havde det ingen virkning på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fang mig hvis du kan - Morgan Empty
IndlægEmne: Sv: fang mig hvis du kan - Morgan   fang mig hvis du kan - Morgan Icon_minitimeMan 13 Dec 2010, 04:53

Morgan blev helt oppe på mærkerne da den mærkelig, men skønne duft af elver kom ind i rummet eller mere ind i club'en. Hans blik gled hurtigt hen på den unge dreng, og et lumsk smil kom frem på hans læbe da han var vel lidt `når han fandt nået han kunne lide så tog han det bare´ han rejste sig bare op og tog sin øl i hånden, han skubbede de unge kvinder væk som spurgte til hvor han skulle hen og blev lidt skuffet når de ikke fik nået svar. Der var dog en anden vampyr som tog chancen da Morgan gik væk, og satte sig ned mellem pigerne for at få deres opmærksomhed. det var dog også en af de vampyrer som viste at når Morgan gik, så var han færdig med personen eller personerne og at de bare kedet ham. Han gik bare op mod baren hen til elveren og skubbede en dæmon væk som stod ved siden af ham, han satte sin øl ned på baren "godaften" sagde han roligt i det som fik folk til at vende deres blikke væk, da Morgan intet havde imod at kæmpe imod alle væsner inde i club'en bare for at få det han ville have. og lige nu var denne elver det Morgan ville have, og han havde bestemt heller ikke tænkt sig at give slip på ham så.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fang mig hvis du kan - Morgan Empty
IndlægEmne: Sv: fang mig hvis du kan - Morgan   fang mig hvis du kan - Morgan Icon_minitimeMan 13 Dec 2010, 05:30

Ozzie stod lidt ved baren og bare ventede lyttede til alle omkring sig, og håbede på han snart ville blive prikket på skulderen og Rose's fnisen ville nå ham, hvilket han jo håbede på, eller så ville hun være sulten, og så ville han forsøge at stikke af, men det gik jo ikke særlig godt for ham, det havde ikke gået godt sidste gang han forsøgte at løbe fra en vampyr, men i det mindste prøvede han, og han var lidt stolt over sig selv, han havde mindst 3 ar på sin hals efter bid, et mere tydeligt end de to andre, men det generede ham ikke, så kunne de der var her vel regne ud at han tilhørte en bestemt vampyr, og så ville de måske lade ham være? Men det var en løj han tilhørte ikke nogen vampyr, han tilhørte en meget venlig og sød dæmon. Han vendte hovedet lidt og smilte bare imødekommende til den mand der lige havde sagt noget til ham "hej" sagde han og åbnede øjnene bag bindet, men alt var selvfølige sort så han lukkede dem igen, det var bare en vane, han plagede ikke at have sådan et bind på over alt han gik, det var virklig forstrende, han brød sig hverken om lygtepæle, skilte eller kantsten. Han syntes den fremmed lød meget venlig.. havde han for en gangs skyld fundet nogen der kunne være venlig? Det håbede han virklig, selv om han var en smule skuffet over det var en mande stemme og ikke en sød uskyldig pige stemme han havde hørt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fang mig hvis du kan - Morgan Empty
IndlægEmne: Sv: fang mig hvis du kan - Morgan   fang mig hvis du kan - Morgan Icon_minitimeMan 13 Dec 2010, 06:28

Morgan ville nok altid være ligeglad med om et menneske eller et væsen tilhøre en anden vampyr, han ville alligevel stjæle den person da magt var nået han især godt kunne lide. han gav kort den unge elver et elevator blik for at se hvordan han så ud, han var utrolig køn ud og sådan en person som Morgan slet ikke ville have nået imod at gå i seng med. han bøjede sig en lille smugle ned mod ham og hævede det ene øjebryn "er det endelig ikke et dumt sted at du er kommet hen til?" spurgte han lidt roligt om selv om han havde det bare en lille smugle svært med at holde sig tilbage, da duften af elver sad i luften og den var stærk i det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fang mig hvis du kan - Morgan Empty
IndlægEmne: Sv: fang mig hvis du kan - Morgan   fang mig hvis du kan - Morgan Icon_minitimeMan 13 Dec 2010, 06:34

Ozzie smilte glad til den fremmed og vendte hovedet mod den bartender der endelig var dukket op "ehm.. noget.. ehm.. øl?" mumlede han han vidste ikke hvad han ville have, lige meget hvad han drak ville han ikke blive fuld af det så hvorfor han ikke bestilte noget der smagte beder vidste han ikke helt, øl var billigt og når man ikke skulle være fuld kunne man lige så godt bare stå med den i hånden, det var jo bare for at se lidt mere normal ud han endelig gjorde det. Han vendte hovedet mod den fremmed, var han ikke kommet lige lovlig tæt på? Han smilte ubekymret vider "Jov det kan du vel godt have ret i.. men jeg leder efter en" mumlede han tøvende, det gjorde ham tryg at sige han var her sammen med en eller noget i den stil, han håbede det ville holde sultne vampyr eller dæmoner væk fra sig. Han vippede hovedet lidt ned af den fremmed virkede gangske normal, ikke som det Rose havde beskrevet disse vampyre som, sex gale blodtørstige.. naaarj, dem havde han dog ikke mødt nogen af inu, og han havde ikke tænkt sig at møde dem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fang mig hvis du kan - Morgan Empty
IndlægEmne: Sv: fang mig hvis du kan - Morgan   fang mig hvis du kan - Morgan Icon_minitimeFre 17 Dec 2010, 01:53

Morgan så bare på den unge elver, og kunne ikke andet end at tænke på hvor meget han havde lyst til at gøre alt det han ville med ham. han lag sit hoved lidt på skrå og hævede det ene øjebryn "og hvem skulle det så være at du leder efter?" spurgte han om og troet ikke særlig meget på ham, men det var der vel også en grund til? han havde aldrig været en af dem som stolede på nogen. hans mund var en lille smugle oppe og man kunne se det skarpe hjørnetænder, som ligefrem var klar til at sætte tænder i huden på ham. han duftede jo også ret så godt, så hvorfor ikke få en lille omgang natmad? han gav et lille grin fra sig selv om det var lavt da det kun var ham selv der skulle høre det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fang mig hvis du kan - Morgan Empty
IndlægEmne: Sv: fang mig hvis du kan - Morgan   fang mig hvis du kan - Morgan Icon_minitimeFre 17 Dec 2010, 06:57

Ozzie lagde let hovedet på skrå.. skulle han sige hendes navn, han var lidt bange for at nævne det for nogen som helst faktisk, men et eller andet skulle han jo sige ik.. "Ehm.. det er en af mine gode veninder" mumlede han kort og vendte hovedet væk fra manden, han kunne jo godt sige navnet ik.. han virkede jo meget flink. "Hvad hedder du?" spurgte han kort, for han havde lidt brug for at kunne sætte et navn på manden, det betød meget for ham. Ozzie så ikke den fremmeds tænder, desværre vidste han ikke selv noget som helst om han var i fare lige der, han så ret så ubekymret ud, håbede han havde mødt en venlig mand.. vampyr eller dæmon, det var de fleste væsner der holdte til herinde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fang mig hvis du kan - Morgan Empty
IndlægEmne: Sv: fang mig hvis du kan - Morgan   fang mig hvis du kan - Morgan Icon_minitimeLør 18 Dec 2010, 04:53

Morgan hævede bare sit ene øjebryn en lille smugle, ville drengen ikke fortælle hvem han skulle mødes med? det kunne ikke være rigtigt, denne dreng skulle åbenbart ikke mødes med nogen og derfor havde Morgan en større chance eller chance og chance? han fik muligheden at have drengen for sig selv i længere tid. Han bøjede sig lidt mere ned over ham "jeg hedder Morgan" hviskede han roligt ind i hans øre og gav et lille grin fra sig "og hvad hedder du så? og din usynlig ven?" spurgte han stille om og lag en hånd på hans lår, med sine fingerespidse ind mod hans inderlår.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fang mig hvis du kan - Morgan Empty
IndlægEmne: Sv: fang mig hvis du kan - Morgan   fang mig hvis du kan - Morgan Icon_minitimeLør 18 Dec 2010, 10:03

Ozzie smilte lidt nervøs da manden kom tætter på, det var lidt.. ubehaligt han nu sad så tæt på, men det var vel bare venlighed, han kunne ikke helt tro andet end manden, for ahn var jo.. venlig? Han smilte lidt og nikkede til det med hans navn, han havde lyst til at skubbe Morgan væk da han pludeslgi avr så tæt på Ozzies øre, han måtte løfte hånden for lige at rette på håret så man ikke kunne se hvor spidse hans øre endelig var. "Ehm jeg hedder Ozzie, og hun hedder Rose" mumlede han roligt, "hun er ikke usynlig?" mumlede han, troede Morgan han løj eller hvad.. måske lidt gjorde han for hun var her sikkert ikke i aften og de havde ingen aftale han brugte hende bare lidt for at komme væk fra de ubehalige typer. Han løftede hovedet og drjede det mod Morgan da han følte hans hånd på sig lår, han skubbede den hurtigt af, det var ikke noget han brød sig om lige der, ikke når man havde en anden vel.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fang mig hvis du kan - Morgan Empty
IndlægEmne: Sv: fang mig hvis du kan - Morgan   fang mig hvis du kan - Morgan Icon_minitimeSøn 19 Dec 2010, 00:30

Morgan så bare efter sin hånd nåd den blev skubbet væk, inden han vende sit blik op mod elveren og grinte lidt da han hørte hvem han skulle `mødes´ med "nå Rose.. jeg troet ellers hun var død" sagde han og grinte lidt hånligt, da han kende hende alt for godt og synes ikke hun var andet end en irriterende trunte som bare ikke kunne lade en være. han stoppede lidt efter med at grine og stirrede bare på ham og lag atter en gang sin hånd på hans lår, da han bestemt ikke havde tænkt sig at give op og hvis Ozzie ikke ville give sig frivilligt så måtte han jo bruge sin styrke.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fang mig hvis du kan - Morgan Empty
IndlægEmne: Sv: fang mig hvis du kan - Morgan   fang mig hvis du kan - Morgan Icon_minitimeSøn 19 Dec 2010, 04:20

Ozzie vendte hovedet væk fra Morgan igen og smilte forsigtigt, hvad mente han med død? Rose var da ikke død, hun var en af hans nærmeste venner selv om han til tider stadig kunne være bange for hende, det var havd man fik ud af at blive overfaldet af en vampyr og så blive venner med den bagefter, nok ikke et så godt træk. "Nej hun er i live.. sidst jeg så hende" mumlede han stille. Han mærkede igen Morgans hånd mod sit lår, forstod han ikke en afvisning? Han rystede lidt på hovedet og skubebde igen hånden af, han måtte da forstå det nu.. ik? Han overvejde kort om han skulle sige et eller andet, men bestemte sig for at det nok var klogest han bare sad helt stille og ikke kommenterede noget som heslt, hvis Morgan var vampyr ville han ikke være den der gjorde ham sur.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fang mig hvis du kan - Morgan Empty
IndlægEmne: Sv: fang mig hvis du kan - Morgan   fang mig hvis du kan - Morgan Icon_minitimeSøn 09 Jan 2011, 23:33

Morgan kunne ikke lade være med at grine, og nikkede også lidt af det "jamen det var da synd at hun stadig er i live" sagde han og hadet hende jo rent ud, hun havde jo ikke gjort andet end at irriteret ham ved at sige at hun kender ham. han viste jo ikke engang hvem hun var den dag, han rystede hurtigt tanken ud af sit hoved. og vende sit blik ned mod sin hånd som blev skubbet væk igen "hvad laver du?" spurgte han om selv om han ikke ligefrem ville have nået svar, han lag bare stille sin hånd på hans ryg "jeg er nok ikke lige den man skal skubbe væk" hviskede han lidt snerrende ind i hans øre og greb fat i hans hånd med sin anden hånd, han hev ham bare ned fra stolen og trak ham tæt ind til sig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fang mig hvis du kan - Morgan Empty
IndlægEmne: Sv: fang mig hvis du kan - Morgan   fang mig hvis du kan - Morgan Icon_minitimeMan 10 Jan 2011, 02:16

Ozzie hævede øjnbrynet kort, hvorfor var det synd? Det var da ikke synd.. det var da godt hun var i live, søde lille Rose, han kunne veldig godt lide hende, hun var bleven en rigtig go' ven, trods for deres underlige start på venskabet, måske havde Ozzie bare nemt ved at tilgive. Ozzie løftede hovedet mod den fremmed, forstod han ikke en hentydning, Ozzie havde.. Jayden, Han havdeikke lyst til noget, overhovedet? Desuden så var han ikke fyren der bare gik i seng med alt og alle. Han brød sig ikke om den fremmed der lagde an på ham, men alligvel kunne han ikke ungå at føle sig tiltrækket? Var det hans stemme der gjorde det? Det måtte være et eller andet, han forstod det ikke, det forvirrede ham. Hans panik steg da den fremmed lagde hånden mod hans ryg, kunne han ikke finde en der faktisk gad? Det var der sikkert nogen der gerne ville? "Ehm.. nej men jeg har ikke lyst" mumlede han kort. Det isnede ned af ryggen da han hørte snerrend og da han blev trukket ned af stolen. Han mistede fuldstændig balancen da han blev trukket ind til manden og faldte bare, uden at gøre modstand. Der var altså et elelr andet over ham? Hvor irreternede, han prøvede at skubbe sig væk "Jeg har altså en kæreste" mumlede han kort og vendte hovedet væk og bidte tænderne sammen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fang mig hvis du kan - Morgan Empty
IndlægEmne: Sv: fang mig hvis du kan - Morgan   fang mig hvis du kan - Morgan Icon_minitimeMan 10 Jan 2011, 02:41

Morgan var ligeglad med at elveren ikke havde lyst, det var vel ligemeget om han havde lyst eller ikke? det handlede jo bare om hvad Morgan havde lyst til. han trak ham bare tæt ind til sig og kunne ikke lade være med at smile af det han sagde, han bøjede sig bare let ned og nappede ham en enkel gang i øret "jamen så ved jeg hvem den næste person skal være" hviskede han og hentydet til at Ozzie's kæreste ville være hans næste, og det var ikke nået han han sagde som han slet ikke mente da han godt kunne finde på det "du skulle ikke have gået her hen, der er jo alt for mange farlige personer som kunne komme til at skade sådan en lille elver som dig" hviskede han bare og blottede sine tænder, selv om han godt viste at Ozzie ikke ville kunne se dem. han tog bare hårdt fat i hans håndled og trak ham let med sig hen mod badeværelset, han åbnede bare døren og skubbede ham ind på det inden han selv gik ind. han tog hurtigt fat i ham igen og trykkede ham op af en af væggene "nu behøver jeg jo ikke ligefrem en frivillig person, for at have det sjovt" sagde han og grinte hånligt af det, han begynde bare at åbne hans bukser med den ene hånd mens den anden gled op under hans trøje.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fang mig hvis du kan - Morgan Empty
IndlægEmne: Sv: fang mig hvis du kan - Morgan   fang mig hvis du kan - Morgan Icon_minitimeMan 10 Jan 2011, 02:56

Ozzie blev ved med at skubbe imod han ville ikke tæt ind til den fremmed.. vampyren, det var ikke så svært at gætte, det gav måske også mening med den undelrig tiltrækning han følte og skammede sig over. Ozzie gispede dan han mærkede vampyerens nap i øret, ville han ikke nok holde op? Havde han ikke sagt det på en pæn måde? Der begyndte at gå panik i ham, han ville ikke. Jayden? NEJ! Det gjorde han bare ikke, "Nejnejnej du rør ham ik" mumlede han, han var bange for at sige flere dumme ting, det gik åbenbart bare ud over ham selv. Han nikkede bange, han vidste jo godt det var dumt at gå ind sådan et sted, men han havde sin tro på at der fandtes søde vampyere? Men hvor heleved var de henne? Nok ikke på en bar så.. han havde opgivet sin søgning, Rose havde ret. "Hvor.. hvor.. hvor skal vi hen?" spurhte han og stirttede stadig imod, han greb fat om en bordkant, men den røg bare ud af hans finger igen, vampyeren var for stæk. Ozzie mærkede hvordan vampyren trykkede ham op af en væg og han gispede, adrenalinen røg gennem hans åre og hans vejrtrækning blev hurtiger og ureglmæssig. Det løb ham koldt ned af ryggen ved ahns ord.. hans hånd! "Nej! Det må du ikke.. det! Må! Du! Ikke!" næsten skreg han af angst hans stemme knækkede og skælvede imens han prøvede at tale vampyeren fra det.. kunne han ikke bare nøjes med hans blod? "Vil du ik nok lade være med det, du kan tage mit blod.. men ikke det! Alt andet" klynkede han og satte sine hænder mod hans mave og pressede imens han vred sig for at komme fri.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fang mig hvis du kan - Morgan Empty
IndlægEmne: Sv: fang mig hvis du kan - Morgan   fang mig hvis du kan - Morgan Icon_minitimeMan 10 Jan 2011, 03:05

Morgan kunne ikke lade være med at smile af det han sagde "mmh en fyr, jamen så skal jeg da nok.. ikke lade ham være" sagde han og kunne virkelig godt lide at drille ham, eller det var vel slemmer end drilleri? fordi han mente det jo og kunne jo virkelig godt finde på det. han hævede sit ene øjebryn en lille smugle og grinte lidt af det han sagde "jeg er ikke ligefrem sulten, men kan for tilbudet.. jeg vil nok tage imod det imens!" sagde han og gav et lille grin fra sig, han åbnede bare hans bukser helt og vende hurtigt om på ham så han kom til at stå med fronten mod væggen. han trykkede bare sit underliv ind mod ham og nappede ham let i hans øre "dette skal nok blive hyggeligt" hviskede han let i det og lod sin hånd glide ned i hans bukser, og nussede ham let mellem benene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fang mig hvis du kan - Morgan Empty
IndlægEmne: Sv: fang mig hvis du kan - Morgan   fang mig hvis du kan - Morgan Icon_minitimeMan 10 Jan 2011, 03:24

Ozzie rystede på hovedet, stærkt "du må ikke.. du må ikke røre ham" klynkede han, så alt for at beskytte sin Jayden.. der jo endelig ikke var hans rigtigt, han følte det bare sådan, da Jayden jo havde taget hans mødom, for en uge siden eller noget, han savnede tiden med Jayden, mon de snart skulle ses igen? Ozzie spærede øjnene op bag bindet, det kunne han ik mene! "Nej!.. Stop nu, lad mig være!" tiggede han, han ville ikke.. han skulle ikke bide, og han skulle ikke have sex, han ville ikke! Hvis det ikke var fordi alt allerede var sort for hans blik, ville det havde sortnede, han følte han skulle dø. Ozzie sank og prøvede at holde sin bukser oppe med sin rystende hånd, han ville ikke have det, det ville han altså ikke. Han gav en mellem ting mellem et støn og suk fra sig da han blev vendt mod muren, han satte sine hænder mod muren og prøvede at presse sig væk fra den, men vampyeren havde allerede presset sig op af ham og han var bare for stærk. Ozzie rystede på hovedet det ville overhovedet ikke blive hyggeligt "nej" mumlede han kort, mend er var ligesom ingen vej tilbage. Han sukkede dybt da vampyrens klode hånd var på et sted den selt ikke havde lov til at være. Han lænte hovedet op af muren, han kunne jo intet stille op.. det tændte ham.. men han gav den der tiltræknings kraft skylden, han ville jo ikke..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fang mig hvis du kan - Morgan Empty
IndlægEmne: Sv: fang mig hvis du kan - Morgan   fang mig hvis du kan - Morgan Icon_minitimeMan 10 Jan 2011, 03:46

Morgan kunne ikke lade være med at smile stort, han tog en dyb indånding af ham og pressede let sit ansigt ind i hans hår "mmh... det tror jeg vi er to om at bestemme, jeg kan genkende din duft på langafstand nu og hvor du er.. er han nok også" sagde han og kunne ikke lade være med at grine hånligt, han var da ligeglad med hvad Ozzie ikke mente at Morgan måtte. det fik ham jo bare til at få mere lyst til at gøre det, det var jo utroligt skønt at se andre folk blive såret. han satte bare sin anden hånd mod muren og pressede let sin krop ind mod hans "er alle elver lige så dumme som dig? at sådan gøre så jeg får mere lyst" spugte han om og havde endelig ikke mødt særlig mange elver, de var vel til at brække sig over lige som de alt for søde engler. han lod sine hjørnetænder let røre ved hans nakke, for at vise ham at det nok var en dum idé at kæmpe imod. han rørte ham bare mellem benene i et stykke tid, inden han tog sin hånd til sig og lod den istedet glide op under hans trøje "du vil jo gerne, du bliver jo helt tændt" hviskede han og kunne ikke lade være med at smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fang mig hvis du kan - Morgan Empty
IndlægEmne: Sv: fang mig hvis du kan - Morgan   fang mig hvis du kan - Morgan Icon_minitimeMan 10 Jan 2011, 03:58

Ozzie gispede igen, han rystede på hovedet.. der tog Morgan heldigvis fejl, Jayden var jo alle andre steder end hvor Ozzie var, de havde ikke set hinandne i noget tid, de havde ikks et hinand eller haft kontakt på ander måder.. han vidste jo ikke om det bare havde været et engangs knald for Jayden.. hvor det jo havde været Ozzies første gang, og noget speceilt. "Du rør ham ik" gentog han bare, ingen skulle gøre Jayden fortræd.. så heller Ozzie. Ozzie rystede på hovedet, han blev bare ved med at sige det forkerte? Hvordan holdte man op med det? Var vampyeren sådan en der kun gik efter dem der gjorde modstand? Skulle han bare lade som om han ville have det så? Han vidste det ikke.. men han kunne ikke, han kunne ikke lade som om, han var jo skrækslagen. Han skulle ikke få mere lyst! Han vred sig igen, ville fri, ville væk. Han mærkede hugtænderne mod sin hals, og han stod øjeblikligt stille! Han måtte ikke bide! "Du.. du.. du må.. ikke.." klynkede han. Ozzie skælvede let ved hans berørninger, men var dog en smule lettet da han flyttede hånden, han hørte godt hvad han sagde, men han kunne ikke svare igen? Hvad skulle han sige, han klynkede bare, og holdte op med at stritte imod. "stop" hviskede han, mest for sig selv.. men vampyeren kunne nok godt høre det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fang mig hvis du kan - Morgan Empty
IndlægEmne: Sv: fang mig hvis du kan - Morgan   fang mig hvis du kan - Morgan Icon_minitimeMan 10 Jan 2011, 04:26

Morgan kunne virkelig ikke lade være med at grine af ham, det var jo vildt sjovt hvordan denne elver åbenbart var forelsket i en eller anden fyr "ikke røre ham, hrmm.. det vil jeg tænkte over.. kommer vel anpå hvor god du er" sagde han bare helt roligt i det selv om man godt ikke helt skulle stole på ham, da han vel kunne skifte mening og alligevel finde denne fyr som elveren var så forelsket i. han fjernede bare sine tænder fra hans nakken igen og slikkede sig let hen over læberne "du gav mig da lov før?" sagde han og synes det var lidt forvirrende, selv om han ikke viste det. han tog bare fat i hans nakke hår og trak ham over til vasken, han trykkede hans overkrop ned mod den ved at stadig holde fast i hans hår. han trak hans bukser ned med den anden hånd, inden han meget let åbnede sine egne bukser.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fang mig hvis du kan - Morgan Empty
IndlægEmne: Sv: fang mig hvis du kan - Morgan   fang mig hvis du kan - Morgan Icon_minitimeMan 10 Jan 2011, 04:37

Ozzie rystede på hovedet "jamen jeg vil ik" sagde han, han ville ikke være god til det eller noget som helst, han ville ikke i seng med vampyeren, han skræmte ham jo, han ville ikke.. han kunne bare ikke kæmpe imod mere, det var spildte krafter selv om han dog blev ved med at klynke. "Nej" klynkede han, "i stedet for" sagde han så, han ville kun bides hvis det kulle rede ham fra voldtægten.. men det kunne det sikkert ikke.. vampyren hvad vel truffet sin besluting, hvad skulle han dog stille op. "Neeeej, stop nu" klynkede han vider da han mærkede hans tag i håret og fuldte bare med, men snublede heel tiden over sine egne føder, det var ikke nemt ikke at kunne se noget. Han stødte hænderne mod vasken og sukkede igen, han ville væk? Men hvordan? Og hvorfor.. hvorfor var han tændt.. hvorfor var der noget i ham der bare ville gi' efter for vampyeren? Hvorfor kunne han ikke styre sig. Han mærkede buskerne forsvinde og lynlåsen af vampyrens bukser.. nu kom smerten. Han bed tænderne sammen, "Du må ikke.. det gør så undt.. stoooop" sagde han med skælvende hæs stemme, han vidste det ville gøre undt.. forfærndeligt ondt.. men dog kun i begyndelse.. men alligvel.. smerte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fang mig hvis du kan - Morgan Empty
IndlægEmne: Sv: fang mig hvis du kan - Morgan   fang mig hvis du kan - Morgan Icon_minitimeMan 10 Jan 2011, 04:53

Morgan var ligeglad med hvad elveren ville eller ikke ville, han gad ikke engang lytte på ham da det jo bare irriterede ham. han trak bare hans trøje lidt op "jamen så er det jo godt at jeg kan give dig mere smerte" sagde han og sprede hans ben lidt ved at sparke til hans ene fød med sin egen fød. han gav et hånligt grin fra sig, i det han trak sig hurtigt op i ham for at give ham ekstra smerte. han lag sin hånd på hans ene hofte, og begynde bare at bevæge sig ret så hurtigt i det da han jo var bedøvende ligeglad med om det gjorde ondt. han bøjede sig bare hen over ham og bed ham let med sine fortænder ham i nakken, det var vel mere et niv i det end sådan et rigtigt bid
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fang mig hvis du kan - Morgan Empty
IndlægEmne: Sv: fang mig hvis du kan - Morgan   fang mig hvis du kan - Morgan Icon_minitimeMan 10 Jan 2011, 05:44

Ozzie prøvede at rive sin tøje ned igen, han prøvede at gøre modstand at sætte sig på tværs? Måske kunne han irretere vapyeren så meget så han droppede det? Ikke gad fordi Ozzie var så besværlig. Dog lå han helt stille, bange for at bevæge sig det mindste, han var bange for smerten. "Jeg vil ikke have smerte" prøvede han og sukkede dybt, han mærkede de små spark og gav en klynkende lyd fra sig "aav.." mumlede han for sig selv og sukkede. Han ville væk fra det her marrit.. helst så hurtigt som muligt, måske skulle han bare bidet tænderne sammen og finde sig i det så ville det måske hurtiger være oversåtet. Ozzie skreg.. og han skreg højt! Alt hvad hans lunger kunne, for det gjorde undt, det gjode forfærendeligt ondt!! Han troede han skulle dø. De alt for hurtige bevægelser han gispede efter luft og skreg igen. Han knugede hænderne fast om kanten af hånsvasken, "AAAARGH" skreg han igen, så meget smerte, han skulle dø, han ville dø, han kunne ikke! Han mærkede en krot smerte i nakken, det gjorde ikek undt.. en andne smerte dominerede over den, og han skreg vider.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





fang mig hvis du kan - Morgan Empty
IndlægEmne: Sv: fang mig hvis du kan - Morgan   fang mig hvis du kan - Morgan Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
fang mig hvis du kan - Morgan
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Kom og sid. Hvis du tør
» Hvis du var diktator...
» Hvor skal man gå hen, hvis man intet mål har?
» time to die //vicente :: kom hvis i vil se en kamp//
» massemord //alle er velkommen til at stoppe mig hvis i tør//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Petronia night club-
Gå til: