Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Behind that girl! - Sirius

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Behind that girl! - Sirius Empty
IndlægEmne: Behind that girl! - Sirius   Behind that girl! - Sirius Icon_minitimeTors 20 Jan 2011, 02:59

Sted: Den lykkelige eng.
Omgivelser: Ingen udover Jewel!
Vejr: Det er overhoved ingen vind, så derfor er det svært at bedømme. Men det er ved at blive midnat, men alligevel er det ikke så mørkt, da månen lyser alt op.
Tid: Ved at blive midnat.
Dato: IRL
Påklædning: http://fc06.deviantart.net/fs36/i/2008/258/2/3/yourmyhoneycomb__by_Pretty_As_A_Picture.jpg

Jewel sad på bænken ved engen. Hun sad bare og kiggede frem for sig. Kiggede på det eneste træ der var her, ikke noget interessant, men så igen. Hvad var der interessant her i verden, når ens liv bestod af at fange væsner, og derefter svømme sig i penge? Jewel kørte en finger igennem sit hår, mens hun så fortabt op på månen. Det her lignede hende så meget. Sidde og glo, og håbe på det bedste. Findes der overhoved noget der ned 'bedste' i hendes verden? Det hele var et mareridt. Jewel lod hånden glide på bænken der hvor hun sad, og tog sin notes bog, som lå der. Hun åbnede den røde blok, mens hun fandt en blyant. Man skulle tro, at hun var til fest eller noget, over hendes påklædning. Men for en gangs skyld havde hun ikke så meget rødt på sig. Kun hendes sko!
Stil er det ydre udtryk for sjælens indre harmoni. Var det ikke det man sagde? Jewel gav sig til at skrive. Hun pressede blyanten imod sine læber, mens hun så tænkende for sig. ”Man bliver ikke rig af de penge, man tjener, men af dem, man ikke bruger. ” sagde hun ude i det blå luft. Hendes smil kom frem for hendes fylde læber, mens hun ellers begyndte at skrive kendte citater ned. Digte. Hvad så helst, frem for al det her!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Behind that girl! - Sirius Empty
IndlægEmne: Sv: Behind that girl! - Sirius   Behind that girl! - Sirius Icon_minitimeTors 20 Jan 2011, 03:25

Tøj: http://static.desktopnexus.com/thumbnails/65819-bigthumbnail.jpg

En høj ung mand kom stille gående ned af stien der førte hen til den store eng, ved siden af manden løb en sød sort hund roligt med logerende hale, Sirius var mands navn dog gik han under navnet Sir fordi han havde et job hvor man helst ikke sku sige sit ægte navn, han smilede varmt til sin hund dog uden at tænderne var synlige"så er vi der snart Balder "sag han roligt med sin varme mørke stemme, hunden så kort op på ham før den igen så frem, han lo let, selvom han tjente meget på sit job brugte han ikke så mange af pengene når han enlige brugte dem var det til mad, regninger, tøj og til sine mange hunde, nå ja han elske hunden og var også uddannet hundetræner og havde derfor helt syr på sin hund der gik ved hans sagde, da de kom til engen samlede han en pind op fra jorden og kaste et stykke væk"aport Balder"sag han roligt imens han selv trådte ind på engen, hans sorte hun skød af sted efter pinden med stor glæde imens Sir roligt gik videre af sted.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Behind that girl! - Sirius Empty
IndlægEmne: Sv: Behind that girl! - Sirius   Behind that girl! - Sirius Icon_minitimeTors 20 Jan 2011, 03:39

Rundt om Jewel lå der nærmest syv sammenkrøllede papir. Hun skulle lige til at folde det næste papir, men så op. Hun kunne høre nogen! Hun var efterhånden god til at høre folk på langt afstand, da hendes job udelukkende bestod af spionage og sådan nogle ting. Jewel rejste sig med det samme op, så hendes notesblok og blyant faldt ned til jorden. Jewels kjole fløj nærmest op, da hun rejste sig. Hun havde taget sine sko af, for man kunne aldrig vide om hvem det var. Og det her sted var lige til at gemmer sig, hva'? Jewel sukkede, mens hun smilede selvsikkert. Hun gik IMOD det sted, hun havde hørt lyden. Hvad var der at være bange for? Hendes nøgne ben følte sig godt til pas. Ret dejligt egentlig. Hendes brunlige hår, hoppede i takt, med at hun gik imod den 'ikke' synlige person. Hvem det så var, var hun faktisk lige glad. Eller sådan set?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Behind that girl! - Sirius Empty
IndlægEmne: Sv: Behind that girl! - Sirius   Behind that girl! - Sirius Icon_minitimeTors 20 Jan 2011, 04:10

Sir stoppe op da hans hund Balder kom løbne mod ham og stoppe op i dens mund var den pind han før havde kastet, Sir smilede"ja du var dygtig "sag han muntert og klappe sin hund let men da han hørte fodtrin hev han en lang grøn snor op af lommen og satte fast i halsbåndet hvorefter han lavede pegede med en finger på pladsen ved siden af ham og Balder tog hurtigt pladsen og lag sig ned, Sir løftede blikket og så let rundt"hvem der?"spurgt han så imens han så rundt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Behind that girl! - Sirius Empty
IndlægEmne: Sv: Behind that girl! - Sirius   Behind that girl! - Sirius Icon_minitimeTors 20 Jan 2011, 04:16

Jewel var nu kommet i tvivl. Hun kunne stadig høre en. To faktisk. Men hvad det nu var, havde hun ingen anedelels. Hun standsede dog op, da hun hørte en stemme. Hun smilede, mens hun bøjede sin ryg frem, og lod hænderne mødes bag ryggen. Hendes kaglede smil forsvandt ikke, og hendes øjne så på det punkt, stemme kom frem. ”Hvis jeg sagde djævlen, vil du så tro på det?” spurgte Jewel ligeså roligt tilbage, mens hun tog endnu et skridt. Uh! Nu kunne hun mærke vinden igen. Den var dejlig kølig faktisk. Den legede med enden af hendes kjole og spidserne af hendes brunlige hår.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Behind that girl! - Sirius Empty
IndlægEmne: Sv: Behind that girl! - Sirius   Behind that girl! - Sirius Icon_minitimeFre 21 Jan 2011, 05:45


Sir hund knurrede let dog stoppe Sirius ham hvorefter han så hen mod personen"nej det ville jeg ikke tro på"sag han højt imens han så søgende rundt han var næsten sikker på at dette måtte være et menneske men det ku man aldrig vide på forhånden dog snakke personen ikke koldt og det var et godt tegn.

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Behind that girl! - Sirius Empty
IndlægEmne: Sv: Behind that girl! - Sirius   Behind that girl! - Sirius Icon_minitimeFre 21 Jan 2011, 06:15

Jewel grinte stille, mest for sig selv. Hun drejede stille om sig selv, mens hun så personen. En dreng og en hund? Hun havde aldrig gættet på det. Hun gik over til ham, mens hun betragtede ham stille, og derefter hunden. Hun smilede ned til den, og rettede så blikket tilbage til drengen. ”Det da altid et godt start” hun rakte sig hånd imod ham, mens det andet hånd kløede hende på nakken. Hendes vane! ”Mit navn er Jewel Magus. Fedt at møde dig” sagde hun, mens hun bed sig kort tid efter på underlæben, mens hun ventede på det 'kendte' tryk på hånden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Behind that girl! - Sirius Empty
IndlægEmne: Sv: Behind that girl! - Sirius   Behind that girl! - Sirius Icon_minitimeFre 21 Jan 2011, 06:20

Sirius smilede let da en kvinden kom gåne mod gham hvorefter han tog hendes hånd og gav den et let klem"hyggligt at møde dem de kan kalde mig Sir"sag han let hvorefter han kort kyssen hendes hånd før han slap hendes og betragte hende let før han nikke let ned mod sin hund"og det er Balder"sag han roligt, Balder logrede let med halen imens den så op på hende"de er vel ikke bange for hunde?"spurgt han da Balder gerne sku slippes lidt fri igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Behind that girl! - Sirius Empty
IndlægEmne: Sv: Behind that girl! - Sirius   Behind that girl! - Sirius Icon_minitimeFre 21 Jan 2011, 06:42

Efter at have mærket Sirs hånd, smilede hun mildt. Sikke en betænksom en! Hun kiggede ned på hunden da hed Balder. Hun bøjede sig ned til den, mens hendes læber ramte dens snude. ”Jeg har selv en hund derhjemme. Eller det havde jeg” smilede hun, og rejste sig op, mens hun kløede Balder bag øret. Hun kiggede på Sir, og smilede varmt til ham. ”Men. Er du ny her?” spurgte hun, uden at ane med, hvor hun vil hen med det spørgsmål. Fuck Sir så godt ud! Hun rystede over tanken, mens hun kort blinkede til ham med det ene øje. ”Er selv ny” sagde hun, mens hun nikkede kort med hovedet og trippede med fodballerene. Ventede ivrigt efter hans svar. Sir. Sikke et navn.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Behind that girl! - Sirius Empty
IndlægEmne: Sv: Behind that girl! - Sirius   Behind that girl! - Sirius Icon_minitimeFre 21 Jan 2011, 06:49

Sir var ikke hans ægte navn men nor man var dusørjæger som ham var det smart at bruge et andet navn, han smilede let hvorefter han tog Balders snor af, Balder så kort op på ham før den lag sig ned foran hende klar til at blive nusset, Sir smilede let til hende køn var hun da men han vidste stadig´ikke om hun var et væsen eller som ham"okay ja jeg er også ny her"sag han roligt og betragte hende let.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Behind that girl! - Sirius Empty
IndlægEmne: Sv: Behind that girl! - Sirius   Behind that girl! - Sirius Icon_minitimeFre 21 Jan 2011, 06:54

Jewel nikkede smilende til Sir, mens hun satte sig helt ned, og nussede med Balder. Sikke en sød hund! ”Ja. Det er fedt at være ny” grinede hun, mens hun kiggede på Sir. ”Jeg mener det. Man støder ind på de underligste væsner nogen gange. Altså jeg selv er en dusørjæger, og jeg har en til videre kun stødt ind i en vampyr og en dæmon. Tror jeg” smilede hun, mens hun kælede stille med Balder. ”Hvad er du så, Sir?” hun grinede stille over Balder. For det var en sød hund. Nogen gange ville hun ønske at hun kunne læse tanker. Bare rør ved Sir, og på den måde overføre hans tanker over til hende. Jewel rystede stille på hovedet. Hvor kom alle de dumme tanker fra?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Behind that girl! - Sirius Empty
IndlægEmne: Sv: Behind that girl! - Sirius   Behind that girl! - Sirius Icon_minitimeFre 21 Jan 2011, 07:35

Sir løftede et øjenbryn da hun fortalte at hun også var dusørjæger vis altså han ku stole på det dog valgte han at vendte lidt med at sige at han os var dusørjæger, han smilede let"okay jeg er bare menneske men kender da til væsnerne især vampyrer "sag han roligt "jeg er hundetræner "tilføj han roligt og betragte hende, vis det var rigtigt at hun var dusørjæger ku de måske blive et godt par? og kæmpe med hinanden mod deres fjender men det måtte tiden vise.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Behind that girl! - Sirius Empty
IndlægEmne: Sv: Behind that girl! - Sirius   Behind that girl! - Sirius Icon_minitimeFre 21 Jan 2011, 07:53

”Hundetræner?” smilede hun, mens hun tog Balder ind til sig. ”Sejt nok. At have et job som et rigtig person er sgu bedre end at fange skurke alene” grinede hun, mens hun fugtede sine læber, og så smilende op på ham. Hun kiggede længe på ham, og derefter ned på Balder. Hvad skulle hun spørge ham om? Hun kunne ligesom ikke rigtig stille private spørgsmål eller noget i den stil? ”Men altså..” Jewel lo stille. Hun tav kort tid efter, da hun ikke anede hvad hun ellers skulle spørge ham om. ”Bor du så sammen med nogen, udover Balder her?” kom det fra hende. Hun fortrød det egentlig ikke, men hun så dog ikke op til ham, så bare ud til at nusse med Balder.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Behind that girl! - Sirius Empty
IndlægEmne: Sv: Behind that girl! - Sirius   Behind that girl! - Sirius Icon_minitimeFre 21 Jan 2011, 08:09

Sir betragte hende han overveje om han sku sige at han havde to job dog ville han vendte lidt endnu for at være sikker på at han ku stole på hende, han smilede let"ja det er nu ret sjovt har været det i 4 år nu"sag han roligt hvorefter han smilede stort og satte sig på hug ved hendes side, han så let på Balder"Balder gi pote"sag han roligt og rakte en hånd frem mod hunden, Balder lag hurtigt sin ene pote på hans hånd"dygtig dreng"sag han i en munter tone"smut du bare"tilfj han hvorefter Balder hurtigt forsvandt i fuldt løb, Sir rejste sig igen og så på hende"jeg bor alene sammen med mine 5 hunde"sag han roligt"hvad med dig?"tilføj han roligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Behind that girl! - Sirius Empty
IndlægEmne: Sv: Behind that girl! - Sirius   Behind that girl! - Sirius Icon_minitimeFre 21 Jan 2011, 08:22

Jewel lo stille, da Balder gav porte. Hun rejste sig op samtidig som ham, og børstede noget græs af sig. Ikke så meget faktisk. Hun nikkede imponeret, mes hun lod sin hånd glide forbi læben. ”Fem hunde! Så er du da ikke alene” grinede hun, mens hun for sjovt slikkede sig på hånden og gøede som en hund. Bare for at drille. Hun grinede igen, mens hun pegede på sig selv.”Mig? Jeg bor sørme med en” sagde hun, og blinkede til ham med det ene øje. ”Romeo” smilede hun og nikkede. Hun klappede sig selv på hånden, mens hun igen vippede på fodballerene, og derefter lod sine hænder mødes bag ryggen. Hendes kinder fik en lang rød streg. ”Vi dusørjæger skal jo komme hjem til noget”
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Behind that girl! - Sirius Empty
IndlægEmne: Sv: Behind that girl! - Sirius   Behind that girl! - Sirius Icon_minitimeFre 21 Jan 2011, 08:39

Sirius smilede han troede nu en smule på hende og derfor rømmede han sig lidt"jeg må indrømme at Sir ikke er mit navn men jeg hedder Sirius og jeg er også dusørjæger som du har dog bare et ekstra job som mere er en slags hobby"sag han roligt og så på hende, han håbe på at det var okay"jeg ville bare lige først sikker mig at du os er som jeg"sag han hurtigt og smilede"og hvem eller hvad er denne Romeo?"spurgt han let"ja det er mange hunde jeg har og får snart flere, jeg adoptere efterladte hunde"sag han roligt, han elske hunde og ville gerne rede dem
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Behind that girl! - Sirius Empty
IndlægEmne: Sv: Behind that girl! - Sirius   Behind that girl! - Sirius Icon_minitimeFre 21 Jan 2011, 08:56

Jewel blev overrasket over al det han fortalte nu. Hun nikkede stille, som om hun havde regnet med at han vil sige noget i den stil. Hun havde jo selv undret sig over, at hvorfor han ikke rigtig fortalte hende det udover menneske. Selvfølgelig kunne man bare været et menneske, men der lå for det meste noget over det. ”Sirius” nikkede hun og smilede glad. Godt han kunne stole på hende. ”Sejt. Så du er en slags kollega” grinede hun, mens hun puffede mild til ham. ”Hvad så makker” sagde hun med en dyb stemme. Hun stoppede dog fjante da han talte igen. Hun smilede hemmeligt, da han spurgte til Romeo. Lod det spørgsmål hænge for et øjeblik. ”Det er da meget godt, at du sådan bruge hundene på den måde. Eller de hunde der virkelig trænger til det. Vi er jo gået ind i svære periode, nu da krigen eller hvad det nu er, er på vej” hun nikkede, mens hun smilede stille. ”Romeo. Spurgte du om? Romeo er min elskede” sagde hun, mens hun lavede en lille kattelyd. Derefter grinede hun, og slog håret tilbage da det kom i vejen. ”Men han er derhjemme. Han kan faktisk ikke rigtig bevæg sig, da han har en slags kronisk sygdom” sukkede hun dog, men smilede trods alt. ”Men elsker ham. Selvom han snart sikker dør”
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Behind that girl! - Sirius Empty
IndlægEmne: Sv: Behind that girl! - Sirius   Behind that girl! - Sirius Icon_minitimeFre 21 Jan 2011, 09:31

. Sirius smilede"ja det er vi og du kommer bare til mig vis du har problemer"sag han venligt og klappe hende let på skulderen, han lo let"ja vi er makker"sag han roligt og betragte hende let"ja og så fortjener de alle en ny chance sig til vis du engang vil ha en hund så kan jeg hjælpe"sag han roligt hvorefter han smilede let til hende"når så du har kat, stakkels fyr vis i to savner selskab er i velkommen til at sove lidt hos mig sammen med hundene"sag han roligt, hans mobli begyndte at ringe hvorefter han tog den op af lommen og tog den så"ja det er mig Sir"sag han roligt hvorefter han smilede stort og efter lidt tid lag han mobilen væk"jeg for tre ny hunde snart eller nej fire var det vidst"sag han muntert.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Behind that girl! - Sirius Empty
IndlægEmne: Sv: Behind that girl! - Sirius   Behind that girl! - Sirius Icon_minitimeFre 21 Jan 2011, 10:50

Jewel lo stille, mens hun nikkede stille. ”Seriøst? Kan mig og Romeo besøg dig? Han har sgu også godt af at se andre end mig” grinede Jewel, og overvejede et sekund om at få en hvalp. Men det vil sikkert ende som den gamle. Hun rystede kort på hovedet af sig selv. Men det var nu også en underlig hankat hun havde sig der. ”Ja en kat har jeg. Det jo ikke ligefrem mennesker jeg lever med” lo hun, og åbnede munden for at sige mere, men så ringede hans telefon. Hun så spændt på ham, og klappede da han fortalte at han fik snart nye hunde. ”Ej hvor fedt!” smilede hun, mens hun havde løst til at springe på ham. Det gjord hun selvfølgelig ikke.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Behind that girl! - Sirius Empty
IndlægEmne: Sv: Behind that girl! - Sirius   Behind that girl! - Sirius Icon_minitimeFre 21 Jan 2011, 10:59

Sirius smilede stort"ja det kan i da jeg har masser plads til dig og din kat, jeg bor her i Byen i la Sunisha hvor jeg har et ret stort hus med have, sag han muntert og smilede varmt til hende, hun var da en sød pige og også køn men hun var sikket for ung for ham desvære"et internat har lige modtaget fire hunde son er kommet fra Grækenland hvor der har levet på gaden"sag han muntert, han pifte kort hvorefter Balder kom løbende mod ham"Balder her fandt jeg i en gyde i Skotland"sag han, han bukke sig let ned og nussede let Balder hvorefter han satte snoren fast igen"dygtig dreng"sag han roligt hvorefter han så på hende"den ene hund ku blive din jeg hjælper dig med træningen"sag han venligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Behind that girl! - Sirius Empty
IndlægEmne: Sv: Behind that girl! - Sirius   Behind that girl! - Sirius Icon_minitimeFre 21 Jan 2011, 11:14

Jewel kunne ikke tro sine egne øre, så hun åbnede bare munden så man kunne se hendes lidt spidse hjørnetænder. ”Hold kæft!” sagde hun, mens hun betragtede Balder kom løbende. Hendes. Skulle hun have en hund? Helt ærlig. ”Altså det ikke ligefrem det, at jeg ikke har et sted at bo. Jeg keder mig vel bare? Jeg ser ikke så tit andre dusørjæger, men fedt!” hun hoppede op, så vinden kunne tage fat om hendes hår. Hun smilede, mens uden at tænke sig over det, lod hun sine arme holde om Sirius. ”Tusind tak! Du ved ikke hvor glad jeg er” at kunne øve sig med dusørjæger, som ikke mindede om de andre! Hun skulle nok få noget sjovt med Sir, hun kunne allerede lide ham. Måske lidt for godt?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Behind that girl! - Sirius Empty
IndlægEmne: Sv: Behind that girl! - Sirius   Behind that girl! - Sirius Icon_minitimeFre 21 Jan 2011, 11:20

Sirius smilede"de kan da bo lidt hos mig lidt menneskelig selskab ville være rart"sag han roligt og betragte hende let, han så kort ned på Balder som sad og vendte på at der sku ske noget, dog så han hurtigt op da hun lage armene om ham det var enligt rart, han a let arme om hende og mødte hendes blik"vi ku tag til internatet med det samme"sag han roligt og sendte hende et let smil.

//du kan finde et billede af den hund du vil ha og sætte linket ind her//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Behind that girl! - Sirius Empty
IndlægEmne: Sv: Behind that girl! - Sirius   Behind that girl! - Sirius Icon_minitimeFre 21 Jan 2011, 11:28

Jewel lo, mens hun bed sig på underlæben. Hun rettede sig op, mens hun kløede sig på nakken. ”Ja hvorfor ikke? Det kunne være meget sjovt” hun lo endnu engang, og legede stille med sin underlæbe. Hun tænkte. Jewel havde de underligste måder at tænke på. Det var så en af dem.
”Ja! Kom så makker” sagde hun til Sirius og blinkede til Balder. Hun skulle have sig en hund. Hvordan var det lige stået til? Sir havde overtalt hende, uden at han vidste det. Jewel havde svoret over hendes mors død, at hun aldrig mere vil have noget med en hund at gøre.. og nu?
Hun kiggede stille på Sir. Betragtede ham. Hvem var han egentlig? Bag alle de.. hunde?

//http://www.cutedogs.us/wp-content/uploads/2007/12/chow-chow.jpg//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Behind that girl! - Sirius Empty
IndlægEmne: Sv: Behind that girl! - Sirius   Behind that girl! - Sirius Icon_minitimeFre 21 Jan 2011, 11:37

Sirius slap hende let hvorefter han strammede let sit greb i Balders snor og begyndte roligt at gå af sted mod det sted hvor han vidste at der lå et internat, han smilede varmt og glædede sig utroligt meget til at få nye hunde selvom de sku trænes meget elske han det, han så let på hende imens de gik"du ser ud til at tænke over noget?"sag han spørgende imens de roligt gik, Sirius var bare sig selv lige nu han havde dog haft en barsk barndom men den tænkte han ikke på, efter hans familie var blevet dræbt forlod han familiens hjem og rejste ud i verden fik sig en uddannelse som hundetræner og fik samle penge nok sammen til at ku købe en båd, han smilede let til hende"du spørg bare vis du vil vide noget om mig"sag ha roligt.

//ej hvor er den skøn!! og jeg logger nu//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Behind that girl! - Sirius Empty
IndlægEmne: Sv: Behind that girl! - Sirius   Behind that girl! - Sirius Icon_minitimeFre 21 Jan 2011, 11:38

//Hahha.. ja :3 Men må selv se at logge, svare i morgen!//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Behind that girl! - Sirius Empty
IndlægEmne: Sv: Behind that girl! - Sirius   Behind that girl! - Sirius Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Behind that girl! - Sirius
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Tåget - Sirius
» Vi.... Observere? Sirius!
» aften tur i byen //sirius//
» blodet venter - Sirius
» træls at være nam nam - Sirius

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Den lykkelige eng-
Gå til: