Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Stilhed på legepladsen.

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Stilhed på legepladsen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stilhed på legepladsen.   Stilhed på legepladsen. - Page 2 Icon_minitimeSøn 06 Dec 2009, 01:06

Eolith smilte lykkeligt over hvor let det gik. Han kyssede ham kærligt, og lod sig røres ved af ham. Han bevægede hånden mellem hans ben indtil han kunne mærke at han var helt klar.
han løftede sig lidt fra ham og så ned på ham. Han skubbede ham ind i sig og gav et klemt støn fra sig.
"Nngh.. åh... hjælp mig igang" Sagde han og klemte øjnee sammen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stilhed på legepladsen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stilhed på legepladsen.   Stilhed på legepladsen. - Page 2 Icon_minitimeSøn 06 Dec 2009, 01:21

Val kneb øjnene sammen og lagde armende om ham igen, han nikkede svagt og trak sig blidt ud af ham og ind igen, han tænkte ikke over at de var midt i parken eller at der kunne komme folk forbi, han havde faktisk glemt hvor de var, han holdte et svagt støn inde og trak sig ud igen og ind igen, han lagde hænderne om hans hoved så han havde en hånd på hver side af hans hoved og kyssede ham på munden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stilhed på legepladsen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stilhed på legepladsen.   Stilhed på legepladsen. - Page 2 Icon_minitimeSøn 06 Dec 2009, 01:24

Eolith nød hans bevægelser og begyndte at overtage styringen igen. Han småstønnede lavet og holdt sine øjne halvt på klem og kunne utydeligt se Val.
"Alex skat" hviskede han og kyssede ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stilhed på legepladsen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stilhed på legepladsen.   Stilhed på legepladsen. - Page 2 Icon_minitimeSøn 06 Dec 2009, 01:30

Val skiftede pludseligt personlighed midt i det hele og var ikke nær så forsigtig og stille i det "jeg hedder ikke Alex" sagde han så i et svagt støn og grinte kort over det, han fortsatte med at trække sig ind og ud af ham, men gjore det en smule hurtiger og skiftede så stilling så han var ovn på ham lige pludseligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stilhed på legepladsen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stilhed på legepladsen.   Stilhed på legepladsen. - Page 2 Icon_minitimeSøn 06 Dec 2009, 01:33

Eolith undrede sig et kort øjeblik. Havde han byttet rundt på navnene? Det kunne jo godt ske, nu hvor han mødte nye folk hver dag. Nej, han mente bestemt at han hed Alex.
Han rystede bare p hovedet, da han ikke ville forvirre sig med det. "Åh-h.. åhnskyld" Skælvede han og kyssede ham. Han tog armene og benene omkring ham.
Han ville ønske, at de kunne være sammen for altid, og at ikke blev nødt til at vente til klokken 23:00 hver dag.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stilhed på legepladsen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stilhed på legepladsen.   Stilhed på legepladsen. - Page 2 Icon_minitimeSøn 06 Dec 2009, 01:45

Val kørte hænderne fra hans mave og op til hans skuldre, han kyssede ham en enkel gang på munden før han lagde munden ved hans hals og kyssede ham kærligt på halsen, han trak sig stadig ind og ud af ham og stønnede svagt med munden ved hans hals.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stilhed på legepladsen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stilhed på legepladsen.   Stilhed på legepladsen. - Page 2 Icon_minitimeSøn 06 Dec 2009, 01:49

Han bed sig selv i læben, da han pludselig fornemmede en pludselig trang til at stønne. Han klemte taget omkring hans krop og begyndte at stønne højlydt.
Han følte at Alex pludselig havde fået mere selvtillid på et splitsekund, men det var kun rart.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stilhed på legepladsen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stilhed på legepladsen.   Stilhed på legepladsen. - Page 2 Icon_minitimeSøn 06 Dec 2009, 02:02

Val trak sig lidt hurtiger ud og ind af ham og pressede sin ene hånd ned imod jorden, han kyssede ham på halsen og lidt ned af brystet, han stønnede kort og rev fat i græsset med den hånd der var mod jorden, han tog den anden hånd op i hans hår og rodet lidt rundt i hans rødlige hår.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stilhed på legepladsen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stilhed på legepladsen.   Stilhed på legepladsen. - Page 2 Icon_minitimeSøn 06 Dec 2009, 02:14

Han knugede sig tættere omkring ham og stønnede et sidste højlydt støn, da han mærkede ham selv komme. "Åhn.. mnh.." Han lukkede øjnene og krammede ham. "Jeg elsker dig" Klynkede han lavmælt. Han elskede ham skam, det var ikke løgn. Han elskede ham selvom de ikke kendte hinanden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stilhed på legepladsen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stilhed på legepladsen.   Stilhed på legepladsen. - Page 2 Icon_minitimeSøn 06 Dec 2009, 02:59

Val stoppede hurtigt og følte sig pludseligt ret så udnyttet, han var en smule forpustet og så ned på ham med vrede øjne, klokken var blevet over tolv og hans lyst var forsvundet, han slap ham helt "Du udnyttede mig!" hvislede han ud mellem sine sambidte tænder og følte en smule skyld, men var mest vred på ham, han fjernede sig fra ham og tog sine underbukser på så han ikke var helt nøgen, han tog fat i hans arm og hev ham op fra jorden, selvom han ikke var det store muskelbundt eller på nogen måde så frygtingydene ud, så var han stærk, han lod ham ikke få tøj på før han pressede ham mod et træ "Vel gør du ej, du elsker mig ikke .. du kende mig ikke en gang!" sagde han og ville ikke ha' reageret sådan hvis han ikke havde haft personligheds skift midt i det hele.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stilhed på legepladsen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stilhed på legepladsen.   Stilhed på legepladsen. - Page 2 Icon_minitimeSøn 06 Dec 2009, 03:07

han blev forskrækket idet han blev hevet ind i mod træet, og så nu på ham med opspilede øjne. Tiden måtte være udløbet siden han pludselig blev så vred. Han vidste godt, at det var dumt at sige allrede, men det havde været så godt.
"N-nej, undskyld" Sagde han og så på ham "Jeg kan virkelig godt lide dig. Det føltes som om du også kunne lide mig".
Han følte allerede skyldfølelse, og han havde ondt i kroppen efter det de netop havde gjort. "Jeg kan jo ikke gøre for det".
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Stilhed på legepladsen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stilhed på legepladsen.   Stilhed på legepladsen. - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Stilhed på legepladsen.
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Stilhed over legepladsen ::: Theo
» En dag på legepladsen//Noa.
» På legepladsen
» ... Legepladsen ...
» Legepladsen xD

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Amfiteateret-
Gå til: