Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Jeg vil lege! - Sas og vincente<333

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Jeg vil lege! - Sas og vincente<333 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg vil lege! - Sas og vincente<333   Jeg vil lege! - Sas og vincente<333 - Page 2 Icon_minitimeTirs 28 Dec 2010, 05:48

Reito følte sig overset i det. han sukkede udmattet og blev bare siddende der hvor dusørjægere havde sat ham og gloede på deres ben. så stille som muligt skubbede han sig elegat væk fra disken og begyndte at kravle forbi deres stole uden en lyd. det var da for kedeligt at sidde og glo sådan. efter nogle meter kom han med lidt besvær på benene igen og rettede sig op. efter nogle få skridt frem og tilbage forsvandt svimmelheden og han vendte sig om imod dem med et lille smil. englens ord havde hurtigt fanget hans opmærksomhed.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jeg vil lege! - Sas og vincente<333 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg vil lege! - Sas og vincente<333   Jeg vil lege! - Sas og vincente<333 - Page 2 Icon_minitimeOns 29 Dec 2010, 04:24

Vincente kigge på pigen og smilede, men trak så på skuldrene og skænkede op i to små glas. Han skubbede det ene glas hen til hende, og skulle til at vende sig om og give dæmonen det andet, da det gik op for ham, at han var forsvundet. Han kiggede sig rundt, men kunne ikke se hvor han var blevet af og skyllede selv indholdet af glasset ned. "Ved du hvor den lille blev af?" Spurgte han, en smule skarpt. Egentligt vidste han ikke om dæmonen var mindre end han selv, men i forhold til så mange andre dæmoner så han lav ud. Han kiggede sig tænksomt omkring, mens han overvejede sandsynligheden for at dæmonen skulle være stukket af for at finde føde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jeg vil lege! - Sas og vincente<333 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg vil lege! - Sas og vincente<333   Jeg vil lege! - Sas og vincente<333 - Page 2 Icon_minitimeOns 29 Dec 2010, 04:38

Sas smilede lidt til ham og pegede over på Reito der kæmpede for at holde sig stående. Hun kaldte på ham. "Hey.. kunne du tænke dig at få et FULDT glas min ven?" Spurgte hun og tog en slurk af det vincente havde givet hende. Så rettede hun atter opmærksomheden mod ham, for én der gav hende drinks måtte da være en fordel at gøre sig gode venner med. Hvis hun dog bare vidste hvad hun skulle sige til ham.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Jeg vil lege! - Sas og vincente<333 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg vil lege! - Sas og vincente<333   Jeg vil lege! - Sas og vincente<333 - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Jeg vil lege! - Sas og vincente<333
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Hmm... vil du lege med?
» Vil du lege med mig? ~ Crasie
» Lege på legepladsen.
» Lege tid.. (Theo)
» ensom på lege pladsen fie

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: