Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 fest og farver-Catherina-privat

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




fest og farver-Catherina-privat Empty
IndlægEmne: fest og farver-Catherina-privat   fest og farver-Catherina-privat Icon_minitimeMan 20 Dec 2010, 02:14

S-Petronia night club
T-21.00
O-mennesker der fester
P-sort t-shirt og hvide bukser og sko
V-koldt udenfor

Ray sad oppe ved baren Petronia night club men det var ikke ligefrem det sjoveste at lave hen ville heller ha nogen at være sammen med for så var det sjovere hvis man var to om at ha det sjovt men det virkede ikke til at der var nogen som ville være samme med ham men så havde han det sådan at så kunne de blive fri for det hvis de ikke gad det.
Han fik sig en drink som han så tog sig en slurk af og stilte den på bordet og slappede så bare af mens han sad og tænkte for sig selv
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fest og farver-Catherina-privat Empty
IndlægEmne: Sv: fest og farver-Catherina-privat   fest og farver-Catherina-privat Icon_minitimeMan 20 Dec 2010, 02:46

//OOG: Kommer til at ændre navnet lidt, så det bliver lidt forskelligt. Indtil nu er det Licha//

Licha gik ind i Weclare's Nat Klub. Omkring 3 timer skulle hun gå da hun skulle få klaret festen. Licha gik langsomt ind. Hun satte sig på en stol nær baren. Hun sukkede, Hun havde været på jagt efter den perfekte kjole, Dog uden nogen form for held. En bartender kom gående mod hende og spurgte: "Vil du ha noget at drikke?" Hun spurgte sukkersødt som hun tiggede hende om at begynde at ganve på hende. "En mokai er fint" Sukkede hun. Bartenderen begyndte straks at gå i gang. Hun fik den i kort tid og kiggede på den, Hun tog en slurk og blev grøn i hovedet af væmmelse.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fest og farver-Catherina-privat Empty
IndlægEmne: Sv: fest og farver-Catherina-privat   fest og farver-Catherina-privat Icon_minitimeMan 20 Dec 2010, 03:17

//OOG: Svarer du snart//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fest og farver-Catherina-privat Empty
IndlægEmne: Sv: fest og farver-Catherina-privat   fest og farver-Catherina-privat Icon_minitimeMan 20 Dec 2010, 03:31

Han sad og kiggede sig rundt og fik så stille øje på en der var kommet ind "mokai er da vist ikke lige dig er det"sagde han stille og roligt og kiggede på denne kvinde som sad og linde hun var grøn i hovedet og smilte stille til hende "men undskyld hvis jeg bare lige snakkede til dig"sagde han venlig og kiggede på hende.
Han var udafvendt lige nu så det var derfor han snakkede som han nu gjorde
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fest og farver-Catherina-privat Empty
IndlægEmne: Sv: fest og farver-Catherina-privat   fest og farver-Catherina-privat Icon_minitimeMan 20 Dec 2010, 03:48

Licha kløede sig i håret "Mjeeerrrh...Alkol er ikke mig. " Smilte hun. Hun skubbede Mokaien væk. Lich blev forskrækket da en 34 årig mand smed noget mokai i hovedet på bartenderen. Hun skubbede sig fra baren "Folk er skøre i den her klub" Mumlede hun irriteret. Hun var på vej til at rejse sig, Men hun følte dårlig samvittighed over at gå. Hun blev siddende, Licha stirrede ned i bordet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fest og farver-Catherina-privat Empty
IndlægEmne: Sv: fest og farver-Catherina-privat   fest og farver-Catherina-privat Icon_minitimeMan 20 Dec 2010, 03:56

Han kiggede på denne kvinde der ikke ville rejse sig som det så ud til at hun ville så han rejste sig og gik hen til hende "det vist ikke så godt du er her tror du"sagde han venligt til kvinden og kiggede på hende med et smil på sine læber og ventede på at hun ville svare ham for så kunne han godt gå sammen med hende ud derfra.
Han smilte bare til hende og ventede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fest og farver-Catherina-privat Empty
IndlægEmne: Sv: fest og farver-Catherina-privat   fest og farver-Catherina-privat Icon_minitimeMan 20 Dec 2010, 04:04

Hun rejste sig "Tak" Hviskede hun. Hun kløede sig lidt genert i nakken. Den krøllede lysebrune hår hang ned over hendes øjne. Hun rystede det lidt væk. Licha var på vej til at gå udenfor, Hun var ikke særlig tilfreds med at være her. Hellere vætr udenfor med larm ind indenfor med perverse klovne som solgte deres hus på at bare få en date med en sild. Licha ænsede ikke hvad hun lavede her, En 18. årig pige ville strippe rundt, men ikke Licha. Hun opfører sig som en 28 årig kvinde. "Mit navn er forresten Licha...Ehm Licha Silverstone"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fest og farver-Catherina-privat Empty
IndlægEmne: Sv: fest og farver-Catherina-privat   fest og farver-Catherina-privat Icon_minitimeMan 20 Dec 2010, 04:11

Han kiggede på hende og fik hende med udenfor og kiggede på hende "hyggeligt at møde dig Licha"sagde han med et smil på sine læber og kiggede lidt rundt før han kiggede på hende igen "jeg hedder Ray Ray Malonie"sagde han venligt og kiggede på hende "og du er helt okay"spurgte han og kiggede på hende for det håbede han da på at hun var.
Han smilte venligt til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fest og farver-Catherina-privat Empty
IndlægEmne: Sv: fest og farver-Catherina-privat   fest og farver-Catherina-privat Icon_minitimeMan 20 Dec 2010, 04:15

Hun smilede, Ingen havde respekteret hende før de begyndte at gnave på hende. "I lige måde...Ray" Da de gik forbi vagterne satte hun sig ved et tomands bord. Hun ventede på at Ray ville sidde overfor. Hun ledte efter noget at snakke om i hendes tanker. Hendes taske satte hun på bordet. Licha tog en youghurt op af tasken. Den var stadig kold da en af vagterne tilbød hende den. Af en mærkelig grund.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fest og farver-Catherina-privat Empty
IndlægEmne: Sv: fest og farver-Catherina-privat   fest og farver-Catherina-privat Icon_minitimeMan 20 Dec 2010, 04:23

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og satte sig overfor hende og kiggede bare på hende "det var da noget mærkeligt der inde syns du ikke bare det med den mand og mokaien som han kastede i hovede på bartenderen"sagde han og kiggede lidt rundt før han kiggede på hende med et stille smil på sine læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fest og farver-Catherina-privat Empty
IndlægEmne: Sv: fest og farver-Catherina-privat   fest og farver-Catherina-privat Icon_minitimeMan 20 Dec 2010, 04:48

Licha sukkede. "Ja" Hun overvejede noget "Ved du at der forgår en julefest i aften?" Spurgte hun. "Nogle folk er bare mærkelige" Bemærkede hun. Pludselig sad der en eller 2. køn pige omringet af roser og drenge. "Jeg forstår virkelig ikke hvorfor folk finder sig i sådan noget, Sidst det skete for mig slog jeg fra mig" Licha sukkede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fest og farver-Catherina-privat Empty
IndlægEmne: Sv: fest og farver-Catherina-privat   fest og farver-Catherina-privat Icon_minitimeMan 20 Dec 2010, 05:00

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "nej det ved jeg ikke"sagde han med et smil på sine læber "ja folk er mærkelige især når der er kønne piger som dig fx"sagde han med et smil på sine læber og kiggede på hende "for du er køn"sagde han med et smil på sine læber og kiggede hende ind i øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fest og farver-Catherina-privat Empty
IndlægEmne: Sv: fest og farver-Catherina-privat   fest og farver-Catherina-privat Icon_minitimeMan 20 Dec 2010, 05:28

Licha kløede sig selv i nakken. "Ehm...Tak" Licha rømmede sig. Langsomt blusede hendes kinder op. "Så skulle du have ste mig da jeg var 10. Jeg blev kendt som den lille kiksede pige med briller." Hun sukkede. Hun virkede som om hun hele tiden var trist, Hun mistede bare selvtillid for hver dag der gik, Hverdag krakkede hun hendes forældres navn fandt dog kun deres gamle hus.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fest og farver-Catherina-privat Empty
IndlægEmne: Sv: fest og farver-Catherina-privat   fest og farver-Catherina-privat Icon_minitimeMan 20 Dec 2010, 05:33

Han kiggede på hende "dig med briller hmm tror du stadig ville ha været smuk selvom du havde briller på"sagde han med et smil på sine læber og kiggede hende ind i hendes øjne og smilet han sendte hende var et meget sødt men også charmerende smil til hende og kiggede på hende.
Han smilte til hende og var venlig mod hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fest og farver-Catherina-privat Empty
IndlægEmne: Sv: fest og farver-Catherina-privat   fest og farver-Catherina-privat Icon_minitimeMan 20 Dec 2010, 05:39

Et lille lavt grint strålte sig "Det vil du ikke sige hvis du kendte mig. Altid intresseret i dyr, og natur. Og det er jeg stadig" Indrømmede hun lavt. En pige kom gående "Er der noget i, vil ha?" Licha tænkte sig godt om. "En ostefri burger, Men en Sprite og pomfritter og nuggets ved siden af" Licha skævede til Ray "Hvad skal du ha?" Hviskede hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fest og farver-Catherina-privat Empty
IndlægEmne: Sv: fest og farver-Catherina-privat   fest og farver-Catherina-privat Icon_minitimeMan 20 Dec 2010, 05:45

Han kiggede på hende "natur den er altid flot og kan godt lide den og dyr er så dejlige og bløde og man har bare lyst til at kramme dem"sagde han med et smil på sine læber "mig hm bare en burger"sagde han med et smil på sine læber.
Han smilte og var glad for at sidde her sammen med hende på denne her måde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fest og farver-Catherina-privat Empty
IndlægEmne: Sv: fest og farver-Catherina-privat   fest og farver-Catherina-privat Icon_minitimeMan 20 Dec 2010, 05:53

Licha grinede og gik lidt mere til sagen "Hvis du ikke havde piercinger ville jeg sikkert gå ud med dig. Tag mig nu ikke som overfladisk men bare altid drillet af nogle med piercinger, Selvom de kun var 10" Sukkede hun. Hun håbede at hele sit hjerte at han ikke ville tage hende som overfladisk
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fest og farver-Catherina-privat Empty
IndlægEmne: Sv: fest og farver-Catherina-privat   fest og farver-Catherina-privat Icon_minitimeMan 20 Dec 2010, 06:04

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "når dem her"sagde han og kiggede på hende "det sådan nogen jeg selv har lavet men de kun klipset på så de er til at tage af"sagde han og tog dem af og man kunne se at der ikke var huller eller noget"sagde han med et smil på sine læber og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fest og farver-Catherina-privat Empty
IndlægEmne: Sv: fest og farver-Catherina-privat   fest og farver-Catherina-privat Icon_minitimeMan 20 Dec 2010, 06:53

Licha åndede lettet op. Inden der gik særlig langtid kom den lille pige emd deres mad. "Jeg betaler" smilede hun. Licha gav hende pigen penge så de kunne begynde at spise deres mad inden der skete et eller andet møg irriterende, Hun skulle nødig blev stresset. Folk der kender Lichas hader når hun er stresset. Hun stormer rundt over det hele. *Remember Licha, Han er Kates* Licha ahvde hørt Kate snakke lidt om ham, Så hun holdte sig på afstand.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fest og farver-Catherina-privat Empty
IndlægEmne: Sv: fest og farver-Catherina-privat   fest og farver-Catherina-privat Icon_minitimeMan 20 Dec 2010, 07:00

Han kiggede på hende og spiste stille og roligt med et smil på sine læber "er der noget galt"spurgte han og kiggede på hende og havde det som om hun ikke ville tæt på ham eller noget men det var jo op til hende.
Han smilte til hende og spiste
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fest og farver-Catherina-privat Empty
IndlægEmne: Sv: fest og farver-Catherina-privat   fest og farver-Catherina-privat Icon_minitimeMan 20 Dec 2010, 07:13

Licha snurrede rundt i sin mad "Det er bare...Lige meget lad os bare spise" Licha prøvede at få det bedste frem af aftenen. "Jeg elsker dyr, Da jeg var lille drømte jeg at bo på landet bo sammen med en masse dyr.. Se pænere ud en jeg gjorder den gang. Have mere selvtillid" Licha bemærkede at det begyndte at blivr varmere trods dagen. Licha kiggede op natte himlen. Det hele skinnede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fest og farver-Catherina-privat Empty
IndlægEmne: Sv: fest og farver-Catherina-privat   fest og farver-Catherina-privat Icon_minitimeMan 20 Dec 2010, 07:27

Han kiggede på hende "det bare hvad"sagde han og ville gerne vide det hvad hun mente med det er bare og hvad var det bare for noget det ville han da godt vide.
Han smilte stile til hende og spiste vider
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fest og farver-Catherina-privat Empty
IndlægEmne: Sv: fest og farver-Catherina-privat   fest og farver-Catherina-privat Icon_minitimeMan 20 Dec 2010, 07:30

Licha begyndte at grine over hans stædighed "Lige meget!" Grinte hun. Hun sad og kiggede mystisk op i himlen. "Kender du min søster? Kate Silverstone?" Spurgte hun intressnadt. Kate kendte næsten alle. Modsat Licha som ikke kunne være spor udadvvendt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fest og farver-Catherina-privat Empty
IndlægEmne: Sv: fest og farver-Catherina-privat   fest og farver-Catherina-privat Icon_minitimeMan 20 Dec 2010, 07:37

Han kiggede på hende med et smil "ja det gør jeg da"sagde han med et smil på sine læber "men hvad med det er det derfor du ikke ville tæt på sig mig eller sådan"sagde han med et stille smil på sine læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fest og farver-Catherina-privat Empty
IndlægEmne: Sv: fest og farver-Catherina-privat   fest og farver-Catherina-privat Icon_minitimeMan 20 Dec 2010, 07:47

Hendes kinder blusede atter op. "Tja...Njoj. " Mumlede Licha lavt. Lichas næse kløede afsindigt meget. Hun pudrede sin næse og bagefter brød et hårdt: "ATJUH!" Ud. Folk stirrede på licha som om hun havde hostet en kanon kugle op.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





fest og farver-Catherina-privat Empty
IndlægEmne: Sv: fest og farver-Catherina-privat   fest og farver-Catherina-privat Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
fest og farver-Catherina-privat
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» fest . (Privat )
» Fest og farver noget med gang i den :P
» fest og farver er altid godt ...
» fest!fest!dans: Fellix privat
» Fest.. Privat (Fex)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Petronia night club-
Gå til: