Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Succes! Tror jeg... //sakref morladin//

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Succes! Tror jeg... //sakref morladin// Empty
IndlægEmne: Succes! Tror jeg... //sakref morladin//   Succes! Tror jeg... //sakref morladin// Icon_minitimeSøn 23 Jan 2011, 08:01

Tid: 06.14
Dato:5/3
Dag:Torsdag
Årstid:Forår
Vejr:Sol, det blæser lidt og er skyet.
Omgivelser: Legepladsen og ingen mennesker.

Akane gik hen imod legepladsen, hun havde fart på. Der var helst ikke nogen som skulle lægge mærke til hende lige nu. Hun havde lige 'spist'. Der lå to blodige lig i et hus nogle meter væk fra legepladsen.
Hun håbede på at der ikke var nogen der ville lægge mærke til hende, hvis hun bare sad lige så stille på legepladsen. Måske hvis hun sad på en af gyngerne? Hun kiggede sig over venstre skulder og smilede. Der var ikke nogen der fulgte efter hende.
*Succes* tænkte hun med et snedigt smil om munden. Hun gik nynnende hen til en af gyngerne og satte sig.
Her sad hun med hovedet bøjet så hendes sorte hår dækkede hendes ansigt. Sådan sad hun i lang tid. Indtil at en lyd lidt væk fra hende fik hende til at løfte hovedet lidt, så hendes venstre øje var synligt imellem hendes hår. Hun lignede faktisk noget fra en gyser film når hun gjorde det, men det var hun jo næsten også.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Succes! Tror jeg... //sakref morladin// Empty
IndlægEmne: Sv: Succes! Tror jeg... //sakref morladin//   Succes! Tror jeg... //sakref morladin// Icon_minitimeMan 31 Jan 2011, 09:58

på et træ ca 3 meter væk fra gyngerne sad Sakref. Han havde siddet der i hele den tid og han havde faktisk siddet så stille at han var gået i et med skyggen af træet. Han vendte sit blik hen imod akane. Man kunne ikke se resten af ham da hans krop stadig var i et med skyggerne. Men en ting kunne man se og det var hans flotte grønne lysende øjne. De var rettet lige imod akane. "var det et godt måltid" sagde Sakref pludslig lidt efter til akane. Han kunne lugte den kendte lugt af blod og rå kød fra lagt væk fra.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Succes! Tror jeg... //sakref morladin// Empty
IndlægEmne: Sv: Succes! Tror jeg... //sakref morladin//   Succes! Tror jeg... //sakref morladin// Icon_minitimeTors 03 Feb 2011, 07:56

Akane vende sig om efter lyden og så de grønne øjne oppe i træet. "Jeg har haft bedere" sagde hun koldt. Nærheden af den anden dæmon havde ødelagt hendes ellers så lystige humør. Hun rejste sig modvilligt fra gyngen og vendte sig imod stemmen og de grønne øjne. Hun smilede og viste de spidse tænder.
Let på tå tog hun et par skridt hen imod træet. Hun holdt hele tiden øje med skikkelsen. "Hvad laver du her og hvorfor kommer du ikke ned fra det træ?" spurgte hun i et glad tonefald, som ikke havde noget at gøre med hendes humør, mens hun hele tiden blev ved med at have øjnene på skikkelsen. Ikke fordi at hun ikke kunne kigge væk, hun holdt bare øje med ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Succes! Tror jeg... //sakref morladin// Empty
IndlægEmne: Sv: Succes! Tror jeg... //sakref morladin//   Succes! Tror jeg... //sakref morladin// Icon_minitimeFre 04 Feb 2011, 01:07

"tja jeg sidder bare heroppe og nyder det sidste af natten før solen står op men jeg kan da godt komme ned" sagde han og hoppede ned fra træet så man kunne se ham bedre. Han var klædt i nogenlunde fin tøj. Hans tøj var sort og han havde handsker der også var sorte. Dog havde han en maske på sit ansigt så man kun kunne se hans grønne øjne som lyste inde fra masken af. Masken var kridt hvid med horn i panden. Det eneste man kunne se af der var ham selv var hans halvlange sorte strittende hår.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Succes! Tror jeg... //sakref morladin// Empty
IndlægEmne: Sv: Succes! Tror jeg... //sakref morladin//   Succes! Tror jeg... //sakref morladin// Icon_minitimeSøn 13 Mar 2011, 01:52

Hun kiggede på hans underlige beklædning. Hun havde selv bare hendes normale tøj på. En t-shirt, med en sort tynd jakke ovenover og et par hullede jeans (det skal lige siges at hullerne ikke var der, da hun købte dem). *Er det fastelavn?* spurgte stemmen. Hun grinede for sig selv og så op imod himlen. *Nej* svarede hun den. *Jeg tror bare, at han ikke vil blive genkendt* *Hmm det er en mulighed* sagde stemmen. Hun kiggede hen på personen igen og gik nogle skridt hen imod ham.
"Hvem er du?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Succes! Tror jeg... //sakref morladin// Empty
IndlægEmne: Sv: Succes! Tror jeg... //sakref morladin//   Succes! Tror jeg... //sakref morladin// Icon_minitimeSøn 13 Mar 2011, 14:24

"nå ja hvor uhøfligt af mig at ikke at presentere mig selv, mit navn er Sakref. Sakref Morladin og må jeg spørge hvad dit navn er?" spurgte han virkelig venligt han undrede sig over hvorfor det tog hende sådan lidt tid for hende at svare men han tænkte ikke så meget over det.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Succes! Tror jeg... //sakref morladin// Empty
IndlægEmne: Sv: Succes! Tror jeg... //sakref morladin//   Succes! Tror jeg... //sakref morladin// Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Succes! Tror jeg... //sakref morladin//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Really? -sakref morladin
» Tralv dag?-sakref morladin
» en mørk og kold nat [sakref morladin]
» Tidens sorg (sakref morladin)
» skibene synker [sakref morladin]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Amfiteateret-
Gå til: