Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 En hyggelig gå tur -Cille

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




En hyggelig gå tur -Cille  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig gå tur -Cille    En hyggelig gå tur -Cille  - Page 2 Icon_minitimeSøn 06 Feb 2011, 12:49

hun kiggede på ham og måbede stille. hun kiggede ind i hans øjne, ''det gør mig virkelig ondt, det ville jeg ikke ønske for seelv min verste fjende'' sagde hun og kiggede ned, ''undskyld jeg skulle ikke have spurt'' sagde hun og så op på ham igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig gå tur -Cille  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig gå tur -Cille    En hyggelig gå tur -Cille  - Page 2 Icon_minitimeMan 07 Feb 2011, 01:59

"det okay jeg tænker sådan set ikke over det mere" sagde Lelouch mens han kiggede på hende, det var enlig først han havde sagt sin historie til en anden og det gik ham slet ikke på at der var en anden som kendt til hans gammel liv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig gå tur -Cille  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig gå tur -Cille    En hyggelig gå tur -Cille  - Page 2 Icon_minitimeMan 07 Feb 2011, 02:27

hun kiggede på ham, ''det gør mig stadig ondt'' sagde hun og så på den stakkels dreng, hun kiggede sig dog om bag efter hun smilede dog lidt af sig selv, *hvad skal jeg nu sige* tænkte hun for sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig gå tur -Cille  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig gå tur -Cille    En hyggelig gå tur -Cille  - Page 2 Icon_minitimeMan 07 Feb 2011, 02:39

Lelouch var lidt tavs ens han tænkte over et anden emne som de kun snakke om men idéen havde ikke lyst til og dukke op hos ham så han endt bare med og være tavs.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig gå tur -Cille  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig gå tur -Cille    En hyggelig gå tur -Cille  - Page 2 Icon_minitimeMan 07 Feb 2011, 03:04

Cille kiggede ned og forsøgte a tænke sig om, måske kom der noget op i hende som de kunne tale om, men der var ikke rigtig noget at tale om hun tænkte sig om, hun kiggede lidt rundt også på ham igen,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig gå tur -Cille  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig gå tur -Cille    En hyggelig gå tur -Cille  - Page 2 Icon_minitimeMan 07 Feb 2011, 03:32

Lelouch tænkte over nået som de kun lave elle snakke om "hvad skal man så lave" sagde han kort mens han gik gemmen tankerne for finde nået
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig gå tur -Cille  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig gå tur -Cille    En hyggelig gå tur -Cille  - Page 2 Icon_minitimeMan 07 Feb 2011, 23:33

hun kiggede på ham med et smil på sine læber, ''det ved jeg skam ikke'' sagde hun med et smil på sine læber og kiggede på ham, hun tænkte på en masse for sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig gå tur -Cille  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig gå tur -Cille    En hyggelig gå tur -Cille  - Page 2 Icon_minitimeTirs 08 Feb 2011, 00:19

Han nikkede kort mens han kiggede på hende med et roligt blik, han gik igen tilbage til sin tanker mens han så sig kort om "hmm" ´lavede han som kort lydt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig gå tur -Cille  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig gå tur -Cille    En hyggelig gå tur -Cille  - Page 2 Icon_minitimeTors 17 Feb 2011, 11:35

hun viste det endelig ikke hvad de skulle lave, hun kiggede på dem. der gik forbi dem, hun kiggede på dem da hun studerede dem da hun ville vide mere om de forskællige racer.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En hyggelig gå tur -Cille  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig gå tur -Cille    En hyggelig gå tur -Cille  - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En hyggelig gå tur -Cille
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» en tur der dur(cille)
» På en hyggelig cafe - Melanie
» Hyggelig snevejrs aften.
» Hmm ser bare ud til at det er mig smøgen (Cille)
» Den hyggelig bar - Heath

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Gågaden-
Gå til: