Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Mørkets kys

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Mørkets kys Empty
IndlægEmne: Mørkets kys   Mørkets kys Icon_minitimeTors 03 Feb 2011, 20:56

Dato: irl
Dag: irl
Vejr: udenfor regnvejr indenfor dejligt varmt
Årstid: Vinter
Omgivelser: fulde vilde mennesker.
Tid: 00:00
Påklædning En tæt siddende sort nederdel og mørkebrun top som går til navlepircingen, og højehælede støvler.


Alle som var noget kom i "The Reggie Club" Eller det mente mange, men det betød intet for Melanie som gik forbi dansegulvet, hvor en masse fulde mennesker svingede deres kroppe på foruroligende måder.
Nummeret som spillede nu, va en af hendes yndlings sange: black eyes peas – the time.
Men det hun nu helst ville var bare at få en god drink


Sidst rettet af Melanie Fre 04 Feb 2011, 01:59, rettet i alt 2 gange
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørkets kys Empty
IndlægEmne: Sv: Mørkets kys   Mørkets kys Icon_minitimeTors 03 Feb 2011, 20:59

Tøj: http://justjaredjr.buzznet.com/photo-gallery/359574/kristen-stewart-elle-style-awards-01/

Hayley kom ind på klubben. hendes piercing skinnede i lyset. hun elskede den her kjole for så viste hun en af sine mange piercinger, hun gik roligt forbi det fyldte danse guld, hvor folk både dansede tæt og vildt. mange af den der var her var mennesker og det kunne Hayley også godt dufte. men det provokerede hende ikke så meget, for hun havde lige spist. men selvfølgelig var hun mere glad for sin egen race end mennesker. hun kom op til baren hvor hun bestillede en øl.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørkets kys Empty
IndlægEmne: Sv: Mørkets kys   Mørkets kys Icon_minitimeTors 03 Feb 2011, 22:39

Melanie blev meget forskrækket, da en pige på hendes alder: 18. Måske nitten eller tyve år. Pludselig står lige ved siden af hende, et lille hyl slap hendes mund. Hun tog hurtig hånden op for munden. Hendes kinder blussede af ydmygelse over sin reaktion.
Førsrt var pigen der ikke, og så var hun der. Melanie stirret på hende igennem sit lange hår, så pigen ikke skulle ligge mærke til det. Hun vidste ikke hvad det var, men der var noget over den pige som stod ved siden af hende og drak sin øl.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørkets kys Empty
IndlægEmne: Sv: Mørkets kys   Mørkets kys Icon_minitimeTors 03 Feb 2011, 22:45

Hayley vidste godt at melanie blev genert over det hyl der kom fra hende. men det smilte hun bare af, hun fugtede sine læber og en til piercing kom til syne nemlig en tunge piercing. Hayley var en gammle vampyr, ment på den måde hun havde levet i mange år. og når folk kiggede på hende kunne hun mærke det.
og hun faktisk lidt provokert af at hun nærmest stirede på hende. hun drejede hovedet, "Noget ved mit udsende der provoker dig.. siden du nærmest stirrer mig ned" spurgte en meget provokerede stemme fra hayley af. Hayley havde mange humør svinger lige i øjeblikket og i dag var hendes humør desværre ikek så godt. hun så på hende. men lod så blikket falde ned på sin hånd dom røg ned i sin lomme og tog en parke smøger frem hun lagde parken på bordet tog en smøg i munden tændte den og lagde lighterne på bordet og så roligt på hende igen.. "Ej mit humør er ikke så godt lige nu" indrømmede hun. Hun tog et ordenligt sug af sin smøg pustede ud og tog en tår af sin øl.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørkets kys Empty
IndlægEmne: Sv: Mørkets kys   Mørkets kys Icon_minitimeTors 03 Feb 2011, 22:53

Melanie blev rød i hovedet, da Hayley tog hende i at stirrer på sig. Hende vendte hovedt ned mod sin drink og mumlede "undskyld" over at have stirret på Hayley.
Efter tre sekund så hende modigt på hayley.
"Nej, jeg... øm..." hun vidste ikke rigtig hvordan hun skulle sige for ikke at gøre pigen endnu mere sur. hun vendte igen hovedet mod sit glas og sagde at hun var meget ked af det hun gjord.
Melanie så ude i øjnekrogen at Hayley tog en slurk af sin øl, men så fik hun øje på hayley piercing imellem hendes bryster, og fnøs svagt af det. hun synes faktisk at den var ret flot.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørkets kys Empty
IndlægEmne: Sv: Mørkets kys   Mørkets kys Icon_minitimeTors 03 Feb 2011, 22:57

Hayley mærkede en vrede da hun frnøs af hende. hun knyttede hånden bankkede den ned i bordet. så surt på Melanie. hun gav en knurren fra sig, hendes øjne så dræbende på hende. hun gik tæt på hende. ja Hayley havde spist men hun kunne sagtens spise mere.
"vis jeg var dig ville jeg heller passe på" hun knuttede sin hånd. gik tætter på hende. og pustede koldt i nakken, så hun nok ville få gåse hud ned af ryggen.
"At fnørse af mig.. er en dårlig ting, unge dame.. at fucke med mig er som at fucke med døden.. er det smart" hun tog fat i hendes arm. hayley havde smøgen i samme hånd. så ryggede hun sig ville hun blive brændt.
hendes hånd grab var hårdt. men stadig menenskelidt. hun var bare iskold. det var så minder menneskeligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørkets kys Empty
IndlægEmne: Sv: Mørkets kys   Mørkets kys Icon_minitimeTors 03 Feb 2011, 23:03

Skræmt over Hayleys reaktion over sit fnøs, trak hun alt hvad hun kunne armen til sig, men det hjalp ikke engang lidt, smøgen i hayley var ved at brænde sig igennem melanies hud, hendes vejrtrækning blev hurtigere af smerten, tårerne løb lydløst ned af kinderne på hende. "Er du blevet vanvigtig!" sagde Melanie med en skinger stemme. "Du kan da ikke blive sur over sådan noget, jeg fnøs kun fordi din piercing er skide flot!" hun tog en dyb indåndnind og lukkede øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørkets kys Empty
IndlægEmne: Sv: Mørkets kys   Mørkets kys Icon_minitimeFre 04 Feb 2011, 01:12

Hayley slap hendes arm med et lille skub tog hendes smøg i munden. tog tre hurtige sug slukkede den og kastede den væk. "Vanvigtig ja !.. fnøs du fordi den var flot.. er du retadert eller hvad!" spurgte hun surt. hun sætte sig og tog nogle tåre af sin øl.
"Årgh lad være med at tud.. den smerte du fik der er sgu ingen ting" hayley fjernede lidt af hendes hår i nakken og et langt ar om til syne.. "Det her er smerte.. og at dø er smerte" hun så roligt på hende,.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørkets kys Empty
IndlægEmne: Sv: Mørkets kys   Mørkets kys Icon_minitimeFre 04 Feb 2011, 01:30

"Jeg er ikke retadert" snerrede hun, med knyttede hænderne, men hurtigt efter hayley havde sagt at hun lignede en tudeprinsesse, tog hun hurtigt hænderne op og tørret kinderne så det ikke lignede hun havde grædt.
Efter at hun havde tørret kinderne, viste Hayley hende noget hun aldrig i sit liv havde set.
Hun stirret forbløffet på aret, men at hayley sagde noget om at dø i smerte. Løb det koldt ned af ryggen af hende. "Dø?!" sagde hun forfærdiget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørkets kys Empty
IndlægEmne: Sv: Mørkets kys   Mørkets kys Icon_minitimeFre 04 Feb 2011, 01:41

Hayley smilede bare af hun ikke sagde hun var retadert.. "hver sin mening" hun sætte sig ned lod håret falde ned så arert var gemt væk. hun pillede lidt ved sin piercing.
men lod så hånden ligge på bordet.. "Ja.. der nogle der dør smerte fuldt" sagde hun bare lige ud af landevejen. Hayley kunne heller ikke lade være med at smile
over at hun tørede tårende væk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørkets kys Empty
IndlægEmne: Sv: Mørkets kys   Mørkets kys Icon_minitimeFre 04 Feb 2011, 02:05

'Hver sin mening' snerrede Melanie i tankerne 'JEG SKAL GIVE HENDE HVER SIN MINING!'
Melanie tog en stor tørstig slurk af sin drink og kigge rundt for at undgå Hayleys dræberblik.
hun vendte hovedet mod hende igen, da hayley sagde noget. "Ja, mange har døde af smerte fuldeøjeblikke" svarede hun tænksomt, med glasset mod mundens kant...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørkets kys Empty
IndlægEmne: Sv: Mørkets kys   Mørkets kys Icon_minitimeFre 04 Feb 2011, 02:14

Hayleys vampyr ar kom til syne, Hayley havde faktisk glemt det. hayley syntes den her aften var lidt underlig..
og hun havde en dårlig fornemmelse, som om der ville ske noget hun ikke ville blive glad for i det så hun på hende og slikkede sig kort om munden, sulten var hun. hendes øjne blev langsomt røde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørkets kys Empty
IndlægEmne: Sv: Mørkets kys   Mørkets kys Icon_minitimeFre 04 Feb 2011, 02:23

Melanie stirret forbavset på hullerne på hayleys hals.
"Hvorfor har du..." hun afbrød sig selv, da hun så hayleys øjne lyse blodrød med en sort ring rundt om. Alt løb koldt på plads for hende.
Kunne det være rigtigt... at sådan nogle væsner findes. Hun havde både lyst og ikke lyst til at finde ud af det, så hun tænkte det klogeste og gik med hurtigt, men raske skidt mod døren til garden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørkets kys Empty
IndlægEmne: Sv: Mørkets kys   Mørkets kys Icon_minitimeFre 04 Feb 2011, 02:29

*FUCK!* Tømkte Hayley og gik hurtigt efter hende fik fat i hende pressede hende op af væggen. imens hun løftede hende op.. "Det skal nok snart blive beder..!" hun drejede hendes hovde holdte hårdt fat for hendes mund sætte tænderne i hendes hals efter lidt tid lod hun tænderne træke sig ud og lod hende falde ned bed hul i sit håndled og gav hendes sit eget blod i munden og langsomt ville hun sluge det for det tvang hayley hende til og hun ville langsomt dø med smerte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørkets kys Empty
IndlægEmne: Sv: Mørkets kys   Mørkets kys Icon_minitimeFre 04 Feb 2011, 02:41

Melanie prøvet at skrige, men kunne ikke eftersom hendes hals ved tør, også for skræmt. 'Jeg vidste det!' tænkte hun grædende. 'Jeg skulle aldrig været taget her ned, nu vil jeg blive et drænet lig' Men hun havde ikke regnet med at Hayley presset sit eget blod ned i hendes hals, hun prøvet at bruge armene til at få hende væk. 'Hvad er det jeg laver! Hun er hundrede gange stærkre end mig'
"Slip mig!" prøvet hun at sige igennem blodet i sin hals. "Jeg vil ikke det her!"
Hun gjord alt, hvad hun kunne for at komme fri, men det var bare forgæves.
Et mørkets kys til døden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørkets kys Empty
IndlægEmne: Sv: Mørkets kys   Mørkets kys Icon_minitimeFre 04 Feb 2011, 02:57

Hayley var færedig og med det storste smil lænede hun sig op af væggen og glædet sig allerede til at se hende lide.. hun blev jo nød til at give hende dødens kys, hun havde postet hende i at være noget, som ingen mennesker burde vide. Hun tørede sig om munden, godt nok var hayley for det meste sød og god, men ingen er rare hele tiden og Hayley var jo en vampyr, og en vampyr med humørsvinger er tit meget sur..
den her gang hvade Hun bare pisset hende af, og det var vidst minder smart da hayley ikek var den sødeste eller gladeste idag.. godt nok havde hun spist idag men intet godt, gamlet blod smagte nemligt ikke godt. "Det her smerten som er vanvigtig.. jeg har magten jeg har tænderne.. i den her kamp er det umuligt for dig at vinde !" hun smilede tilfreds.. selvom hayley vidste når hun var færdig skulle Hayley lære hende alt .. ja alt.. hun var jo som et nyt født barn, bare højer mere udviklet, dog ikke klog for den her verden var svær at blive klog på..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørkets kys Empty
IndlægEmne: Sv: Mørkets kys   Mørkets kys Icon_minitimeFre 04 Feb 2011, 06:27

"Hvorfor gør du det her?!" sagde Melanie forskræmt, og prøvet at få blodet væk fra sin mund med væmmelse i bevægelsen. "Hvad er du..." hun nået ikke længere smerten tog over og gav hun krampe fornemmelser, hun skreg af smerte.
Hun havde aldrig i sit korte liv oplevet sådan en smerte.
Hun faldt på knæ og holdte sig om sit bryst som om at hjertet var ved at falde ud.
Smerten kogede i hendes blod, først føles som forfrysninger og så forbrændinger.
Hun kunne snart ikke holde sig i live mere, hun var for svag til at kæmpe.
'Det er slut!' skreg hun i sit hoved. 'Jeg kan ikke fatte at det sker for mig! Men jeg har jo intet valg mere. Det her er min død.'


Sidst rettet af Melanie Lør 05 Feb 2011, 02:11, rettet i alt 2 gange
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørkets kys Empty
IndlægEmne: Sv: Mørkets kys   Mørkets kys Icon_minitimeFre 04 Feb 2011, 06:50

Hayley nød at se hende få smerte. hun elskede at se andre lide.. at se en hun selv havde bit.. en der ville blive hendes når smerten var færdig og at hun ville blive en vampyr som skulle lære noget af hende. "Du så noget.. og det du så kan jeg ikke tillade uden du bliver det samme" hun fugtede sin underlæbe. sætte sig på hug foran hende og så stille på hende og sagde så roligt "Jo mere du kæmper imod jo mere gøre det ondt.. du får et nyt liv.. slap nu af" hun lagde en rolig hånd på hendes hals.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørkets kys Empty
IndlægEmne: Sv: Mørkets kys   Mørkets kys Icon_minitimeFre 04 Feb 2011, 07:21

Melanie kunne ikke sige bare et ord. Smerten var slem, men hun fulgte hayleys ord, fordi det sikkert var det klogeste, hun slappede lidt mere af, kun en grinmasse havde hun i ansigt.
Det så kun ud som om hun havde en slem mavepine.
Men det var mere end noget menneske ville opleve, hvis de ikke mødte en vampyr.
Det gav et ryk i hende, da Hayley lagde sin hånd på hendes så blodige hals.
På en mærkelig måde, slappede hun faktisk af, af hånden.
Hun tog sig på kinden, og kunne mærke kulden ved den.
Nu var hun død bange.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørkets kys Empty
IndlægEmne: Sv: Mørkets kys   Mørkets kys Icon_minitimeMan 07 Feb 2011, 09:15

Hun nussede hendes hals. "Du er ved at blive til en vampyr" hun bed
sig lidt i læben. "Og du skal lære alt af mig, og derfor er det klogest du høre på mig"
nu ville noget slemt komme nemlig hendes tænder ville vokse ud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørkets kys Empty
IndlægEmne: Sv: Mørkets kys   Mørkets kys Icon_minitimeTirs 08 Feb 2011, 22:53

Melanie stivende, helt overrasket over Hayley var sådan et væsen. "En Vam, vamp... Vampyr" hun havde det lidt svært ved at få ordene ud af munden.
"Jeg vidste at der var noget i denne verden, men ikke vampyrer. Er... der også andre væsner end... os?" hun var helt rolig end hun følte.
Smerten var så godt som væk, hun havde kun en lille forfrysning i fingrene.
Hun forstod det meget bedre nu, for nu mærkede hun også en vildt stor tørst til de mennesker der var på diskoteket.
Hendes krop spændes af anstrengelser for ikke at fare op og rydde hele klubens gæster for deres dyrebare blod. "Jeg kan godt mærke tørsten" mumlede hun rolig. hun var helt forbavset over at at hendes stemme var så rolig. når hun inden i hendes hoved var rod og uorden.
Det aller sidste hun nogensinde ville gøre var at dræbe. en hun ville ikke kunne lade være, når hun er nyfødt.


Sidst rettet af Melanie Ons 09 Mar 2011, 20:51, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørkets kys Empty
IndlægEmne: Sv: Mørkets kys   Mørkets kys Icon_minitimeOns 09 Feb 2011, 04:09

Hayley rejste hende op tog hende i hånden og begyndte at
gå.. Hayley fandt en ung dreng der gik ude på gaden.
"Bliv her og du får noget der næsten slukker din tørst, høre du mig bliv her, ellers bliver det værst for dig selv." Hun kiggede kort med et dræber blik men gik så op til drengen hun flirtet og fik ham med ind i gyden til Melanie og lagde drengen ned foran hende, hun slog ham så han blev bevists løs . "Melanie kom her" sagde hun alvorligt !
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørkets kys Empty
IndlægEmne: Sv: Mørkets kys   Mørkets kys Icon_minitimeOns 09 Feb 2011, 04:15

Melanie kom forsigtig hen mod Hayley og drengen, hun så på drengen og blev helt vred indeni af tørst. Hendes øjne var blevet mørkere, så når hun bliv tørstig bliv de himmel blå.
"Er du nu sikker på at det er en god ide at tag ham på den måde?" spurgte hun usikker.
Men usikkerheden forsvandt hurtig igen og erstattet af raseri efter drengens blod.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørkets kys Empty
IndlægEmne: Sv: Mørkets kys   Mørkets kys Icon_minitimeOns 09 Feb 2011, 04:19

Hayley fælede hendes ben så hun kom ned på knæ og side, tog fat i hendes kæber åbnede hendes mund stak hendes tænder i hans hals ved at trygge hende hovede ned.
" Nu suger du langsomt og du skal stoppe inden hjertet stopper med at slå, men nu kan du jo høre det" hun smilede. hun så ned på Melanie og råbte "SUG, VI HAR IKKE HELE DAGEN.. HAN VÅGNER VIS DU IKKE GØR DET FORBI!!" Hun var nem at gøre sur i dag Hayley men hun havde ret, vis Melanie skulle prøve det uden at det var voldsomt var det nu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørkets kys Empty
IndlægEmne: Sv: Mørkets kys   Mørkets kys Icon_minitimeOns 09 Feb 2011, 04:28

Melanie gjord som hun sagde og suge langsomt, men det var svært, hun var for tørstig til at bare gøre det langsomt, og på en måde gjord blodet hende mere tændt, end hun nogensinde havde prøvet før, i sit menneskeliv.
Da hun næsten havde taget alt hans blod, flåede hun hovedet op for ikke at dræbe ham yderligerer end han allerede var godt i gang med.
Hun stønnede og tørstede efter mere, men ikke kun blod, hun var mere til alt nu,
End hun var som menneske
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Mørkets kys Empty
IndlægEmne: Sv: Mørkets kys   Mørkets kys Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Mørkets kys
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Mørkets liv
» Werclare ved mørkets frembrud - Kaito

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: