Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 En hyggelig gå tur -Cille

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




En hyggelig gå tur -Cille  Empty
IndlægEmne: En hyggelig gå tur -Cille    En hyggelig gå tur -Cille  Icon_minitimeFre 04 Feb 2011, 23:40

Dato: 4/2
Tide: 13.45
Årstid: vinter
Sted: Deeshell gå gade
Vejer: koldt og vinder blæser
Omgivelser: folk er på gaden selv om det er koldt

Gå gaden var fuld af folk som var ud og købe ind elle hvad de nu skulle, ind i mellem dem gik en uge fyr med kort sort hår og sort tøj som passede til hans hår. Hans hud var hvid og hans øjne havde hver sin farve da han var født sådan, fyrens navn var Lelouch og han var på en lille gå tur da han lig var flyttede til byen og nu ville han gerne se sig om og finde ud hvor tingen var hen.
Lelouch gik nu bare der og passede sig selv da han ikke havde anden og lave jo han kun nu tag hjem og pakke mere ud men det var han blive trær af og nu havde han bare bruge for en god om gang luft, han gik stille i sin tanker og havde håb på at han ville møde en som han kunne snakke med da det var lidt kedeligt alene elle han kun jo os bare tag ud og drikke alene men det ville heller ikke være så sjovt. Lelouch fandt sig en bænk som var tom og han sat sig bare og kiggede ud i luften da der ikke var andet og lave alene "kom med en der ville snakke" sagde han lavt til sig selv mens han bare kiggede på de mange mennesker som gik forbi ham unde at se på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig gå tur -Cille  Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig gå tur -Cille    En hyggelig gå tur -Cille  Icon_minitimeLør 05 Feb 2011, 00:00

en ung pige kom gående længer nede af gaden, hun gik stille for sig selv. og tænkte hun så en dreng sidde alene hun kiggede på ham, hun smilte stille, og gik hen til ham, ''goddag må jeg sidde her'' spurte hun ham med sin smukke yndige stemme, hun så på ham hun smilte sit smukke smil og kiggede på ham, hun syns han kunne se rret sød ud men det kunne ikke slå de følser hun havde for en anden,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig gå tur -Cille  Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig gå tur -Cille    En hyggelig gå tur -Cille  Icon_minitimeLør 05 Feb 2011, 05:05

"ja da" sagde Lelouch mens han kiggede hende, hun duftede ikke som ham og han fik et par tanker om hvad hun mon var da der var en del væsner i den her by "hvad hedder de så?" sagde han lidt efter mens han holdt sit blik på hende. Hun var nu køn i hans øjne og han prøvede stadig og gæt det, var hun mon vampyr elle nået anden i den familie.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig gå tur -Cille  Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig gå tur -Cille    En hyggelig gå tur -Cille  Icon_minitimeLør 05 Feb 2011, 05:16

Cille kiggede på ham med et smil på sine læber og kunne ikke lade hver med at smil. ''jeg hedder Cille og hvad hedder du'' spurte hun med sin fine stemme mod ham, hendes blege hud gilmrede lidt i det lys der var, hun kunne mærke at han ikke var som hende men hvad var han det var det der gik hende på hun viste ikke hvad han var.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig gå tur -Cille  Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig gå tur -Cille    En hyggelig gå tur -Cille  Icon_minitimeLør 05 Feb 2011, 05:26

"navnet er Lelouch" sagde han roligt mens han stadig så på hende, hun havde nået over sig som ikke var som menneske "hvad for en racer er du så for jeg kan nemt mærke at du ikke er menneske" sagde han lidt efter mens han hold et roligt blik på hende "for jeg kan mærke af du ikke er en dæmon" sagde han lidt efter.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig gå tur -Cille  Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig gå tur -Cille    En hyggelig gå tur -Cille  Icon_minitimeLør 05 Feb 2011, 05:44

Cille så på ham, ''hvis du vil vide det må du komme med mig så kan jeg vise dig det'' sagde hun med et smil på sine læber og kiggede på ham. hun rejste sig helt op og stod foran ham med et smil. ''hehe'' sagde hun og begyndte at gå så han måtte følge med hvis han ville vide hvad hun var,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig gå tur -Cille  Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig gå tur -Cille    En hyggelig gå tur -Cille  Icon_minitimeLør 05 Feb 2011, 05:47

"okay så" sagde han lidt efter mens han gik efter hen "hvor går vi enlig hen?" sagde han lidt efter mens han holdt trin med hende. Han var ikke alt for kendt på det her sted og han ville da først mistede sted sansen hvis han ikke kun husk vejen tilbage.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig gå tur -Cille  Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig gå tur -Cille    En hyggelig gå tur -Cille  Icon_minitimeLør 05 Feb 2011, 06:04

Cille førte ham et øde sted hen. ''okay'' hun tager sin jakke af og spreder sine snehvide engel vinger ud. hun ser på ham med sine blå øjne, hun så ned og viste ikke helt om hun ville fortælle ham mere, fordi det var ikke altid hun stolede på alle.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig gå tur -Cille  Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig gå tur -Cille    En hyggelig gå tur -Cille  Icon_minitimeLør 05 Feb 2011, 06:14

"du er en engle ikke?" sagde han lidt efter mens han kiggede på hende "jeg selv en lille dæmon" sagde han lidt efter mens han så på hende "hvor gammel er du enlig?" sagde han kort efter.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig gå tur -Cille  Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig gå tur -Cille    En hyggelig gå tur -Cille  Icon_minitimeLør 05 Feb 2011, 06:23

Cille så på ham, smilte lidt, ''jah jeg er en lille engel'' sagde hun stille. ''okay'' sagde hun stille. ''mig hvor gammel jeg er? jeg er 19 år gammel'' sagde hun med et smil på sine læber og kiggede på ham, hun tænkte sig om og træk sine vinger ind og han så lidt smerte i hendes ansigt. hun tog sin jakke på igen,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig gå tur -Cille  Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig gå tur -Cille    En hyggelig gå tur -Cille  Icon_minitimeLør 05 Feb 2011, 06:27

"hmm ungt" sagde han kort da han selv havde være en del tid, han havde enlig ikke tænkte over da der var gået så langt tid som de nu var gået og nu hvor han så det for sig så var det lidt lang tid.

//skifter pc//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig gå tur -Cille  Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig gå tur -Cille    En hyggelig gå tur -Cille  Icon_minitimeLør 05 Feb 2011, 06:33

hun kiggede på ham og smilte. ''jah det er vel ungt'' sagde hun og kiggede på ham hun ville gerne lære ham at kende, hun smilte mod ham, hun viste ikke helt hvad hun skulle sige til ham lige nu eller hvad hun skulle gøre da hun kedes sig en del, ''hvad vil du lave'' spurte hun ham med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig gå tur -Cille  Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig gå tur -Cille    En hyggelig gå tur -Cille  Icon_minitimeLør 05 Feb 2011, 06:41

"hmm jeg ved det ikke helt da jeg ikke kender det stor til den her by da jeg har haft bruget en stor del tid til mig job" sagde han mens man så på hende med et roligt blik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig gå tur -Cille  Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig gå tur -Cille    En hyggelig gå tur -Cille  Icon_minitimeSøn 06 Feb 2011, 09:56

hun smite mod ham og kiggede på ham, ''hvad arbejder du med'' spurte hun ham med spørgerne øjne, de gik ud af det afsiede sted de var fordi Cille begyndte at få det dårligt hun kiggede på ham igen med sine smukke blå øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig gå tur -Cille  Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig gå tur -Cille    En hyggelig gå tur -Cille  Icon_minitimeSøn 06 Feb 2011, 10:04

"jeg er bar tjener" sagde Lelouch mens han kiggede på hende med et samme rolige blik som han altid havde, en kort uro gik gemmen ham og han var tavs i kort tid.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig gå tur -Cille  Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig gå tur -Cille    En hyggelig gå tur -Cille  Icon_minitimeSøn 06 Feb 2011, 10:10

Cille kiggede på ham, ''fedt'' sagde hun med et smil på sine læber hun podagede han blev tavs og efter lidt tid, hun så op på ham, ''hey... er du okay'' spurte hun ham med sit secanlige smukke smil mod ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig gå tur -Cille  Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig gå tur -Cille    En hyggelig gå tur -Cille  Icon_minitimeSøn 06 Feb 2011, 10:16

"ja jeg kom bare til og tænke på nået som jeg ikke skulle tænke på" sagde han kort mens han kiggede på hende med et lille smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig gå tur -Cille  Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig gå tur -Cille    En hyggelig gå tur -Cille  Icon_minitimeSøn 06 Feb 2011, 10:47

hun kiggede på ham og smilte lidt, men dog så hun uroligt på ham, ''hvad var det du tænkte på??'' spurte hun, ''undskyld det ikke fordi jeg vil snage'' sade hun og kiggede væk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig gå tur -Cille  Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig gå tur -Cille    En hyggelig gå tur -Cille  Icon_minitimeSøn 06 Feb 2011, 10:58

"det okay jeg tænkte bare tilbage i tiden" sagde Lelouch mens han så på hende "jeg fik bare det inder blik af min far som hænger sig selv" sagde han lidt efter mens han stadig havde blikket på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig gå tur -Cille  Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig gå tur -Cille    En hyggelig gå tur -Cille  Icon_minitimeSøn 06 Feb 2011, 11:04

hun tog hændrene op for munden, ''det var dog forfærdeligt'' sagde hun og kiggede på ham det var hun ked af at høre var sket for ham,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig gå tur -Cille  Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig gå tur -Cille    En hyggelig gå tur -Cille  Icon_minitimeSøn 06 Feb 2011, 11:06

"det okay men stadig det blik der var i hans øjne sagde til mig at han ikke var sig selv og jeg har først opdaget det da jeg flytte her til" sagde han lidt efter "jeg kan styr andre mennesker ved og give dem ordre og på sammen tid se dem lig i øjne" sagde han lidt efter.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig gå tur -Cille  Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig gå tur -Cille    En hyggelig gå tur -Cille  Icon_minitimeSøn 06 Feb 2011, 11:14

hun så forskrekede på ham og kiggede væk. ''hvad.... nååår det din evne'' sagde hun med et smil på sine læber, hun kiggede ned da hun ikke var så glad for sin evne detn var ikke altid praktisk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig gå tur -Cille  Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig gå tur -Cille    En hyggelig gå tur -Cille  Icon_minitimeSøn 06 Feb 2011, 11:27

"men på samme tid fik han os hvad han fortjene efter det han havde gjord ved mig siden jeg har lille" sagde han lidt efter mens han tænkte det i gammen , han havde stadig ar efter det der var sket da han var lille og han ville nok ikke kun kom over det den evighed som han nu havde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig gå tur -Cille  Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig gå tur -Cille    En hyggelig gå tur -Cille  Icon_minitimeSøn 06 Feb 2011, 11:42

hun kiggede på ham og så trist ud. ''hvad er der sket'' spurte hun ham med et trist blik mod ham, hun ville ikke bringe det på banen men hun ville gerne kunne forstå den smerte han gik gennem,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig gå tur -Cille  Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig gå tur -Cille    En hyggelig gå tur -Cille  Icon_minitimeSøn 06 Feb 2011, 11:50

"tja jeg fik først min frihed da jeg var 17 og det min far gjord var og misbruge mig siden jeg var 5 år gammel" sagde han kort mens han kiggede på hende med et kort blik.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En hyggelig gå tur -Cille  Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig gå tur -Cille    En hyggelig gå tur -Cille  Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En hyggelig gå tur -Cille
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Gågaden-
Gå til: