Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 fest og farver-Catherina-privat

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




fest og farver-Catherina-privat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: fest og farver-Catherina-privat   fest og farver-Catherina-privat - Page 2 Icon_minitimeMan 20 Dec 2010, 07:50

Han kiggede på hende "prosit"sagde han med et smil på sine læber og kiggede på hende "er du færdig med maden"spurgte han med et smil på sine læber.
Han var da stadig glad for at hun var sammen med ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fest og farver-Catherina-privat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: fest og farver-Catherina-privat   fest og farver-Catherina-privat - Page 2 Icon_minitimeMan 20 Dec 2010, 07:55

"Tak" Fnøs Licha. Hun stirrede ned på sin mad og mistede hurtigere appetiten end Sonic X kunne løbe frem og tilbage en gang i en dobbel seng. "Ork, Ja!" Sagde Licha. Licha havde en smule ondt i hovedet. Hun lod sin hånd holde hende hoved. Hånden støttede sig på bordpladen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fest og farver-Catherina-privat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: fest og farver-Catherina-privat   fest og farver-Catherina-privat - Page 2 Icon_minitimeMan 20 Dec 2010, 08:13

Han kiggede på hende "hvad er der med dig nu er du sur"sagde han med et smil på sine læber og var ikke sikker på hvad der skete for hende lige nu.
Han kiggede på hende og smilte bare
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fest og farver-Catherina-privat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: fest og farver-Catherina-privat   fest og farver-Catherina-privat - Page 2 Icon_minitimeMan 20 Dec 2010, 08:17

Licha følte sig uhøflig "Nej, Bare hovedpine. Det er er rimelig normalt her for tiden" Licha ville ikke have folk til at melidenhed mnmed sig. Somme tider ville Licha bare have et liv for sig selv, Og ikke være 100% vild efter et eller andet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fest og farver-Catherina-privat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: fest og farver-Catherina-privat   fest og farver-Catherina-privat - Page 2 Icon_minitimeMan 20 Dec 2010, 08:48

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "skal vi gå os en tur eller noget"sagde han med et smil på sine læber.
Han smilte bare
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fest og farver-Catherina-privat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: fest og farver-Catherina-privat   fest og farver-Catherina-privat - Page 2 Icon_minitimeTirs 21 Dec 2010, 03:58

Licha smilede. "Ja, Gerne" Hun gik over og betalte og kom tilbage. Hun frøs lidt men lod det sig ikke gå på da hun ikke peb som en mus. Licha hang sit hår op i en hestehale. Tasken tog hun over skulderen. Gågaderne begyndte langsomt at blive tømt for mennesker. Sikkert pågrundaf at butikkerne lukkede eller noget i den stil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fest og farver-Catherina-privat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: fest og farver-Catherina-privat   fest og farver-Catherina-privat - Page 2 Icon_minitimeTirs 21 Dec 2010, 04:32

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og ventede på hende udenfor da hun kom smilte han til hende og gav sig stille og roligt til at gå gennem gaden med hende "der er da ikke så koldt syns du"spurgte han med et smil på sine læber og kiggede på hende og ventede på svar fra hende af
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fest og farver-Catherina-privat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: fest og farver-Catherina-privat   fest og farver-Catherina-privat - Page 2 Icon_minitimeTirs 21 Dec 2010, 04:41

Licha tippede lidt frem, og tilbage. "Mjeeeerhh...Liidt" Indrømmede hun lavt. En top var sørmes ikke det bedste at tag på i vinter. De var lige gået fra Petronia nightclub. Klokken var lidt over 10. Hun håbede at hendes søster ikke var bekymret eller noget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fest og farver-Catherina-privat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: fest og farver-Catherina-privat   fest og farver-Catherina-privat - Page 2 Icon_minitimeTirs 21 Dec 2010, 04:43

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "vil du se hvor jeg bor henne"spurgte han og kiggede på hende med et smil på sine læber for han boede ikke så langt væk fra der hvor de var henne og smilte til hende.
Han tog sin jakke af og gav hende den på så hun ikke skulle fryse.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fest og farver-Catherina-privat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: fest og farver-Catherina-privat   fest og farver-Catherina-privat - Page 2 Icon_minitimeTirs 21 Dec 2010, 05:12

Licha smilede og hviskede lavt; "Tak" Hun overvejede en smule om hun skulle. "Ja, Hm..Okay" Licha begyndte at blive en smule nervøs. Hun kendte ham ikke engang 20% ud af 100%. Hun trak lidt på skulderen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fest og farver-Catherina-privat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: fest og farver-Catherina-privat   fest og farver-Catherina-privat - Page 2 Icon_minitimeTirs 21 Dec 2010, 05:24

Han kiggede på hende "kom med mig"sagde han og gav sig til at gå hen gennem gaderne og kom til et hus med lejligheder i og gik så op til sin lejlighed og åbnede den og holdte døren for hende så hun kunne komme ind i hans lejlighed.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fest og farver-Catherina-privat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: fest og farver-Catherina-privat   fest og farver-Catherina-privat - Page 2 Icon_minitimeTirs 21 Dec 2010, 05:28

Licha trådte ind. "Tak" Hviskede hun igen. Alt så normalt ud som en lejlighed nu bør gøre. Det hele virkede. Whoaw. Når hun tænkte over hvordan det hul af en lejlighed hun boede i før så det her ud til at være et pardis. Mon han boede alene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fest og farver-Catherina-privat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: fest og farver-Catherina-privat   fest og farver-Catherina-privat - Page 2 Icon_minitimeTirs 21 Dec 2010, 05:40

Han kiggede på hende "bare lad som om du er hjemme"sagde han med et smil på sine læber og gik ud til køkkenet og fandt noget sodavand til dem og gik ind og stilte den store 2 liters sodavand på bordet og to glas "du velkommen her til en være tid hvis du vil komme og besøge mig eller noget"sagde han venligt og kiggede på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fest og farver-Catherina-privat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: fest og farver-Catherina-privat   fest og farver-Catherina-privat - Page 2 Icon_minitimeTirs 21 Dec 2010, 05:42

Licha smilede "Tak. Jeg skal også passe mit frivillige job som medhjælper i Dyrenes Beskyttlese.. Hvad vil du være?" Spurgte og forklarede Licha
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fest og farver-Catherina-privat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: fest og farver-Catherina-privat   fest og farver-Catherina-privat - Page 2 Icon_minitimeTirs 21 Dec 2010, 05:49

Han kiggede på hende "jo da det vil jeg da gerne"sagde han med et smil på sine læber da der var en lille kat der hoppede op til ham den så frisk og rask ud "det her er mille jeg fandt hende på gaden i en kasse med aviser hun var tynd og maver lille en så jeg tog hende med mig hjem og tog mig af hende og siden har hun været her hos mig"sagde han med et smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fest og farver-Catherina-privat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: fest og farver-Catherina-privat   fest og farver-Catherina-privat - Page 2 Icon_minitimeTirs 21 Dec 2010, 05:51

Licha smilede og kiggede på Mille. Hun fandt sin taske frem "Jeg er måske lidt mrækelig, Men jeg har altid en lille pose foder med når jeg er ude omkring for der er en masse dyr heromkring" Indrømmede Licha. Hun tog en pose op ogsatte lidt i en håndfuld. Mille tog langsomme bider af maden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fest og farver-Catherina-privat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: fest og farver-Catherina-privat   fest og farver-Catherina-privat - Page 2 Icon_minitimeTirs 21 Dec 2010, 05:59

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og kiggede på mille "nej da det ikke mærkeligt det kun godt at der er nogen der tager sig af de dyr som er på gaden ellers så sulter de jo og det ikke så godt"sagde han med et smil og syns at det var en sød tanke af hende og havde mad med til de dyr på gaden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fest og farver-Catherina-privat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: fest og farver-Catherina-privat   fest og farver-Catherina-privat - Page 2 Icon_minitimeTirs 21 Dec 2010, 06:02

Licha rødmede. "Jge har omrking 5 hunde og 3 katte. Alle kattene var på gaden. Og en af hundene kom fra gaden." Pludselig begyndte en smule hidsighed oppe i Licha "Jeg hader altså bare folk der ikke ved hvad dte vil sige at ha et dyr! " Licha begyndte dog langsomt at køle ned. " Hvis de ikke vil ha dte længere så send dte til nogle der vil"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fest og farver-Catherina-privat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: fest og farver-Catherina-privat   fest og farver-Catherina-privat - Page 2 Icon_minitimeTirs 21 Dec 2010, 06:23

Han kiggede på hende og forstod hende godt på det hun sagde og smilte til hende og tog hendes hånd og holdte den og smilte til hende og satte sig over ved siden af hende så de var tæt på hinanden og kiggede hende ind i øjne og smilte sødt til hende "dyr skal behandles med omtanke og man skal tænke sig om før man skaffe sig et"sagde han med et smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fest og farver-Catherina-privat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: fest og farver-Catherina-privat   fest og farver-Catherina-privat - Page 2 Icon_minitimeTirs 21 Dec 2010, 06:31

Licha fniste. Sneen begyndte at dale ned fra himlen "Ja, Hver eneste dag, Tager jeg alle mine dyr ned i bilen og med på arbejdet, Så sidder de og leger i et slags baby kravle gård, Bare meget meget større" Licha smilede, Et dyr kan være alene hjemme. Men hun syntes de skal have lov til at komme ud på arbejdet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fest og farver-Catherina-privat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: fest og farver-Catherina-privat   fest og farver-Catherina-privat - Page 2 Icon_minitimeTirs 21 Dec 2010, 06:50

Han kiggede på hende "ja"sagde han og nussede hendes hånd stille og roligt og kiggede bare på hende "du har et par kønne øjne"sagde han med et smil på sine læber og kiggede på hende "skal vi se en film eller noget"spurgte han med et sødt smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fest og farver-Catherina-privat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: fest og farver-Catherina-privat   fest og farver-Catherina-privat - Page 2 Icon_minitimeTirs 21 Dec 2010, 06:58

Licha have et tænksomt udtryk i hendes ansigt. "Ja.. Hvorfor ik. Skal jeg gå ud og lave popcorn?" Spurgte hun. Licha kløede sig lidt i nakken og rejste sig op så hendes hånd ikke længere mødte hans. "Jeg skal lige ringe hjem til min søster" En Xperia X10 kom op af hendes lomme. Hun gik på et værelse og ringede. Mobilen ringede. Pludselig telefonen taget ag Kate. "Licha, Er det dig?" Blev der råbt i telefonen. Licha flyttede telfonen fra sit øre "Ja Kate, Hvorfor råber du?" Katie tog vejret ig svarede "Jeg var bekymred,e Du plejer ikke at være så længe ude. " Licha himlede med øjne "Jeg sidder bare og ser en film med Ray" Der var en kort tavshed mellem dem "Ok" Sagde hun. "Fravel" Sagde hun og lagde på. Kate satte sig ind i stuen igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fest og farver-Catherina-privat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: fest og farver-Catherina-privat   fest og farver-Catherina-privat - Page 2 Icon_minitimeTirs 21 Dec 2010, 07:10

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "jo da må du godt og okay"sagde han og gik hen og kiggede på film som de kunne se og tog en romantisk og en gyser med sig hen til bordet og lagde dem ned og ventede på hun kom igen og kiggede lidt rundt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fest og farver-Catherina-privat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: fest og farver-Catherina-privat   fest og farver-Catherina-privat - Page 2 Icon_minitimeTirs 21 Dec 2010, 07:15

Licha kiggede hvilken film han havde valgt. Et kort stykke tid efter gik hun ind i køkkenet for at lave popcorn. "Popcorn, The First way, Popcorn another. Why do i made popcorns, Because it's good!" Sang Licha i køkkenet. Hun puttede popcorne i mikroovnen og begyndte at sætte sig op på kanten af køkkenbordet for at vente på de blev frædige. Da den sagde BIB hoppede Licha ned fra køkken bordet og tog popcorne ned i en rød skål og smuttede ind i stuen igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fest og farver-Catherina-privat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: fest og farver-Catherina-privat   fest og farver-Catherina-privat - Page 2 Icon_minitimeTirs 21 Dec 2010, 07:30

Han kiggede på hende med et smil da hun kom ind til ham igen og kiggede så på hende "er de blevet gode"sagde han med et smil på sine læber og ventede på at hun satte sig ved ham igen så de kunne se film.
Han smilte for sig selv lidt
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





fest og farver-Catherina-privat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: fest og farver-Catherina-privat   fest og farver-Catherina-privat - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
fest og farver-Catherina-privat
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» fest . (Privat )
» Fest og farver noget med gang i den :P
» fest og farver er altid godt ...
» fest!fest!dans: Fellix privat
» Fest.. Privat (Fex)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Petronia night club-
Gå til: