Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Paarty (Denice)

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Paarty (Denice) Empty
IndlægEmne: Paarty (Denice)   Paarty (Denice) Icon_minitimeMan 07 Feb 2011, 06:21

Dato: IRL
Dag: IRL
Tid: 23:30
Vejr: Overskyet
Sted: Petronia night club
Årstid: Vinter
Omgivelser: Der er mange som fester.

André sad nede ved en af de mange bordre som stod rundt omkring så folk kunne sidde ved dem, han kiggede på de dansende væsner, han brød sig ikke om danse så han sad bare, strakte sig en smule før han igen betragtede dem. Han fik øje på at god udsenet vampyr der også dansede ret godt, Han gav sig til betragte hende, lod svagt en glide igemmen det mørke hår før vendte sit blik imod baren for se om der var noget der som fangede hans ommærksomhed. Der var så mange man kunne vælge imellem og deres blod var bare bedre end mennske blod. Men elskede også at fange rædselslagene mennesker.

// undskyld det blev lidt kort//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Paarty (Denice) Empty
IndlægEmne: Sv: Paarty (Denice)   Paarty (Denice) Icon_minitimeMan 07 Feb 2011, 06:36

Denice sad og pjattede med nogle veninder fra hendes High Scool.
Hun svang håret bag om og sendte dem så et af sine store smukke smile, inden hun gav sig til at grine.
Hun var den eneste af dem allesammen der var et væsen, men hun beskyttede hendes veninder om så hun skulle ofre sit eget liv for dem. De var det hele vær.
Hun havde lugtet mange væsner denne aften og hun regnet med at denne aften skulle være en tøsseaften uden problemer. Alcohol havde de ikke drukket noget af endnu, men Denice ville gerne, men det var hendes veninder der var for tøsset at de ikke ville vise sig som de var der hjemme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Paarty (Denice) Empty
IndlægEmne: Sv: Paarty (Denice)   Paarty (Denice) Icon_minitimeMan 07 Feb 2011, 06:56

André fik hurtigt øje på de pjattende piger, de fleste af dem var mennesker drog var der en lugt som hans næsebor også fangede dæmon. Han rejste sig gik hen imod dem, han ville lige tjekke dem ud. nikkede svagt til dem, men hans blik var kun rettet imod dæmonen. Han smilede venligt " hva så tøser" spurgte han og lod blik vandre imellem dem før han atter vendte sit blik imod dæmonen. Dæmonen var et syn for guder syntes han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Paarty (Denice) Empty
IndlægEmne: Sv: Paarty (Denice)   Paarty (Denice) Icon_minitimeMan 07 Feb 2011, 07:03

Denice kiggede lidt rundt på pigerne og de fleste sad bare og pjattede endnu.
Hendes blik gled op på vampyren som havde taget hendes opmærksomhed, hvem var han?.
Hun tænkte kort, mens de fleste af pigerne var begyndt at snakke til ham, eller de mumlede noget til ham.
Denice kiggede roligt på ham, men fjernede kort blikket igen, men hun kunne ikke lade vær, så hun kiggede igen op på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Paarty (Denice) Empty
IndlægEmne: Sv: Paarty (Denice)   Paarty (Denice) Icon_minitimeMan 07 Feb 2011, 07:09

Han smilede kort nikkede " mit navn er André" sagde han bukkede for sjov. Han kunne drog ikke fjerne blikket fra dæmonen. han fandt en tom stol satte. Han lagde armene over kors. Idet der blev spurgte han ville med ud danse, men han takkede pænt nej for han var ingen Kasranova på et dansegulv. fugtede kort sine læber før han smilede til de skuffet piger.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Paarty (Denice) Empty
IndlægEmne: Sv: Paarty (Denice)   Paarty (Denice) Icon_minitimeMan 07 Feb 2011, 07:16

Denice gyngede kort på stolen, mange af pigerne nævnede også deres navne for ham. " Jeg hedder Denice " Sagde hun og kiggede hen på ham. pigerne var en del skuffet, nogle af dem gik selv ud og dansede. Skuffet? Hvorfor kan nogle pige rikke være kostbare? Alle skal bare vise sig med dte samme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Paarty (Denice) Empty
IndlægEmne: Sv: Paarty (Denice)   Paarty (Denice) Icon_minitimeMan 07 Feb 2011, 07:23

Han var glad for at der ikke var så mange nu, måske kunne de nu snakke alene uden at skulle forstyrres. Han lagde kort hovdet på skrå, men rettede det ret hurtigt op igen. han smilede sødt. " hyggeligt møde jer" sagde han til dem der var tilbage. Han lagde sine hænder på hans lår klappede på dem.
" hva vil havde noget at drikke?" spurgte han og havde intet imod give for flotte var de, men bare ikke nær så flot som Denice.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Paarty (Denice) Empty
IndlægEmne: Sv: Paarty (Denice)   Paarty (Denice) Icon_minitimeMan 07 Feb 2011, 07:26

Denice sad og kiggede på André, der sad og blev beundret af alle pigerne på klubben.
Hun skævede lidt til ham, ville han give dem noget at drikke. Pigerne kiggede rundt de ville ikke, så Denice var den eneste der ville vise sig som sig selv.
" Jov " Sagde hun og kiggede med et sødt smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Paarty (Denice) Empty
IndlægEmne: Sv: Paarty (Denice)   Paarty (Denice) Icon_minitimeMan 07 Feb 2011, 07:41

" godt så" sagde han og rejste sig op, André var ligeglad med de andres pigers blikke hans koncentration var fuldt ud ved Denice. han gik op i barren og bestilte et par drinks. Man kunne aldrig vide med piger, det kunne sikfte deres menning som vinden blæser. Han gik ned imod de andre og satte dem på bordet " vær så artig" sagde han med smil på læben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Paarty (Denice) Empty
IndlægEmne: Sv: Paarty (Denice)   Paarty (Denice) Icon_minitimeMan 07 Feb 2011, 07:44

Denice begyndte igen at snakke med pigerne og inden han kom der ned igen, var Denice begyndt at flække af grin, men da han kom der ned smilede hun kun. " Tak " Sagde hun og tog fast i en. Hun kiggede på André og fjernede ikke blikket et sekund. Var han en trussel, eller var han ligehlad med krigen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Paarty (Denice) Empty
IndlægEmne: Sv: Paarty (Denice)   Paarty (Denice) Icon_minitimeMan 07 Feb 2011, 08:04

Han kunne være trussel, men her var der for mange til at han overhovdet gad prøve at gøre noget ved hende. André var en god ven men også meget frygtlig fjerne. Han tog selv imens kiggede over på de andre og spurgte endnu en gang om de ville havde noget at drikke, selvom de nok ikke havde skiftet menning piger kunne være nogle pylder hoveder. som bare ville ligge skjul på sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Paarty (Denice) Empty
IndlægEmne: Sv: Paarty (Denice)   Paarty (Denice) Icon_minitimeMan 07 Feb 2011, 08:09

Denice tog en tår, og sank den. Efter hun havde drukket noget kom den underlige lyd " Argh" Hun kiggede rundt på veninderne, de var ikke de fedeste at snakke med. Men de var da sjove og søde, men de var anderledes end andre piger. " André " sagde hun og kiggede hen på ham, hun ville ikke nævne hvad han var her.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Paarty (Denice) Empty
IndlægEmne: Sv: Paarty (Denice)   Paarty (Denice) Icon_minitimeMan 07 Feb 2011, 08:27

Han lagde hovdet på skrå da hun sagde hans navn, ikke fordi det hun måtte sige det, men det kom bare som en overraskelse. Han nikkede kort før han vendte sit blik imod hendes kiggede ham lige ind øjene. hendes øjene var kønne. han bed svagt læben før han atter åbende munden " Hvad er der?" spurgte lettere overrasket og spændt på havde hun ville sige. Han tog selv en slurk af sin drink. Drinken var ikke noget der smagte ham som sådan og der skulle også meget til før han blev fuld.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Paarty (Denice) Empty
IndlægEmne: Sv: Paarty (Denice)   Paarty (Denice) Icon_minitimeMan 07 Feb 2011, 08:31

Hun kiggede lige ind i hans øjne, hun ville gerne vide noget om ham da han virkede som en intreasant person, så da de nu sad og kiggede på hinnanden kunne de jo lige så godt skabe en samtale " Fortæl noget om dig selv " sagde hun og kiggede roligt ind i hans øjne. Hun var faktisk farveblind på venstre øje, men det delte hun ikke med mange og man kunne ikke se det på hende. Hun lagde hovedet på skrå så håret kørte i lange baner.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Paarty (Denice) Empty
IndlægEmne: Sv: Paarty (Denice)   Paarty (Denice) Icon_minitimeMan 07 Feb 2011, 08:46

" jo altså jeg hedder André Marrco Sanders" sagde han kiggede kort på hende * og jo så har levet i 200 år* tænkte han, men kunne ikke lige sige der her med alle de piger som ingen anedelse havde om der fandtes væsner " Jeg er ud af en rigmandsslægt som er over 200 år gammel" sagde han bed sig svagt læben * Jaer og i min fritid dræber jeg mennesker og tegner* tænkte og kunne heller ikke sige dette højt. han trak vejret kort før atter forsatte " så tegner jeg meget, man kan hvis godt kalde mig kunster" sagde han selvom ingen havde set knust endnu. han betragtede hende kort før han vendte blikket imod sit glas " fortæl mig noget om dig?" sagde han der måtte jo nærmest var noget for noget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Paarty (Denice) Empty
IndlægEmne: Sv: Paarty (Denice)   Paarty (Denice) Icon_minitimeMan 07 Feb 2011, 08:51

" ja " Sagde hun og kiggede han ind i øjnene. " jeg hedder Denice Snow, min alder er 15 " Sagde hun og kiggede tilbage på hendes veninder " Jeg går i High Scool, men ellers hygger jeg bare med venner og veninder " Sagde hun og kiggede så lidt rundt, hun kunne heller ikke sige for hendes veninder ' ja også stjæler jeg sjæle for folk når jeg har tid' Ejj Denice er en varmhjertet dæmon. Hun kiggede forsigtigt op på ham, inden hun førte glasset mod hendes læber og drak.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Paarty (Denice) Empty
IndlægEmne: Sv: Paarty (Denice)   Paarty (Denice) Icon_minitimeMan 07 Feb 2011, 08:58

Han smilede svagt over deres adkavet samtale og vendte sit blik imod hendes veninder, og over på Denice. " måske kunne vi gå et andet sted hen?" spurgte han og vidste med granti hvad hendes svar ville være. Nej jeg kan ikke, nogen skal passe på mine veninder det var havd hendes svar ville være, han var næsten 100% sikker på at det var hvad hendes svar ville være. Han kiggede bedende på hende og håbede hun ville sige ja.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Paarty (Denice) Empty
IndlægEmne: Sv: Paarty (Denice)   Paarty (Denice) Icon_minitimeMan 07 Feb 2011, 09:02

Hun kiggede tilbage på hendes veninder som sad også lige så bedene ud som André, men hvem skulle hun vælge.? Det var hendes liv, hendes regler. Og hendes beslutninger. Hun fik et smil på hendes læber og kiggede hen på ham, og gav et nik fra sig " Ja det kan vi godt " Sagde hun og kiggede rundt, hendes veninder var skuffet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Paarty (Denice) Empty
IndlægEmne: Sv: Paarty (Denice)   Paarty (Denice) Icon_minitimeMan 07 Feb 2011, 09:25

Han smilede rejste sig, men hvor skulle de gå hen, han kunne ikke rigtigt bestemme sig for hvor de skulle gå hen. han gik tog hendes hånd for hjælpe hende op. Han havde ingen planer om ville slås med hende. Det kunne være godt lærer fjenden at kende. Han lagde hovdet på skrå imens smilede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Paarty (Denice) Empty
IndlægEmne: Sv: Paarty (Denice)   Paarty (Denice) Icon_minitimeMan 07 Feb 2011, 09:32

Denice tog hans hånd og kom op og stå, hun kiggede ham direkte ind i øjnene. Hvor skulle de dog gå hen? Hun tog en tott af sit hår og samlede det bag øret. " Skal vi ikkr bare gå rundt udenfor?" Spurgte hun og tog langsomt sin hånd ind til sig, hun fik et sødt smil sine læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Paarty (Denice) Empty
IndlægEmne: Sv: Paarty (Denice)   Paarty (Denice) Icon_minitimeMan 07 Feb 2011, 09:39

" jo hvis det er det du ha´r lyst til" sagde hun stod lidt kiggede på sin hånd, før begyndte at gå, han havde været mest til være udenfor. Han elskede naturen, det var også den der gav ham hans føde. Kunne man hvis roligt sige. Smilede af en dæmon at være var hun ret sød.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Paarty (Denice) Empty
IndlægEmne: Sv: Paarty (Denice)   Paarty (Denice) Icon_minitimeTirs 08 Feb 2011, 01:32

" Det er det jeg har lyst til " Sagde hun og smilede til ham, hun tog fast i hans hånd igen og denne gang trak hun ham med rundt og undgik alle de mennesker rundt omkring. Da hun slog døren op. kom de udenfor. Også slap hun hans hånd. " HVor skal vi gå rundt henne?" Spurgte hun og kiggede tilbage på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Paarty (Denice) Empty
IndlægEmne: Sv: Paarty (Denice)   Paarty (Denice) Icon_minitimeTirs 08 Feb 2011, 09:17

Han betragtede hende smilede han boede ikke så langt her fra så de kunne gå hjem til ham hvis hun havde lyst, pegede på en lidt ældre bygning det var der han boede " vi kan gå hjem til mig" sagde han og håbede hun kunne se bygningen han havde da en del alkohol der så hvis hun havde lyst kunne de forsætte festen der " Jeg har endda også en masse drikkelse" sagde han og tog ud efter hendes hånd og førte hende over imod bygnigen. Han var ligeglad nu skulle han bare havde hende med hjem så var hans aftensmad sikkert. Han gav hendes hånd et svagt klem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Paarty (Denice) Empty
IndlægEmne: Sv: Paarty (Denice)   Paarty (Denice) Icon_minitimeTirs 08 Feb 2011, 09:25

HUn så mod bygningen og fulgte lystigt efter ham " Jov det kan vi da godt " Sagde hun og gav også hans hånd et klem. Måske ville han bruge hende også dræbe hende til sidst. HUn ville være chokeret vis han gjorde det. Hun gik med ham " Så er det den lejlighed?" Spurgte hun og kiggede lidt rundt. Hun følte sig ikke helt tilfreds da han bare havde taget hende med hjem uden at vente.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Paarty (Denice) Empty
IndlægEmne: Sv: Paarty (Denice)   Paarty (Denice) Icon_minitimeTirs 08 Feb 2011, 09:48

Han låste døren op og trak hende med sig ind trak hende derefter op af en hel del trapper, derefter låste han op forn døren ind til lejligheden og trak hende med sig der ind lukkede døren i efter rundt omkring var der nogle meget makabre billeder, af folk mest kvinder, det var nogle han havde tegnet i sine yngre og meget vildre liv, han smilede kort da han trak hende ind, men det var kun for ganske kort tid efter stod i køkknet for finde nogle glas, derefter fandt nogle forskellige favede voda og sprite. Han betragtede hende atter " lad som om du hjemme" sagde han smilede en smule lumsk.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Paarty (Denice) Empty
IndlægEmne: Sv: Paarty (Denice)   Paarty (Denice) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Paarty (Denice)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Byen (Denice)
» Stilhed - Denice
» privat (denice)
» strand tur( Denice-privat)
» ikke igen!*Denice,

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Petronia night club-
Gå til: