Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Mine sko bliver slidte... Åbent emne ^^

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Mine sko bliver slidte... Åbent emne ^^ Empty
IndlægEmne: Mine sko bliver slidte... Åbent emne ^^   Mine sko bliver slidte... Åbent emne ^^ Icon_minitimeTors 30 Dec 2010, 08:53

Dato: IRL.
Årstid: Vinter.
Dag: Onsdag.
Vejr: Meget overskyet.
Sted: Gågaden, tro det eller ej.
Tid: Omkring kl. 13.
Omgivelser : En del mennesker og andre folk.

"My mother spent ten years sitting by a window
Scared if she spoke she would die of a heart attack
She listened as her dreams silently screamed
They drowned like little dolphins caught in a fishnet"
Den klare stemme skar igennem den isende luft, mens de slanke fingre frembragte melodien på guitaren. Chili gik ned af gågaden i et rolig tempo, mens hun spillede og sang. Hun nød hvordan folk så efter hende, da det åbenbart var komplet uvant for dem at unge pige besluttede sig for at tage en gåtur på gågaden mens hun spillede for dem. Det skulle Chili nu nok få lavet om på. Det skete ofte at hun - når hun kedede sig - tog sin guitar på ryggen, og gik et eller andet sted hen hvor der var massere af andre folk, for at spille for dem, og se deres smil. Hun elskede deres smil. Det var det hun spillede for, var al den løn hun ville have for det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mine sko bliver slidte... Åbent emne ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Mine sko bliver slidte... Åbent emne ^^   Mine sko bliver slidte... Åbent emne ^^ Icon_minitimeTirs 15 Mar 2011, 01:15

Nikita gik i sine egne tanker i blandt folk. Hun var ligeglad for de blikke hun fik, når folk gloede på hende, hun var bare begravet i sine tanker. Så hørte hun musikken som vækkede hende fra hendes tanker. Hun prøvede at kigge efter hvor musikken kom fra. Hun var standset op blandt folk og kiggede omkring og der så hun den unge pige gå og spille længere op foran hende. Nikita stod og nød musikken. På en mærkelig måde opmuntrede musikken hende, og alligevel gjorde hende trist for det mindede hende om gammel tid.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mine sko bliver slidte... Åbent emne ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Mine sko bliver slidte... Åbent emne ^^   Mine sko bliver slidte... Åbent emne ^^ Icon_minitimeTors 21 Jul 2011, 23:56

//hejsa der :D har skiftet ny person, kan godt stadigvæk skrive som Nikita, men ellers kan vi lave et nyt emne hvor det er crasie istedet for//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Mine sko bliver slidte... Åbent emne ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Mine sko bliver slidte... Åbent emne ^^   Mine sko bliver slidte... Åbent emne ^^ Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Mine sko bliver slidte... Åbent emne ^^
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Hvor fanden bliver du af?! (Åbent for alle)
» Forfulgt...( Åbent emne )
» Spejle?... //Åbent emne//
» Hush little one, we'll be home soon enough. ~ Åbent emne
» Cecilie's Fødelsesdag (åbent emne)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Gågaden-
Gå til: