Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Juleaften?//Sariel.

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Juleaften?//Sariel. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Juleaften?//Sariel.   Juleaften?//Sariel. - Page 2 Icon_minitimeTors 23 Dec 2010, 07:27

// org det var helt vildt sødt :b //

Sariel så trist ned, "Alane, det var ikke bevidst at jeg ville være utro, og nej, bestemt nej! Efter jeg har følt den smerte af at miste dig har jeg indset mig fejl. Men, jeg vil bare gerne ha' at du er lykkelig" sagde han bestemt men i en hviskende stemme. Det sidste sagde han tavst, som et lille note om at hun ikke behøvede at være sammen med ham hvis hun ikke var lykkelig sammen med ham. Han smilte lettere over halskæden. "jo selvfølgelig" han tog smykket, lagde det om halsen på hende og lukkede det blidt sammen i den lille lås der altid sad i nakken. Han så på hende, "du smuk" hviskede han. Han havde en trang til at kysse hende, men lod vær.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Juleaften?//Sariel. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Juleaften?//Sariel.   Juleaften?//Sariel. - Page 2 Icon_minitimeTors 23 Dec 2010, 07:33

// Hvad var sødt? (: //


Alane så på ham og bed sig i læben, det var lige de ord hun ønskede at høre og han sagde dem rent faktisk. Hun smilede stille. "Jeg er glad for at du har det sådan Sariel. Det betyder meget for mig at du bare vil have jeg skal være lykkelig." Hun lænte sig over og gav ham et kort men varmt kram. Hun tørrede de sidste tåre væk med et smil på læben. Hun så på haldskæden og løftede den stille da han havde givet hende den på. Den var virkelig smuk. "Den er virkelig smuk Sariel" Hun smilte stille. En stærk rødmen lagde sig over hendes kinder da han sagde det. "Mange tak" Forsigtigt lænte hun sig over og lagde blidt sine fløjlsbløde løber med hans kind i et par sekunder før hun trak sig tilbage. Rødmen stadig meget tydeligt på hendes kinder.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Juleaften?//Sariel. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Juleaften?//Sariel.   Juleaften?//Sariel. - Page 2 Icon_minitimeTors 23 Dec 2010, 07:45

// Det med halskæden :b //

Han smilte og så ned. Ja det var sådan han havde det, hvis man virkelig elskede noget burde man også give slip så personen også fik det godt. Han lænede sig også frem så de mødtes i krammet. Sikken en masse kram han fik denne aften, det han på ingen måde forventet. Han smilte og så på halskæden og så på hendes smukke øjne. han smilte bare, sødt. Han vidst ikke rigtigt hvad han skulle sige, ikke andet hvad han faktisk lige havde sagt, der var jo ingen grund til at skynde sig. Da hun lænede sig frem og kyssede ham på kinden, fik han kuldegysninger over hele kroppen og han rødmede. "åh... Alane" mumlende han da han så at hun rødmede. Ingen person var bedre end hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Juleaften?//Sariel. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Juleaften?//Sariel.   Juleaften?//Sariel. - Page 2 Icon_minitimeTors 23 Dec 2010, 07:58

Alane så på ham med et kært lille smil, hun var virkelig glad for at hun havde lært Sariel at kende, men på den anden side var hun også ked af det. Han var den person som havde gjort hende lykkeligst men også den person som havde ødelagt mest. Hun bed sig stille i læben, hun var glad for at hun kunne holde ham tæt på sig selvom det gjorde ondt når hun gjorde det. At vide at to andre også havde gjort det, nok med samme følser og en af dem havde han endda haft sex med. Hendes humør faldt virkelig meget ved den tanke. Hendes blik faldt og hendes skuldre faldt fremad mens hun bare så ned. Hun så så ødelagt og nedbrudt ud i det korte øjeblik det varede. Hun så hurtigt opp da han nævnte hendes navn "Mhm?" Hun lagde hovedet på skrå og så ham i øjenne-
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Juleaften?//Sariel. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Juleaften?//Sariel.   Juleaften?//Sariel. - Page 2 Icon_minitimeTors 23 Dec 2010, 08:10

Alane havde virkelig gjort noget ved Sariel, det var en virkelig underlig følelse en følelse af afhængighed lige pludselig. han ville bare ikke forlade hende nu, hans hjerte pumpede og han kunne nærmest mærke det igennem hans t-shirt. Han tog hendes hånd og lagde den blid på hans brystkasse så hun kunne mærke hans hjerte rytme. "jeg er ked af det" sagde han mumlende. Han kneb øjne sammen og smilte lidt og åbnede øjne blidt derefter. han kunne ikke spole tiden tilbage så det var hendes valg. "du mit liv nu, du er i mine tanker konstant. Undskyld" hviskede han og sukkede og hold om hans ansigt. Det var så ynkeligt, men sandt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Juleaften?//Sariel. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Juleaften?//Sariel.   Juleaften?//Sariel. - Page 2 Icon_minitimeTors 23 Dec 2010, 08:21

Alane kunne godt se på ham at han fortrød det han havde gjort men det var desværre noget han havde gjort og det gjorde Alane meget uklar på ham, hun var bange for at hun aldrig nogensinde ville vide hvor hun havde ham. Og sådan et forhold kunne hun ikke være i. Et forhold skulle bygges på tillid og Sariel havde udnyttet hendes tillid. Hun så på ham da han tog hendes hånd. Hun så på ham mens hun kunne mærke hans hjerte slå under tøjet og inden under hans hud, var det mon hende det slog for? Var det det han prøvede at fortælle. Hun nikkede stille, "Det ved jeg du er Sariel, men som jeg sagde sidst bliver du nød til at bevise du virkelig elsker mig og at jeg kan stole på dig" Hun bed sig stille i læben og så ned mens hun stille fjernede sin hånd. Hun så på ham og fjernede hans hænder far hans ansigt, "Du er også i mine tanker konstant og hvis jeg ikke stadig havde følser for dig ville jeg jo aldrig have sagt du skulle bevise noget for mig. Hvis jeg ingen følser havde haft mere havde jeg jo været ligeglad. Men det er jeg ikke Sariel... Du betyder virkelig meget for mig, uanset om vi får et forhold stablet op vil du stadig betyde virkelig meget for mig" Hun slap hans hænder og så ned mens hun bed sig nervøst i læben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Juleaften?//Sariel. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Juleaften?//Sariel.   Juleaften?//Sariel. - Page 2 Icon_minitimeTors 23 Dec 2010, 08:33

Sariel nikkede, han var faktisk lidt usikker på hvordan han skulle vise det, han var ikke så god til at vise hvor meget han elskede hende. Han sank og en enkel tåre trillede ned af hans kind. Han smilte til hende og nikkede. Han vidste stadig ikke hvorfor han havde gjort det og han havde aldrig mere fortrudt det mere end nu. Men, nu ville han ikke tænke på det længere, det kunne ikke laves om på, kun bygges op. "hjælp mig" hviskede han jamrende. Han fik en tanke om at holde om hende imens hun sov, bare holde hende tæt ind til kroppen bare får at mærke hendes eksistens.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Juleaften?//Sariel. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Juleaften?//Sariel.   Juleaften?//Sariel. - Page 2 Icon_minitimeTors 23 Dec 2010, 08:40

Hun så på ham, han vidste forhåbenligt hvordan han skulle vise hende hvor meget han elskede hende. Altså han havde vundet et godt stykke på sangen da det var meget personligt. Hun smilte stille ved tanken af det. Hun lagde sig ned med hovedet i hans skød og lukkede sine øjne i, hun var begyndt at blive træt og ønskede bare at han ville holde om hende og synge for hende indtil hun faldt i søvn. Det var sådan hun ønskede at falde i søvn i nat. Hun rødmede en smule ved tanken. Hun åbnede øjnene da hun mærkede en tåre ramme hendes kind. Hun satte sig hurtigt op og så på ham. Hun satte sig helt tæt på ham, sås tæt på at hun næsten sad i hans skød. De ting han ville vinde mest på var bare at være spontan og vise hvor svært han havde ved ikke at have hende i hans arme og den slags. "Hjælp dig med hvad?" Hun hviskede det stille, der var ikke brug for mere end en hvisken til at han kunne høre hende klart og tydeligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Juleaften?//Sariel. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Juleaften?//Sariel.   Juleaften?//Sariel. - Page 2 Icon_minitimeFre 24 Dec 2010, 01:02

Han rystede let på hovedet, "ikke noget" hviskede han igen. Han kyssede hende kært på panden. "er du træt?" hviskede han og havde armene om hende. Han ga hende et lille klem smilte. Han snøftede lige en enkel gang og lukkede øjne. Han forstilte at de var sammen igen og alt var vel og de begge havde glemt hans kæmpe fejl. Han kom til at tænke på gud, gad vide om han ville tilgive ham? Ville han nogensinde vende tilbage på grund af det. Han slog tanken ud af hovedet, hvis han blot tog sig tid til ham selv så kunne det være at han kunne få rettet op på sit liv. Han elskede at hun var så nær ham, det var en skøn følelse, det gjorde ham varm om hjertet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Juleaften?//Sariel. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Juleaften?//Sariel.   Juleaften?//Sariel. - Page 2 Icon_minitimeFre 24 Dec 2010, 05:59

Alane så på ham med et lille smil, hun var glad for at være så tæt på ham. Hun satte sig stille op og så op i loftet. Hun kunne ikke lade være med at grine. Over dem hang en mistelten. Hun så på ham og pegede op på den mens hun selv kiggede op "Mistelten" Hun så på ham, en let rødmen dækkede hendes kinder. "Jeg er en smule træt men det er ikke så slemt." Hun så ud af vinduet og derefter ham. "Vil du blive natten over?" Hun bed sig let i læben. De ville blive nødt til at dele hendes seng. Men det havde hun det fint med. Hun sad stadig virkelig tæt på ham, hun følte sig tryg i hans nær hver.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Juleaften?//Sariel. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Juleaften?//Sariel.   Juleaften?//Sariel. - Page 2 Icon_minitimeFre 24 Dec 2010, 06:23

Sariel så op og smilte lykkeligt. Ja, endelig en undskyldning for at kysse hende, kunne det være bedre. Han kærtegnede hendes kind og lagde hånden om nakken på hende og nussede hende i nakken, den anden hånd plantede sig om livet på hende. Han så romantisk i hendes smukke øjne imens han langsomt nærmede hendes silkebløde læber. Han ramte blidt og roligt hendes læber med hans, han lukkede roligt øjne og lod kysset være på hendes læber. Han slap forsigtigt igen og åbnede øjne blidt. Han smilte og hans hjerte havde aldrig hoppede hurtigere. Det bankede for hende. Han smilte, "meget gerne" hviskede han og følte sig heldig, at dele natten med hende på en juleaften, han følte sig helt nyforelsket igen, hvor var det jo vildt, det hun gjorde ved ham var så, ubeskriveligt dejligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Juleaften?//Sariel. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Juleaften?//Sariel.   Juleaften?//Sariel. - Page 2 Icon_minitimeFre 24 Dec 2010, 06:35

Alane så på ham med et virkelig kærligt glimt i øjet. Hun havde stadig virkelig store føleser for ham og det ville ikke ændre sig forløbig. Hun elskede ham stadig virkelig højt. Sommerfuglene sværmmede nede i hendes mave. Det føltes som om hun skulle til at have sit aller første kys endnu engang. Hun lagde forsigtigt armene om nakken på ham og kærtegnede ham blidt ned af ryggen. Hendes øjne gled i da hans læber ramte hendes. Hun gengældte kysset så godt som hun kunne. Langsomt åbnede hun øjnene da kysset brød op. Hun smilte et genert men kærligt smil til ham. Nu kunne hun huske hvorfor hun elskede Sariel så meget, han gjorde ting ved hende som hun umuligt kunne beskrive. "Det er jeg glad for at høre" Hun havde ikke sluppet ham endnu og det regnede hun heller ikke med at hun ville foreløbig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Juleaften?//Sariel. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Juleaften?//Sariel.   Juleaften?//Sariel. - Page 2 Icon_minitimeFre 24 Dec 2010, 06:41

Sariel havde heller ikke sluppet hende og hvis det stod til ham ville han aldrig slippe hende. Han smilte til hendes svar. Han kom i tanke om en sang han havde hørt på MTV, det var ikke ret længe siden. Han kunne teksten til sangen.I just wanna to get to you, the world I see is perfect now, You're all around, With you I can breath sang han stille. Han stoppede, han kunne dog ikke lige huske det hele af sangen. Han smilte. Han havde godt nok ikke selv skrevet den, men den var perfekt til denne aften. Han kyssede hende igen på panden. Han ville ikke virke for hurtig. Han fortsatte med at kærtegne hende på kiden imens han smilte så kært, intet kunne ødelægge denne aften lige nu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Juleaften?//Sariel. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Juleaften?//Sariel.   Juleaften?//Sariel. - Page 2 Icon_minitimeFre 24 Dec 2010, 06:54

Hun puttede sig tæt ind til ham og lænte hovedet mod hans brystkasse. Hun var glad for at være i hans arme igen. Hun så op på ham da hun begyndte at synge for hende igen, hun smilte et stort smil da hun elskede hans stemme. "Jeg elsker virkelig din stemme Sariel, den får mig til at føle som om jeg svæver på en lyserød sky" Hun rødmede en smule og så ned. Hun var ikke vant til at give komplimenter. Hun smilte stille da hun mærkede kysset på sin pande, hun ville godt have haft et kys på munden men hun ville ikke haste tingene. Endelig tog hun mod til sig og kravlede op i hans skød. Lagde en hånd på hver kind af ham. Forsigtigt, kærligt og meget blidt skubbede hun sine læber mod hans i et intimt kys.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Juleaften?//Sariel. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Juleaften?//Sariel.   Juleaften?//Sariel. - Page 2 Icon_minitimeFre 24 Dec 2010, 07:14

Sariel så til at hun satte sig på ham, han havde sine hænder om livet om hende. Han følte hendes varme læber imod hans. Oh gud det var skønt. Han åbnede munden langsomt og ville mødes med hendes tunge, bare sådan lige lidt. Langsomt lod han sin tunge glide inde i mellem hendes læber forsigtigt. Imens han holdt hendes tæt. Han kom til at tænkte på den første gang han så hende hvor han stødte ind i hende. Det var som om han var blevet forelsket da han så hende for første gang. Simplen hen kærlighed ved første blik. Alle de dumme ting havde havde gjort, var næsten glem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Juleaften?//Sariel. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Juleaften?//Sariel.   Juleaften?//Sariel. - Page 2 Icon_minitimeFre 24 Dec 2010, 07:24

Alane sad roligt i hans skød. Han var verdens vigtigste person for hende. Han betød virkelig alt for hende også selvom han havde såret hende mere end nogen anden. Hun rødmede lidt da hun mærkede hans tunge forsøge at snige sig ind mellem hendes læber. Langsomt åbnede hun munden en smule så hans tunge kunne glide ind. Forsigtigt lod hun sin tunge glide mod hans, hun havde aldrig tungekysset med nogen før så hun var lidt usikker i det. Hun vidste far det sekund hun havde set Sariel i øjnene at hun var solgt, hun ville ikke have nogen anden end ham og kunne ikke få ham ud af hovedet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Juleaften?//Sariel. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Juleaften?//Sariel.   Juleaften?//Sariel. - Page 2 Icon_minitimeFre 24 Dec 2010, 07:39

Sariel var rolig med kysset, de havde jo heller aldrig lavet noget vildt med hinanden, da de kun var nyforelsket da de sidst var sammen. Han følte hendes tunge og lege roligt med den. Han krop var rolig men alligevel urolig. Det var så utroligt dette her. Han nussede hende på ryggen, bare for at vise at han stadig var her for hende. Han sluttede kysset og så på hendes kønne ansigt. "hvordan var det?" hviskede han og smilte kært. Han rødmede og kunne værke at han rystede en lille smule, det var bare 'the rush' efter kysset. Han følte sig bare så levende med hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Juleaften?//Sariel. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Juleaften?//Sariel.   Juleaften?//Sariel. - Page 2 Icon_minitimeFre 24 Dec 2010, 07:51

Hun kunne mærke kuldegysningerne sprede sig på hendes krop, det var en helt ny følelse for hende det her, så uvant men dog så spændende og dejligt. Hun var glad for at det skete og især med Sariel. Hun anede ikke hvordan hun skulle gøre men forsøgte bare at følge hans bevægelser så godt hun kunne. Hun pressede sig selv tættere på ham og kom ved et uheld til at gnide sig selv imod hans underliv. Hun nød at blive nusset, det var så dejligt. Hun kom desværre til at brumme lidt, hun var jo trodsalt en 'hund' Hun rødmede vildt og så genert ned. "Det var virkelig dejligt" Hun så forsigtigt op på ham. Hun følte sig så lykkelig med ham, han fik hende til at føle ting som hun aldrig havde følt før.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Juleaften?//Sariel. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Juleaften?//Sariel.   Juleaften?//Sariel. - Page 2 Icon_minitimeFre 24 Dec 2010, 07:57

Da hun bevægede sig tættere til hans underliv kunne han altså ikke gøre for det, men det føltes rart. Han havde ikke fået rejsning, hvert fald ikke endnu. Han grinte lidt at brummen kyssede hende på næsen. "du er vidunderlig" sagde han og krammede hende og holdt hende helt tæt ind til sig. Han tog en dyp hver trækning og pustede langsomt ud. Hun duftede godt, rigtigt godt. Han lænede sig lidt tilbage og så på hende kønne ansigt igen. Han fortsatte med at nusse hende på ryggen. Hans tanker var tømt og erstattet med Alane, og kun hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Juleaften?//Sariel. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Juleaften?//Sariel.   Juleaften?//Sariel. - Page 2 Icon_minitimeFre 24 Dec 2010, 08:08

Hun smilte stille og genert til ham, hun skubbede dem ned at lægge så hun lå på ham nu. Hun kunne ikke lade være med at grine lidt. Langsomt begyndte hun at tegne usynlige mønstre på hans mave. Hun lå med hovedet mod hans brystkasse. Hun så op på ham med et kærligt blik. "Du er også vidunderlig" Hun rødmede vildt da hun sagde det, hendes blik faldt ned på Sariels fødder men det kunne godt så ud som om hun kiggede på noget helt andet. Hun bed sig let i læben og så igen op på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Juleaften?//Sariel. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Juleaften?//Sariel.   Juleaften?//Sariel. - Page 2 Icon_minitimeFre 24 Dec 2010, 08:19

Sariel smilte genert da han blev lagt ned. Han lukkede øjne og følte hendes hjerte rytme. "jeg elsker dig" hviskede han lavt. Han var faktisk ikke rigtig bevidst da han sagde det, det fløj ligesom bare ud. Han så på hende, "er du træt? Jeg kan synge for dig" sagde han hviskende. Han fik den ide om at synge sangen igen som han havde skrevet til hende. Så hun ville falde i søvn med et smil på læben. Han fik øje på halskæden som han havde givet hende, han rødmede. Tænk at hun blev så glad.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Juleaften?//Sariel. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Juleaften?//Sariel.   Juleaften?//Sariel. - Page 2 Icon_minitimeFre 24 Dec 2010, 08:36

Hun lå roligt på ham og slappede bare af, hun var ikke træt. Bare glad. Hun ville ikke sove lige nu men udforske mere af Sariel. Både på den ene og den anden måde. Hun rødmede en smule ved hendes tankegang. Hun plejede aldrig at tænkte sådan som hun gjorde lige nu. Hun blev hevet ud af sine tanker af de ord han sagde til hende. Hun så stille op på ham med et udtryk i øjnene, kærlighed "Jeg elsker også dig Sariel" Hun rødmede vildt og så ned. "Jeg er ikke spor træt" Hun satte sig op på ham så hun nu sad overskreds på ham. Hun smilte stille og placerede sine hænder på hans brystkasse og lænte sig ned og begyndte at give ham små kys på halsen og kinderne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Juleaften?//Sariel. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Juleaften?//Sariel.   Juleaften?//Sariel. - Page 2 Icon_minitimeFre 24 Dec 2010, 08:48

Sariel rødmede da han hørte de tre skønne ord. Han smilte til at hun ikke var træt det var nu dejligt egentlig, så havde han mere tid sammen med hende denne smukke juleaften. Han så at hun lænede sig ned til ham. Han strake halsen lidt væk så hun kunne komme til. Oh, yeah. Det var rart. han lød de kildende kys på hans hals og kind. "mh" mumlende han. Det tændte han en smule, men han havde ikke tænkt sig at gå så langt hvis hun ikke var med på ideen. Men nu måtte han vel bare se hvor det førte hen. Han lagde hænderne på ryggen af hende og kælede hende roligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Juleaften?//Sariel. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Juleaften?//Sariel.   Juleaften?//Sariel. - Page 2 Icon_minitimeFre 24 Dec 2010, 08:55

Hun så på ham med et kærligt og kælent smil. Hun var rigtig kælen lige nu. Hun vidste ikke hvorfor. Det var også en af de ting Sariel gjorde ved hende. Han gjorde hende virkelig kælen. Hun rødmede en smule men kunne tydeligt se at han nød det. Hun bed sig let i læben og så op på ham. Hun bed ham drillende i halsen men på en sensuel måde så det ikke gjorde ondt på ham. Langsomt lod hun sin tunge glide op af hans hals op til hans øre som hun kærligt nappede i. Hun så på ham for at se hans reaktion. Gad vide om han ville tage overhånd nu fordi hun var ikke så god til sådan noget her.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Juleaften?//Sariel. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Juleaften?//Sariel.   Juleaften?//Sariel. - Page 2 Icon_minitimeFre 24 Dec 2010, 09:05

Sariel lå og gispede en smule. Han prøvede at være så rolig som overhovede muligt, for han ville jo ikke fare for hurtigt frem, men gud hvor var det dog skønt. Han kunne mærke at blodet i han strømmede en smule hurtigere, af narturlige årsager. Han nussede hende på ryggen, men da hun nåede til hans øre kom der en lille uskyldigt støn fra ham. "mmh, skat.. Du tænder mig" hviskede han og rødmede. Han så på hende og kyssede hende på næsen med et kærligt smil. Han rejste sig op sp hun sad på hans ben. Han kærtegnede hendes ryg. Han ville rigtig gerne røre, men han var usikker om han gerne måtte. "mmh må jeg?" spurgte han uskyldigt. og håbede lidt at hun ville give han lov.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Juleaften?//Sariel. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Juleaften?//Sariel.   Juleaften?//Sariel. - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Juleaften?//Sariel.
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Juleaften i byen
» En juleaften iskoven. - Alex
» juleaften alene i legehuset...
» Here I'm - Sariel
» indkøb. -Sariel-

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: